loading...

کسب درآمد از اینترنت

فعال سازي اينترنت رايگان براي تلفن هاي همراه + آموزش www.yjc.ir/fa/.../فعال-سازي-اينترنت-رايگان-براي-تلفن-هاي-همراه-آموز... ۲۱ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - فعال سازي اينترنت رايگان براي تلفن ه

آموزش رایگان کسب درآمد ثابت از اینترنت ماهیانه

درآمد ثابت ماهیانه با کامپیوتر خانگی , لپ تاپ و گوشی

از طریق سایتهای دیوار ,شیپور و آپارات وقت خود را به پول تبدیل کنید

در این آموزش با سیستم همکاری در فروش دایان به عنوان راهی مطمئن برای کسب درآمد از اینترنت آشنا می شویم.

کسب درآمد از همکاری در فروش

بطور خلاصه در این روش کسب درآمد، شما تبلیغات محصولات موجود در سیستم همکاری در فروش را در سایت های آگهی دیوار و شیپور قرار می‌دهید. هر موقع مشتری از طریق تبلیغات شما خریدی انجام داد، درصدی از قیمت آن محصول به حساب شما واریز می‌شود. پس شما در هیچ کار دیگری مانند ارسال سفارش، ارتباط تلفنی با مشتری و یا خدمات پس از فروش درگیر نخواهید شد و به راحتی کسب درآمد خواهید کرد.

 

نمونه تبلیغات قرار داده شده در سایت دیوار و شیپور :

https://divar.ir/manage/2QwufZAHp4unbA

https://www.sheypoor.com/dfdf8dfd

 

به همین سادگی با درج محصولات فروشگاه دایان در دو سایت دیوار و شیپور میتونید بین 1 الی 2 میلیون تومن در ماه درآمد داشته باشید

برای کسب درآمد های بیشتر بزودی نرم افزاری رو بهتون معرفی میکنم که از طریق سایت آپارات به درامدی چند برابر درآمدی که در بالا ذکر شد برسید


در این روش، هیچ محدودیت و سقفی برای درآمد وجود ندارد و هرچقدر بتوانید در تبلیغات و بازاریابی موفق تر عمل کنید، به همان میزان درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

سیستم همکاری در فروش دایان شاپ

سیستم همکاری در فروش دایان ( Dayan )

دایان یک سیستم همکاری در فروش است که  صدها فروشگاه اینترنتی به آن متصل هستند و از خدمات آن بهره می گیرند. فروشگاه اصلی این سیستم، دایان شاپ ( DayanShop ) نام دارد.

سیستم همکاری در فروش دایان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با نام ایرنا شاپ آغاز نمود و در سال ۱۳۸۸ نام خود را به دایان تغییر داد و از آن زمان تا کنون سابقه و عملکرد مثبتی از خود برجای گذاشته است.

سیستم جامع کسب درآمد دایان خود را اینگونه معرفی می نماید:

سیستم دایان برای بهبود و افزایش کسب درآمد شما، در فضای مجازی ایجاد شده است. شما اگر پشتکار داشته باشید حتی بدون سایت و وبلاگ هم می توانید از آن به درآمد عالی برسید. دایان شما را در فروش محصولاتش شریک کرده و باعث می شود به مخاطبان خود محصولات مناسب و با کیفیت ارائه دهید.

مزایای سیستم همکاری در فروش دایان

  • ارائه فروشگاه رایگان با آدرس اختصاصی yourname.dayanshop.com
  • امکان ایجاد بی نهایت فروشگاه رایگان و پارک بی نهایت دامنه.
  • اگر دامنه اختصاصی دارید، می توانید فروشگاه را با دامنه اختصاصی خود نیز بسازید.
  • برخورداری از پنل کاربری حرفه ای و آسان برای مدیریت فروشگاه و بازاریابی.
  • امکان تبلیغ و فروش محصولات در تلگرام با لینک های مخصوص به فروش تلگرامی.
  • دارا بودن محصولات بسیار جذاب، جدید، متنوع، معتبر و پربازده با پورسانت بسیارعالی.
  • سیستم همکاری در فروش دایان به صورت روزانه واریزی های بالای ۲۰ هزار تومان را پرداخت می کند.
  • گزارشات مالی شفاف و دقیق با تسویه حساب منظم.
  • امکان جذب زیرمجموعه و دریافت پورسانت به ازای فروش زیرمجموعه ها.
  • امکانات و مزایای ویژه برای وب مسترهای قدیمی، معتبر و پر فروش.
  • پشتیبانی مناسب از کاربران و مشتریان به وسیله تیکت، ایمیل و تلفن.

عضویت و فعالیت در سیستم دایان

برای عضویت در سیستم همکاری در فروش دایان ، ابتدا بر روی دکمه زیر کلیک نمایید. سپس فرم را تکمیل کنید و بر روی دکمه “ثبت نام” کلیک نمایید.

حال با استفاده از گزینه “ورود به پنل همکاری” و وارد نمودن ایمیل و رمز عبور، وارد پنل کاربری خود شوید.

آشنایی با پنل کاربری سیستم دایان

  • از منوی “فروشگاه ها” به صورت رایگان می توانید فروشگاه خود را ایجاد کنید و به مدیریت آن بپردازید. به عنوان مثال می توانید عنوان فروشگاه، چینش محصولات، توضیحات فروشگاه، کلمات کلیدی و تنظیمات قالب را ویرایش نمایید.
  • از منوی “محصولات” می توانید با انتخاب فروشگاه خود و انتخاب دکمه “جستجو”، تمام محصولات موجود، قیمت و پورسانتشان را مشاهده کنید و لینک آن ها را با استفاده از گزینه “لینک” و یا “لینک خرید” روبروی هر محصول دریافت نمایید. همچنین می توانید با وارد کردن نام یک محصول، تنها لینک همان محصول را دریافت کنید.
  • از منوی “مرتب سازی محصولات” می توانید نحوه دسته بندی و چیدمان محصولات فروشگاه خود را مشخص نمایید.
  • از منوی “سفارشات” می توانید وضعیت سفارشات خود را بررسی کنید.
  • از منوی “امورمالی” می توانید خلاصه وضعیت مالی خود را بررسی کنید، درخواست واریز ثبت نمایید و همچنین حساب بانکی خود را ثبت و مدیریت نمایید.
  • از منوی “آمار و اطلاعات” می توانید یک گزارش دقیق از عملکرد و فروش خود دریافت کنید.
  • از منوی “بنر و تبلیغات” می توانید کد، بنر و لینک خرید پیامکی و تلگرامی را دریافت نمایید.
  • از منوی “تیکت” می توانید با ارسال تیکت با مدیریت و بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.
  • از منوی “زیرمجموعه گیری” می توانید لینک و بنرهای زیرمجموعه گیری مختص به خود را دریافت کنید. لیست زیرمجموعه های خود را مشاهده نمایید و همچنین با قوانین بخش زیرمجموعه گیری آشنا شوید.
  • از منوی “سفارش پیامکی” می توانید راهنمای سفارشات پیامکی را مطالعه فرمایید و سفارشات پیامکی خود را مدیریت نمایید.

