loading...

کسب درآمد از اینترنت

کسب درامد از طریق نرم افزار مولتی کلیکر - انجمن تخصصی ... www.webhostingtalk.ir › انجمن › متفرقه › متفرقه › مباحث دیگر ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 10پست -

آموزش رایگان کسب درآمد ثابت از اینترنت ماهیانه

درآمد ثابت ماهیانه با کامپیوتر خانگی , لپ تاپ و گوشی

از طریق سایتهای دیوار ,شیپور و آپارات وقت خود را به پول تبدیل کنید

در این آموزش با سیستم همکاری در فروش دایان به عنوان راهی مطمئن برای کسب درآمد از اینترنت آشنا می شویم.

کسب درآمد از همکاری در فروش

بطور خلاصه در این روش کسب درآمد، شما تبلیغات محصولات موجود در سیستم همکاری در فروش را در سایت های آگهی دیوار و شیپور قرار می‌دهید. هر موقع مشتری از طریق تبلیغات شما خریدی انجام داد، درصدی از قیمت آن محصول به حساب شما واریز می‌شود. پس شما در هیچ کار دیگری مانند ارسال سفارش، ارتباط تلفنی با مشتری و یا خدمات پس از فروش درگیر نخواهید شد و به راحتی کسب درآمد خواهید کرد.

 

نمونه تبلیغات قرار داده شده در سایت دیوار و شیپور :

https://divar.ir/manage/2QwufZAHp4unbA

https://www.sheypoor.com/dfdf8dfd

 

به همین سادگی با درج محصولات فروشگاه دایان در دو سایت دیوار و شیپور میتونید بین 1 الی 2 میلیون تومن در ماه درآمد داشته باشید

برای کسب درآمد های بیشتر بزودی نرم افزاری رو بهتون معرفی میکنم که از طریق سایت آپارات به درامدی چند برابر درآمدی که در بالا ذکر شد برسید


در این روش، هیچ محدودیت و سقفی برای درآمد وجود ندارد و هرچقدر بتوانید در تبلیغات و بازاریابی موفق تر عمل کنید، به همان میزان درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

سیستم همکاری در فروش دایان شاپ

سیستم همکاری در فروش دایان ( Dayan )

دایان یک سیستم همکاری در فروش است که  صدها فروشگاه اینترنتی به آن متصل هستند و از خدمات آن بهره می گیرند. فروشگاه اصلی این سیستم، دایان شاپ ( DayanShop ) نام دارد.

سیستم همکاری در فروش دایان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با نام ایرنا شاپ آغاز نمود و در سال ۱۳۸۸ نام خود را به دایان تغییر داد و از آن زمان تا کنون سابقه و عملکرد مثبتی از خود برجای گذاشته است.

سیستم جامع کسب درآمد دایان خود را اینگونه معرفی می نماید:

سیستم دایان برای بهبود و افزایش کسب درآمد شما، در فضای مجازی ایجاد شده است. شما اگر پشتکار داشته باشید حتی بدون سایت و وبلاگ هم می توانید از آن به درآمد عالی برسید. دایان شما را در فروش محصولاتش شریک کرده و باعث می شود به مخاطبان خود محصولات مناسب و با کیفیت ارائه دهید.

مزایای سیستم همکاری در فروش دایان

  • ارائه فروشگاه رایگان با آدرس اختصاصی yourname.dayanshop.com
  • امکان ایجاد بی نهایت فروشگاه رایگان و پارک بی نهایت دامنه.
  • اگر دامنه اختصاصی دارید، می توانید فروشگاه را با دامنه اختصاصی خود نیز بسازید.
  • برخورداری از پنل کاربری حرفه ای و آسان برای مدیریت فروشگاه و بازاریابی.
  • امکان تبلیغ و فروش محصولات در تلگرام با لینک های مخصوص به فروش تلگرامی.
  • دارا بودن محصولات بسیار جذاب، جدید، متنوع، معتبر و پربازده با پورسانت بسیارعالی.
  • سیستم همکاری در فروش دایان به صورت روزانه واریزی های بالای ۲۰ هزار تومان را پرداخت می کند.
  • گزارشات مالی شفاف و دقیق با تسویه حساب منظم.
  • امکان جذب زیرمجموعه و دریافت پورسانت به ازای فروش زیرمجموعه ها.
  • امکانات و مزایای ویژه برای وب مسترهای قدیمی، معتبر و پر فروش.
  • پشتیبانی مناسب از کاربران و مشتریان به وسیله تیکت، ایمیل و تلفن.

عضویت و فعالیت در سیستم دایان

برای عضویت در سیستم همکاری در فروش دایان ، ابتدا بر روی دکمه زیر کلیک نمایید. سپس فرم را تکمیل کنید و بر روی دکمه “ثبت نام” کلیک نمایید.

حال با استفاده از گزینه “ورود به پنل همکاری” و وارد نمودن ایمیل و رمز عبور، وارد پنل کاربری خود شوید.

آشنایی با پنل کاربری سیستم دایان

  • از منوی “فروشگاه ها” به صورت رایگان می توانید فروشگاه خود را ایجاد کنید و به مدیریت آن بپردازید. به عنوان مثال می توانید عنوان فروشگاه، چینش محصولات، توضیحات فروشگاه، کلمات کلیدی و تنظیمات قالب را ویرایش نمایید.
  • از منوی “محصولات” می توانید با انتخاب فروشگاه خود و انتخاب دکمه “جستجو”، تمام محصولات موجود، قیمت و پورسانتشان را مشاهده کنید و لینک آن ها را با استفاده از گزینه “لینک” و یا “لینک خرید” روبروی هر محصول دریافت نمایید. همچنین می توانید با وارد کردن نام یک محصول، تنها لینک همان محصول را دریافت کنید.
  • از منوی “مرتب سازی محصولات” می توانید نحوه دسته بندی و چیدمان محصولات فروشگاه خود را مشخص نمایید.
  • از منوی “سفارشات” می توانید وضعیت سفارشات خود را بررسی کنید.
  • از منوی “امورمالی” می توانید خلاصه وضعیت مالی خود را بررسی کنید، درخواست واریز ثبت نمایید و همچنین حساب بانکی خود را ثبت و مدیریت نمایید.
  • از منوی “آمار و اطلاعات” می توانید یک گزارش دقیق از عملکرد و فروش خود دریافت کنید.
  • از منوی “بنر و تبلیغات” می توانید کد، بنر و لینک خرید پیامکی و تلگرامی را دریافت نمایید.
  • از منوی “تیکت” می توانید با ارسال تیکت با مدیریت و بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.
  • از منوی “زیرمجموعه گیری” می توانید لینک و بنرهای زیرمجموعه گیری مختص به خود را دریافت کنید. لیست زیرمجموعه های خود را مشاهده نمایید و همچنین با قوانین بخش زیرمجموعه گیری آشنا شوید.
  • از منوی “سفارش پیامکی” می توانید راهنمای سفارشات پیامکی را مطالعه فرمایید و سفارشات پیامکی خود را مدیریت نمایید.

