loading...

کسب درآمد از اینترنت

راههای معقول پولدارشدن - چگونه با پول کم ثروتمند شویم waystogetrich.mihanblog.com/post/6 ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ثروتمند شدن وابسته به سه چیز است: تلاش، فکر و سرمایه. هریک از این ابز

آموزش رایگان کسب درآمد ثابت از اینترنت ماهیانه

درآمد ثابت ماهیانه با کامپیوتر خانگی , لپ تاپ و گوشی

از طریق سایتهای دیوار ,شیپور و آپارات وقت خود را به پول تبدیل کنید

در این آموزش با سیستم همکاری در فروش دایان به عنوان راهی مطمئن برای کسب درآمد از اینترنت آشنا می شویم.

کسب درآمد از همکاری در فروش

بطور خلاصه در این روش کسب درآمد، شما تبلیغات محصولات موجود در سیستم همکاری در فروش را در سایت های آگهی دیوار و شیپور قرار می‌دهید. هر موقع مشتری از طریق تبلیغات شما خریدی انجام داد، درصدی از قیمت آن محصول به حساب شما واریز می‌شود. پس شما در هیچ کار دیگری مانند ارسال سفارش، ارتباط تلفنی با مشتری و یا خدمات پس از فروش درگیر نخواهید شد و به راحتی کسب درآمد خواهید کرد.

 

نمونه تبلیغات قرار داده شده در سایت دیوار و شیپور :

https://divar.ir/manage/2QwufZAHp4unbA

https://www.sheypoor.com/dfdf8dfd

 

به همین سادگی با درج محصولات فروشگاه دایان در دو سایت دیوار و شیپور میتونید بین 1 الی 2 میلیون تومن در ماه درآمد داشته باشید

برای کسب درآمد های بیشتر بزودی نرم افزاری رو بهتون معرفی میکنم که از طریق سایت آپارات به درامدی چند برابر درآمدی که در بالا ذکر شد برسید


در این روش، هیچ محدودیت و سقفی برای درآمد وجود ندارد و هرچقدر بتوانید در تبلیغات و بازاریابی موفق تر عمل کنید، به همان میزان درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

سیستم همکاری در فروش دایان شاپ

سیستم همکاری در فروش دایان ( Dayan )

دایان یک سیستم همکاری در فروش است که  صدها فروشگاه اینترنتی به آن متصل هستند و از خدمات آن بهره می گیرند. فروشگاه اصلی این سیستم، دایان شاپ ( DayanShop ) نام دارد.

سیستم همکاری در فروش دایان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با نام ایرنا شاپ آغاز نمود و در سال ۱۳۸۸ نام خود را به دایان تغییر داد و از آن زمان تا کنون سابقه و عملکرد مثبتی از خود برجای گذاشته است.

سیستم جامع کسب درآمد دایان خود را اینگونه معرفی می نماید:

سیستم دایان برای بهبود و افزایش کسب درآمد شما، در فضای مجازی ایجاد شده است. شما اگر پشتکار داشته باشید حتی بدون سایت و وبلاگ هم می توانید از آن به درآمد عالی برسید. دایان شما را در فروش محصولاتش شریک کرده و باعث می شود به مخاطبان خود محصولات مناسب و با کیفیت ارائه دهید.

مزایای سیستم همکاری در فروش دایان

  • ارائه فروشگاه رایگان با آدرس اختصاصی yourname.dayanshop.com
  • امکان ایجاد بی نهایت فروشگاه رایگان و پارک بی نهایت دامنه.
  • اگر دامنه اختصاصی دارید، می توانید فروشگاه را با دامنه اختصاصی خود نیز بسازید.
  • برخورداری از پنل کاربری حرفه ای و آسان برای مدیریت فروشگاه و بازاریابی.
  • امکان تبلیغ و فروش محصولات در تلگرام با لینک های مخصوص به فروش تلگرامی.
  • دارا بودن محصولات بسیار جذاب، جدید، متنوع، معتبر و پربازده با پورسانت بسیارعالی.
  • سیستم همکاری در فروش دایان به صورت روزانه واریزی های بالای ۲۰ هزار تومان را پرداخت می کند.
  • گزارشات مالی شفاف و دقیق با تسویه حساب منظم.
  • امکان جذب زیرمجموعه و دریافت پورسانت به ازای فروش زیرمجموعه ها.
  • امکانات و مزایای ویژه برای وب مسترهای قدیمی، معتبر و پر فروش.
  • پشتیبانی مناسب از کاربران و مشتریان به وسیله تیکت، ایمیل و تلفن.

عضویت و فعالیت در سیستم دایان

برای عضویت در سیستم همکاری در فروش دایان ، ابتدا بر روی دکمه زیر کلیک نمایید. سپس فرم را تکمیل کنید و بر روی دکمه “ثبت نام” کلیک نمایید.

حال با استفاده از گزینه “ورود به پنل همکاری” و وارد نمودن ایمیل و رمز عبور، وارد پنل کاربری خود شوید.