قوانین، نکات و سوالات مهم درمورد سیستم همکاری در فروش دایان

نحوه شروع به کار در سیستم دایان شاپ

کسب درآمد از همکاری در فروش دایان

پس از ثبت نام و ورود به پنل کاربری، در اولین قدم شما باید یک فروشگاه اختصاصی برای خودتان ایجاد کنید. برای ثبت فروشگاه به بخش “فروشگاه ها” مراجعه و بر روی گزینه “ایجاد فروشگاه جدید” کلیک کنید. پس از انجام تنظیمات و ساختن فروشگاه جدید، با مراجعه به بخش “محصولات” و استفاده از گزینه “لینک” یا “لینک خرید” می توانید کدهای تبلیغاتی محصولات را دریافت نمایید و در بسترهایی مانند شبکه های اجتماعی ، وبلاگ و یا وب سایت ، قرار دهید و به جذب مشتری برای فروشگاه و محصولات خود بپردازید.

بسته به نوع تبلیغاتی که می خواهید انجام دهید می توانید از کد های فروش پیامکی، تلگرامی و یا اینستاگرامی استفاده نمایید. برای دریافت این کدها، باید در داشبورد، بر روی منوی “بنر و تبلیغات” کلیک کنید تا با وارد کردن کد محصول مورد نظر، کدهای اختصاصی فروش پیامکی، تلگرامی و اینستاگرامی را دریافت کنید.

راهنمای بخش ایجاد فروشگاه در سیستم دایان

با استفاده از ساب دامین

شما می توانید با وارد کردن عبارتی قبل از دامنه اصلی dayanshop.com  فروشگاه اختصاصی خود را به صورت رایگان ایجاد کنید. برای مثال با وارد کردن عبارت  zarinpal به جای subdomain می توانید فروشگاه اختصاصی خود به آدرس zarinpal.dayanshop.com  را بسازید.

  • در بخش عنوان فروشگاه، نام اختصاصی فروشگاهتان را وارد نمایید.
  • در بخش شرح فروشگاه، توضیحاتی مختصر درباره فروشگاه خود بنویسید.
  • تعداد نمایش آخرین محصولات در صفحه اصلی فروشگاه و محصولات پرفروش را می توانید تغییر دهید.
  • در صورتی که می خواهید ربات تلگرامی دایان در این فروشگاه، کاورهای تبلیغاتی را برای شما ارسال کند تیک فعال شدن ربات را بزنید و در غیراین صورت تیک را نزنید.
  • چینش محصولات را نیز می توانید از بین دو گزینه پیش فرض فروشگاه و جدیدترین ها انتخاب کنید.
 

*** سفارش پیامکی چیست ***

این قسمت مختص شماست که سایت یا وبلاگ ندارید و میخواهید از طریق سایت دیوار و شیپور و آپارات کسب درآمد کنید

در سیستم همکاری در فروش دایان امکانی تعریف شده که مشتری می تواند برای خرید هر یک از محصولات، با ارسال پیامک درخواست خودش رو ثبت کند. پس از آن، اپراتورهای دایان با مشتری تماس گرفته و آدرس و مشخصات مشتری گرفته شده و سفارش ثبت می شود.

در این شیوه به ازای هر کد همکاری و کد محصول یک عدد توسط سیستم اختصاص داده می شود. مشتری با ارسال آن عدد به سامانه پیامکی دایان درخواست خرید محصول خود را ثبت می کند. عدد ارسال شده مشتری، توسط سامانه در پنل همکاری که آن کد برای آن ساخته شده قرار خواهد گرفت. سامانه های پیامکی دایان ۱۰۰۰۸۱ می باشند.

برای دریافت کد پیامکی هر محصول که مختص کد همکاری شما باشد می توانید از بخش بنر و تبلیغات پنل همکاری استفاده نمایید.

قوانین برداشت درآمد

حداقل مبلغ برای ثبت درخواست واریزی ۲۰ هزار تومان و حداقل تعداد سفارش ۵ عدد می باشد.

همچنین در یک درخواست واریزی، نسبت پورسانت زیرمجموعه های شما به پورسانت فروش شما نباید بیشتر از ۶ به ۴ باشد. یعنی از کل درآمد، حداکثر ۶۰ درصد مبلغ، باید مربوط به درآمد شما از زیرمجموعه ها باشد و حداقل ۴۰ درصد مبلغ نیز مربوط به پورسانت فروش محصولات توسط خود شما باشد.

با رعایت موارد فوق، می توانید در هر زمان از شبانه روز درخواست واریزی خود را ثبت نموده تا در ۲۴ ساعت کاری واریزی شما انجام گردد.

 

در هر مرحله کار نیاز به راهنمایی داشتید به ای دی بنده در تلگرام پیغام بدید

https://t.me/saleh_btc

جهت دریافت آموزش کسب درآمد با آپارات بعد از ثبت نام به ای دی تلگرام بالا پیام دهید

جمع بندی

در این آموزش به صورت کامل و جامع با سیستم همکاری در فروش دایان و امکانات آن آشنا شدیم. سپس کار با پنل مدیریتی را بررسی کردیم و در نهایت پیشنهاداتی برای افزایش درآمد در این سیستم ارائه نمودیم.

امیدواریم این آموزش برای شما عزیزان مفید واقع گردد و به درآمدی مطلوب با فعالیت در سیستم همکاری در فروش دایان شاپ دست یابید.

 


 

برای شروع و دانلود نرم افزار کسب درآمد کلیک کنید (بزودی)
پشتیبانی و مشاوره در تلگرام برای شروع کار با آی دی @saleh_btc

آرمان بازدید : 2285 پنجشنبه 22 بهمن 1394 نظرات (0)

فعال سازي اينترنت رايگان براي تلفن هاي همراه + آموزش

www.yjc.ir/fa/.../فعال-سازي-اينترنت-رايگان-براي-تلفن-هاي-همراه-آموز...
۲۱ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - فعال سازي اينترنت رايگان براي تلفن هاي همراه + آموزش ..... این سرویس به اپراتورهای مختلف مثل ایرانسل یا همراه اول ارتباطی ندارد و برای استفاده از ...
اینترنت رایگان.رایتل.ایرانسل.همراه اول خب میخوام آموزش رایگان کردن نت رو براتون .... فعال سازی ارسال عدد ۱ به شماره ۸۹۲۰ ارسال دستور #۳۳۱۲*۱۱۱* غیرفعال سازی
"در طرح محدوده نامحدود، اینترنت و پیامک نامحدود فعال بوده و فقط مکالمه نامحدود در تاریخ ... مکالمات درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) وی به مدت ۳۰ روز رایگان خواهد شد.
۱۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اموزش رایگان کردن اینترنت سیمکارت های رایتل همراه اول و ایرانسل - مرگ بر ... آموزش تنظیمات سیم کارت های همراه اول برای فعال سازی سرویس GPRS.