قوانین، نکات و سوالات مهم درمورد سیستم همکاری در فروش دایان

نحوه شروع به کار در سیستم دایان شاپ

کسب درآمد از همکاری در فروش دایان

پس از ثبت نام و ورود به پنل کاربری، در اولین قدم شما باید یک فروشگاه اختصاصی برای خودتان ایجاد کنید. برای ثبت فروشگاه به بخش “فروشگاه ها” مراجعه و بر روی گزینه “ایجاد فروشگاه جدید” کلیک کنید. پس از انجام تنظیمات و ساختن فروشگاه جدید، با مراجعه به بخش “محصولات” و استفاده از گزینه “لینک” یا “لینک خرید” می توانید کدهای تبلیغاتی محصولات را دریافت نمایید و در بسترهایی مانند شبکه های اجتماعی ، وبلاگ و یا وب سایت ، قرار دهید و به جذب مشتری برای فروشگاه و محصولات خود بپردازید.

بسته به نوع تبلیغاتی که می خواهید انجام دهید می توانید از کد های فروش پیامکی، تلگرامی و یا اینستاگرامی استفاده نمایید. برای دریافت این کدها، باید در داشبورد، بر روی منوی “بنر و تبلیغات” کلیک کنید تا با وارد کردن کد محصول مورد نظر، کدهای اختصاصی فروش پیامکی، تلگرامی و اینستاگرامی را دریافت کنید.

راهنمای بخش ایجاد فروشگاه در سیستم دایان

با استفاده از ساب دامین

شما می توانید با وارد کردن عبارتی قبل از دامنه اصلی dayanshop.com  فروشگاه اختصاصی خود را به صورت رایگان ایجاد کنید. برای مثال با وارد کردن عبارت  zarinpal به جای subdomain می توانید فروشگاه اختصاصی خود به آدرس zarinpal.dayanshop.com  را بسازید.

  • در بخش عنوان فروشگاه، نام اختصاصی فروشگاهتان را وارد نمایید.
  • در بخش شرح فروشگاه، توضیحاتی مختصر درباره فروشگاه خود بنویسید.
  • تعداد نمایش آخرین محصولات در صفحه اصلی فروشگاه و محصولات پرفروش را می توانید تغییر دهید.
  • در صورتی که می خواهید ربات تلگرامی دایان در این فروشگاه، کاورهای تبلیغاتی را برای شما ارسال کند تیک فعال شدن ربات را بزنید و در غیراین صورت تیک را نزنید.
  • چینش محصولات را نیز می توانید از بین دو گزینه پیش فرض فروشگاه و جدیدترین ها انتخاب کنید.
 

*** سفارش پیامکی چیست ***

این قسمت مختص شماست که سایت یا وبلاگ ندارید و میخواهید از طریق سایت دیوار و شیپور و آپارات کسب درآمد کنید

در سیستم همکاری در فروش دایان امکانی تعریف شده که مشتری می تواند برای خرید هر یک از محصولات، با ارسال پیامک درخواست خودش رو ثبت کند. پس از آن، اپراتورهای دایان با مشتری تماس گرفته و آدرس و مشخصات مشتری گرفته شده و سفارش ثبت می شود.

در این شیوه به ازای هر کد همکاری و کد محصول یک عدد توسط سیستم اختصاص داده می شود. مشتری با ارسال آن عدد به سامانه پیامکی دایان درخواست خرید محصول خود را ثبت می کند. عدد ارسال شده مشتری، توسط سامانه در پنل همکاری که آن کد برای آن ساخته شده قرار خواهد گرفت. سامانه های پیامکی دایان ۱۰۰۰۸۱ می باشند.

برای دریافت کد پیامکی هر محصول که مختص کد همکاری شما باشد می توانید از بخش بنر و تبلیغات پنل همکاری استفاده نمایید.

قوانین برداشت درآمد

حداقل مبلغ برای ثبت درخواست واریزی ۲۰ هزار تومان و حداقل تعداد سفارش ۵ عدد می باشد.

همچنین در یک درخواست واریزی، نسبت پورسانت زیرمجموعه های شما به پورسانت فروش شما نباید بیشتر از ۶ به ۴ باشد. یعنی از کل درآمد، حداکثر ۶۰ درصد مبلغ، باید مربوط به درآمد شما از زیرمجموعه ها باشد و حداقل ۴۰ درصد مبلغ نیز مربوط به پورسانت فروش محصولات توسط خود شما باشد.

با رعایت موارد فوق، می توانید در هر زمان از شبانه روز درخواست واریزی خود را ثبت نموده تا در ۲۴ ساعت کاری واریزی شما انجام گردد.

 

در هر مرحله کار نیاز به راهنمایی داشتید به ای دی بنده در تلگرام پیغام بدید

https://t.me/saleh_btc

جهت دریافت آموزش کسب درآمد با آپارات بعد از ثبت نام به ای دی تلگرام بالا پیام دهید

جمع بندی

در این آموزش به صورت کامل و جامع با سیستم همکاری در فروش دایان و امکانات آن آشنا شدیم. سپس کار با پنل مدیریتی را بررسی کردیم و در نهایت پیشنهاداتی برای افزایش درآمد در این سیستم ارائه نمودیم.

امیدواریم این آموزش برای شما عزیزان مفید واقع گردد و به درآمدی مطلوب با فعالیت در سیستم همکاری در فروش دایان شاپ دست یابید.

