loading...

کسب درآمد از اینترنت

سامانه پيامک رايگان اس ام اس | Raygansms.com | سامانه ارسال پيامك ...raygansms.comاس ام اس,سامانه پيام کوتاه رايگان,سامانه پيام کوتاه,سامانه پيامک 100% رايگان,پيام کوتاه,سامانه پيامک,پيامک,ارسال اس

آموزش رایگان کسب درآمد ثابت از اینترنت ماهیانه

درآمد ثابت ماهیانه با کامپیوتر خانگی , لپ تاپ و گوشی

از طریق سایتهای دیوار ,شیپور و آپارات وقت خود را به پول تبدیل کنید

در این آموزش با سیستم همکاری در فروش دایان به عنوان راهی مطمئن برای کسب درآمد از اینترنت آشنا می شویم.

کسب درآمد از همکاری در فروش

بطور خلاصه در این روش کسب درآمد، شما تبلیغات محصولات موجود در سیستم همکاری در فروش را در سایت های آگهی دیوار و شیپور قرار می‌دهید. هر موقع مشتری از طریق تبلیغات شما خریدی انجام داد، درصدی از قیمت آن محصول به حساب شما واریز می‌شود. پس شما در هیچ کار دیگری مانند ارسال سفارش، ارتباط تلفنی با مشتری و یا خدمات پس از فروش درگیر نخواهید شد و به راحتی کسب درآمد خواهید کرد.

 

نمونه تبلیغات قرار داده شده در سایت دیوار و شیپور :

https://divar.ir/manage/2QwufZAHp4unbA

https://www.sheypoor.com/dfdf8dfd

 

به همین سادگی با درج محصولات فروشگاه دایان در دو سایت دیوار و شیپور میتونید بین 1 الی 2 میلیون تومن در ماه درآمد داشته باشید

برای کسب درآمد های بیشتر بزودی نرم افزاری رو بهتون معرفی میکنم که از طریق سایت آپارات به درامدی چند برابر درآمدی که در بالا ذکر شد برسید


در این روش، هیچ محدودیت و سقفی برای درآمد وجود ندارد و هرچقدر بتوانید در تبلیغات و بازاریابی موفق تر عمل کنید، به همان میزان درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

سیستم همکاری در فروش دایان شاپ

سیستم همکاری در فروش دایان ( Dayan )

دایان یک سیستم همکاری در فروش است که  صدها فروشگاه اینترنتی به آن متصل هستند و از خدمات آن بهره می گیرند. فروشگاه اصلی این سیستم، دایان شاپ ( DayanShop ) نام دارد.

سیستم همکاری در فروش دایان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با نام ایرنا شاپ آغاز نمود و در سال ۱۳۸۸ نام خود را به دایان تغییر داد و از آن زمان تا کنون سابقه و عملکرد مثبتی از خود برجای گذاشته است.

سیستم جامع کسب درآمد دایان خود را اینگونه معرفی می نماید:

سیستم دایان برای بهبود و افزایش کسب درآمد شما، در فضای مجازی ایجاد شده است. شما اگر پشتکار داشته باشید حتی بدون سایت و وبلاگ هم می توانید از آن به درآمد عالی برسید. دایان شما را در فروش محصولاتش شریک کرده و باعث می شود به مخاطبان خود محصولات مناسب و با کیفیت ارائه دهید.