ترفند رایگان کردن اینترنت همراه اول برای همه ی گوشی ها + ...

getjar.blog.ir/.../ترفند-رایگان-کردن-اینترنت-همراه-اول-برای-همه-ی-گوش...
۱ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترفند رایگان کردن نت همراه اول برای همه ی گوشی ها سلام ابتدا به تنظیمات نقطه دستیابی برید وبه اینصورت ان ها رو ویرایش کنید Apn : mci proxy ...
این روش بر روی سیمکارت های ایرانسل و همراه اول در اکثر نقاط کشور تست شده است. ... به اینترنت خود گوشی نصب نمایید سپس کانشکن اینترنت رایگان را فعال کنید.

کد فعال سازی مکالمه رایگان همراه اول | شارژگیر - خرید شارژ

sharjgir.ir/tag/کد-فعال-سازی-مکالمه-رایگان-همراه-اول/
Ehsan: سلام، توی سایت رایتل عنوان شده که 12GB اینترنت، میده، ولی یه محاسبه ... توی این طرح همراه اول امکان برقراری تماس رایگان بطور نامحدود و دوطرفه رو بین ۲ ...

اینترنت رایگان همراه اول ( سرعت خارق العاده ) با سایفون ...

nextroid.ir/اینترنت-رایگان-همراه-اول-سرعت-خارق-الع/
سورپرایز! اینترنت رایگان و پر سرعت همراه اول – کل گوشی رایگان … ... دقت نمایید این نسخه از سایفون ، فعال ، باز و قابل استفاده. و بسیار کم .... با سلام میدونم شاید اینجا جاش نیست ولی ایا برای ایرانسل هم راهی برای رایگان کردن هست ممنون. پاسخ دادن.
آموزش فعال سازی اینترنت اندروید ایرانسل و همراه اول,مرکز دانـــــــلود رایگان - آموزش فعال سازی اینترنت اندروید ایرانسل و همراه اول, مرکز دانـــــــلود رایگان.

رایگان های همراه اول | فری پدیا - خانه

freepedia.ir/digital/رایگان-های-همراه-اول-نوروز-1394/
همراه اول مانند سال گذشته، در نوروز ۱۳۹۴ هم به کلیه مشترکین دائمی و اعتباری خود عیدی ... می تواند برای مکالمه(داخل شبکه)، پیامک(داخل شبکه) و اینترنت از آن استفاده نماید. ... مشترکین جهت فعال سازی هدیه یک روز مکالمه رایگان می بایست در همان روزی که ...
۲۱ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - به گزارش پرشین وی ، وايمو (WIMO) نخستين شبکه اينترنت پرسرعت و بي سيم محلي است که به صورت رايگان به شهروندان عرضه مي شود. سرويس ...
۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بسته‌های اینترنت همراه اول در دو گروه بسته های آلفا و آلفا+ عرضه می‌شوند. ... برای فعال کردن سرویس gprs و نوترینو، یک پیامک رایگان بدون متن ۸۰۸۸ ...
اینترنت رایگان همراه اول. سلام این بار با ترفند رایگان کردن اینترنت همراه اول اومدم ... 1- خوب اول gprs سیمکارتتون رو با مراجعه به mci.ir فعال کنید 2- یه کانکشن جدید ...

اموزش کامل رایگان کردن کل اینترنت همراه اول بر روی اندروید ...

https://www.youtube.com/watch?v=Sv7roQYPMOA
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بارگذاری توسطmojtaba farsi
اینترنت رایگان همراه اول با یورفریدوم با این روش میتونید از مسنجر ها .مرورگر ها و بازی های انلاین و دانلوود محدود و نا محدود استفاده کنید اموزش: ابتدا ...

آموزش کد رایگان کردن اینترنت ایرانسل و رایتل سال 94

www.ramsarsms.com/.../آموزش-کد-رایگان-کردن-اینترنت-ایرانسل-و.ht...
ترفند های اینترنت رایگان همراه اول سال 94, ترفندهای اینترنت رایگان ایرانسل سال 94. ... رایگان کردن اینترنت ایرانسل و رایتل و ADSL با سلام در این پست واستون ... البته بهتر است تیک گذینه ی Run browser را نیز فعال کنید تا مرورگر شما به ...

طرح مکالمه نامحدود ویژه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول آغاز شد

digiato.com/article/2015/10/.../طرح-مکالمه-نامحدود-ویژه-مشترکین-دائمی/
۱۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اپراتور مخابراتی همراه اول به تازگی از طرحی با عنوان «هدف را بزن» خبر داده که طی آن ... از آن، کلیه‌ مکالمات درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) وی به مدت ۳۰ روز رایگان خواهد شد. ... مطلب قبلی از حالا سرعت بارگذاری فید اخبار فیسبوک به کیفیت اینترنت شما بستگی دارد ... با همراه اول تماس گرفت دوباره واسش فعال کردن.

آموزش تنظیمات اینترنت همراه اول - نمناک

namnak.com/10749-اینترنت-همراه-اول.html
علاوه بر این با فعال سازی بسته های اینترنت همراه اول، تعداد معینی پیام چندرسانه‌ای ... برای تنظیمات اتوماتیک به لینک زیر رفته و با وارد کردن شماره موبایل خود ، و ...

فعال سازی بسته نامحدود اینترنت همراه اول - ايران ويج

www.iranled.com › ايران ويج › موبايل › موارد مرتبط با موبايل
۱۰ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 11پست - ‏2 نویسنده
من بسته 1 ماهه اینترنت همراه اول رو فعال کردم. با اس ام اس... اما تو صورت حساب میان دوره، هزینه رو نشون نمیده! یعنی 10000 تومن اضافه نشده. الان نمیدونم ...
۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پس از فعال شدن wifi، استفاده رایگان از «وب سایت همراه اول»، نرم ... پیامک و اینترنت همراه ارزان قیمت سیم کارت های همراه اول در کشور عراق از طریق ...

خبر داغ : خدمات اینترنت رایگان واسه همراه اول از امروز فعال شد ...

persianpet.org › انجمن › تالارهای متفرقه › گفتگوی آزاد › آرشیو
۹ شهریور ۱۳۸۷ ه‍.ش. - 10پست - ‏7 نویسنده
اگر از خدمات همراه اول استفاده میکنید برید روی سایت زیر و. ... استفاده رايكان اينترنت همراه اول, اینترنت رایگان همراه اول کامپیوتر, فعال كردن انترنت ...