 


 

برای شروع و دانلود نرم افزار کسب درآمد کلیک کنید (بزودی)
پشتیبانی و مشاوره در تلگرام برای شروع کار با آی دی @saleh_btc

آرمان بازدید : 1102 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (1)

کسب درامد از طریق نرم افزار مولتی کلیکر - انجمن تخصصی ...

www.webhostingtalk.ir › انجمن › متفرقه › متفرقه › مباحث دیگر
۲۱ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 10پست - ‏4 نویسنده
کسب درآمد اینترنتی روزانه 2-5 دلار با نرم افزار کلیک خودکار مولتی کلیکر - multiclicker آیا از کلیک کردن در سایتهای کلیکی آن هم بصورت دستی ...
و با روشی که ما معرفی می کنیم حتی نیاز به باز کردن سایت کلیکی مورد نظر ندارید و تنها بوسیله برنامه مولتی کلیکر - multiclicker قادر خواهید بود در آن واحد از چند ده و ...
۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۸ ه‍.ش. - مالتی کلیکر و نرم افزار کسب درآمد و درآمد کلیکی و کسب درآمد ... باشه، می توانید JRE را با حجم 14.3MB مگابایت از طریق لینک زیر دانلود کنید:.

لینک دانلود برنامه multiclicker 151 - راههای کسب درامد از ...

yaranesam.persianblog.ir/tag/لینک_دانلود_برنامه_multiclicker_151
آموزش گام به گام نرم افزار کسب درآمد مولتی کلیکر. ساعت ۱٠:۱٠ ق.ظ روز یکشنبه ٩ فروردین ،۱۳۸۸ کلمات کلیدی: مولتی کلیکر ،لینک دانلود برنامه multiclicker 151 ... این برنامه فقط بر روی سیستم هایی که برنامه ی جاوا روش نصب باشد اجرا می شود اگر ...

نرم افزار مولتی کلیکر - سود خالص

sodekhales.persianblog.ir/tag/نرم_افزار_مولتی_کلیکر
مژده مژده : نرم افزار کسب درآمد خودکار۲ رسید. توجه توجه : (برای ثبت نام در سایت های که با این نرم افزار کار میکنند فقط کافیه شما در قسمت پایین که اسامی این سایت ها ...
درآمد اینترنتی با نرم افزار مولتی کلیکر(multiclicker) مجانی. معرفی : نرم افزار ... یه بار دیگه میگم این همون نرم افزار خود کار کسب درآمد هستش پس پول بیخود ندین!
سایتهای کسب درآمد + نرم افزار رویایی Multiclicker - بخاطر یک مشت دلار - یه راه ... که حدود 8 عدد هستند در مالتی کلیکر قرار داده شده در آینده برای کار با سایتهای دیگه ...

نرم افزار کلیکر خودکار multiclickerبیا تو پی تی اس

bia2ptc.ir/نرم-افزار-کلیکر-خودکار-multiclicker/
۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کسب درآمد آنلاین و رایگان از اینترنت. ... نرم افزار کلیکر خودکار یا همون مولتی کلیکر یکی از معدود برنامه هایست که برنامه نویسان حرفه ای اون رو ...

نرم افزار کیلک خودکار (مولتی کلیکر ) - نسخه قابل چاپ

ariyapic.samenblog.com/.../نرم-افزار-کیلک-خودکار-مولتی-کلیکر-.ht...
و با روشی که ما معرفی می کنیم حتی نیاز به باز کردن سایت کلیکی مورد نظر ... این برنامه فقط برای سایت های خارجی طراحی شده و کسب درآمد دلاری از اینترنت رو به همراه ...
در مسیر ناشناخته ها - آموزش گام به گام نرم افزار کسب درآمد مولتی کلیکر - در ... این برنامه فقط بر روی سیستم هایی که برنامه ی جاوا روش نصب باشد اجرا می شود اگر جاوا ...
مولتی کلیکر. Multiclicker2_3. مزیت نرم افزار کلیک خودکار ، راحتی و مصرف کمتر از یک دهمی ترافیک در هنگام بازدید و مشاهده تبلیغات می باشد. اما در مقابل این روش ...

مولتی کلیکر - نرم افزار مولنی کلیکر

multiclicker.persianblog.ir/tag/مولتی_کلیکر
۸ مهر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - توضیح کامل درآمد مجانی با اینترنت بدون. معرفی : نرم افزار مولیت کلیکر ... ۲- ثبت نام توی سایتهای کسب درآمد که لیستشون در زیر هست. ۳- دانلود نرم افزار مولتی کلیکر ( اتوکلیکر) و وارد کردن اطلاعات به اون. ۴- اجرای روزانه برنامه.
دانلود رایگان نرم افزار کسب درآمد - کسب درامد از اینترنت،مطمئن ترین سایت های کسب درامد از اینترنت ... برای کار با مولتی کلیکر باید یک کار دیگر هم انجام بدهیم .
۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما آیا میدانید که روش دیگری هم برای کسب درآمد وجود دارد؟ ... به علت اینکه نرم افزار مولتی کلیکر مبتنی بر جاوا نوشته شده برای استفاده در تمامیه ...

سایتهای کسب درآمد + نرم افزار رویایی Multiclicker

iraniannetmarketing.lxb.ir/post/16/%3C-BlogPhotoLink-%3E
سایتهای کسب درآمد + نرم افزار رویایی Multiclicker - دارامد از اینترنت درواقعی در ... که حدود 8 عدد هستند در مالتی کلیکر قرار داده شده در آینده برای کار با سایتهای دیگه ...
کسب درآمد اینترنتی 2-5 دلار با نرم افزار کلیک خودکار - کسب درآمد اینترنتی با مولتی کلیکر ,کسب درآمد با نرم افزار کلیک خودکار Multiclicker آسان خواهد بود .
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کسب درآمد اینترنتی 2-5 دلار با نرم افزار کلیک خودکار - کسب درآمد اینترنتی با مولتی کلیکر ,کسب درآمد با نرم افزار کلیک خودکار Multiclicker ...
کسب درآمد 52،200 تومان در روز فقط با نرم افزار و بدون حضور فیزیکی شما ... *بدون کوچکترین ربط به نرم افزار ها مولتی کلیکر و نرم افزارهای خراب دیگه که کار ...

