loading...

کسب درآمد از اینترنت

ايتنا - آپارات چگونه شکل گرفت؟itna.ir14 ژانويه 2015 ... گفت‌و‌گو با محمدجواد شکوري مقدم مديرعامل آپارات ... ايران بسيار طرفدار داشته و محمدجواد شکوري‌مقدم با هدف داشتن شبکه اجتماعي فارسي، «کلوب» را

آموزش رایگان کسب درآمد ثابت از اینترنت ماهیانه

درآمد ثابت ماهیانه با کامپیوتر خانگی , لپ تاپ و گوشی

از طریق سایتهای دیوار ,شیپور و آپارات وقت خود را به پول تبدیل کنید

در این آموزش با سیستم همکاری در فروش دایان به عنوان راهی مطمئن برای کسب درآمد از اینترنت آشنا می شویم.

کسب درآمد از همکاری در فروش

بطور خلاصه در این روش کسب درآمد، شما تبلیغات محصولات موجود در سیستم همکاری در فروش را در سایت های آگهی دیوار و شیپور قرار می‌دهید. هر موقع مشتری از طریق تبلیغات شما خریدی انجام داد، درصدی از قیمت آن محصول به حساب شما واریز می‌شود. پس شما در هیچ کار دیگری مانند ارسال سفارش، ارتباط تلفنی با مشتری و یا خدمات پس از فروش درگیر نخواهید شد و به راحتی کسب درآمد خواهید کرد.

 

نمونه تبلیغات قرار داده شده در سایت دیوار و شیپور :

https://divar.ir/manage/2QwufZAHp4unbA

https://www.sheypoor.com/dfdf8dfd

 

به همین سادگی با درج محصولات فروشگاه دایان در دو سایت دیوار و شیپور میتونید بین 1 الی 2 میلیون تومن در ماه درآمد داشته باشید

برای کسب درآمد های بیشتر بزودی نرم افزاری رو بهتون معرفی میکنم که از طریق سایت آپارات به درامدی چند برابر درآمدی که در بالا ذکر شد برسید


در این روش، هیچ محدودیت و سقفی برای درآمد وجود ندارد و هرچقدر بتوانید در تبلیغات و بازاریابی موفق تر عمل کنید، به همان میزان درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

سیستم همکاری در فروش دایان شاپ

سیستم همکاری در فروش دایان ( Dayan )

دایان یک سیستم همکاری در فروش است که  صدها فروشگاه اینترنتی به آن متصل هستند و از خدمات آن بهره می گیرند. فروشگاه اصلی این سیستم، دایان شاپ ( DayanShop ) نام دارد.

سیستم همکاری در فروش دایان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با نام ایرنا شاپ آغاز نمود و در سال ۱۳۸۸ نام خود را به دایان تغییر داد و از آن زمان تا کنون سابقه و عملکرد مثبتی از خود برجای گذاشته است.

سیستم جامع کسب درآمد دایان خود را اینگونه معرفی می نماید:

سیستم دایان برای بهبود و افزایش کسب درآمد شما، در فضای مجازی ایجاد شده است. شما اگر پشتکار داشته باشید حتی بدون سایت و وبلاگ هم می توانید از آن به درآمد عالی برسید. دایان شما را در فروش محصولاتش شریک کرده و باعث می شود به مخاطبان خود محصولات مناسب و با کیفیت ارائه دهید.