آموزش و راهنمای فعال سازی اینترنت 3G و 4G نوترینو همراه اول

getandroid.ir/.../3603-راهنمای-فعال-سازی-اینترنت-3G-و-4G-نوترینو-هم...
آموزش و راهنمای فعال سازی اینترنت 3G و 4G نوترینو همراه اول در سیمکارت های دائمی و. ... با گردونه شانس گیفت گیفت، جم و گیفت کارت رایگان دریافت کنید هر روز با ...

اینترنت مجانی برای همراه اول بدون محدودیت

resalat-coffee.vcp.ir/...همراه-اول/1100259-اینترنت-مجانی-برای-همراه-اول-ب...
نمیکنه چند بار باید بزنیش تا سایت همراه اول رو باز کنه،هر بار که وصل نشد اتصال رو قطع کرده و مجددأ تکرار کنید تا سایت ... 398 کاربر فعال +11خط+تعرفه ویژه+خط 10 رقمی رایگان ... روت کردن گوشی اندروید بدون نیاز به سیستم با ساده ترین روش.
پس از دریافت پیامک و وارد کردن PIN 1234 تنظیمات را در گوشی باید ذخیره کرد. ... کلمات کلیدی : همراه اول، اینترنت همراه اول، GPRS، آموزش، نرم افزار، آموزش رایگان، ...

رایگان کردن اینترنت همراه اول (بروز شده و کاملا تست شده - ...

www.aparat.com/.../رایگان_کردن_اینترنت_همراه_اول_(بروز_شده_و_کام...
۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - majorproject.ir آموزش رایگان کردن اینترنت همراه اول به راحتی اینترنت رایگان همراه قابل استفاده است و مسنجر ها و مرورگر ها و بازی های آنلاین در ...
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کدهای فعال سازی بسته اینترنتی آلفا و آلفا+ : همراه اول برای بالا بردن کیفیت ... با نام هدف رو بزن - 4,495 views; تماس رایگان سیم کارت دانشجویی همراه اول - 4,438 views .... همراه اول برای بالا بردن کیفیت اینترنت همراه خود ، بسته های ...

آموزش خرید و استفاده از بسته های اینترنت همراه اول، ایرانسل و ...

www.gsm.ir/.../آموزش-خرید-و-استفاده-از-بسته-های-اینترنت-همراه-اول%2...
بسته های اینترنت سیم کارت ایرانسل و نحوه فعال سازی آن : .... برای فعال سازی بسته های اینترنت همراه اول باید از طریق کدهای زیر عمل کنید: ..... ان شا الله چند وقت دیگه اینترنت رایگان ماهواره ای میاد و همه از شر اینترنت مفت گرون مخابرات راحت میشیم ...
۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما بسته های اینترنتی همراه اول که نوترینو نام دارد در دو نوع اینترنت پایه ... و در این یک روز می‌توانید ۱۰ عدد پیام رایگان چند رسانه‌ای (MMS) نیز بفرستید. برای فعال کردن هر کدام از این بسته‌ها، میبایست کد دستوری فعالسازی هرکدام ...

آموزش فعال کردن اینترنت همراه اول (۳G و GPRS) | دانلود رایگان

downloadraygan.com/.../آموزش-فعال-کردن-اینترنت-همراه-اول-۳g-و-gprs/
۲۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - راهنمای دقیق فعال‌سازی بسته های اینترنت همراه اول, نحوه فعال سازی اینترنت 3G همراه اول, آموزش فعال سازی اینترنت همراه اول 3g و 4g, راهنمای فعالسازی ...

خبرگزاری تسنیم - نرخ مکالمه، پیامک و اینترنت همراه اول و ...

www.tasnimnews.com/.../نرخ-مکالمه-پیامک-و-اینترنت-همراه-اول-و-ایران...
۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نرخ مکالمه، پیامک و اینترنت همراه اول و ایرانسل در کربلا ... همراه اول قرار است خدمات وای‌فای رایگان را در 9 نقطه به شرح موقعیت موکب‌های 202، ... روشن کردن گوشی تلفن همراه، فعالسازی سیم‌کارت و دریافت پیام کوتاه با استفاده از ... توصیه کرد که با وجود فعال بودن امکان استفاده از کدهای دستوری در کشور عراق، برای ...
حالا اینترنت موبایلتونو فعال کنید و از اینترنت رایگان لذت برید -سیم کارت نباید هیچ ... ترفند رایگان کردن اینترنت-اینترنت رایگان.رایتل. ایرانسل . همراه اول

فعال سازی GPRS برای گوشی های همراه اول در ۵ دقیقه! - پارسینه

www.parsine.com/.../فعال-سازی-gprs-برای-گوشی-های-همراه-اول-در-۵-دقی...
روش فعال سازی اینترنت و MMS سیم کارت های همراه اول · منابع داخلی مایکروسافت ... اینترنت همراه را دارد؟ 7 مگابایت اینترنت همراه و مکالمه رایگان ایرانسل در روزهای جمعه.
۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رایگان کردن اینترنت همراه اول در گوشی اندروید ... در این آموزش با استفاده از نرم افزار Freedom و تنظیمات اختصاصی به راحتی اینترنت رایگان همراه قابل استفاده است و مسنجر ها و ... آموزش فعال کردن تایید هویت 2 مرحله ای در تلگرام ...

آموزش فعال کردن اینترنت همراه اول - اندروید

www.androidha.com/tag/آموزش-فعال-کردن-اینترنت-همراه-اول/
اولین و تنها سامانه ردیابی و کنترل گوشی تلفن همراه با عملکرد واقعی ... با گردونه شانس گیفت گیفت ، جم و گیفت کارت رایگان دریافت کنید ... نشده اید اینترنت سیم کارت خود را بر روی گوشی یا تبلت تحت اندروید تان فعال سازید و یا به تازگی به ...
فعال كردن بسته اينترنتي همراه اول براي مودم Across: ... بعد از نصب كامل نرم افزار و سخت افزار مودم همراه نوبت فعال سازي بسته اينترنتي شماست تا بتوايد توسط مودم همراه به اينترنت وصل شويد. گزينه هاي ... 10000 تومان, + تعداد 50 عدد MMS رايگان.
۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با اینترنت نوترینو ۳G و ۴G و روش فعال سازی اینترنت نسل سوم همراه اول آشنا شوید ... فعال سازی اینترنت نسل سوم و چهارم سیم کارتهای همراه اول به دو صورت تنظیمات ... با توجه به رایگان بودن آموزش های منتشر شده در وب سایت آموزشی ...
داخل شبکه رایگان و 75 مگا بایت اینترنت رایگان دریافت می کنید. ... مشترکین سیم کارت های ایرانسل می توانند پس از فعال سازی اینترنت همراه روی گوشی تلفن همراه ...
بسته شماره سه 2 گیگابایت ماهانه کد فعال سازی #3*1*7*3*140* قیمت 100000 ریال ... داخل شبکه رایگان و 75 مگا بایت اینترنت رایگان دریافت می کنید. تعرفه آن به صورت ... نکته آخر : همیشه به سایتهای همراه اول و ایرانسل بخش اینترنت مراجعه کنین.