نرم افزار کسب - کسب درآمد

yaghobii.parsiblog.com/Category/نرم+افزار+کسب/
نرم افزار وثبت نام در سایت های کسب در آمد با استفاده از یک فلش یا یک رم ریدر یا سی دی میتونن ... بعد از نصب نرم افزار جاوا نرم افزار مولتی کلیکر نصب میشود.
کسب درآمد اینترنتی 2-5 دلار با نرم افزار کلیک خودکار - کسب درآمد اینترنتی با مولتی کلیکر ,کسب ... با سلام در این وبگاه یک روش کسب درآمد اینترنتی کاملا ...
کسب درآمد میلیونی از سایتهای ایرانی و خارجی - Top Websites For Earn Money . ... Internet/Software ... خوبی داشته باشد نرخ تبلیغات کلیکی در این سایت بسیار مناسب است که با فعالیت اندک در این سایت می توانید به درآمد مناسبی در ماه برسید.
۱۱ شهریور ۱۳۸۹ ه‍.ش. - برای آشنایی با راه های کسب درآمد از اینترنت اینجا کلیک کنید ... د) دانلود نرم افزار مولتی کلیکر (Multiclicker 2_2.2.4) برای تقلب و کلیک کردن ...

آموزش سایت پارسی رنک - فقط پول - کسب درآمد

justmoney.ir/آموزش-سایت-پارسی-رنک/
۱۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اصلی ترین فعالیت این سایت کسب درآمد با مشاهده ی آگاهی است. ... توجه : استفاده از هرگونه نرم افزار مولتی کلیکر یا کلیک اتوماتیک باعث مسدود ...

تجارت , کسب درآمد از اینترنت - نرم افزار کلیک خودکار

www.finance.blogfa.com/tag/نرم-افزار-کلیک-خودکار
تجارت , کسب درآمد از اینترنت - نرم افزار کلیک خودکار - کسب درآمد | استفاده از فرصت ها ... مولتی کلیکر ... تحریم تجاری چیست و با اقتصاد ایران چه کرده است؟
اموزش تصویری کار با مولتی کلیکر. نمای نرم افزار کسب درآمد بعد از اجرای آن. 1: افزودن یک سایت جدید. 2: حذف یک سایت. 3: شروع بکار حسابهای منتخب. 4: شروع ...
اما بدانید هیچ روش جادویی و میان بری و یا هیچ نرم افزار خودکاری برای این کار وجود .... باهاش درآمد کسب کرد و تقلبی هم در کارش نباشه (فک کنم منظورش مولتی کلیکر ...

کسب درآمد اینترنتی با تکنیک های روز و کاملا قطعی - انجمن ...

www.forums.mihandownload.com › ... › اینترنت و شبکه
۸ شهریور ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 10پست - ‏1 نویسنده
کسب درآمد اینترنتی با تکنیک های روز و کاملا قطعی با استفاده از نرم افزار و به ... 3-دانلود نرم افزار مولتی کلیکر(MultiClicker) ،نحوه کار با اون و ...

درآمد اینترنتی با نرم افزار مولتی کلیکر..مجانی..رایگان ...

multiclick.persianblog.ir/post/3/
۵ مهر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - درآمد اینترنتی با نرم افزار مولتی کلیکر..مجانی..رایگان. معرفی : .... ه بار دیگه میگم این همون نرم افزار خود کار کسب درآمد هستش پس پول بیخود ندین!

دانلود کتاب اموزش کسب درامد از اینترنت

money-macker.r98.ir/tag/دانلود+کتاب+اموزش+کسب+درامد+از+اینترنت
دانلود کتاب اموزش کسب درامد از اینترنت …,دانلود کتاب اموزش کسب درامد از ... نرم افزارهای مربوط به کسب درامد [3] ... درامد روزانه تا 15 دلار با برنامه مولتی کلیکر

کسب درامد عالی از سایت های کلیکی

vbgfbgvf.lineblog.ir/tag/کسب+درامد+عالی+از+سایت+های+کلیکی
روش های کسب درآمد زیادی در این سایت وجود دارد که من در این مطلب به آنها اشاره می کنم . ... توجه : استفاده از هرگونه نرم افزار مولتی کلیکر یا کلیک اتوماتیک باعث مسدود ...

سایت پارسی رنک بهترین سایت کسب درامد ایرانی

vbgfbgvf.lineblog.ir/.../سایت+پارسی+رنک+بهترین+سایت+کسب+درامد...
روش های کسب درآمد زیادی در این سایت وجود دارد که من در این مطلب به آنها اشاره می کنم . ... توجه : استفاده از هرگونه نرم افزار مولتی کلیکر یا کلیک اتوماتیک باعث مسدود ...
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بهترین آهنگها - کسب درآمد واقعی با روزی چند دقیقه وقت صرف کردن ..... کسب درامد از طریق نرم افزار مولتی کلیکر [بایگانی] - انجمن تخصصی .
مرجع بهترین سایتهای کسب درآمد - ... همانطور که می دونید طبق بسیاری از آمار ها اکثر سایت های کسب درآمد از طریق .... سایتهای Bux + پلوگین + برنامه مولتی کلیکر 2.

دانلود Mouse Clicker v2.3.0.6 - نرم افزار کلیک خودکار موس ...

p30download.com › نرم افزار › دسکتاپ › آیکون و اشاره گر ماوس
رتبه: ۳ - ‏۵۲٬۸۸۹ رأی
یادگیری مهارت های ویژه = ورود به بازار کار و کسب درآمد ... با خرید دیجیتالی مجموعه های آموزشی پس از ثبت سفارش، لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می ... دانلود Mouse Clicker v2.3.0.6 - نرم افزار کلیک خودکار موس بر روی هر نقطه از صفحه نمایش .... موس روی دسکتاپ,کلیک خودکار موس,کلیک موس,موس,کلیک,کلیکر,نرم افزار کلیکر موس ...
با این سایت پس از مدت 2-3ماه به درامد حدود 60 الی 100 هزار تومان در ماه میرسید .... و گر نه در موارد دیگر بر خلاف سایت های دیگر که از نرم افزار مولتی کلیکر استفاده می ...
۲۱ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - امروز قصد دارم تعدادی از مطمئن ترین سایتهای کسب درآمد کلیکی را به ... انجام شده توسط انسان صورت گرفته یا نرم افزار ؟ پس اصولی است که پلاگینی برای انها نباشد که بتوان با مولتی کلیکر با آنها کسب درآمد داشت اما نحوه استفاده :.