مزایای سیستم همکاری در فروش دایان

  • ارائه فروشگاه رایگان با آدرس اختصاصی yourname.dayanshop.com
  • امکان ایجاد بی نهایت فروشگاه رایگان و پارک بی نهایت دامنه.
  • اگر دامنه اختصاصی دارید، می توانید فروشگاه را با دامنه اختصاصی خود نیز بسازید.
  • برخورداری از پنل کاربری حرفه ای و آسان برای مدیریت فروشگاه و بازاریابی.
  • امکان تبلیغ و فروش محصولات در تلگرام با لینک های مخصوص به فروش تلگرامی.
  • دارا بودن محصولات بسیار جذاب، جدید، متنوع، معتبر و پربازده با پورسانت بسیارعالی.
  • سیستم همکاری در فروش دایان به صورت روزانه واریزی های بالای ۲۰ هزار تومان را پرداخت می کند.
  • گزارشات مالی شفاف و دقیق با تسویه حساب منظم.
  • امکان جذب زیرمجموعه و دریافت پورسانت به ازای فروش زیرمجموعه ها.
  • امکانات و مزایای ویژه برای وب مسترهای قدیمی، معتبر و پر فروش.
  • پشتیبانی مناسب از کاربران و مشتریان به وسیله تیکت، ایمیل و تلفن.

عضویت و فعالیت در سیستم دایان

برای عضویت در سیستم همکاری در فروش دایان ، ابتدا بر روی دکمه زیر کلیک نمایید. سپس فرم را تکمیل کنید و بر روی دکمه “ثبت نام” کلیک نمایید.

حال با استفاده از گزینه “ورود به پنل همکاری” و وارد نمودن ایمیل و رمز عبور، وارد پنل کاربری خود شوید.

آشنایی با پنل کاربری سیستم دایان

  • از منوی “فروشگاه ها” به صورت رایگان می توانید فروشگاه خود را ایجاد کنید و به مدیریت آن بپردازید. به عنوان مثال می توانید عنوان فروشگاه، چینش محصولات، توضیحات فروشگاه، کلمات کلیدی و تنظیمات قالب را ویرایش نمایید.
  • از منوی “محصولات” می توانید با انتخاب فروشگاه خود و انتخاب دکمه “جستجو”، تمام محصولات موجود، قیمت و پورسانتشان را مشاهده کنید و لینک آن ها را با استفاده از گزینه “لینک” و یا “لینک خرید” روبروی هر محصول دریافت نمایید. همچنین می توانید با وارد کردن نام یک محصول، تنها لینک همان محصول را دریافت کنید.
  • از منوی “مرتب سازی محصولات” می توانید نحوه دسته بندی و چیدمان محصولات فروشگاه خود را مشخص نمایید.
  • از منوی “سفارشات” می توانید وضعیت سفارشات خود را بررسی کنید.
  • از منوی “امورمالی” می توانید خلاصه وضعیت مالی خود را بررسی کنید، درخواست واریز ثبت نمایید و همچنین حساب بانکی خود را ثبت و مدیریت نمایید.
  • از منوی “آمار و اطلاعات” می توانید یک گزارش دقیق از عملکرد و فروش خود دریافت کنید.
  • از منوی “بنر و تبلیغات” می توانید کد، بنر و لینک خرید پیامکی و تلگرامی را دریافت نمایید.
  • از منوی “تیکت” می توانید با ارسال تیکت با مدیریت و بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.
  • از منوی “زیرمجموعه گیری” می توانید لینک و بنرهای زیرمجموعه گیری مختص به خود را دریافت کنید. لیست زیرمجموعه های خود را مشاهده نمایید و همچنین با قوانین بخش زیرمجموعه گیری آشنا شوید.
  • از منوی “سفارش پیامکی” می توانید راهنمای سفارشات پیامکی را مطالعه فرمایید و سفارشات پیامکی خود را مدیریت نمایید.

قوانین، نکات و سوالات مهم درمورد سیستم همکاری در فروش دایان

نحوه شروع به کار در سیستم دایان شاپ

کسب درآمد از همکاری در فروش دایان

پس از ثبت نام و ورود به پنل کاربری، در اولین قدم شما باید یک فروشگاه اختصاصی برای خودتان ایجاد کنید. برای ثبت فروشگاه به بخش “فروشگاه ها” مراجعه و بر روی گزینه “ایجاد فروشگاه جدید” کلیک کنید. پس از انجام تنظیمات و ساختن فروشگاه جدید، با مراجعه به بخش “محصولات” و استفاده از گزینه “لینک” یا “لینک خرید” می توانید کدهای تبلیغاتی محصولات را دریافت نمایید و در بسترهایی مانند شبکه های اجتماعی ، وبلاگ و یا وب سایت ، قرار دهید و به جذب مشتری برای فروشگاه و محصولات خود بپردازید.