آموزش فعال سازی اینترنت گوشی همراه ایرانسل و همراه اول

www.doostiha.ir/1391/.../فعال-سازی-اینترنت-در-گوشی-های-اندروید.htm...
۱۹ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آموزش فعال سازی اینترنت گوشی همراه ایرانسل و همراه اول ... برای فعال کردن GPRS مراحل زیر را در گوشی خود دنبال کنید: ... دریافت رایگان پیامک
۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با فعال سازی سرویس آوای انتظار، تماس گیرنده با شنیدن آوایی دلنشین در انتظار پاسخ گویی می ماند. قیمت هرآهنگ ماهیانه ۳۰۰۰ ریال بوده و تغییر آهنگ تا سی روز رایگان انجام می ... برای دریافت کدهای بیشتر و گوش کردن آهنگ ها میتوان به سایت ... بسته های هوشمند اینترنت همراه اول (بسته های GPRS) امکان تمدید خودکار ...
کد خرید بسته های اینترنت همراه اول و کد بسته اینترنت ایرانسل در سایت ... فعال کردن این بسته ها باعث صرفه‌جویی تا بیش از 90 درصد در هزینه اینترنت و تماسهای ... سامسونگ و سونی و غیرووو)برای دریافت تنظیمات gprs، یک پیامک رایگان بدون متن ...
فعال کردن اینترنت داده همراه در گوشی های هوشمند اندرویدی یکی از مشکلاتی است که اغلب ... اول است شما با وارد کردن شمارتان در آدرس www.mci.ir/gprs-and-mms-settings همراه اول تنظیمات .... تماشای مسابقات فوتبال در سایتهای اینترنتی رایگان به لحاظ.

کد سرویسهای رایگان همراه اول - که

www.irannaz.com/news_detail_5983.html
روش عجیب و باورنکردنی مرد معتاد برای ترک کردن (عکس) ... کد سرویسهای رایگان همراه اول ... پس از اطمینان از فعال بودن سرویس,میبایست روی گوشی تلفن همراه وارد منویMESSAGING, SETTINGS, TEXT MESSAGE .... مشاهده قبض موبایل در اینترنت.
۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بسته های مکالمه خانواده همراه اول ، لذت یک مکالمه رایگان نامحدود : آیا شما با شخص خاصی به ... برای فعال سازی این بسته می توانید از یکی از روش های زیر استفاده نمائید. ۱در محدوده ی پوشش ... بسته خوش آمد اینترنت، هدیه به مشترکین جدید ...
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روش فعال سازی اینترنت پرسرعت 3G همراه اول (نوترینو) ... مشترکین همراه اول می توانند بدون نیاز به تعویض سیم کارت و تنها با .... خبرنامه رایگان ...

اینترنت رایگان همراه اول - موبایل روز

forum.dailymobile.ir/Thread-اینترنت-رایگان-همراه-اول
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با کد زیر میتونید 800 مگابایت اینترنت رایگان 7 روز همراه اول دریافت کنید ﺳﺘﺎﺭﻩ 111 ... مشترک گرامي بسته اينترنت هوشمند براي شما فعال ميباشد و امکان دريافت بسته هديه نمايشگاه کتاب وجود ندارد. :((( .... غیر فعال کردن شکلک‌ها.

اینترنت WiFi رایگان همراه اول در مسیر زائرین اربعین

www.rond.ir/.../اینترنت-wifi-رایگان-همراه-اول-در-مسیر-زائرین-اربعی...
۲۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زائران برای استفاده از وای فای باید از سیم کارت های همراه اول برخوردار بوده و با روشن کردن وای فای گوشی خود و فعال شدن آن ، می توانند به راحتی از وب ...

آموزش کد فعال سازی اینترنت همراه اول ایرانسل رایتل دایمی 3g ...

newsdownload.ir/2015/02/16/کد-فعال-سازی-اینترنت-همراه-اول-ایرانسل/
۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کد فعال سازی اینترنت همراه اول دایمی, کد فعال سازی اینترنت ایرانسل یک ... رایگان شبانه ایرانسل اخبار اینترنت دانلود آنتی ویروس کد فعال سازی ...

راهنمای فعالسازی اینترنت همراه اول ، ایرانسل و رایتل - پاسخ

www.rozanehonline.com/.../راهنمای-فعالسازی-اینترنت-همراه-اول-،-ایران...
۵ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بصورت اتوماتیک از بستر اینترنت همراه اول (GPRS) استفاده می نماید. در صورت عدم ... برای فعال کردن GPRS مراحل زیر را در گوشی خود دنبال کنید:
همراه اول بسته هایی در دو نوع پایه و حرفه ای با نام های آلفا و آلفا+ معرفی نموده است که ویژه ... این بسته ها ویژه ی بهره مندی از اینترنت نسل سوم و چهارم (سروبس نوترینو همراه اول) ... تمامی بسته های آلفا+ به همان میزانی که ترافیک روزانه دارند ترافیک رایگان شبانه ... فعال شدن تعرفه عادی: اگر تمدید خودکار بسته ها چه از لحاظ حجمی و چه از لحاظ ...

کد غیرفعال سازی تبلیغات همراه اول - وبلاگ - ملی پیامک

blog.melipayamak.com/tags/کد-غیرفعال-سازی-تبلیغات-همراه-اول/
کد غیرفعال سازی تبلیغات همراه اول ... اول sms حذف تبلیغاتی آموزش غیر فعال کردن پیامک های همراه اول ارسال پیامک از طریق اینترنت ارسال پیامک از طریق اینترنت با ...

غیر فعالسازی خبرنامه پیامکی همراه اول - پنل اس ام اس رایگان + ...

www.negarpayamak.com/blog/.../غیر-فعالسازی-خبرنامه-پیامکی-همراه-ا...
اپراتورهای تلفن همراه کشور نیز در ازای دریافت مبلغی معین از کاربران خود، این ... پیامک رایگان طریقه فعال کردن و غیر فعال کردن اس ام اس های تبلیغاتی همراه اول و ...

ترفند رایگان کردن نت همراه اول برای همه ی گوشی ها - دنیای ...

forums.weare.ir › ... › دنیای فناوری اطلاعات، کامپیوتر و اینترنت
۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 2پست - ‏1 نویسنده
ترفند رایگان کردن نت همراه اول برای همه ی گوشی ها - ارسال شده در دنیای ... ادرس رو وارد کنید192.168.193.134:38090 حالا میتونید از اینترنت رایگان ...