مزایای سیستم همکاری در فروش دایان

  • ارائه فروشگاه رایگان با آدرس اختصاصی yourname.dayanshop.com
  • امکان ایجاد بی نهایت فروشگاه رایگان و پارک بی نهایت دامنه.
  • اگر دامنه اختصاصی دارید، می توانید فروشگاه را با دامنه اختصاصی خود نیز بسازید.
  • برخورداری از پنل کاربری حرفه ای و آسان برای مدیریت فروشگاه و بازاریابی.
  • امکان تبلیغ و فروش محصولات در تلگرام با لینک های مخصوص به فروش تلگرامی.
  • دارا بودن محصولات بسیار جذاب، جدید، متنوع، معتبر و پربازده با پورسانت بسیارعالی.
  • سیستم همکاری در فروش دایان به صورت روزانه واریزی های بالای ۲۰ هزار تومان را پرداخت می کند.
  • گزارشات مالی شفاف و دقیق با تسویه حساب منظم.
  • امکان جذب زیرمجموعه و دریافت پورسانت به ازای فروش زیرمجموعه ها.
  • امکانات و مزایای ویژه برای وب مسترهای قدیمی، معتبر و پر فروش.
  • پشتیبانی مناسب از کاربران و مشتریان به وسیله تیکت، ایمیل و تلفن.

عضویت و فعالیت در سیستم دایان

برای عضویت در سیستم همکاری در فروش دایان ، ابتدا بر روی دکمه زیر کلیک نمایید. سپس فرم را تکمیل کنید و بر روی دکمه “ثبت نام” کلیک نمایید.

حال با استفاده از گزینه “ورود به پنل همکاری” و وارد نمودن ایمیل و رمز عبور، وارد پنل کاربری خود شوید.

آشنایی با پنل کاربری سیستم دایان

  • از منوی “فروشگاه ها” به صورت رایگان می توانید فروشگاه خود را ایجاد کنید و به مدیریت آن بپردازید. به عنوان مثال می توانید عنوان فروشگاه، چینش محصولات، توضیحات فروشگاه، کلمات کلیدی و تنظیمات قالب را ویرایش نمایید.
  • از منوی “محصولات” می توانید با انتخاب فروشگاه خود و انتخاب دکمه “جستجو”، تمام محصولات موجود، قیمت و پورسانتشان را مشاهده کنید و لینک آن ها را با استفاده از گزینه “لینک” و یا “لینک خرید” روبروی هر محصول دریافت نمایید. همچنین می توانید با وارد کردن نام یک محصول، تنها لینک همان محصول را دریافت کنید.
  • از منوی “مرتب سازی محصولات” می توانید نحوه دسته بندی و چیدمان محصولات فروشگاه خود را مشخص نمایید.
  • از منوی “سفارشات” می توانید وضعیت سفارشات خود را بررسی کنید.
  • از منوی “امورمالی” می توانید خلاصه وضعیت مالی خود را بررسی کنید، درخواست واریز ثبت نمایید و همچنین حساب بانکی خود را ثبت و مدیریت نمایید.
  • از منوی “آمار و اطلاعات” می توانید یک گزارش دقیق از عملکرد و فروش خود دریافت کنید.
  • از منوی “بنر و تبلیغات” می توانید کد، بنر و لینک خرید پیامکی و تلگرامی را دریافت نمایید.
  • از منوی “تیکت” می توانید با ارسال تیکت با مدیریت و بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.
  • از منوی “زیرمجموعه گیری” می توانید لینک و بنرهای زیرمجموعه گیری مختص به خود را دریافت کنید. لیست زیرمجموعه های خود را مشاهده نمایید و همچنین با قوانین بخش زیرمجموعه گیری آشنا شوید.
  • از منوی “سفارش پیامکی” می توانید راهنمای سفارشات پیامکی را مطالعه فرمایید و سفارشات پیامکی خود را مدیریت نمایید.

قوانین، نکات و سوالات مهم درمورد سیستم همکاری در فروش دایان

نحوه شروع به کار در سیستم دایان شاپ

کسب درآمد از همکاری در فروش دایان

پس از ثبت نام و ورود به پنل کاربری، در اولین قدم شما باید یک فروشگاه اختصاصی برای خودتان ایجاد کنید. برای ثبت فروشگاه به بخش “فروشگاه ها” مراجعه و بر روی گزینه “ایجاد فروشگاه جدید” کلیک کنید. پس از انجام تنظیمات و ساختن فروشگاه جدید، با مراجعه به بخش “محصولات” و استفاده از گزینه “لینک” یا “لینک خرید” می توانید کدهای تبلیغاتی محصولات را دریافت نمایید و در بسترهایی مانند شبکه های اجتماعی ، وبلاگ و یا وب سایت ، قرار دهید و به جذب مشتری برای فروشگاه و محصولات خود بپردازید.