نرم افزار بازديد خودكار | فیدکو

gotogoogle.feedco.ir/page-466701.html
در این صفحه شما میتوانید هم با دانلود نرم افزار، کار بازدید خودکار را انجام دهید و هم به .... کسب درآمد اینترنتی روزانه 2-5 دلار با نرم افزار کلیک خودکار مولتی کلیکر .
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کار با این سایت همانند سایت های دیگر بسیار راحت و آسان می باشد. مزیت خوب این باکس اینه ... درآمد تا 0.02 دلار برای هر کلیک ... ميشه plugin با كد معتبر اين سايت برام ارسال كنيد براي استفاده در نرم افزار مولتي كليكر…. چون تعداد ...
به علت اینکه نرم افزار مولتی کلیکر مبتنی بر جاوا نوشته شده برای استفاده در ... دوباره راه اندازی شده و دوباره با خیال راحت شروع به کسب درامد از اون سایت میکنید .

multiclicker2.mihanblog.com – کسب درآمد اینترنتی 2-5 دلار ...

500v.net/site/multiclicker2.mihanblog.com/
کسب درآمد اینترنتی 2-5 دلار با نرم افزار کلیک خودکار - کسب درآمد اینترنتی با مولتی کلیکر, کسب درآمد با نرم افزار کلیک خودکار Multiclicker آسان خواهد بود, ...
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... مشاهده کامل خبر بر روی همین متن کلیک کنید · امکان کسب درآمد در انجمن برای اعضای ویژه. ... من چند روز پیش یک نرم افزار مولتی کلیکر دانلود کردم و با هزار زحمت بالاخره ... اولین سایت ایرانی ارائه دهنده بیت کوین با پشتیبانی باکس نما .... و هم پهنای باند اینترنت کمتری مصرف میشه و هم درآمد بیشتری بدست میارید .

سایت های کسب در آمد

multiclicker.blogfa.com/1392/09
درآمد این روش کاملا واقعی می باشد شما فقط کافیست روزانه یک بار نرم افزار را ... لینک زیر دانلود کنید بعد از نصب نرم افزار جاوا نرم افزار مولتی کلیکر نصب میشود.

دانلود انواع اسپمر وبلاگ - نرم افزار کلیک خودکار

bonjaski.blogfa.com/tag/نرم-افزار-کلیک-خودکار
دانلود انواع اسپمر وبلاگ - نرم افزار کلیک خودکار - دانلود انواع اسپمر وبلاگ. ... مولتی کلیکر. برچسب‌ها: کسب درآمد خودکار, نرم افزار کلیک خودکار, مولتی کلیکر.
۲۴ فروردین ۱۳۸۸ ه‍.ش. - درآمد اين روش كاملا واقعي مي باشد شما فقط كافيست روزانه يك بار نرم افزار را ... کنید بعد از نصب نرم افزار جاوا نرم افزار مولتی کلیکر نصب میشود.

نرم افزار درآمد اینترنتی - تاپ 3

top3download.ir/نرم-افزار-درآمد-اینترنتی.html
نرم افزار شارژ رایگان از اینترنتنرم افزار کسب درآمد کسب درآمد اینترنتی با سایت ... با نرم افزار کلیک خودکار کسب درآمد اینترنتی با مولتی کلیکر کسب درآمد با ...

راه های کسب درآمد از اینترنت - ساحل94

sahel94.ir/راه-هاي-کسب-درآمد-از-اينترنت/
آیا به دنبال روش های کسب درآمد اینترنتی و راه های به دست آوردن پول از اینترنت هستید؟ آیا شنیده اید که می .... niazamoz.ir/post/14 کارگاه آموزشی کسب درآمد از اینترنت و بازار سنتی همراه با هدیه (پکیج نرم افزارهای ..... درآمد از اینترنت. ۱-مولتی کلیکر

درامد اینترنتی بدون سرمایه-نرم افزار-جدیدترینهای موبایل ...

itbux.persianblog.ir/
۲۸ اسفند ۱۳۸۷ ه‍.ش. - درامد اینترنتی بدون سرمایه-نرم افزار-جدیدترینهای موبایل-فروشگاه- ... 10وب سایتی که می توانید از آنها درآمد کسب کنی. نویسنده : حامد .... اگر در سایتی ثبت نام کرده اید که با مولتی کلیکر کار نمیکند یک روش موثر,هک زمان است.

bikhaneman2000_farsi (owner) - Yahoo Groups

https://groups.yahoo.com/neo/groups/bikhaneman2000_farsi/.../3431
۲۰ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - در این اطلاعیه با سایتهای آشنا میشوید که میتوان از آنها درامد کسب کرد. .... آموزش گام به گام نرم افزار کسب درآمد مولتی کلیکر از سایت هایی که میشه ...
۹ مهر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - سایت مسبی بهترین سایت ایرانی برای کسب درآمد( پرداخت از طریق بانکهای ایران ... از لینک زیر دانلودکنید بعد از نصب نرم افزار جاوا نرم افزار مولتی کلیکر نصب میشود. ... آموزش تصویری کار با نرم افزار کسب در آمد در لینک زیر:.

دانلود رایگان نرم افزار كسب درآمد 2 - صفحه ی نخست

5toman.pmcblog.com/.../دانلود%20رایگان%20نرم%20افزار%20كسب%...
دانلود رایگان نرم افزار کسب درآمد - کسب درامد از اینترنت،مطمئن ترین سایت های کسب درامد از اینترنت ... برای کار با مولتی کلیکر باید یک کار دیگر هم انجام بدهیم .