ترفند اینترنت رایگان ایرانسل رایتل همراه اول Adsl | تیتر ...

titresdownload.ir/tag/ترفند-اینترنت-رایگان-ایرانسل-رایتل-هم/
اینترنت رایگان رایتل اعتباری دیتا برای اندروید و کامپیوتر mt3_ دانلود kerio رایگان نحوه فعال کردن بسته های اینترنتی رایتل نحوه مشاهده باقی مانده بسته ...

تنظیمات دستی اینترنت همراه اول و ایرانسل + روش فعا... - وب ...

shabhayetanhayi.ir › آخرین های ترفند و اطلاعات عمومی › ترفندهای موبایل
۱ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کسب و کار خود را بصورت کاملا رایگان و اتوماتیک به کاربران تلگرام سراسر جهان ارسال کنید ! ... روش و ترفند را به شما آموزش میدیمکه به راحتی اینترنت خود را فعال نمایید! ... فعالسازی اینترنت همراه اول در گوشی های اندروید چینی و اندرویدهای ... برای روشن کردن اینترنت خود گزینه داده های تلفن همراه را روشن نمایید تا ...
۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - *رایگان کردن اینترنت کل گوشی* همینطور که قول داده بودم قرار بود نت رایگان با ... *توجه توسط خودم امتحان نشده * اینترنت رایگان ﺍﻳﺮﺍﻧﺴﻞ ,ﺭﺍﻳﺘﻞ , ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻭﻝ ﺑﺎ ... حجم ۸٫۵ مگابایت نسخه 7.1 نصب‌های فعال ۵۰٬۰۰۰+ ✓ بیش از ٧۱۰۰۰ نفر در ایران ...

800مگ اینترنت رایگان همراه اول - نیکلودون

nickell.ir/800مگ-اینترنت-رایگان-همراه-اول.html
بعد از بلوک شدن روش قبلى رايگان كردن همراه اول دى ماه اینترنت و شارژ رایگاندانلود ... سرویس اینترنت همراه اول فعال بوده و باتعرفه های جاری سرویس مکالمه رایگان جدید ...

آموزش فعال کردن اینترنت 3G 4G همراه اول

www.pcparsi.com/آموزش-فعال-کردن-اینترنت-3G-4G-همراه-اول-51421.html
با این آموزش میتوانید از اینترنت پر سرعت در خطوط همراه اول استفاده کنید nbsp اینترنت نسل سوم nbsp 3G و نسل چهارم 4G همراه اول با نام نوترینو معرفی.

اطلاعات بسته های نوترینو همراه اول (آلفا و آلفا+) منتشر شد ...

toranji.ir/اطلاعات-بسته-های-نوترینو-آلفا-و-آلفا-من/
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برچسب ها: اینترنت پرسرعت همراه اولبسته اینترنت 3Gهمراه اولبسته های .... هست که همراه اول و ایرانسل توش اینترنت پرسرعتشونو فعال کردن.
۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - راهنمای فعال سازی رایگان سرویس تماس از دست رفته در اپراتور همراه اول ... کاملا رایگان برای سیم کارت اعتباری یا دائمی خود فعال کنید ادامه متن را ... ۸ مهارت‌ لازم برای یک استاد دانشگاه و یک دانشجوی امروزی در حوزه اینترنت و کامپیوتر ...

با وارد کردن این کد در گوشی خود از همراه اول اینترنت نامحدود ...

itresan.com/97933/بسته-نامحدود-اینترنتی-توسط-همراه-اول-ع.html
۱۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لازم به ذکر است، مشترکین همراه اول می توانند هر دو بسته نامحدود (مکالمه و ... در صورتیکه مشترک همزمان بسته اینترنت با هدیه شبانه را فعال کرده باشد، ... همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر، همراه اول از ارائه آهنگ‌های انقلابی رایگان در…
۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ابتدا برای فعال کردن حالت GPRS مراحل زیر را در گوشی انجام دهید: ... همچنین با فعال کردن این بسته‌ها تعداد معینی پیام چندرسانه‌ای (MMS) رایگان نیز خواهید ... همراه اول پس از فعالسازی خدمات نسل سوم 3g، برای بسته‌های اینترنت خود از ...
۲۵ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شارژ رایگان همراه اول و ایرانسلReviewed by rezakhakpour on Oct 17Rating: 5.0شارژ رایگان همراه ... حال “cartoon off” رو به شماره 20576 بفرستید.
۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تمرکز اصلی سرویس‌های امسال همراه اول، ارائه خدمات نوترینو، اینترنت نسل نو همراه اول می‌باشد. ... فعال سازی سیم کارت خود، با فعال سازی بسته رایگان خوش آمد اینترنت .... مراجعه به وب سایت همراه من (my.mci.ir): با وارد کردن شماره تلفن و ...

تنظیمات GPRS اینترنت همراه اول برای آیفون | آی پارس مدیا - ...

www.iparsmedia.com › اخبار و مقالات › مقالات آیفون و آی پد
۲۶ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در این پست نحوه فعالسازی و تنظیمات GPRS اینترنت همراه اول برای آیفون رو براتون بصورت .... مونا جان معمولاً بعد از فعال‌کردن اینترنت و واردکردن عبارت APN نیاز به ...... طریقه ساختن اپل آیدی رایگان بصورت تصویری با آیتونز.
کد فعالسازی و غیرفعالسازی اطلاع از تماس های ناموفق مشترکین همراه اول. ... فعال سازی سرویس تماس بان رایگان می باشد. اطلاعات مربوط به تماس گیرنده شامل شماره ...

اُاُجوو (OojoO) - نحوه قطع اینترنت همراه اول

www.oojoo.ir/posts/نحوه%20قطع%20اینترنت%20همراه%20اول
به نظر من فعال کردن اینترنت همراه اول ثابت کار خیلی اشتباهیه من یک ماه نمی شه که . ... قطع اس ام اس های تبلیغاتی سایت دادن پیامک رایگان از طریق اینترنت شماره اس .

بسته‌های رویایی اینترنت همراه اول [آرشيو] - P30World ...

forum.p30world.com › ... › مباحث عمومی موبایل › اپراتور های موبایل
۱ خرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 100+پست - ‏60 نویسنده
روشهای فعالسازی سرویس اینترنت همراه اول (GPRS) ..... راستی در ضمن ایرانسل هم تو تابستون بسته GPRS رایگان میده. .... و اتفاقا پیامکی که مبنی بر اینکه شما برای فعال کردن بسته شماره 2 به همین شماره دوباره پیامک بزنید هم اومده ...
۱۸ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نود آی سی تی - به گزارش روابط عمومی همراه اول، کلیه مشترکان دایمی و اعتباری همراه اول می توانند با شرکت در این طرح و فعال کردن بسته ها، در ساعات ...

