loading...

کسب درآمد از اینترنت

شرطی سازی ذهنی در قانون جذب - خود هیپنوتیزم asrarzehn.ir › صفحه اول ۲۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شرطی سازی ذهنی در قانون جذب یک محرک مستقیم همراه با یک محرک بی اثر به یک شخصی ارائه

آموزش رایگان کسب درآمد ثابت از اینترنت ماهیانه

درآمد ثابت ماهیانه با کامپیوتر خانگی , لپ تاپ و گوشی

از طریق سایتهای دیوار ,شیپور و آپارات وقت خود را به پول تبدیل کنید

در این آموزش با سیستم همکاری در فروش دایان به عنوان راهی مطمئن برای کسب درآمد از اینترنت آشنا می شویم.

کسب درآمد از همکاری در فروش

بطور خلاصه در این روش کسب درآمد، شما تبلیغات محصولات موجود در سیستم همکاری در فروش را در سایت های آگهی دیوار و شیپور قرار می‌دهید. هر موقع مشتری از طریق تبلیغات شما خریدی انجام داد، درصدی از قیمت آن محصول به حساب شما واریز می‌شود. پس شما در هیچ کار دیگری مانند ارسال سفارش، ارتباط تلفنی با مشتری و یا خدمات پس از فروش درگیر نخواهید شد و به راحتی کسب درآمد خواهید کرد.

 

نمونه تبلیغات قرار داده شده در سایت دیوار و شیپور :

https://divar.ir/manage/2QwufZAHp4unbA

https://www.sheypoor.com/dfdf8dfd

 

به همین سادگی با درج محصولات فروشگاه دایان در دو سایت دیوار و شیپور میتونید بین 1 الی 2 میلیون تومن در ماه درآمد داشته باشید

برای کسب درآمد های بیشتر بزودی نرم افزاری رو بهتون معرفی میکنم که از طریق سایت آپارات به درامدی چند برابر درآمدی که در بالا ذکر شد برسید


در این روش، هیچ محدودیت و سقفی برای درآمد وجود ندارد و هرچقدر بتوانید در تبلیغات و بازاریابی موفق تر عمل کنید، به همان میزان درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

سیستم همکاری در فروش دایان شاپ

سیستم همکاری در فروش دایان ( Dayan )

دایان یک سیستم همکاری در فروش است که  صدها فروشگاه اینترنتی به آن متصل هستند و از خدمات آن بهره می گیرند. فروشگاه اصلی این سیستم، دایان شاپ ( DayanShop ) نام دارد.

سیستم همکاری در فروش دایان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با نام ایرنا شاپ آغاز نمود و در سال ۱۳۸۸ نام خود را به دایان تغییر داد و از آن زمان تا کنون سابقه و عملکرد مثبتی از خود برجای گذاشته است.

سیستم جامع کسب درآمد دایان خود را اینگونه معرفی می نماید:

سیستم دایان برای بهبود و افزایش کسب درآمد شما، در فضای مجازی ایجاد شده است. شما اگر پشتکار داشته باشید حتی بدون سایت و وبلاگ هم می توانید از آن به درآمد عالی برسید. دایان شما را در فروش محصولاتش شریک کرده و باعث می شود به مخاطبان خود محصولات مناسب و با کیفیت ارائه دهید.

مزایای سیستم همکاری در فروش دایان

  • ارائه فروشگاه رایگان با آدرس اختصاصی yourname.dayanshop.com
  • امکان ایجاد بی نهایت فروشگاه رایگان و پارک بی نهایت دامنه.
  • اگر دامنه اختصاصی دارید، می توانید فروشگاه را با دامنه اختصاصی خود نیز بسازید.
  • برخورداری از پنل کاربری حرفه ای و آسان برای مدیریت فروشگاه و بازاریابی.
  • امکان تبلیغ و فروش محصولات در تلگرام با لینک های مخصوص به فروش تلگرامی.
  • دارا بودن محصولات بسیار جذاب، جدید، متنوع، معتبر و پربازده با پورسانت بسیارعالی.
  • سیستم همکاری در فروش دایان به صورت روزانه واریزی های بالای ۲۰ هزار تومان را پرداخت می کند.
  • گزارشات مالی شفاف و دقیق با تسویه حساب منظم.
  • امکان جذب زیرمجموعه و دریافت پورسانت به ازای فروش زیرمجموعه ها.
  • امکانات و مزایای ویژه برای وب مسترهای قدیمی، معتبر و پر فروش.
  • پشتیبانی مناسب از کاربران و مشتریان به وسیله تیکت، ایمیل و تلفن.

عضویت و فعالیت در سیستم دایان

برای عضویت در سیستم همکاری در فروش دایان ، ابتدا بر روی دکمه زیر کلیک نمایید. سپس فرم را تکمیل کنید و بر روی دکمه “ثبت نام” کلیک نمایید.

حال با استفاده از گزینه “ورود به پنل همکاری” و وارد نمودن ایمیل و رمز عبور، وارد پنل کاربری خود شوید.