بسته به نوع تبلیغاتی که می خواهید انجام دهید می توانید از کد های فروش پیامکی، تلگرامی و یا اینستاگرامی استفاده نمایید. برای دریافت این کدها، باید در داشبورد، بر روی منوی “بنر و تبلیغات” کلیک کنید تا با وارد کردن کد محصول مورد نظر، کدهای اختصاصی فروش پیامکی، تلگرامی و اینستاگرامی را دریافت کنید.

راهنمای بخش ایجاد فروشگاه در سیستم دایان

با استفاده از ساب دامین

شما می توانید با وارد کردن عبارتی قبل از دامنه اصلی dayanshop.com  فروشگاه اختصاصی خود را به صورت رایگان ایجاد کنید. برای مثال با وارد کردن عبارت  zarinpal به جای subdomain می توانید فروشگاه اختصاصی خود به آدرس zarinpal.dayanshop.com  را بسازید.

  • در بخش عنوان فروشگاه، نام اختصاصی فروشگاهتان را وارد نمایید.
  • در بخش شرح فروشگاه، توضیحاتی مختصر درباره فروشگاه خود بنویسید.
  • تعداد نمایش آخرین محصولات در صفحه اصلی فروشگاه و محصولات پرفروش را می توانید تغییر دهید.
  • در صورتی که می خواهید ربات تلگرامی دایان در این فروشگاه، کاورهای تبلیغاتی را برای شما ارسال کند تیک فعال شدن ربات را بزنید و در غیراین صورت تیک را نزنید.
  • چینش محصولات را نیز می توانید از بین دو گزینه پیش فرض فروشگاه و جدیدترین ها انتخاب کنید.
 

*** سفارش پیامکی چیست ***

این قسمت مختص شماست که سایت یا وبلاگ ندارید و میخواهید از طریق سایت دیوار و شیپور و آپارات کسب درآمد کنید

در سیستم همکاری در فروش دایان امکانی تعریف شده که مشتری می تواند برای خرید هر یک از محصولات، با ارسال پیامک درخواست خودش رو ثبت کند. پس از آن، اپراتورهای دایان با مشتری تماس گرفته و آدرس و مشخصات مشتری گرفته شده و سفارش ثبت می شود.

در این شیوه به ازای هر کد همکاری و کد محصول یک عدد توسط سیستم اختصاص داده می شود. مشتری با ارسال آن عدد به سامانه پیامکی دایان درخواست خرید محصول خود را ثبت می کند. عدد ارسال شده مشتری، توسط سامانه در پنل همکاری که آن کد برای آن ساخته شده قرار خواهد گرفت. سامانه های پیامکی دایان ۱۰۰۰۸۱ می باشند.

برای دریافت کد پیامکی هر محصول که مختص کد همکاری شما باشد می توانید از بخش بنر و تبلیغات پنل همکاری استفاده نمایید.

قوانین برداشت درآمد

حداقل مبلغ برای ثبت درخواست واریزی ۲۰ هزار تومان و حداقل تعداد سفارش ۵ عدد می باشد.

همچنین در یک درخواست واریزی، نسبت پورسانت زیرمجموعه های شما به پورسانت فروش شما نباید بیشتر از ۶ به ۴ باشد. یعنی از کل درآمد، حداکثر ۶۰ درصد مبلغ، باید مربوط به درآمد شما از زیرمجموعه ها باشد و حداقل ۴۰ درصد مبلغ نیز مربوط به پورسانت فروش محصولات توسط خود شما باشد.

با رعایت موارد فوق، می توانید در هر زمان از شبانه روز درخواست واریزی خود را ثبت نموده تا در ۲۴ ساعت کاری واریزی شما انجام گردد.