کسب درآمد واقعی و مطمئن بدون نیاز به سرمایه

1dolari.persianblog.ir/1387/8/
۱۷ آبان ۱۳۸۷ ه‍.ش. - دانلود نرم افزار کسب درآمد خودکار _ کلیک اتوماتیک Multiclicker 1.۲.۳ ... پس اکنون شما هم حتما با بنده موافقید که این کار نه تنها دیوانگی نیست بلکه ... توجه: چون نرم افزار مولتی کلیکر به زبان جاوا نوشته شده است، برای اجرای این نرم ...

multiclick.persianblog.ir

www.persianstat.com/Results.aspx?id=40081518&mode=4
2 ارجاع, 1 نفر, http://www.google.com/search?hl=en&q=نرم افزار مولتی کلیکر&btng=search ... 2 جستجو, برنامه کلیکر برای کسب درامد از اینترنت ...
پلاگين سايت توباکس براي برنامه مولتي کليکر 2 نوشته شد. ... با درآمد روزانه بالاي 300/000 تومان بصورت مشاغل خانگي و کسب مجوز بهداشتي جهت بسته بندي و ...
امروز نرم افزاري رو براتون اوردم تا بتونيد برنامه هاي اندرويدتون رو ويرايش كنين مثلا سرورهاي اينترنت ... کسب درامد اسان و کاملا رایگان با نرم افزار مولتی کلیکر
۱۸ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - کسب درامد روزی 7 دلار با نرم افزار مولتی کلیکر ... پست erfan0181 عزیز را در پست کسب درامد از طریق نرم افزار مولتی کلیکر نقل قول کرده اند.

سايتهاي ptc ايراني - آشنائي با کسب درامد قانوني و اصولي از ...

www.payamsara.com/spt=سايتهاي%20ptc%20ايراني&p=10007764
آشنائي با کسب درامد قانوني و اصولي از اينترنت_مطمئن ترين سايتهاي ptc پرداخت به ازاي. نرم افزار کسب درامد خودکار. مولتی کلیکر. کسب درامد در خانه. از طریق ...

وب سایتهای ptc قانونی - آشنائي با کسب درامد قانوني و اصولي ...

www.payamsara.com/spt=وب%20سایتهای%20ptc%20قانونی&p=100077...
آشنائي با کسب درامد قانوني و اصولي از اينترنت_مطمئن ترين سايتهاي ptc پرداخت به ازاي. نرم افزار کسب درامد خودکار. مولتی کلیکر. کسب درامد در خانه. از طریق ...
آشنائي با کسب درامد قانوني و اصولي از اينترنت_مطمئن ترين سايتهاي ptc پرداخت به ازاي. نرم افزار کسب درامد خودکار. مولتی کلیکر. کسب درامد در خانه. از طریق ...

کسب درامد از اینترنت - کسب درامد اسان

mahttab.persianblog.ir/tag/کسب_درامد_از_اینترنت
یه سری کلاس IT رفتم و اصول کار با اینترنت رو یاد گرفتم.من کلی پول بابت کلاسا دادم ولی حالا به شما رایگان می خوام یاد بدم تازه بهتون نرم افزار مولتی کلیکر رو هم ...
۹ مهر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - سایت مسبی بهترین سایت ایرانی برای کسب درآمد( پرداخت از طریق بانکهای ایران ... از لینک زیر دانلودکنید بعد از نصب نرم افزار جاوا نرم افزار مولتی کلیکر نصب میشود. ... آموزش تصویری کار با نرم افزار کسب در آمد در لینک زیر:.

king of ptc - کسب درامد از اینترنت

easyearnmoney.persianblog.ir/post/5/
این سایت یک سایت کلیکی کاملا حرفه ای با ملیت کشور پرتقال می باشد. .... وگر نه در موارد دیگر بر خلاف سایت های دیگر که از نرم افزار مولتی کلیکر استفاده می ...

نرم افزار - پرشیا سافت

persiasoftware.persianblog.ir/tag/نرم_افزار
متاسفانه تعداد زیادی از افراد سودجو اقدام به فروش نرم افزار خودکار کسب درآمد ... باید توجه داشته باشند که این نرم افزار که به عنوان نرم افزار اتوکلیک یا مولتی کلیکر ... که این نرم افزار آنقدرها هم که گفته میشود ارزش ندارد و بیشتر با سایتهایی کار ...
براي نقد كردن دلارهاي خود با اين ايميل تماس بگيريد .... اموزش اجاره زیرمجموعه برای کسب درآمد بیشتر در سایت بزرگ نئوباکس ... و گر نه در موارد دیگر بر خلاف سایت های دیگر که از نرم افزار مولتی کلیکر استفاده می کنند نمی توان استفاده کرد.

یه سوال در مورد سایت های کلیکی - ترفندستان

www.tarfandestan.com › انجمن › قلمروی اینترنت › تجارت الکترونیک
۲۱ دی ۱۳۸۸ ه‍.ش. - میخواستم بدونم برنامه ای هست که سایت کلیکی که توش عضو هستیم حتی سایت ... های برنامه رو در داخل پوشه يplugin در برنامه مولتی کلیکر copy کنید. .... متاسفانه با این برنامه فقط از سایتهایی که خودش داره میشه کسب درآمد کرد و ...

نرم

elekto.arisfa.com/نرم/
کسب درآمد. معرفی نرم افزار ادیسون. بازديد : 757 مرتبه. تاريخ : 29 ارديبهشت 1391 .... اگر سرویس دیگری مانند کنفرانس اینترنتی تصویری با نرم افزار یاهو مسنجر لازم داشته باشید باید پورت های ...... مولتی کلیکر به زبان فارسی (دانلود رایگان).
اندرویدکده بزرگترین سایت دانلود بازی ها و برنامه های اندروید است شما میتوانید به ... معتبرترین بسته آموزش کسب درامد از اینترنت بدون نیاز به اطلاعات تخصصی راز ... با نصب نرم افزار Pho.to Lab PRO – photo editor می توانید گوشی خود را به یک .... دانلود بازی کِیس کلیکر Case Clicker v1.8.2e اندروید – همراه نسخه مود + تریلر.
کلاس برنامه نویسی اندروید ? ... Case Clicker بازی "کِیس کلیکر" یک بازی بسیار پر طرفدار و سرگرم کننده برای سیستم عامل ... اند ، از آن خود نمایید و با خرید کلید ها به مجموعه های خود افزوده و بهترین رکورد بازی را به دست آورید. ... معتبرترین بسته آموزش کسب درامد از اینترنت بدون نیاز به اطلاعات تخصصی راز تبدیل فکر به ثروت.