آشنایی با پنل کاربری سیستم دایان

  • از منوی “فروشگاه ها” به صورت رایگان می توانید فروشگاه خود را ایجاد کنید و به مدیریت آن بپردازید. به عنوان مثال می توانید عنوان فروشگاه، چینش محصولات، توضیحات فروشگاه، کلمات کلیدی و تنظیمات قالب را ویرایش نمایید.
  • از منوی “محصولات” می توانید با انتخاب فروشگاه خود و انتخاب دکمه “جستجو”، تمام محصولات موجود، قیمت و پورسانتشان را مشاهده کنید و لینک آن ها را با استفاده از گزینه “لینک” و یا “لینک خرید” روبروی هر محصول دریافت نمایید. همچنین می توانید با وارد کردن نام یک محصول، تنها لینک همان محصول را دریافت کنید.
  • از منوی “مرتب سازی محصولات” می توانید نحوه دسته بندی و چیدمان محصولات فروشگاه خود را مشخص نمایید.
  • از منوی “سفارشات” می توانید وضعیت سفارشات خود را بررسی کنید.
  • از منوی “امورمالی” می توانید خلاصه وضعیت مالی خود را بررسی کنید، درخواست واریز ثبت نمایید و همچنین حساب بانکی خود را ثبت و مدیریت نمایید.
  • از منوی “آمار و اطلاعات” می توانید یک گزارش دقیق از عملکرد و فروش خود دریافت کنید.
  • از منوی “بنر و تبلیغات” می توانید کد، بنر و لینک خرید پیامکی و تلگرامی را دریافت نمایید.
  • از منوی “تیکت” می توانید با ارسال تیکت با مدیریت و بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.
  • از منوی “زیرمجموعه گیری” می توانید لینک و بنرهای زیرمجموعه گیری مختص به خود را دریافت کنید. لیست زیرمجموعه های خود را مشاهده نمایید و همچنین با قوانین بخش زیرمجموعه گیری آشنا شوید.
  • از منوی “سفارش پیامکی” می توانید راهنمای سفارشات پیامکی را مطالعه فرمایید و سفارشات پیامکی خود را مدیریت نمایید.

قوانین، نکات و سوالات مهم درمورد سیستم همکاری در فروش دایان

نحوه شروع به کار در سیستم دایان شاپ

کسب درآمد از همکاری در فروش دایان

پس از ثبت نام و ورود به پنل کاربری، در اولین قدم شما باید یک فروشگاه اختصاصی برای خودتان ایجاد کنید. برای ثبت فروشگاه به بخش “فروشگاه ها” مراجعه و بر روی گزینه “ایجاد فروشگاه جدید” کلیک کنید. پس از انجام تنظیمات و ساختن فروشگاه جدید، با مراجعه به بخش “محصولات” و استفاده از گزینه “لینک” یا “لینک خرید” می توانید کدهای تبلیغاتی محصولات را دریافت نمایید و در بسترهایی مانند شبکه های اجتماعی ، وبلاگ و یا وب سایت ، قرار دهید و به جذب مشتری برای فروشگاه و محصولات خود بپردازید.

بسته به نوع تبلیغاتی که می خواهید انجام دهید می توانید از کد های فروش پیامکی، تلگرامی و یا اینستاگرامی استفاده نمایید. برای دریافت این کدها، باید در داشبورد، بر روی منوی “بنر و تبلیغات” کلیک کنید تا با وارد کردن کد محصول مورد نظر، کدهای اختصاصی فروش پیامکی، تلگرامی و اینستاگرامی را دریافت کنید.

راهنمای بخش ایجاد فروشگاه در سیستم دایان

با استفاده از ساب دامین

شما می توانید با وارد کردن عبارتی قبل از دامنه اصلی dayanshop.com  فروشگاه اختصاصی خود را به صورت رایگان ایجاد کنید. برای مثال با وارد کردن عبارت  zarinpal به جای subdomain می توانید فروشگاه اختصاصی خود به آدرس zarinpal.dayanshop.com  را بسازید.

  • در بخش عنوان فروشگاه، نام اختصاصی فروشگاهتان را وارد نمایید.
  • در بخش شرح فروشگاه، توضیحاتی مختصر درباره فروشگاه خود بنویسید.
  • تعداد نمایش آخرین محصولات در صفحه اصلی فروشگاه و محصولات پرفروش را می توانید تغییر دهید.
  • در صورتی که می خواهید ربات تلگرامی دایان در این فروشگاه، کاورهای تبلیغاتی را برای شما ارسال کند تیک فعال شدن ربات را بزنید و در غیراین صورت تیک را نزنید.
  • چینش محصولات را نیز می توانید از بین دو گزینه پیش فرض فروشگاه و جدیدترین ها انتخاب کنید.
 

*** سفارش پیامکی چیست ***

این قسمت مختص شماست که سایت یا وبلاگ ندارید و میخواهید از طریق سایت دیوار و شیپور و آپارات کسب درآمد کنید

در سیستم همکاری در فروش دایان امکانی تعریف شده که مشتری می تواند برای خرید هر یک از محصولات، با ارسال پیامک درخواست خودش رو ثبت کند. پس از آن، اپراتورهای دایان با مشتری تماس گرفته و آدرس و مشخصات مشتری گرفته شده و سفارش ثبت می شود.