 

در هر مرحله کار نیاز به راهنمایی داشتید به ای دی بنده در تلگرام پیغام بدید

https://t.me/saleh_btc

جهت دریافت آموزش کسب درآمد با آپارات بعد از ثبت نام به ای دی تلگرام بالا پیام دهید

جمع بندی

در این آموزش به صورت کامل و جامع با سیستم همکاری در فروش دایان و امکانات آن آشنا شدیم. سپس کار با پنل مدیریتی را بررسی کردیم و در نهایت پیشنهاداتی برای افزایش درآمد در این سیستم ارائه نمودیم.

امیدواریم این آموزش برای شما عزیزان مفید واقع گردد و به درآمدی مطلوب با فعالیت در سیستم همکاری در فروش دایان شاپ دست یابید.

 


 

برای شروع و دانلود نرم افزار کسب درآمد کلیک کنید (بزودی)
پشتیبانی و مشاوره در تلگرام برای شروع کار با آی دی @saleh_btc

آرمان بازدید : 531 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)

ايتنا - آپارات چگونه شکل گرفت؟

itna.ir
14 ژانويه 2015 ... گفت‌و‌گو با محمدجواد شکوري مقدم مديرعامل آپارات ... ايران بسيار طرفدار داشته و محمدجواد شکوري‌مقدم با هدف داشتن شبکه اجتماعي فارسي، «کلوب» را .... يوتيوب ?? درصد از درآمد تبليغات را خودش برمي‌دارد و ?? درصد را به آپلود‌کننده مي‌دهد.

اگر جوان هستيد و سرمايه‌گذاري را براي پولدار شدن انتخاب کرده ايد ، اين ...

4farda.com
سهام از ريسک بالاتري برخوردار است اما در بلندمدت در مقايسه با اوراق مشارکت ... اگر مي‌خواهيد پول کافي داشته باشيد بايد بيش از مقداري که خرج مي‌کنيد پس‌انداز کنيد. ... بيشتر سرمايه‌گذاران نمي‌دانند که تورم و ماليات تا چه حد مي‌توانند بر درآمد و بازده ..... چرا هنوز ثروتمند نيستيد : ?? باور غلط درباره‌ پول · چگونه درآمد کنوني خود را ? يا ? ...

آموزش کسب درآمد مطمئن در خانه ، پشت pc به روش PPSF | آموزش کسب درآمد ...

ebays.ir
4 روز پيش ... حسين 1 روز پيش کسب درآمد هاي کوچک, همکاري در فروش ارسال ديدگاه 27 بازديد ... برچسبدرآمد فروش با روش ppsf کسب درآمد مشارکت در فروش مطمئن همکاري در فروش فايل ... کسب درآمد از يوتيوب ... نکاتي براي آدم هاي خجالتي وبيکار · چگونه هواي پول خود را داشته باشيم · نکته هايي که هيچ کس به شما نخواهد گفت · چگونه در ...

جاستين بيبر عروسک صهيونيسم

justinisajew.blogsky.com
... سرچ شده در گوگل و پربيننده ترين شخصيت يوتيوب و با 53 ميليون دلار درآمد سالانه ... امام خامنه اي : امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با يک جنگ عظيمى مواجه است، در اين جنگ ... که اين باعث شد همه آينده درخشاني را براي اين نوجوان بازيگر انتظار داشته باشند. ..... کاري از تيم منذرين - با مشارکت سايت جاستين بيبر عروسک صهيونيسم .

زنان تجارت پيشه از هرات با مارکيت ها? مستقر د - UNDP

www.af.undp.org
نما?ش بگذار?م و چگونه توجه مشتر? ها? باالقوه. خود را در ا?ن گونه نما?شگاه ها جلب کنيم. با وجود. وضعيت نا اميد کننده ... خانم کر?م? و خانم انور? خانواده ها? خود را با درآمد. تجارت شان ... زنان از طر?ق پاليس? ها و اسناد حقوق?؛ مشارکت ..... تن عضو داشته باشد را در جامع? روستا?? و??ت ... YouTube Google Plus.