بسته به نوع تبلیغاتی که می خواهید انجام دهید می توانید از کد های فروش پیامکی، تلگرامی و یا اینستاگرامی استفاده نمایید. برای دریافت این کدها، باید در داشبورد، بر روی منوی “بنر و تبلیغات” کلیک کنید تا با وارد کردن کد محصول مورد نظر، کدهای اختصاصی فروش پیامکی، تلگرامی و اینستاگرامی را دریافت کنید.

راهنمای بخش ایجاد فروشگاه در سیستم دایان

با استفاده از ساب دامین

شما می توانید با وارد کردن عبارتی قبل از دامنه اصلی dayanshop.com  فروشگاه اختصاصی خود را به صورت رایگان ایجاد کنید. برای مثال با وارد کردن عبارت  zarinpal به جای subdomain می توانید فروشگاه اختصاصی خود به آدرس zarinpal.dayanshop.com  را بسازید.

  • در بخش عنوان فروشگاه، نام اختصاصی فروشگاهتان را وارد نمایید.
  • در بخش شرح فروشگاه، توضیحاتی مختصر درباره فروشگاه خود بنویسید.
  • تعداد نمایش آخرین محصولات در صفحه اصلی فروشگاه و محصولات پرفروش را می توانید تغییر دهید.
  • در صورتی که می خواهید ربات تلگرامی دایان در این فروشگاه، کاورهای تبلیغاتی را برای شما ارسال کند تیک فعال شدن ربات را بزنید و در غیراین صورت تیک را نزنید.
  • چینش محصولات را نیز می توانید از بین دو گزینه پیش فرض فروشگاه و جدیدترین ها انتخاب کنید.
 

*** سفارش پیامکی چیست ***

این قسمت مختص شماست که سایت یا وبلاگ ندارید و میخواهید از طریق سایت دیوار و شیپور و آپارات کسب درآمد کنید

در سیستم همکاری در فروش دایان امکانی تعریف شده که مشتری می تواند برای خرید هر یک از محصولات، با ارسال پیامک درخواست خودش رو ثبت کند. پس از آن، اپراتورهای دایان با مشتری تماس گرفته و آدرس و مشخصات مشتری گرفته شده و سفارش ثبت می شود.

در این شیوه به ازای هر کد همکاری و کد محصول یک عدد توسط سیستم اختصاص داده می شود. مشتری با ارسال آن عدد به سامانه پیامکی دایان درخواست خرید محصول خود را ثبت می کند. عدد ارسال شده مشتری، توسط سامانه در پنل همکاری که آن کد برای آن ساخته شده قرار خواهد گرفت. سامانه های پیامکی دایان ۱۰۰۰۸۱ می باشند.

برای دریافت کد پیامکی هر محصول که مختص کد همکاری شما باشد می توانید از بخش بنر و تبلیغات پنل همکاری استفاده نمایید.

قوانین برداشت درآمد

حداقل مبلغ برای ثبت درخواست واریزی ۲۰ هزار تومان و حداقل تعداد سفارش ۵ عدد می باشد.

همچنین در یک درخواست واریزی، نسبت پورسانت زیرمجموعه های شما به پورسانت فروش شما نباید بیشتر از ۶ به ۴ باشد. یعنی از کل درآمد، حداکثر ۶۰ درصد مبلغ، باید مربوط به درآمد شما از زیرمجموعه ها باشد و حداقل ۴۰ درصد مبلغ نیز مربوط به پورسانت فروش محصولات توسط خود شما باشد.

با رعایت موارد فوق، می توانید در هر زمان از شبانه روز درخواست واریزی خود را ثبت نموده تا در ۲۴ ساعت کاری واریزی شما انجام گردد.