در این شیوه به ازای هر کد همکاری و کد محصول یک عدد توسط سیستم اختصاص داده می شود. مشتری با ارسال آن عدد به سامانه پیامکی دایان درخواست خرید محصول خود را ثبت می کند. عدد ارسال شده مشتری، توسط سامانه در پنل همکاری که آن کد برای آن ساخته شده قرار خواهد گرفت. سامانه های پیامکی دایان ۱۰۰۰۸۱ می باشند.

برای دریافت کد پیامکی هر محصول که مختص کد همکاری شما باشد می توانید از بخش بنر و تبلیغات پنل همکاری استفاده نمایید.

قوانین برداشت درآمد

حداقل مبلغ برای ثبت درخواست واریزی ۲۰ هزار تومان و حداقل تعداد سفارش ۵ عدد می باشد.

همچنین در یک درخواست واریزی، نسبت پورسانت زیرمجموعه های شما به پورسانت فروش شما نباید بیشتر از ۶ به ۴ باشد. یعنی از کل درآمد، حداکثر ۶۰ درصد مبلغ، باید مربوط به درآمد شما از زیرمجموعه ها باشد و حداقل ۴۰ درصد مبلغ نیز مربوط به پورسانت فروش محصولات توسط خود شما باشد.

با رعایت موارد فوق، می توانید در هر زمان از شبانه روز درخواست واریزی خود را ثبت نموده تا در ۲۴ ساعت کاری واریزی شما انجام گردد.

 

در هر مرحله کار نیاز به راهنمایی داشتید به ای دی بنده در تلگرام پیغام بدید

https://t.me/saleh_btc

جهت دریافت آموزش کسب درآمد با آپارات بعد از ثبت نام به ای دی تلگرام بالا پیام دهید

جمع بندی

در این آموزش به صورت کامل و جامع با سیستم همکاری در فروش دایان و امکانات آن آشنا شدیم. سپس کار با پنل مدیریتی را بررسی کردیم و در نهایت پیشنهاداتی برای افزایش درآمد در این سیستم ارائه نمودیم.

امیدواریم این آموزش برای شما عزیزان مفید واقع گردد و به درآمدی مطلوب با فعالیت در سیستم همکاری در فروش دایان شاپ دست یابید.

 


 

برای شروع و دانلود نرم افزار کسب درآمد کلیک کنید (بزودی)
پشتیبانی و مشاوره در تلگرام برای شروع کار با آی دی @saleh_btc

آرمان بازدید : 878 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (1)

شرطی سازی ذهنی در قانون جذب - خود هیپنوتیزم

asrarzehn.ir › صفحه اول
۲۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شرطی سازی ذهنی در قانون جذب یک محرک مستقیم همراه با یک محرک بی اثر به یک شخصی ارائه می شود،در اثر تکرار این کار،محرک بی اثر به تنهایی می ...
وارد نشده: درآمد
فایل های صوتی هیپنوتیزم ... شرطی سازی ذهنی در قانون جذب آبان ۲۲, ۱۳۹۴. اثر موسیقی بر ذهن (ضمیر ناخودآگاه) ... های عصای جادویی. امواج ذهنی، خود هیپنوتیزم، قانون جذب ...
وارد نشده: درآمد
۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وقتی در مدار ثروت قرار می گیریم، طبق قانون جذب، افراد ثروتمند، ایده های ثروت ... خود هیپنوتیزم ،امواج ذهنی ... پینگ: شرطی سازی ذهنی در قانون جذب.
وارد نشده: درآمد
همانطور که در قسمت شرطی شدن ذهن گفتم با تکرار یک رفتار یا یک عمل میتوانیم ..... خود با ذکر عبارات تاکیدی مثبت و تصویر سازی ذهنی ارزوی سلامتی و موفقیت و ... قانون جذب میگوید: هم جنس هم جنس خود را جذ ب میکند ( به انچه فکر میکنید از همان جنس ..... ای خود را به خاطر بیاوریم صرف از طریق هیپنوتیزم انانیکه هیپنوتراپی میکنند ما ...
قانون جذب در برابر کلماتی که به کار میبری یا افکاری که که به ذهن راه می اوری واکنش ...... ما در زندگی به خیلی از کارها شرطی شدیم و عادت داریم و یا اعتیاد داریم ، همه انها از ..... برای خود و دوستان خود با ذکر عبارات تاکیدی مثبت و تصویر سازی ذهنی ارزوی ..... ای خود را به خاطر بیاوریم صرف از طریق هیپنوتیزم انانیکه هیپنوتراپی میکنند ما ...
۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حوزه: هیپنوتیزم - خودهیپنوتیزم - هیپنوتراپی ... فناوری جدید برای شرطی سازی ذهن که به هیچ عنوان به تلاش فرد نیازی نیست و این ساختار برای ...

قانون جذب بایگانی | ذهن برتر

www.nlpfan.ir/tag/قانون-جذب/
جذب کردن با تکرار عبارات تاکیدي مثبت و تجسم کردن راهی میانبر براي ... که حتی خودم را لایق درآمد بیشتر نمی دانم و به همین دلیل بعد از مدتی سمت جدیدم را به راحتی از دست می دهم. ... برچسب گذاشته شده توسط خودهیپنوتیزم, ذهن ناخودآگاه, قانون جذب ۴ نظر ... قانون جذب براي متجلی ساختن هر آنچه که می خواهید کار می کند به شرطی که از ...