پيشنهادهايي براي پول در آوردن! - زوميت

www.zoomit.ir
16 سپتامبر 2013 ... چگونه پول در بياوريم؟ ... How To Make Money .... مشاركت با ديگران: ... اما در نظر داشته باشيد كه همواره كسب موفقيت نيازمند اراده اي قوي و هدف گذاري مشخص است. ... درآمد خود را در فعاليت‌هايي نظير بازار بورس، مشاركت در اختراعات و ...

چگونه با درآمد کم مي توان خوش بود - اخبار ايران و جهان ممتاز نيوز

www.momtaznews.com
خير با ما همراه باشيد تا ببينيد چطور ميتوان زندگي خوشي را با جيب خالي داشته باشيم… ... به‌طور کلي علت چنين درگيري‌هايي نداشتن مشارکت برابر در زندگي است. .... شده، در پرتال خبري ممتاز نيوز منتشر گرديده است موبنا- يوتيوب ميزان درآمد خود از ...

تحولات رفتار جنسي در ايران امروز - فردا

www.radiofarda.com
9 ا کتبر 2012 ... يوتيوب .... اما در زمينه بررسي اينکه اين رفتارها و نگرش‌ها تا چه حد و چگونه تغيير کرده‌اند ... هر گونه عمل و رفتار جنسي يا نظر در اين حوزه که با ديدگاه غالب روحانيت در ... افراد مي‌توانند با يکديگر روابط صميمانه و جنسي دور از چشم ديگران داشته .... اقشار کم درآمد هم در حال افزايش است که با نام صيغه شرعيت پيدا کرده .

Super-Saving for your Future - Farsi | Australian Taxation Office

www.ato.gov.au
2 سپتامبر 2014 ... چگونه براي سوپر پس انداز نماييد؟ ... ممکن است بازنشستگي براي شما دورنماي درازي داشته باشد ولي ... چنانچه داري درآمد کم و يا متوسط هستيد، ممکن است استحقاق دريافت مشارکت از دولت استراليا ... را داريد پرداخت نمي نمايد، با کارفرماي خود صحبت کنيد و يا با ATO به شماره ... FacebookYouTubeTwitterLinkedInRSS.

View interactive transcript - TED.com

www.ted.com
TED Talk Subtitles and Transcript: جاش لوبر يک «معتاد کفش کتاني» است، گردآورنده کتاني هاي ناياب يا در تعداد محدود. با اشتهاي ارضاء نشدني شان براي کتاني هاي ...

همه همسران رؤساي جمهور ايران - جام جم آنلاين

jamejamonline.ir
9 نوامبر 2014 ... آنها چگونه ازدواج کردند و چگونه زندگي مي کنند؟ ... با اين حال ، همسران روساي جمهور ايران اگرچه از الگوي کشورهاي غربي در کسب جايگاه بانوي ... و مادر داما‌د، مقداري زمين‌، آب و چند مثقال طلا» به عقد پسرخاله‌ 20 ساله‌اش، حسن روحاني درآمد. .... سياسي نشده و ترجيح داده بيشتر در کارهاي اجتماعي و امور خيريه مشارکت داشته باشد.

براي مشارکت در سرگرمي جديد اينترنتي کافي است تلفن همراه خود را ...

digiato.com
10 ا کتبر 2015 ... براي مشارکت در اين سرگرمي اينترنتي تنها کافي است تلفن همراه خود را از گوشه توسط انگشت شست و اشاره نگاه داشته و آن را در يک حالت خطرناک مثل بالاي ... خو لامصب بده ما قول ميدم اينقد تو يوتيوب بگم که مردم ايمان بيارن ... ايفون 6 با اون دوربين برجستش اگه با دو انگشت بگيري امکان افتادنش به خاطر همون ...