ضبط حرکات و کلیک خودکار موس با نرم افزار RobotSoft ...

ir-dl.com/software-section/robotsoft-mouse-clicker-2-3-2-6/
ضبط حرکات و کلیک خودکار موس با نرم افزار RobotSoft Mouse Clicker 2.3.2.6. ... آموزش راهکارهای کسب درآمد در اینترنت ::: راه 5 ساله را به آسانی در چند روز طی کنید!
۱۰ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - به طوری که بتواند با برنامه ریزی در جهت تحقق اهداف از پیش تعیین ..... دیگر که از نرم افزار مولتی کلیکر استفاده می کنند نمی توان استفاده کرد.

4 - تبادل لینک

exchangelink.ir/index.php?page=4
نحوه تبادل لینک با سایتهای پربازدید · تبادل لینک ... بروزترین برنامه ها- فیلمها- آهنگها- بازیها و . ... دانلود مولتی کلیکر 2-کسب درامد اینترنتی روزانه 5-10 دلار.

سرویس مولتی یوزر چیست ؟ - خرید

pface.ir/p53899_سرویس+مولتی+یوزر+چیست+؟
۱۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چگونگی اتصال به اینترنت از طریق و سخت افزار مشکلات و سوالات ... مولتی کلیکر چیست یوزر نیم و پسورد ه خودتون را که در سایت هایی که آدرسشون در زیر. ... یک سرویس و یا برنامه نصب dhcp تنظیم dhcp پیکربندی dhcp dhcp چیست ... دانلود اسکریپت فارسی اسکریپت کسب درآمد دانلود قالب های فارسی وردپرس.

نرم افزار کلیک و مشاهده آگهی , رایگان - فردا گستر

fardagostar.ir/.../نرم%20افزار%20کلیک%20و%20مشاهده%20آگهی%20,%...
۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نرم افزار کلیک و مشاهده آگهی , رایگان - - فردا گستر | نرم افزار فن آوری سلامت تجارت Fardagostar.ir. ... Player,مالتی مدیا ... کسب در آمد از اینترنت و بیت کوین bitcoin ... شما با این نرم افزار براحتی آگهی های فوکوس که حتما بایستی آگهی را ... رایگان , کلیک آگهی , نرم افزار رایگان کلیک آگهی , کلیکر , software ...

راه های کسب درامد

income.parsablog.com/
تا امروز من روش هاي زيادي رو براي كسب درامد اينترنتي بررسي كردم بعضيا كليكي ..... و گر نه در موارد دیگر بر خلاف سایت های دیگر که از نرم افزار مولتی کلیکر ...

موتورهای جستجو - WebGozar.com :: گزارش‌های آماری سايت

www.webgozar.com/stats/1392283/searchEngines
۱۰ شهریور ۱۳۸۸ ه‍.ش. - زفره مدیا٫ طراحی وب حرفه ای٫ برنامه نویسی آندروید و طراحی وب ... چهupgrade درlink2communionآموزش کار با مولتی کلیکرثبت نام درgreenhorseسايت كسب در امد/link2communionكليك ١٠٠ دلاريsupport@link2communionکسب درآمد ...

دانلود LEGO® Scooby-Doo Haunted Isle - بازی موبایل لگو

www.roteyl.com/.../lego-scooby-doo-haunted-isle-بازی-موبایل-لگو-اس...
ارتباط با ما; دسته بندی ها ... این بازی زیبا در گوگل پلی توانسته است امتیاز بالایی را کسب کند. .... musiXmatch Music Lyrics Player - نرم افزار موبایل نمایش متن آهنگ ها[42,764] ... یادگیری مهارت های ویژه = ورود به بازار کار و کسب درآمد ... بازی موبایل قهرمان بی نام · دانلود Case Clicker - بازی موبایل کیس کلیکر · دانلود MAYDAY!
دانلود نرم افزار مدیریت مخاطبین Contacts + (Plus) v5.16.0 اندروید. کانتکت پلاس ابزاری مفید و هوشمند برای مدیریت کامل مخاطبین و جلوگیری از تماس های اسپم بوده و ...

[موبایل] دانلود Case Clicker – بازی موبایل کیس کلیکر ...

clinton.ir/موبایل-دانلود-case-clicker-بازی-موبایل-کیس-کلیک/
... نرم افزار موبایل مدیریت فایل ها[10,521]; دانلود CM Launcher Small & Secure - نرم افزار موبایل لانچر سی ام[5,003]; دانلود Table Tennis Touch - بازی موبایل تنیس ...
۱۲ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - صيد اردك ماهي با طعمه هاي مركب طبيعتا استفاده از يك طعمه با چندين خاصيت درصد موفقيت. ... كه خود مي تواند بهترين نتيجه را كسب كند و در عين حال تمام مراحل صيد را مشاهده و ... كليكر دكمه اي است كه با زدن آن در هنگام چرخش چرخ صدايي شبيه به تيك ... انجمن نرم افزار و مقالات آموزشی کامپیوتر ... انجمن گرافیک و مالتی مدیا.
یک دختر ایرانی اهل قم به نام آرزو شکیبا سال گذشته طی 11 ماه 100 میلیون تومان از طریق اینترنت درآمد کسب نمود. در این روش نیازی به وقت گداشتن برای کلیک نیست ...

180 - روز برفی

roozehbarfi.ir/page/180/
حالا تخم مرغ را شکسته و درست وسط کاسه بریزید و همراه با تکه های کره خوب مخلوط کنید. .... فعال در گوگل پلی گرافیک زیبا به همراه گیم پلی بسیار سرگرم کننده با کسب امتیاز 4.4 .... ۱- Multi Messenger Supported ... ۱- بعد از دانلود فایل، با استفاده از نرم افزار Winrar آن را از حالت فشرده خارج سازید. ..... سیستم کسب درآمد پاپ آپ 94.
۲۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کلیه نرم افزارهای پیشنهادی جهت کسب و کار در اینترنت. ... ما هم که مشتاق روش های کسب درآمد از اینترنت و تشنه آموختن در این زمینه به ناچار بسته را ...
دانلود SwiftKey Keyboard - نرم افزار موبایل کیبورد هوشمند و حرفه ای[90,330]; دانلود ... musiXmatch Music Lyrics Player - نرم افزار موبایل نمایش متن آهنگ ها[42,515] ...

نرم افزار - پرتال سیبویه

sibouyeh.ir/1393/11/203283.html
۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - معرفی نرم افزار کلیک خودکار – مولتی کلیکر کسب درآمد اینترنتی روزانه ۲-۵ دلار با نرم افزار کلیک خودکار مولتی کلیکر – multiclicker آیا می ...