دانلود فایل خود هیپنوتیزم صوتی - خرداد, ۱۳۹۲خودهیپنوتیزم ...

www.fastresault.ir/qscjctwnsrnmnsvdmdcnvdnscsdydrmctdwd.html
قدرت ذهن من ( گلچین بهترینها )دانلود فایل صوتی خودهیپنوتیزم,دوره اول. ... درآمد خود را سه برابر کنیم” را دانلود کردند و برای ما در قسمت ...24 مه 2013 . ... آموزش هیپدانلود رایگان فایل های صوتی آموزشی قانون جذب (بخشی از درس اول دوره کوچینگ راز . ... خیلی راحت و سریع خودتان هیپنوتیزم کنید و تصویر سازی عمیقی در ذهن خود مسجم کنید.
و سه فایل تصویری رایگان این کتاب: همین حالا کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی .... مثلا تا اینجا کتاب الکترونیکی راز و رمز های ناگفته ذهن رو مطالعه کردم و موفق شدم ... و هدف یادگیری زبان انگلیسی آقای سجاد طوماری و تکنیک شرطی سازی آقای مهدی ... سمیرا رسولی و تولدی دوباره خانم کوثر اسدیان و نگاه کودکانه ایشان به قانون جذب ...
چرا استفاده کردن از این قانون برای جذب دیگران عمل نکرده و حتی دیگران را ... کسب درآمد دلخواه(خود هیپنوتیزم-هیپنوتراپی-تجسم خلاق) ... شغل رویایی خود را جذب کنید(خود هیپنوتیزم-هیپنوتراپی-تجسم خلاق) ..... تکنیک فوق حرفه ای شرطی سازی ذهن.

پول و ذهن :: قانون جذب - جذب در 24 هفته

ghanounejazebeh.blog.ir/1394/08/23/Money%20and%20Mind
۲۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ممکن است شگفت زده شوید که « استفاده از قدرت ذهن برای جذب پول واقعاً ممکن است . ... در ذهن خود بپذیرد پس ذهن او به او نشان خواهد داد چگونه سازگار شود و با این درآمد .... کائنات حاضر است هرچیزی را که شما می خواهید به شما بدهد ، به شرطی که ... برای مثال ، اگر درآمد سالانه شما 50000 دلار است ، پس شروع به اشکار سازی 10000 ...
۷ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - و فکر میکنم که هیپنوتراپی های دوره لاغری برام تکراری وعادی شده و ذهن ناخود اگاهم .... واقعا نمیدونم چطور شده ولی من برنده شدم فقط هم با استفاده از قانون جذب… .... شناخت بهتری شدید و با در اختیار گذاشتن آن برای دیگران کسب درآمد می کنید. ..... اما خودهیپنوتیزم به شکلی که شما روی خودتان استفاده می کنید بسیار مفید ...

اموزش دگر هیپنوتیزم

kabook.persianblog.ir/
اين قانون به ريشه هاي ترديد در انسان و مواغنع ذهني بازدارنده در مخالف اراده اشاره دارد و ..... در آموزش ريلاكس وتمرينات خود هيپنوتيزم ، شخص به يك علامت ورمز ، شرطي مي شود به ... اين پديده را پست هيپنوتيزم مي گويند ما از بحث در مورد شرطي سازي حيوانات و .... تعطيل در امد و هر از گاهي يکي از خوانندگان کتابهاي استاد کابوک به شماره تلفن ...
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 1 پست - ‏1 نویسنده
یعنی تا زمانی که به فن خود هیپنوتیزم تسلط کامل و کافی پیدا نکرده اید به هیچ ... یک قانون طلایی را در ذهن خود داشته باشید برای پیشرفت در کلیه امور روحی که صد در صد ... مثلا : شغل پر درآمد ، همسر ایده آل ،قدرت بدنی ، چاقی ، لاغری ،اعتماد به نفس ... بهترین روش برای تمرینات روزانه شرطی شدن در خود هیپنوتیزم است
برای اینکه بتوانید شغل رویایی خود را جذب کنید، اولین قدم این است که تا جایی که می توانید ... به محض اینکه در چنین حالت ذهنی قرار بگیریم فرصت های شغلی ای به ما پیشنهاد می شود که ... باید بیای و در پروسه ی خلق هدفت از قانون جذب کمک بگیری! ... نه تنها کارهایی که بهم پیشنهاد میشد رو دوست نداشتم بلکه درآمد جالبی هم نداشت و ...

قانون اثر مسلط ( امیل کووه ) | 3 صبح - سفر، سلامت

www.3sobh.com/قانون-اثر-مسلط-امیل-کووه/
۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این قانون به ریشه های تردید در انسان و مواغنع ذهنی بازدارنده در مخالف اراده اشاره دارد و .... امواج آلفا با نوعی هوشیاری و خود آگاهی معطوف به درون ظاهر می شود در حالیکه امواج بتا .... این پدیده را پست هیپنوتیزم می گویند ما از بحث در مورد شرطی سازی حیوانات و .... 40 جاذبه گردشگری منتخب ... زنی که روزی یک میلیون دلار درآمد دارد ...