 

در هر مرحله کار نیاز به راهنمایی داشتید به ای دی بنده در تلگرام پیغام بدید

https://t.me/saleh_btc

جهت دریافت آموزش کسب درآمد با آپارات بعد از ثبت نام به ای دی تلگرام بالا پیام دهید

جمع بندی

در این آموزش به صورت کامل و جامع با سیستم همکاری در فروش دایان و امکانات آن آشنا شدیم. سپس کار با پنل مدیریتی را بررسی کردیم و در نهایت پیشنهاداتی برای افزایش درآمد در این سیستم ارائه نمودیم.

امیدواریم این آموزش برای شما عزیزان مفید واقع گردد و به درآمدی مطلوب با فعالیت در سیستم همکاری در فروش دایان شاپ دست یابید.

 


 

برای شروع و دانلود نرم افزار کسب درآمد کلیک کنید (بزودی)
پشتیبانی و مشاوره در تلگرام برای شروع کار با آی دی @saleh_btc

آرمان بازدید : 735 پنجشنبه 24 دی 1394 نظرات (0)

سامانه پيامک رايگان اس ام اس | Raygansms.com | سامانه ارسال پيامك ...

raygansms.com
اس ام اس,سامانه پيام کوتاه رايگان,سامانه پيام کوتاه,سامانه پيامک 100% رايگان,پيام کوتاه,سامانه پيامک,پيامک,ارسال اس ام اس,ارسال sms ... نمايندگي --> کسب درآمد دائم.

ملي پيامک - نمايندگي سامانه ارسال انبوه پيامک - پنل اس ام اس

www.melipayamak.com
نمايندگي فروش پنل اس ام اس، نمايندگي ملي پيامک، نمايندگي سامانه پيامکي، نمايندگي پنل ... سامان? نمايندگي امکان کسب درآمد از طريق فروش پنل‌هاي ارسال پيامک را به شما مي‌دهد. .... نمايند? محترم مي‌تواند علاوه بر خطوط رايگان با %10 تا 20% تخفيف مخصوص نماينده اقدام به ... نماينده مجازه به ارائ? طرح‌ به عنوان مادام‌العمر و دائمي نمي‌باشد.

نمايندگي فروش سامانه پيام کوتاه اس ام اس مارت

smsmart.ir
پايين ترين قيمت اس ام اس در کشور-نمايندگي پنل پيامک-دائمي-امکانات نا ... جديد : به هر کاربر شما ? خط ?? رقمي سفارشي رايگان ????? و ????? و ????? با تعلق ميگيرد .... ارسال پيامک خود جدول تعرفه اختصاصي ايجاد کرده و از فروش پيامک کسب درآمد ... هاي مربوطه ، راهنماي جامعسامانه،اطلاعات لازم جهت توليد بروشور اختصاصي خودتان و …

نمايندگي سامانه پيامک | اعطاي نمايندگي | سامانه پيامک | تمشک | پنل اس ...

tameshksms.com
مشاوره رايگان ، با ما تماس بگيريد. ... نمايندگي و کسب درآمد دائمي … ... فعاليتي که شما آغاز مي کنيد فروش پنل هاي پيام کوتاه و اس ام اس است که مشتريان شما ميتوانند وارد سايت شده و اقدام به ارسال تبليغات خود بر روي ... آموزش و راهکارهاي پيشرفت.

پيشگام اس ام اس - خريد سامانه پيامکي

www.pishgam-sms.ir
سامانه نسخه شخصي ساده + خط اشتراکي رايگان. اين نسخه از سامانه پيشگام اس ام اس براي امور تبليغاتي و مصارف شخصي و يا شرکتي مناسب مي باشد و شما ميتوانيد با  ...