نرم افزار کلیکر

00060.ir/نرم+افزار+کلیکر
نرم افزار مولنی کلیکر کسب درآمد اینترنتی 2-5 دلار با نرم افزار کلیک خودکار ... کسب درآمد آسان و مطمئن - دانلود نرم افزار مولتی کلیکر کسب درآمد اینترنتی 2-5 ...

کاغذ دیواری پشت tv - twr.ir

twr.ir/+کاغذ+دیواری+پشت+tv
مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون طرح کاغذ دیواری پشت تلویزیون| ایران کسب برچسب ... نقاشی ساختمان-مولتی کالر-پتینه-سنگ آنتیک -کامپوزیت-سرامیک,کاغذ دیواری ... آیا در دارید دیوار پشت تلویزیون خود را با یک مدل کاغذ دیواری پوشش دهید ؟ ... کلیپ های تصویری ترانه های قدیمی برای موبایل · نرم افزارهای مورد نیاز بعد از نصب ...
۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این بخش مواردی را در رابطه با خوب دویدن بیان می کنیم برای بهتر دویدن و ... یک توصیه: خوب برنامه ریزی کنید زیرا با توجه به زمان دویدن تان باید یک ..... حقیقت: در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای خوب، درآمد وابسته به تلاش ..... یکی از بهترین روش های آموزش، روش کلیکری هست. .... Copyright © 2014 by Multi NEWS.

کسب درامد عالی

estekhdam.mizbanblog.com/
روش های کسب درآمد زیادی در این سایت وجود دارد که من در این مطلب به آنها اشاره می کنم . ... توجه : استفاده از هرگونه نرم افزار مولتی کلیکر یا کلیک اتوماتیک باعث مسدود ...
۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کسب درآمد اینترنتی روزانه ۲-۵ دلار با نرم افزار کلیک خودکار مولتی کلیکر … فقط کافیست در چند سایت کلیکی ثبت نام کنید و نرم افزار ...

معرفی و آموزش کامل کار با سایت Neobux (درآمد تضمینی ماهانه ...

www.iran-bax.org/.../1441846-معرفی-و-آموزش-کامل-کار-با-سایت-Neob...
کسب درآمد اینترنتی ... معرفی و آموزش کامل کار با سایت Neobux (درآمد تضمینی ماهانه تا 900 دلار!) سلام خدمت ..... و گر نه در موارد دیگر بر خلاف سایت های دیگر که از نرم افزار مولتی کلیکر استفاده می کنند نمی توان استفاده کرد (امکان تقلب نیست)
هاس و تیم وی شرکتی به نام «PureLiFi» را راه‌اندازی کرده‌اند که برنامه راه‌اندازی ساده ... با معرفی سایت opizo برای کسب درآمد اینترنتی از روش کوتاه کرددن لینک ها در ..... بشه باهاش درآمد کسب کرد و تقلبی هم در کارش نباشه (فک کنم منظورش مولتی کلیکر ...
2 دنیای فناوری اطلاعات *طاها * - آموزش کسب درامد از تبلیغات کلیکی ... 6 آموزش کسب درآمد با استفاده از سایت های کلیکی - کیمیا تبلیغ ... و گر نه در موارد دیگر بر خلاف سایت های دیگر که از نرم افزار مولتی کلیکر استفاده می کنند نمی توان استفاده ...

آموزش کامل جفت سازی سهره با قناری به همراه چند نکته

www.domtala.com/1394/03/27/آموزش-جفت-سازی-سهره-با-قناری.html
توضیحاتی درباره آموزش جفت سازی سهره با قناری برای خواندن این پست به ادامه مطلب مراجعه نمایید1- ... آموزش و تریک و آواز · کوتاه کردن پرها و ناخن و منقار پرندگان · دانلود نرم افزار ... بدهید و در صورت نیاز استفاده از قطره مولتی ویتامین در آبخوری آنها الزامی است. ... کسب درآمد ماهانه بالاي 1 ميليون تومان 100 درصد تضمينيپس از وارد شدن به ...

قالب میربانی هاستینگ Geek Host فارسی به صورت HTML ...

www.nicestar.ir/.../قالب-میربانی-هاستینگ-geek-host-فارسی-به-صورت...
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قالب میربانی هاستینگ Geek Host فارسی به صورت HTMLقالب میربانی هاستینگ Geek Host فارسی به صورت HTML | بیست ...24 مارس 2015 .

آموزشر | داورنیوز - laserland.ir

asemankafinet-rzb.web.laserland.ir/list/آموزشر-23.html
جزوه آموزش تخصصی شنا به روش های نوین ، آموزش مربیگری شنا ، آموزش امداد و نجات ... با باکس Z3X آموزش و کار با ODIN آموزش و کار با Multi Download معرفی فایل های HTC نحوه ... آموزش کار با نرم افزار جیره نویسی Dairy NRC - جلسه یکم - نصب ..... ﭼـــﻪ ﺣﺴـــﯽ ﺩﺍﺭﯼ | 0003 | نرم افزار بی نظیر کلیکر برای سایت هایب درآمد سورپرایز هفته ...

درس اول آموزش CPP | داورنیوز - laserland.ir

kamyab2015-sky.web.laserland.ir/.../درس%20اول%20آموزش%20CPP-25.h...
کلاسهای آموزش نرم افزار حرفه ای موبایل در تبریز برگزار میگردد ... با باکس Z3X آموزش و کار با ODIN آموزش و کار با Multi Download معرفی فایل های HTC نحوه فلش ...

فاصله ها.... | داورنیوز - laserland.ir

kamyab2015-sky.web.laserland.ir/list/فاصله%20ها....-12.html

کاریکه فاصله وتفاوت واختلاف با دلم کرد برابری میکندبا دلشکستی غم ازدست .... ۷6- کسب عنوان روستای نمونه کشوری که به همین مناسبت در مورخه 14/11/1387 جشن ... 6- سمند ال ایکس EF7 بنزینی مالتی پلکس با پیش پرداخت 000/000/200 ریال مبلغ ..... فرم در نرم افزار سی شارپ اتصال به دیتابیس توسط استاد اسحاقی 1394.03.03 ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