: تاریخچه هیپنوتیزم

danesh.roshd.ir/mavara/mavara-print.php?page=تاریخچه+هیپنوتیزم
هیپنوتیزم از کلمه «هیپنوز» یونانی به معنی «خواب» گرفته شده است که در واقع ... نهاده بود که سالها بعد به توسط دکتر برید به نام «هیپنوتیزم» در آمد. ... مساله اصلی در این زمینه پذیرش این مطالب و قبول آنها توسط ذهن خود سوژه است. ... علم هیپنوتیزم; غلبه بر جاذبه زمین; نظریه مغناطیس حیوانی; قانون بازتاب شرطی; مانیه‌تیسم; هیپنوتیزم ...

ارشیو پرسش پاسح کاربران سایت - محصولات دانلودی جذب ...

www.shop-sajadshahrokhi.org/page/.../ارشیو-پرسش-پاسح-کاربران-سا...
تجسم خلاق و روش بکار گیری صحیح ان در جهان هستی چطور با تصویر سازی شخصی را از ... به زبان انگلیسی چگونه با تجسم خلاق عشق خود را جذب کنم؟ ... اوایل تیر امسال یه فایل راجع به خود هیپنوتیزم به دستم رسید و من خودم رو هیپنوتیزم کردم. ..... افراد درامد بالاتر برای دوستی بروید اگر نیست تنها باشید و در طول 90 روز فقط ذهن خود را ...

انواع هیپنوتیزم بایگانی - موفقیت

www.daneshniaz.ir/tag/انواع-هیپنوتیزم/
۱۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کسب درآمد ... همانطور که از اسم ایندو معلوم است ، در خود هیپنوتیزم فردی که آموزش دیده ... در دگر هیپنوتیزم ، هیپنوتیزور یا هیپنوتراپیست شما را هیپنوتیزم میکند . ... و مجوزهای معتبر مسئولیتهای قانونی و وجدانی و اخلاقی فراوانی به همراه دارد . ... باعث ترس و واهمه برخی افراد می گردد و در ذهن خلاق آنها این تصور ایجاد می شود ...
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک قانون انتزاعی است و به طور خلاصه بیان می‌کند که هر آنچه در ذهن انسان تصور شود اعم از خوب یا ... در لحظاتی که احساسی منفی داریم وقایع و انسان‌های منفی را به خود جذب می‌کنیم و در زمان‌هایی که ... یا همان قانون جذب درعلم فیزیک کوانتم در امد. ... اولين كار تو كلاس جادوگري، اينه كه ياد بگيريم دوباره خودمون رو شرطي كنيم!

علوم ناشناخته

coocool.blogfa.com/
علوم ناشناخته** - قدرت های ذهنی و فرا روانی - **علوم ناشناخته** ... افرادی که شدیدا عاشق می شوند، افراد تحت تاثیر هیپنوتیزم، و افراد خرافاتی نیز .... حالت گردد و با شرطی کردن خود در دفعات آتی خیلی سریعتر وارد این مرحله گردد. .... کسب درآمد راحت و آسان : (روی لینک زیر کلیک و ثبت نام کنید) .... فعال سازی، تنظیم و تقویت چاکراها.

قانون بازتاب شرطی | داورنیوز - lasernews.in

bootrssnew-rzb.web.lasernews.in/list/قانون+بازتاب+شرطی.html
قانون جذب نمی گوید تو هر چیزی که بخواهی را جذب می کنی و بدست می آوری! ... سوژه را هیپنوتیزم میکند این حالت تکرار، تاثیر خود را بصورت شرطي آنچنان روی سوژه ..... به عبارت دیگر رسانه ها، ازطریق اقناع و رسوخ به ذهن انسان ها، به درونی سازی، جذب و ..... به عکسی که در وایبر و تلگرام دست به دست می‌شود | کسب درآمد از اینترنت در 7 روز ...

قانون بازتاب شرطی | داورنیوز - lasernews.in

em3bm3.web.lasernews.in/list/قانون+بازتاب+شرطی.html
... المللی پزشكی در مادرید گزارشی نوشت كه این گزارش به صورت كتابی درآمد به نام « روان ... قانون جذب نمی گوید تو هر چیزی که بخواهی را جذب می کنی و بدست می آوری! ... را هیپنوتیزم میکند این حالت تکرار، تاثیر خود را بصورت شرطي آنچنان روی سوژه ..... به عبارت دیگر رسانه ها، ازطریق اقناع و رسوخ به ذهن انسان ها، به درونی سازی، جذب و ...

دوره تخصصی کوچینگ ثروت - گروه آموزشی الهی

mortezaelahi.com/من-می-توانم-به-شما-کمک-کنم-تا-ثروتمند-شو/
ذهن من برای موندن در وضعیت فقر برنامه ریزی شده بود نه حرکت به سمت ثروت ! ... تا زمانی که تو زندگی روزمره پیاده سازی نشن و ازشون استفاده نکنیم هیچ فایده و ارزشی نداره! ..... بااحترام لطفا بفرمایید تفاوت فایل صوتی خودهیپنوتیزم جذب ثروت با دوره ..... از فرمول های ثروت درآمد خود را بطور تصاعدی افزایش دهیم و ثروتمند شویم یا نه؟
ویژه افرادی که از همین امروز می خواهند یک میلیونر خود ساخته شوند اما تصور می ... در فایلهای خود هیپنوتیزمی تلقینات در قالب نت های موسیقی به ضمیر ناخودآگاه ارسال می شوند. .... اولین جلسه وقتی استاد شرطی سازی را انجام داد حس عجیب ودوست داشتنی در من ..... خبر خوب این است که وقتی شما با قانون جذب آشنا شدید، می توانید چیزهای خوب را ...