کسب و کار - کافه دانش

cafehdanesh.ir
معرفي برند خود در اينستاگرام از طريق افراد با نفوذ : مشارکت و سنجش. ... ميرسد که تاکنون جمع آوري طرفداران بسيار در وب سايت يوتيوب توانسته نتايج بسيار خوبي براي دختر جوان Zoella در پي داشته باشد. ... شيوه ي کسب درآمد هاي کلان در وب سايت تجاري Etsy. ... چگونه اندازه متن را به صورت پيش فرض در کروم اندرويد تغيير دهيم ؟

PAMM: درآمد اضافي براي معامله‌گران حرفه‌اي - Fibo Group

farsi2.fibogroup.com
از طريق برنامه PAMM شروع به مديريت وجوه سرمايه‌گذاران کرده و درآمد خود را افزايش دهيد. ... Facebook; YouTube ... گذاري شده و برداشت آن در پايان هر دور? سرمايه گذاري که معمولاً برابر با يک هفته است. ..... چگونه اين کار مي کند؟ ... لطفاٌ در نظر داشته باشيد که تجارت در بازار فارکس براي بعضي از سرمايه .... Ok. درخواست مشارکت در برنامه ...

ترفند دختر جوان براي درآمد ميلياردي در اينستاگرام , آموزش کسب درآمد ...

earn20.rozblog.com
6 ساعت قبل ... درآمد ميلياردي با اينستاگرام و درآمد تبليغات در اينستاگرام و درآمد ... يک+دختر+??+ ساله+چگونه+از+اينستاگرام+درآمد+ميلياردي+. .... الف - درآمد ميلياردي يک جوان از ويدئوهاي يوتيوب. alef.ir/vdcizzarrt1avy2.cbct.html?281712. ?? تير ???? ه‍.ش. - ? ميليون دلار اصلا درآمد کمي نيست و شما بايد حرفه بسيار خوبي داشته ...

متفرقه - ناپولي - تازه هاي فناوري و تکنولوژي

www.napoli.ir
... X-Wing است که در اندازه واقعي ساخته شده و براي ساخت آن ?? نفر طي چهار ماه مشارکت داشته اند. ... اگر به خاطر داشته باشيد، چندي پيش جدل ميان مايکروسافت و گوگل بر سر استفاده ... به نظر مي رسد مايکروسافت اين اپليکيشن را با استفاده از API يوتيوب و بدون ... و اين به معني مسدود کردن يکي از شريان هاي اصلي کسب درآمد گوگل است.

سايتهاي برتر

sithayjalb.blogfa.com
سايتهاي برتر - آشنايي با سايتهاي معروف و کاربردي ايران و جهان. ... نوار ابزارالکسا بالاي مرورگر وجود داشته باشد با توجه به اينکه رنک سايتهاي مختلف ..... اينکه در آينده گوگل چگونه مي‌تواند به اين سمت حرکت کند و سرويس‌هايي مانند يوتيوب و جيميل را .... رو به گوگل بسپاريد يا با دوستان خودتون در يک تحقيق مشارکت داشته باشيد.

درآمد باورنکردني گوگل از زبان مدير ايراني - آفتاب

aftabnews.ir
17 جولاي 2015 ... درآمد گوگل در فصل دوم سال مالي جاري بالغ‌بر 17.7 ميليارد دلار شد که رشد ... به گفته کردستاني درمجموع تبليغات روي يوتيوب 40 درصد رشد داشته و متوسط بازديد از يوتيوب ... عربستان روابط خود با ايران را قطع کرد+ديپلمات‌هاي سعودي تهران را ... بهانه‌اي که خودسرها به مقام‌هاي سعودي دادند/شيخ‌نمر چگونه مبارزي بود؟

پروژه «مشارکت» اتحاديه اروپا، راهي براي استفاده از ايد… - euronews

persian.euronews.com
9 نوامبر 2015 ... برنامه اين هفته اقتصاد واقعي در اين باره است که چگونه بايد از مشارکت و همکاريِ ... را تدوين مي کنند تا بگويند مي خواهند با استفاده از بودجه اتحاديه اروپا در چه زمينه ..... طرح هايي براي تحريک فعاليتها و رشد شرکتهاي کوچک و متوسط به اجرا درآمد. ... را داشته باشد تا موفقيتي ديگر را در مواجه با چالشهاي امروز بيافريند.