خريد سامانه پيامکي | سامانه پيام کوتاه | نمايندگي سامانه پيامکي

www.pishgam-sms.ir
خريد سامانه پيامکي،خريد سامانه پيام کوتاه،سامانه پيامکي،سامانه پيام کوتاه،خريد پنل اس ام اس،خريد سامانه پيامکي ارزان،نمايندگي سامانه پيامکي. ... با ورود به سامانه، هزينه ثبت نام را مي توانيد از خريد پنل پرداخت نماييد(براي آموزش تصويري خريد .... سامان? نمايندگي امکان کسب درآمد از طريق فروش پنل‌هاي ارسال پيامک را به شما مي‌دهد.

پنل اس ام اس مکث

www.max-sms.ir
پنل اس ام اس با 3خط اختصاصي رايگان - نمايندگي پنل اس ام اس با اعطاي 3خط اختصاصي رايگان ... سرعت ارسال سامانه ?? پيامک در ثانيه = ???? پيامک در دقيقه ميباشد. ... خطوط اختصاصي دائمي ... آيا مي خواهيد از طريق فروش پنل اس ام اس کسب درآمد کنيد؟

سوالات متداول درباره سامانه ارسال پيامک انبوه

chapar341.ir
آيا براي استفاده از خدمات پيام کوتاه نياز به نصب نرم افزار خاصي هست ؟ ... تماس با ما; راهنما ... اس ام اس تست-پيام کوتاه آزمايشي .... جهت کسب اطلاعات بيشتر با واحد فروش و پشتيباني سامانه چاپار ??? تماس حاصل ... نياز به ورد به پنل کاربري خود در سامانه چاپار ??? براي مشاهده افزونه هاي هديه رايگان ما لطفا به اين لينک مراجعه نماييد.

سامانه پيامک|سامانه پيام کوتاه|پنل اس ام اس|سامانه پيام کوتاه|سامانه ...

arinasms.com
پنل اس ام اس ارزان سامانه پيام کوتاه نمايندگي سيستم اس ام اس پنل رايگان پيامک پنل اس ام اس ساماناه پيام کوتاه پنل حرفه اي پيام تبليغاتي sms.

سامانه تخصصي پيامک انبوه

bulk.ir
پنل ارسال پيامک انبوه. ... ارسال اس ام اس رايگان ... Bulk.ir سامانه ارسال انبوه پيام کوتاه است. ثبت نام در Bulk.ir رايگان و تعرفه ... اطلاعات بيشتر در مورد امکانات سامانه.

خريد سامانه پيامک، خريد پنل اس ام اس، خريد پنل پيامک

www.smsacc.com
سامانه پيام کوتاه, خريد پنل پيامک, سامانه پيامکي?, پنل پيامك, پنل اس ام اس, سامانه ... اس. پنل ارسال پيامک دائم العمر. ... شارژ رايگان: 1000 پيامک ... راهنما سفارش آنلاين و تحويل آني پنل اس ام اس .... چگونه با سرويس ارزش افزوده پيامکي درآمد کسب کنيم؟

سامانه پيام کوتاه,پنل اس ام اس,سامانه پيامک,سامانه ارسال پيامک,پنل sms

smsfa.ir
اس ام اس فا,smsfa,پنل اس ام اس,سامانه پيامک,سامانه پيام کوتاه,پنل پيام کوتاه,سامانه اس ام اس, ارسال اس ام اس تبليغاتي,پنل پيامک,پنل sms. ... ارسال اس ام اس رايگان, سامانه ارسال پيامک تبليغاتي, پنل ارسال پيامک انبوه, اس ام اس ... کسب درآمد مستقل ... توسعه دائمي نرم فزار و استقبال از ايده هاي جديد کاربران ، کاربري آسان و وجود راهنماي ...

پنل اس ام اس - پنل ارسال اس ام اس تبليغاتي

www.sendshortmessage.ir
پنل ارسال اس ام اس رايگان +10 اس ام اس مجاني بفرستيد. 1. ... بايد بدانيم که کدام موارد در سامانه هاي ارسال پيام کوتاه تحت وب داراي اهميت بالاتري هستند؟ وجود کدام يک  ...