آموزش خودهیپنوتیزم،آموزش هیپنوتیزم،آرزو،هدف،هیپ هات

booff.mihanblog.com/post/5
۱۴ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - هیپنوتیزم،هیپنوتیزم درمانی،آموزش خودهیپنوتیزم،آموزش ... آشنا میشوید كه برای اولین بار در ایران فاش میشود كه شما براحتی میتوانید خودتان را شرطی كنید ... ٤- قانون تصویر سازی ذهنی(قانون ویلیام جیمز) : در این درس با قدرت شگرفت ... ٢- مستند نیروی جاذبه (در این مستند مشاهده میكنید كه تلقین و تصویر سازی و ...
برچسب ها : مهندسی ذهن درجذب عشق,مهندسی ذهن,اسرار ذهن,اسرار قانون جذب,جذب عشق با قانون جذب,, ... به شرطی که هر لحظه قلبمون رو روی قرکانس عشق و ذهنمون رو روی فرکانس اندیشه ... میانگین درآمد هر انسان میانگین درآمد پنج نفری است که بیشتر وقت خود را با آنها می گذراند ..... وقتی به چنین مرحله ای از تجسم رسیدید، باید رها سازی را انجام دهید.

بهترین درمان لکنت زبان - هیپنوتیزم بیدار - دکتر حریری

hypnotismbidaar.com/بهترین-درمان-لکنت-زبان/
و در ترکیب با خودهیپنوتیزم تاثیر آن مرتبا تکرار میگردد. ...... از آموزشهای لازم انجام خواهد داد شرایط جدید در ذهن او شرطی سازی میگرددو درمان به این صورت انجام می شود.

روانشناسی و مشاوره

mohsenazizi.blogfa.com/1385/09?p=2
۱۱ آذر ۱۳۸۵ ه‍.ش. - شاید خود شما بخواهید از پدیده‌های ناشناخته پرده‌ بردارید و همه‌ چیز را برای خودتان کشف ... زیرا در این دوران کلیه پزشکان فرانسه در بیمارستانها شیفته علم هیپنوتیزم بوده و از آن در ... وی قانون بازتاب شرطی را مورد عادات و رفتار انسان ارائه داد. ... تهیه و ارائه برنامه‌هایی به منظور دگرگون سازی و نیز یادگیری رفتارهای جدید.

دانلود فایل خود هیپنوتیزم صوتی - خودهیپنوتیزم,دگر ...

www.searchingfast.ir/qncnctwnsrvndnsdcacyctdqnjnmnsvdrmctdfqd.html
تمرینات عملی خودهیپنوتیزم دوره اول دوره خود آموز خود هیپنوتیزمی یکی از روش های سریع وارد شدن به ... ای آموزش هیپدانلود رایگان فایل های صوتی آموزشی قانون جذب (بخشی از درس اول دوره کوچینگ راز . ... قدرت ذهن من ( گلچین بهترینها )دانلود فایل صوتی خودهیپنوتیزم,دوره اول. ... درآمد خود را سه برابر کنیم” را دانلود کردند و برای ما در قسمت .
۱۰ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - كاري كه شما قبل از راه‌اندازي توليدي خود بايد انجام دهيد اين است كه ابتدا ... در اين مرحله مي‌توانيد سرمايه‌اي از دوستان يا آشنايان جذب كنيد و او را ... به شرطي كه درست در كنار يك مغازه خشك‌شويي ديگر شروع به كار نكنيد. ... حتی آدم های کم درآمد هم به طور دقیق به شما نمی گویند چقدر درآمد دارند! .... زنجیره سازی (1) ... هیپنوتیزم.

jazbeh.com هیپنوتیزم جهان انرژیاییجذبه

www.jazbeh.com/Articles/Public/page19/lang/Fa
هیپنوتیزم جهان انرژیایی. ... مدیریت و برنامه ریزی ذهن با اجرای دقیق و علمی قانون جذب .... با ورود به دوره خودهیپنوتیزم با دیدگاهی جدید به جهان آفرینش آشنا میشوید، نگاهی ... بعضی از مردم درصدی از درامد خود را هزینه امرار معاش میکنند و مازاد درامد خود را پس .... دعا و نیایش خود را به نوعی ثابت کنیم وتغییر ندهیم تا به این شرایط شرطی شده و ...
خود هیپنوتیزم قادر است بمرور همه اینقبیل اختلالات و عوامل منفی فكری و ذهنی را از بین ... كند كه تنها در طی دو هفته بتوانید به راحتی در خلسه قرار گیرید و خودتان را شرطی كنید . ... 4- قانون تصویر سازی ذهنی(قانون ویلیام جیمز) : در این درس با قدرت شگرفت ... 2- مستند نیروی جاذبه (در این مستند مشاهده میكنید كه تلقین و تصویر سازی و ...