هر آنچه درباره «توييتر» مي دانيد و نمي دانيد + فيلم و عکس - مشرق

www.mashreghnews.ir
5 ژوئن 2012 ... براي آشنايي با زواياي بيشتر اين شبکه اجتماعي با گزارش ويژه مشرق همراه شويد. ... توييتر از زمان راه‌اندازي کاربردهاي مختلفي داشته است. ... توييت، چندين گيگابايت ويدئو در يوتيوب و هزاران پست وبلاگ، نقش محوري ..... مشارکت انگليس در ائتلاف سعودي عليه يمن ... «سلمي» در لاذقيه تحت کنترل ارتش سوريه درآمد.

آذر 1392 - مهاجرت - BLOGFA

odyssey.blogfa.com
7 نوامبر 2013 ... آيا مي دانيد، ماليات بر درآمد در کشور پيشرفته و صنعتي کانادا چگونه محاسبه مي شود ؟ .... منتشر مي شود که آن هم با مشارکت مجله Times و همين موسسه انگليسي تهيه مي شود. ... ديدن ويدئوهاي يوتيوب، سرچ وب و ديدن کانال هاي آنلاين را فراهم مي آورند. ... متقاضيان امور مهاجرتي نيز بايد در نظر داشته باشند که مي بايست با توجه ...

هويّت شخصي در عصرِ برنامه‌هاي کاربردي - آسو

aasoo.org
درآمد: عصر ديجيتال و فراگير شدن برنامه‌هايِ کاربردي، فضاهاي نويني را براي هويّت‌آزماييِ ... آفلاينِ آنها شباهتي ندارد، بي آن‌که اين بازيگوشي پيامدي در زندگي واقعي آنها داشته باشد." در عصر برنامه‌هاي کاربردي، شکل‌گيري و ابرازِ هويّت جوانان چگونه است؟ .... دلمشغولي به شهرت در فن‌آوري‌هاي رسانه‌اي جديد نظير يوتيوب با تأکيد فزاينده‌ي ...

Kiosk - Agha! Nigah Dar ("Hey Man, Pull Over") - YouTube

www.youtube.com
Apr 18, 2011 ... Speaking of corruption, Mr. President, how's your mother? ... ي پوله پول تو دست زوره دنيا با پول و زور مي گرده آقا نگه دار نگه دار آقا نگه دار من همين جا پياده ... کن خفه شديم رفت اين رايحه خوش خدمتت رو بگير اون ور تر مشارکت مدني شد تنبيه بدني فکر ... فکر نميکنيد خوب نيست انقدرمردم رو در انتظارنگه داشته ايد ؟

ايشارژ سايت | فروشگاه اينترنتي کالاي ديجيتال، خريد اينترنتي ...

www.esharjsite.ir
کلمه لوسي از يکي از آهنگهاي گروه The Beatles به نام “لوسي در آسمان با الماسها” گرفته شده است. ... کارشناسان مي‌گويند بايد ديد دورسي و کردستاني در صدر توئيتر چگونه تقسيم ... او در ظرف ?? ماه، در آمد اين شرکت را از ?? به حدود ??? ميليون دلار رساند. ... اما کردستاني هر چقدر که در دره سيليکان برو و بيا داشته باشد يک نقص واضح براي ...

دنياي خبر - رسانه

akhbar85.blogfa.com
به گزارش سرويس تلويزيون ايسنا، گردهمايي شهروندان خبرنگار «روز از نو» با حضور معاونت ... مشارکت داشته باشند و از طريق رسانه ملي مطالبات خود را با مسوولان مطرح کنند. .... همون سردبيري که با ما همراه شده بود توضيحاتي در مورد اينکه چگونه توي جنگ 33روزه ..... بوديم و از هميشه خسته تر بوديم بااين برنامه ان شب خستگي از تنمان درامد.