خريد پنل اس ام اس|ارسال پيامک تبليغاتي - نمايندگي سامانه پيام کوتاه

www.rondyab.ir
شما در لحظه مي توانيد به مشتريان، يا منطق? کسب و کار خود پيامک انبوه فرستاده و ... سفارش ارسال انبوه پيامک درباره تعرفه پايين پيامک ها در مشتري ياب پنل اس ام اس ... پيشنهاد مي گردد درصورتي که نياز به ارسال دائم و مکرر داريد، با خريد پنل پيام ...... که با مراجعه به سامانه اس ام اس مشترياب و استفاده از بخش ها راهنماي ارسال پيامک اين ...

سامانه پيام کوتاه - پنل اس ام اس - رنگين وب

sms.ranginweb.com
سامانه پيام کوتاه با امکانات حرفه اي - با کمترين تعرفه ممکن سامانه پيامک حرفه اي داشته باشيد - سامانه پيام کوتاه رايگان - پنل اس ام اس - نمايندگي اس ام اس.

رامندسرور - سامانه اس ام اس ، پنل پيام کوتاه

www.ramandserver.com
نمايندگي سامانه انبوه تبليغاتي پنل ارسال و دريافت اس ام اس پيامک پيام کوتاه ... قادر مي سازد بتواند بوسيله آن براي کسب و کار تجاري يا فرهنگي خود تبليغات .... درآمد دائمي از پنل هاي فروخته شده و ميزان سود هر اس ام اس; عدم نياز به کوچکترين دانش فني; آموزش رايگان سامانه نماينده ها و نحوه کار با آن; فروش اس ام اس با قيمت هاي ارزانتر  ...

کسب درآمد از همکاري با سيستم ارسال پيام کوتاه تبليغاتي وشخصي ...

kasbokarmajazi.ir
22 ژوئن 2015 ... ... انبوه وايبر. راه هاي کسب درآمد از سيستم ارسال پيام کوتاه پيام رسان ... سامانه ارسال پيامک رايگان! ... از باز خورد سرويس هاي خود با دريافت اس ام اس آگاه شويد! خط اختصاصي دائمي. خط اختصاصي مادام العمر! تمامي خطوط اختصاصي و شارژ خريداري شده دائمي خواهند بود ... آموزش کسب درآمد از اينترنت (بدون نياز به سرمايه)

مرکز پيامک - نمايندگي پنل اس ام اس - خانه

www.markazpayamak.ir
نمايندگي پنل اس ام اس,نماينده پيامک,تعرفه نمايندگي پيام کوتاه,هزينه پنل ... با شروع کسب و کار و بازاريابي پنل پيامک در منطقه و شهر خود به کسب درآمد با اين روش مشغول شويد. ... قابليت تغيير Theme سامانه; مشاوره و راهنماي بازاريابي رايگان; امکان تعريف نامحدود کاربر ... نماينده مجازه به ارائه طرح‌ به عنوان مادام‌العمر و دائمي نمي‌باشد.

مزاياي سامانه ارسال اس ام اس - خانه

www.payamafraz.com
قطعا بازاريابي بوسيله اس ام اس يکي از بهترين وسايل ارزان قيمت براي جلب توجه مشتريان و ارسال سريع خبرهاي مربوط به کسب وکار شما و همچنين تبليغات کالاهايتان است. ... برچسب ها: آشنايي با پنل ارسال پيامک ارزيابي نتيجه اس ام اس ارسال منطقه اي ... برچسب ها: آموزش استفاده از سامانه پيام کوتاه ارسال پيامک از طريق سامانه پيام ...