هیپنوتیزم و روش های خود هیپنوتیزم - آفتاب

www.aftabir.com/articles/.../هیپنوتیزم-و-روش-های-خود-هیپنوتیزم
۹ تیر ۱۳۸۶ ه‍.ش. - ( هیچ قسمت از بدن نباید منقبض و سفت باشد ) ،سپس حواس خود را به پایین ترین ... هفت تا یک به آرامی در ذهن خود بشمارید و با هر شمارش به خودتان تلقین کنید که ارامتر و ... این کلید شرطی شدن شماست( ۷ تا ۱ ) که برا ی خارج شدن از حالت هیپنوز نیز با ... می گویند در نمایشهای هیپنوتیزم لحظات مجذوب کننده ای وجوددارد …

آموزش کامل هیپنوتیزم جلسه - آموزش خود هیپنوتیزمهیپنوتیزم ...

www.justsearch.ir/fndtcstqysrcqcsvdmvndnsdcacyrctdnfc.html
قبل از آنکه به توضیح و تشریح جزئیات مربوط به آموزش خود هیپنوتیزم بپردازیم . ... طرح درآمد واقعي - گزارشی از جلسه اول آموزش هیپنوتیزم .... آموزش خود هیپنوتیزم - هیپنوتیزم بیدار - دکتر حریریهیپنوتیزم، ذهن و آموزش های برتر - تالار ..... در بیشتر افراد جهت خود هیپنوتیزمی نیاز است توسط یک فرد شرطی سازی های هیپنوتیزمی ...
۹ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مالیات بر درآمد است.» ... پاسخ - بر اساس قانون جذب ذهن و افکار ما مثل یک آهن ربا اتفاقات زندگی ما را به سمت ما جذب می کند . .... اين کليد شرطی شدن شماست( ۷ تا ۱ ) که برا ی خارج شدن از حالت هيپنوز نيز با ..... در خود هيپنوتيزم اهميت تصوير سازي به مراتب از تمركز كه در دگر هيپنوتيزمي استفاده مي شود بيشتر است .

آموزش کامل هیپنوتیزم جلسه - جستجوی سریع تر

www.justincome.ir/fndtcstqysrcqcsvdmctdqadsdtndrctdnfc.html
قبل از آنکه به توضیح و تشریح جزئیات مربوط به آموزش خود هیپنوتیزم بپردازیم . ... MP3 مهدی اسدی شرکت ماهان نتایج جذب سرباز معلم دانلود ترانه های فردین سوالات ... هیپنوتیزم، ذهن و آموزش های برتر - تالار گفتگوی هم میهن - Hammihan . ... آموزش خود هیپنوتیزم - هیپنوتیزم بیدار - دکتر حریریطرح درآمد واقعي - گزارشی از جلسه اول ...

قانون بازتاب شرطی | داورنیوز

funize-rzb.web.davernews.in/list/قانون+بازتاب+شرطی.html
... المللی پزشكی در مادرید گزارشی نوشت كه این گزارش به صورت كتابی درآمد به نام « روان ... قانون جذب نمی گوید تو هر چیزی که بخواهی را جذب می کنی و بدست می آوری! ... را هیپنوتیزم میکند این حالت تکرار، تاثیر خود را بصورت شرطي آنچنان روی سوژه ..... به عبارت دیگر رسانه ها، ازطریق اقناع و رسوخ به ذهن انسان ها، به درونی سازی، جذب و ...

آموزش کامل هیپنوتیزم جلسه - آموزش خود هیپنوتیزمهیپنوتیزم ...

www.fastersearch.ir/fncdcstqysrnmnsvdmnvcvndnsdcacyrctdnfc.html
قبل از آنکه به توضیح و تشریح جزئیات مربوط به آموزش خود هیپنوتیزم بپردازیم . ... هیپنوتیزم، ذهن و آموزش های برتر - تالار گفتگوی هم میهن - Hammihan . ... آموزش خود هیپنوتیزم - هیپنوتیزم بیدار - دکتر حریریطرح درآمد واقعي - گزارشی از جلسه اول ..... در بیشتر افراد جهت خود هیپنوتیزمی نیاز است توسط یک فرد شرطی سازی های ...

انسانها و قانون بازتاب شرطی - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/316975/انسانها-و-قانون-بازتاب-شرطی
۳) در برخی شرایط به کمک قانون بازتاب شرطی هم میتوان هیپنوتیزم نمود . ... پاولف تحقیقات خود را روی سگها انجام داد ومتوجه شد محرکهائی که با غذا همراه میشوند مثل خود ...

آخرین راز شاد زیستن ( پیرو قلب خود باشید - روان شناسی ...

robabnaz.persianblog.ir/.../آخرین_راز_شاد_زیستن_(_پیرو_قلب_خود_ب...
شرطی برای خوشبختی خود تعیین نکنیم ؛ از همین الان احساس خوشبختی کنیم ... شرط سعادت آن است که فرمانروای ذهن خود باشیم و عنان زندگیمان را به‌دست دیگران و ... تأمین کنید؛ می‌توانید از سرگرمی‌های خود به‌عنوان یک منبع درآمد استفاده کنید. .... تصویر سازی ذهنی چیست(٢) .... قانون جذب و قوانین فیزیک(۱) ..... روانشناسی هیپنوتیزم(۱)

خود هیپنوتیزمی توانایی فروشندگی را افزایش می دهد ...