6 - کتابخانه مجازي ايران

dl.irpdf.com
يکي از اين تصاوير ويديويي که با استقبال بسياري مواجه شد و در YouTube بيش از 329 هزار بار ... آن است که چگونه حتي مسايل سياسي نيز به دنياي مجازي راه پيدا کرده است. ?( رسوايي هيالري .... گوشي تلفن همراه در سراسر جهان داشته است كه فقط در نيمه اول. سال 2006 ... مشاركت با شركت هاي قدرمتندي چون اتصاالت و نيا توانسته است.

تبليغات و رسانه‌هاي جديد

www.hamshahritraining.ir
15 نوامبر 2014 ... مردم با انداختن يکي از قرصهاي نعنائي منتوس (Mentos) درون نوشابه هاي کوکاکولا ... صدر جدول تماشاي آگهي ها، در سايت هايي همچون Revver و YouTube قرار گرفت . ... آنها تصويري از اين موضوع ارائه کرده اند که چرا و چگونه تبليغات گران ،. ... تبليغات ، تجارت ، تعامل محاوره اي و مشارکت کاربران؛ سنت مبتني بر مخابره و ...

مقالات و مصاحبه ها - انقلاب اسلامي

www.enghelabe-eslami.com
براي شنيدن مصاحبه اينجا را کليک کنيد بني صدر: صحبت را با گزارشي شروع مي ... عصر جديد: حق چيست و بر اساس تعريف شما چگونه مي توان امام حسين را حق و يزيد را .... که ذاتي سرمايه‌داري هستند، يکي نابرابري ميان درآمد سرمايه و ميزان رشد توليد ملي و .... بخواهيد اصلاحات بکنيد که شهروندان در اداره امور خويش بيشتر مشارکت داشته.

40 زن زخم‌هاي درياچه اورميه را بخيه مي‌زنند - پايگاه خبري - تحليلي اويان ...

oyannews.com
4 نوامبر 2015 ... فيسبوک · توئيتر · يوتيوب · پادکست; تلويزيون ... به جاي آن با سرمايه اندک خود کارگاه خياطي راه انداختند تا با کسب درآمد از دوخت ودوزي که آب نمي‌خواهد هم کمک خرج خانواده باشند و هم با ذخيره ... يکي مي‌گويد: «بايد در نجات درياچه مشارکت داشته باشيم . ... چه شغلي انتخاب کنند و چگونه با هم هماهنگي و همکاري داشته باشند.

رسانه‌هاي اجتماعي و شبکه‌هاي اجتماعي مجازي - پورتال فناوري اطلاعات و ...

www.saramad.ir
استفاده و بازنشر مطالب کتاب با ذکر نام منبع، بالمانع است. ...... در ميـان کل کاربـران اسـتفاده کننده از اينترنت را داشـته و بعد از آن وب سـايت هاي گـوگل و يوتيوب.

VisualizeDaily.com

www.visualizedaily.com
چگونه؟ در اين ويديو ، گرگ باردن (Gregg Braden) دانشمند توضيح مي دهد چگونه قانون ... از طريق DNA خود و با بهره گيري از نيروي فکر و قلبمان بر آن تاٌثير بگذاريم. ... Science of Miracles) گرفته شده که مي شود آنرا در يوتيوب (YouTube) هم يافت. ... اولين آنها ، بوسيله فيزيکدان روسي ولاديمير پوپونين (Vladimir Poponin) باجرا درآمد.

چيزهايي که درباره گوگل نمي دانيد - عصر ايران

www.asriran.com
درآمد از طريق کليک کردن يا همون per click که گوگل اين کارو انجام ميده و ليست ... نوشته ها يا کارهاي اداري يا پروژه هاي خود رو به گوگل بسپاريد يا با دوستان خودتون در يک تحقيق مشارکت داشته باشيد. .... آمارهاي مختلفي از ميزاد آپلود و تماشاي ويدئوها در يوتيوب به گوش مي رسه که ... چگونه با ديدن دود اگزوز عيب موتور را تشخيص دهيم؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