سامانه پيامک ملي: سامانه پيام کوتاه - پنل اس ام اس

www.sms-meli.com
سامانه پيامک ملي و پنل اس ام اس پيامك ملي sms panel پنل پيامکي مخابرات ... هم اکنون کسب و کار مستقل اينترنتي خود (در حوزه سامانه پيامکي ) را راه‌اندازي کرده و کسب درآمد ... در تمام پنلهاي اين سامانه ?تا ? خط اختصاصي سفارشي به رايگان در اختيار ... به تفکيک استان و شهرستان و پيش شماره (اعتباري و دائمي- ايرانسل و همراه اول) ...

پنل رايگان اس ام اس | گيل پيامک | سامانه پيام کوتاه | سامانه پيامک ...

gilpayamak.ir
هر ايراني يک سامانه رايگان ارسال اس ام اس,پنل رايگان اس ام اس | گيل پيامک ... سامانه پيامک | پنل sms | پنل اس ام اس | هر شغل ايراني يک پنل ارسال اس ام اس. ... دائمـي. دائمـي. قيمت پيامک (تومان). 14, 13, 12, 11. قيمت سامانه (تومان). رايگان, 37.000, 67.000, 97.000 ... مي توانيد پيامک تبليغاتي ارسال نماييد و کسب و کار خود را رونق دهيد.

نرم افزار خودکار کسب درآمد رايگان . کسب درآمد . پول درآوردن

earn20.rozblog.com
7 ژانويه 2016 ... ش. - نرم… کسب درآمد ثابت از اينترنت ماهيانه ?-? ميليون تومان ..... راهنماي کسب درآمد دائمسامانه پيامک رايگان اس ام اس | Raygansms.com …

رايگان هاي همراه اول | فري پديا - خانه

freepedia.ir
کسب درآمد وبمستر ها ... همراه اول مانند سال گذشته، در نوروز ???? هم به کليه مشترکين دائمي و اعتباري خود عيدي مي دهد. ... استعلام باقيمانده بسته هديه (ويژه تلفن هاي اعتباري). –. –. ??#*???*. راهنما. ??? ... هديه تولد بر روي دو سامانه جامع خدمات همراه اول ( کد *???# و پيامک به ???)، با کد ?? به کليه مشترکين دائمي و .... پيامک (اس ام اس) رايگان.

نمايندگي پنل اس ام اس - پنل اس ام اس رايگان

parandsms.com
1 مه 2014 ... کسب درآمد از طريق نمايندگي يا ريسلري پيام کوتاه به هيچ کدام از موارد بالا احتياج ندارد ... نرم افزار ارسال اس ام اس گروهي يا ارسال اس ام اس تبليغاتي و پيامک انبوه با بهره مندي ... کاربر مي بايست از طريق دامنه ريسلر به سامانه وارد شده و لوگوهاي صفحه ... ?- شماره ها دائمي واگذار شوند و نياز به پرداخت هزينه ساليانه نباشد.

راهنماي انتخاب نمايندگي سامانه پيام کوتاه - کيا پيامک

kiapayamak.ir
انتخاب نمايندگي سامانه پيام کوتاه بهترين گزينه کسب درآمد نمايندگي ارائه خدمات پيام ... شفافيت بازه هاي خريد اعتبار ارسال اس ام اس انبوه و تعرفه هاي متناسب با ميزان خريد ... واگذاري دائمي يا ساليانه: تا کنون واگذاري شماره هاي مجازي از سوي اپراتور به صورت ... سفارش و خريد پنل اس ام اس · پنل اس ام اس رايگان · فروش بانک شماره موبايل ...

معرفي سامانه پيام کوتاه - طراحي و پياده سازي انواع وب سايت ، پنل اس ام ...

www.goash.ir
آموزش کار با سامانه پيام کوتاه ... پنل فول امکانات حرفه اي ارسال و دريافت پيام کوتاه - کاملا رايگان فقط هزينه خط اختصاصي را پرداخت کنيد و به صورت دائمي از سيستم استفاده نمائيد. ... و رشد و فروش بيشتر و کسب درآمد، پنل ارسال و دريافت فول امکانات پيام کوتاه را بصورت رايگان و با امکانات منحصر بفرد در اختيار شما قرار دهد .