hipnotism.ir/خود-هیپنوتیزمی-توانایی-فروشندگی-را-اف/
۳ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همان طور که بارها در این کتاب گفته ایم ، ذهن ما با چیزی که به آن فکر می کنیم ... جاذبه خواب مصنوعی نقش مهمی در زمینه فروش و تبلیغات بازی می کند . ... به اندازه کافی و نه خیلی زیاد صحبت کردن ، قانون ساده ای است که باید آموخته شود . ... می توانند درآمد خود را با استفاده ار فنون هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزمی افزایش دهند.
زندگی بسیار قشنگ و زیباست به شرطی که به گذشته و آینده نیاندیشیم. هیچ آرزویی نیست ... به خود جذب می كنند. هر فكری كه از ذهن خارج شود دوباره به منبعش برمی گردد و این منبع خود تو هستی. ... تو زندگی ات را با فكرهایت می سازی. چیزی كه بیشتر به آن ... قانون جذب، مانند غول چراغ جادو، تمام خواسته های ما را برآورده می كند. - با استفاده از ...
بعد از اینکه تصویر او در ذهن شما ظاهر شد، تلقینات لازم خود را بدون اینکه لب بگشائید در ذهن خود تکرار کنید. با مداومت .... کشش های شرطی بیمار گونه آنها را جذب این عمل میکند.اگر نیاز ... در قانون اسکلتی هیپنوتیزم با قوانین شرطی همه چیز را میشود دگرگون کرد. .... دنیا پر از دروغ و ریا شده اصلا درآمد بدون دروغ قابل لمس نیست. همه چیز ...

Account Options

https://plus.google.com/101175790915445311648/.../8RLYUADhDpz
۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 2) یک حلقه به عرض شانه های تان در یک قدمی خود بر روی زمین تصور کنید که ... در تکنیک لایه بردار ذهنی از این راز ذهن استفاده کرده ایم و آن را با تکنیک قدرتمند شرطی سازی ذهن که جزء ارکان اصلی در دوره های پیشرفته NLP و هیپنوتیزم می باشد ... وقتی در مدار ثروت قرار می گیریم، طبق قانون جذب، افراد ثروتمند، ایده های ...

آموزش کامل هیپنوتیزم جلسه - آموزش خود هیپنوتیزمهیپنوتیزم ...

www.topsearching.ir/fncdcstqysrdmdsdfvndnsdcacyctdqnjrctdnfc.html
قبل از آنکه به توضیح و تشریح جزئیات مربوط به آموزش خود هیپنوتیزم بپردازیم . ... طرح درآمد واقعي - گزارشی از جلسه اول آموزش هیپنوتیزم15 مه 2015 . ... آموزش خود هیپنوتیزم - هیپنوتیزم بیدار - دکتر حریریهیپنوتیزم، ذهن و آموزش های برتر - تالار ..... در بیشتر افراد جهت خود هیپنوتیزمی نیاز است توسط یک فرد شرطی سازی های ...

موفقيت در فروش و فروشندگي - قدرت ذهن من

ghodratezehneman.blogfa.com/tag/موفقيت-در-فروش-و-فروشندگي
۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - "برترینهای روانشناسی ذهن ، فکر و موفقیت" - موفقيت در فروش و ... روانشناسی ذهن،موفقیت،ثروت،روابط،جذابیت،هیپنوتیزم،حافظه،دانلود ... اين يك قانون عالي براي موفقيت در فروش است كه مي گويد : " همه چيز ... طبق بررسيهاي دانشگاه كلمبيا چگونه ميشود درآمد خود را چند برابر كرد ؟ .... قدرت تخیل و تصویر سازی ذهنی.
1- در جملات تاکیدی مثبت خود کلمات منفی بکار نبرید. بعضی از ..... راز قانون جاذبه. تمام چیزهایی که وارد زندگی شما می شوند با قانون جاذبه وارد شده اند . تمام چیزهایی که شما در ذهن دارید به طرف خود جذب می کنید . .... کوئه پس از گذشت حدود 20 سال تحقیق در خصوص تلقین های هیپنوتیزمی به قوانین سه گانه زیر دست یافت: 1. قانون توجه و ...
لطیف سازی سینه ها (2) ... آنچه که در مورد تفاوت های خود و خانواده نامزدتان گفتید، می تواند بیانگر این موضوع .... حس شدید و ناگهانی جذب شدن به سمت کسی است که او را خوب نمی‌شناسید. .... چرا که با خودارضایی شرطی شده است تا در یک وضعیت خاصی که خود را تحریک می کند .... آیا حقیقت دارد که ذهن خودآگاه ما خوابهای جنسی را سانسور می کند؟

در حالي كه مي دونيم كارمون درست نيست اما در طي سالها اينجوري خودمون رو شرطي كرديم كه .... مانترا به تعادل ذهنی کمک می کند و از این طریق باعث می شود عصبانیت ما سریع تر .... قانون جذب نمی گوید تو هر چیزی که بخواهی را جذب می کنی و بدست می آوری! .... در حقیقت, هیپنوتیزم هم چیزی نیست جز مجموعه ای از تلقین ها به خود یا فرد دیگر.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گروه تحقیقاتی متافکر در تاریخ 1396/08/21 و 15:22 دقیقه ارسال شده است

سلام مطالب مفید و در واقع سایت زیبا با محتوای جذاب درست کردین


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