صفحه اصلي - شرکت مخابرات خراسان رضوی

www.tci-khorasan.ir/chenaran/tabid/2087/Default.aspx
كليه مشتركين همراه اول مي توانند با فعال سازي اين سرويس يك بسته 10 دقيقه اي ... كد دستوري #6970* و انتخاب گزينه 1 مي توانند بصورت كاملا رايگان اقدام به فعال سازي ... به منظور بهره مندی روستائیان از خدمات adsl (اینترنت پرسرعت ) در روستاهای ...

برچسب ها - مکالمه رایگان - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/1/مکالمه%20رایگان
با اینترنت بی سیم رایگان همراه اول که در ۹... بی سیم ... فعال سازی نمایند محاسبه و اعمال تخفیف مکالمه در این. ... متعددی مانند دریافت ریز مکالمه یا بستن و باز کردن.

روش فعال كردن اينترنت همراه اول mci | فـان لایـو

rizi-ir.fun-live.ir/روش-فعال-كردن-اينترنت-همراه-اول-mci/
۱۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای مشاهده مطالب با موضوع ” روش فعال كردن اينترنت همراه اول mci ” از لینک های ... آموزش رایگان کردن اینترنت(ایرانسل،همراه اول،رایتل) – مهدی*عبدالهی.

کد غیرفعال سازی اس ام اس های تبلیغات همراه اول

a.downloadfreenew2.com/.../کد-غیر-فعال-کردن-پیامک-های-تبلیغات-هم...
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طرح 20 همراه اول کد غیر فعال کردن پیامک های تبلیغات همراه اول ... در این مطلب آموزش غیر فعال کردن پیامک های تبلیغاتی همراه اول قرار دادیم ... طرح سیم کارت و اینترنت اعتباری رایگان رایتل · عکس های سلفی با اجساد توسط دانشجویان ...
۱۸ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - برای فعال سازی سرویس های GPRS و MMS به شیوه ی ذیل اقدام کنید: - در صورتی که مشترک اپراتور اول تلفن همراه هستید و تمایل دارید از سرویس های ...

10 دقیقه مکالمه رایگان همراه اول

freesignal.r98.ir/post/7/10-دقیقه-مکالمه-رایگان-همراه-اول/
۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای دریافت 10 دقیقه مکالمه…,10 دقیقه مکالمه رایگان همراه اول,شارژ رایگان ایرانسل و همراه ... اینترنت رایگان ایرانسل [3] ... 4- برای غیر فعال سازی دوباره کد #6970* را شماره گیری نمایید و با استفاده از راهنمای سامانه غیر فعال نمایید.
ترفند رایگان کردن اینترنت همراه اول برای همه ی گوشی ها + جدید :: گت جار .... 800 مگابایت اينترنت رايگان همراه اول به مدت يک هفته طریقه فعال سازی اينترنت رايگان ...

فعال سازی اینترنت همراه اول برای اندروید

mofassal.ir/detail/فعال-سازی-اینترنت-همراه-اول-برای-اندروید/.../98/
تحویل رایگان به سراسر ایران | پرداخت هزینه درب منزل پس از تحویل کالا ... اموزش فعال سازی اینترنت همراه ،آموزش فعال سازی gprs ایرانسل و همراه اول برای گوشی های ...

کد روز بسته اینترنت رایگان همراه اول 111460 | جستجو | جدید ...

www.me-music.ir/.../کد+روز+بسته+اینترنت+رایگان+همراه+اول+111460...
50پیامک برون شبکه که مدت افعال سازی این بسته به مدت سه روز می باشد برای فعال سازی این بسته فقط کافی کد ... 2 روش جدید رایگان کردن اینترنت همراه اول 2015.
کلیه‌ی مشترکین دائمی و اعتباری، همراه اول ، می توانستند با پرداخت مبلغ X تومان تا ... دائمی اذعان داشتند از فعال سازی طرح نه اینکه سودی نبرده اند بلکه ضرر کرده اند.

ترفندی برای رایگان کردن اینترنت ایرانسل - خرید vpn,خرید ...

snacu.ir/post/ترفندی-برای-رایگان-کردن-اینترنت-ایران/
۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترفندی برای رایگان کردن اینترنت و تنظیمات GPRS اینترنت همراه اول. ترفندی برای رایگان کردن اینترنت ایرانسل در اینجا پستی پرطرفدار و ...
غیر فعال کردن gprs همراه اول. برای این کار. عدد 5 (لاتین) را به. 8088. اس ام اس کنید! دردانه‌ای از گنجور. عید است و آخر گل و یاران در انتظار. ساقی به روی شاه ببین ماه و می ...

آموزش : چگونه از اینترنت سیمکارت همراه اول استفاده کنیم و ...

winphone.ir/آموزش-چگونه-از-اینترنت-سیمکارت-همراه-ا/
شما در این مطلب تنظیمات اینترنت (gprs) و پیام چند رسانه ای (mms) همراه اول در ویندوزفون 8 رو ... نرم افزار : Note Plus باز هم برای مدت محدودی رایگان شد ! .... هر کاری میکنم اینترنت همراه اول رو گوشی فعال نمیشه و ایرانسل و رایتل مشکلی ندارن ولی همراه اول ...
۳۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به روز شده در۶ شهریور : همراه اول تعرفه اینترنت پرسرعت خود را یک روز پس از آنکه آنها را ... چگونگی فعال کردن بسته‌های اینترنت پرسرعت همراه اول.
بسته های نوترینو بسته های اینترنتی همراه اول هستند که در دو نوع اینترنت پایه و ..... سامانه جامع خدمات همراه اول با استفاده از روش های زیر به صورت رایگان فعال نمایند: ... خطوط همراه اول با شماره 09913 تماس گرفته و پس از وارد کردن کلمه عبور پیام های ...

آموزش کامل نصب و فعال سازی نرم افزار Internet Download ...

learn.patoghu.com › آموزش فعال سازی نرم افزار
رتبه: ۴٫۳ - ‏۲۳۱ رأی
با آموزش کامل نصب و فعال سازی یکی از برترین نرم افزارهای مدیریت دانلود جهان ( IDM ) ... باید دانست Internet Download Manager یا به صورت عام IDM دقیقا چه کاری می کند ؟ ... مانند Patch و Crack می باشید ، این پوشه ها ها همراه فایل دانلود شده می باشند و طبق ... بهترین روش فعال سازی روش اول هستش ، البته روش دوم برای کسانی که روش اول ...