راهنماي انتخاب نمايندگي سامانه پيام کوتاه - پنل پيامک

ariyapayamak.com
نکات مهم در انتخاب نمايندگي سامانه پيام کوتاه بسيار حائز اهميت ميباشد نکات ... يکي از آسانترين و برترين گزينه هاي کسب درآمد نمايندگي ارائه خدمات پيام کوتاه است. ... واگذاري دائمي يا ساليانه: تا الان واگذاري شماره مجازي از طرف اپراتور به طور دائمي بوده و هيچ ... طراحي و اجرا توسط ام وب - پنل اس ام اس - سامانه پيام کوتاه-خريد پنل اس ام ...

همين الان نمايندگي بگيريد - آموزش-زبان-با-پيامک-اس-ام-اس-زبانک ...

zabanak.ir
لذت آموزش زبان با اس ام اس را با زبانک حس کنيد. zabanak, zabaanak. ... بدون شک کسب درآمد ميليوني در ماه براي شما توسط خودتان به نفع ما هم خواهد بود . ... شما است در واقع درآمد اصلي و دائمي شما سودي است که از خريد هر دوره پيامکي توسط مشتري عايد شما ميشود. ... خدمات و مشاوره رايگان; بازگشت سريع سرمايه; کارايي و پايداري سيستم.

متين اس ام اس

mateensms.ir
امکانات / بسته - سامانه پيام کوتاه, شقايق, مهتاب, نيلوفر, ياس, نرگس, باران ... راهنماي سامانه ... تمامي پنل ها داراي 3 خط 8 رقمي رايگان با پيش شماره هاي 5000 ، 3000 ، 1000 ... يا دائمي يا عناوين مشابه برخلاف قرارداد مخابرات وصنف سامانه پيامک مي باشد . .... و از فروش پيامک کسب درآمد نمايند ، بدين ترتيب با خريد پيامک از سامانه پيامک  ...

.:: به سامانه پيامک باب منير خوش آمديد ::. ،پنل کاربري ارسال و دريافت ...

www.ahq.ir
در حال حاضر سامانه پيامک باب منير با بيش از 60 نماينده فعال و ارائه خدمات به ... راهنماي سامانه ... تمامي پنل ها داراي 3 خط 8 رقمي رايگان با پيش شماره هاي 5000 ، 3000 ، 1000 ... يا دائمي يا عناوين مشابه برخلاف قرارداد مخابرات وصنف سامانه پيامک مي باشد . .... و از فروش پيامک کسب درآمد نمايند ، بدين ترتيب با خريد پيامک از سامانه پبامک ...

آموزش طراحي قالب و ترفندهاي كامپيوتر - SMSPanel يا پنل ارسال اس ام ...

www.ulfsoft.blogfa.com
پنل ارسال اس ام اس يک نرم افزار (اسکريپت) تحت وب ميباشد که امکان ارسال و ... تفاوت پنل ارسال اس ام اس (پيامک) (SMSPanel) با مودم جي اس ام (GSM Modem) ... سامانه ارسال اس ام اس, سامانه ارسال پيامک,شرکت آتيه, شرکت رهياب, شرکت مگفا, ... کسب درآمد از وبسايت تبليغات در سرزمين پارس ... فروش ويژه هاست به همراه دامين رايگان

ايتور - ارائه دهنده خدمات آنلاين

etore.ir
سامانه مجازي آموزش مهارت و يادگيري دانش بنيان طرح ملي اميد است که توسط سازمان فني .... پيامک هزينه ارسال اس ام اس را دوستانتان که گيرنده ي پيامک هستند متقبل شوند .... ي خود نسبت به ثبت نام يک سيم کارت رايگان اعتباري يا ديتا رايتل اقدام نمايند .... ايتور: همراه اول اعلام کرده است که تمامي مشترکان دائمي و اعتباري اين اپراتور مي ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