علت توقف مکالمات رایگان همراه اول، ایرانسل و رایتل - مجله ...

shaparakmag.ir/1394/10/علت-توقف-مکالمات-رایگان-همراه-اول،-ایر/
آموزش فعال و غیرفعال کردن پیامک های تبلیغاتی همراه اول و ایرانسل ….. مخابرات: توقف فروش اینترنت به ۶ استان در پی کمبود نقدینگی مخابرات/شرکت های …
۴ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سلام با کد#4*111* در همراه اول منوی ماید با 2 گزینه که گزینه 2 بسته ... رسانه ای 3 یک هفته اینترنت رایگان برای استفاده رایگان از این طرح ها ... اگر ایمیل فعال سازی برای شما ارسال نشده است و یا به هر دلیل به دست شما نرسیده است می توانید درخواست ارسال مجدد نمایید. ..... آموزش کوک کردن رام · آندروید در پاکت پی سی.
۱۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ترفند رایگان کردن اینترنت همراه اول برای همه ی گوشی ها + جدید :: گت جار .... آموزش کد فعال سازی اینترنت همراه اول ایرانسل رایتل دایمی 3g بروز …

آموزش فعال سازی اینترنت اندروید ایرانسل و همراه اول - کینگ 2 ...

www.king2net.com/آموزش-فعال-سازی-اینترنت-اندروید-ایران/
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آموزش فعال سازی اینترنت اندروید ایرانسل و همراه اولReviewed by مدیر سایت on Mar 17Rating: یکی از اولین کارهایی که بعد از خرید گوشی اندروید ... free-softwares .... نحوه فعالسازی بسته های طلایی اینترنت GPRS همراه اول “محدود.
۲۷ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - آموزش نحوه ی فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول (آوای انتظار) + کد های جدید ... همراه خود با سامانه اطلاع رسانی ۰۹۹۹۰ (بصورت رایگان) تماس گرفته و با انتخاب .... نرم افزار هم پیام – ارسال اس ام اس با قابلیت آپدیت از طریق اینترنت – جاوا ...

راهنمای کامل فعال سازی اینترنت ایرانسل (GPRS و EDGE)

www.topnaz.com › کامپیوتر و اینترنت › اخبار آی تی
راهنمای کامل فعال سازی اینترنت ایرانسل (GPRS و EDGE)، بسته های افزایشی و تعرفه‌های ... زمانی که اینترنت همراه گوشی شما فعال شود و به درستی کار کند، یک آیکون .... مکالمه نامحدود همراه اول و ایرانسل حذف شد · اینترنت رایگان همراه اول، هدیه همراه اول به ...

رایگان سازی اینترنت همراه اول | خبرخوان - صفحه اصلی

aksgol.wisi.ir/list/رایگان+سازی+اینترنت+همراه+اول.html
آموزش خرید و فعال کردن بسته های اینترنت همراه اول و ایرانسل ... ترفند رايگان کردن نت همراه اول برای همه ی گوشی هاسلام ابتدا به تنظیمات نقطه دستیابی برید وبه ...
۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همراه اول به مشترکان جدید خود اینترنت پرسرعت نوترینو هدیه می‌دهد. این هدیه در ... البته این بسته باید به صورت دستی توسط مشترک فعال شود.

دانلود افزايش سرعت دانلود اينترنت همراه اول دانلود رایگان ...

www.softgozar.com › موبایل › اينترنت › مدیریت دانلود
محصولات ESET 9 را با سریال BSH5-X448-HDRV-7X7M-HWDV فعال کنید. در صورت از ... مجوز / هزینه دانلود: رایگان / 0 تومان دانلود رایگان. سیستم عامل / حجم فایل: ...
شارژ و اینترنت و مکالمه رایگان ایرانسل 22مهر .... بعد از دریافت پیامک فعال سازی یه تماس یا پیامک بزنید. تا فعال بشه ... ﺍﺣﺘﻤﺎلا ﺑﺎﺭ ﺍﻭﻝ ﮐﻪ ﻣﮑﺎﻟﻤﻪ ﻓﻌﺎﻝ ﮐﺮﺩﯾﺪ ﺍﺯ ﺷﺎﺭﮊ ﺍﺻﻠ.

آموزش نحوه فعال کردن آهنگ پیشواز همراه اول - آلامتو

www.alamto.com › سرگرمی › جالب و خواندنی
۶ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - آموزش نحوه فعال کردن آهنگ پیشواز همراه اول:و بالاخره بعد از روز ها و ماه ها همراه اول هم شاید با تقلید از ... سلام #222*111* رو بگیر کد مورد نظرتو کپی کن آهنگ پیشوازت رایگان عوض میشه .... مردشور اینترنت gprsاین آهنگ پیشوازتون.
۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش دریافت شارژ رایگان ایرانسل و شارژ همراه اول و شارژ رایتل به صورت کاملا مفتی و ... اینترنت ایرانسل قیمت را کاهش داد ... (در پنجرۀ تازه باز می‌شود) · برای رایانامه کردن این به دوستان کلیک کنید (در پنجرۀ تازه باز می‌شود) ... تا کدتون رو به ۲۰۱۰۱۳ بفرستند که بدون مشکل برای همه فعال میشه و بگیر نگیر نداره .

آموزش کامل فعال سازی اینترنت رایتل ، ایرانسل 3G ، همراه اول ...

weblog24.com/.../آموزش-کامل-فعال-سازی-اینترنت-رایتل-،-ایرانسل-3G...
آموزش کامل فعال سازی اینترنت رایتل ، ایرانسل 3G ، همراه اول. ... ندارند این سرویس به صورت رایگان برای تمام مشترکین فعال سازي خواهد شد، بدین ترتیب مشترکی

دانلود شارژ و اینترنت پرسرعت رایگان ایرانسل | جدیدترین ...

matlabejadid.ir/2015/07/05/دانلود-شارژ-و-اینترنت-پرسرعت-رایگان-ای/
۱۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کد فعال سازی اینترنت همراه اول با sms نحوه فعال کردن gprs ایرانسل و نحوه شارژ . اینترنت رایگان و هک موبایل Blogfa آموزش فعال سازی رمز دوم و رمز ...

اینترنت رایگان با همراه اول - بانک آموزشی

ebe2005.blogsky.com/1392/05/01/post.../اینترنت-رایگان-با-همراه-اول
اینترنت رایگان با همراه اول. روش رایگان کردن gprs 1:تاریخ گوشى را به میلادى تبدیل کنید 2:آخرین نگارش opera mini را دانلود کنید 3:تغعییرات زیر را پس از فعال ...

فعال کردن اینترنت داده همراه در گوشی اندرویدی | tech24

tech24.ir › آموزش و مقالات › آموزشهای اندروید

۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گام نخست : اولین قدم برای فعال کردن اینترنت گوشی های اندرویدی دریافت تنظیمات از ... این درخواست در اپراتور همراه اول و ایرانسل متفاوت است ، برای دریافت تنظبمات ... دریافت شارژ رایگان ایرانسل تا ۱۰۰ برابر هزینه پرداختی.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