آشنایی با پنل کاربری سیستم دایان

  • از منوی “فروشگاه ها” به صورت رایگان می توانید فروشگاه خود را ایجاد کنید و به مدیریت آن بپردازید. به عنوان مثال می توانید عنوان فروشگاه، چینش محصولات، توضیحات فروشگاه، کلمات کلیدی و تنظیمات قالب را ویرایش نمایید.
  • از منوی “محصولات” می توانید با انتخاب فروشگاه خود و انتخاب دکمه “جستجو”، تمام محصولات موجود، قیمت و پورسانتشان را مشاهده کنید و لینک آن ها را با استفاده از گزینه “لینک” و یا “لینک خرید” روبروی هر محصول دریافت نمایید. همچنین می توانید با وارد کردن نام یک محصول، تنها لینک همان محصول را دریافت کنید.
  • از منوی “مرتب سازی محصولات” می توانید نحوه دسته بندی و چیدمان محصولات فروشگاه خود را مشخص نمایید.
  • از منوی “سفارشات” می توانید وضعیت سفارشات خود را بررسی کنید.
  • از منوی “امورمالی” می توانید خلاصه وضعیت مالی خود را بررسی کنید، درخواست واریز ثبت نمایید و همچنین حساب بانکی خود را ثبت و مدیریت نمایید.
  • از منوی “آمار و اطلاعات” می توانید یک گزارش دقیق از عملکرد و فروش خود دریافت کنید.
  • از منوی “بنر و تبلیغات” می توانید کد، بنر و لینک خرید پیامکی و تلگرامی را دریافت نمایید.
  • از منوی “تیکت” می توانید با ارسال تیکت با مدیریت و بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.
  • از منوی “زیرمجموعه گیری” می توانید لینک و بنرهای زیرمجموعه گیری مختص به خود را دریافت کنید. لیست زیرمجموعه های خود را مشاهده نمایید و همچنین با قوانین بخش زیرمجموعه گیری آشنا شوید.
  • از منوی “سفارش پیامکی” می توانید راهنمای سفارشات پیامکی را مطالعه فرمایید و سفارشات پیامکی خود را مدیریت نمایید.

قوانین، نکات و سوالات مهم درمورد سیستم همکاری در فروش دایان

نحوه شروع به کار در سیستم دایان شاپ

کسب درآمد از همکاری در فروش دایان

پس از ثبت نام و ورود به پنل کاربری، در اولین قدم شما باید یک فروشگاه اختصاصی برای خودتان ایجاد کنید. برای ثبت فروشگاه به بخش “فروشگاه ها” مراجعه و بر روی گزینه “ایجاد فروشگاه جدید” کلیک کنید. پس از انجام تنظیمات و ساختن فروشگاه جدید، با مراجعه به بخش “محصولات” و استفاده از گزینه “لینک” یا “لینک خرید” می توانید کدهای تبلیغاتی محصولات را دریافت نمایید و در بسترهایی مانند شبکه های اجتماعی ، وبلاگ و یا وب سایت ، قرار دهید و به جذب مشتری برای فروشگاه و محصولات خود بپردازید.

بسته به نوع تبلیغاتی که می خواهید انجام دهید می توانید از کد های فروش پیامکی، تلگرامی و یا اینستاگرامی استفاده نمایید. برای دریافت این کدها، باید در داشبورد، بر روی منوی “بنر و تبلیغات” کلیک کنید تا با وارد کردن کد محصول مورد نظر، کدهای اختصاصی فروش پیامکی، تلگرامی و اینستاگرامی را دریافت کنید.

راهنمای بخش ایجاد فروشگاه در سیستم دایان

با استفاده از ساب دامین

شما می توانید با وارد کردن عبارتی قبل از دامنه اصلی dayanshop.com  فروشگاه اختصاصی خود را به صورت رایگان ایجاد کنید. برای مثال با وارد کردن عبارت  zarinpal به جای subdomain می توانید فروشگاه اختصاصی خود به آدرس zarinpal.dayanshop.com  را بسازید.

  • در بخش عنوان فروشگاه، نام اختصاصی فروشگاهتان را وارد نمایید.
  • در بخش شرح فروشگاه، توضیحاتی مختصر درباره فروشگاه خود بنویسید.
  • تعداد نمایش آخرین محصولات در صفحه اصلی فروشگاه و محصولات پرفروش را می توانید تغییر دهید.
  • در صورتی که می خواهید ربات تلگرامی دایان در این فروشگاه، کاورهای تبلیغاتی را برای شما ارسال کند تیک فعال شدن ربات را بزنید و در غیراین صورت تیک را نزنید.
  • چینش محصولات را نیز می توانید از بین دو گزینه پیش فرض فروشگاه و جدیدترین ها انتخاب کنید.
 

*** سفارش پیامکی چیست ***

این قسمت مختص شماست که سایت یا وبلاگ ندارید و میخواهید از طریق سایت دیوار و شیپور و آپارات کسب درآمد کنید

در سیستم همکاری در فروش دایان امکانی تعریف شده که مشتری می تواند برای خرید هر یک از محصولات، با ارسال پیامک درخواست خودش رو ثبت کند. پس از آن، اپراتورهای دایان با مشتری تماس گرفته و آدرس و مشخصات مشتری گرفته شده و سفارش ثبت می شود.

در این شیوه به ازای هر کد همکاری و کد محصول یک عدد توسط سیستم اختصاص داده می شود. مشتری با ارسال آن عدد به سامانه پیامکی دایان درخواست خرید محصول خود را ثبت می کند. عدد ارسال شده مشتری، توسط سامانه در پنل همکاری که آن کد برای آن ساخته شده قرار خواهد گرفت. سامانه های پیامکی دایان ۱۰۰۰۸۱ می باشند.

برای دریافت کد پیامکی هر محصول که مختص کد همکاری شما باشد می توانید از بخش بنر و تبلیغات پنل همکاری استفاده نمایید.

قوانین برداشت درآمد

حداقل مبلغ برای ثبت درخواست واریزی ۲۰ هزار تومان و حداقل تعداد سفارش ۵ عدد می باشد.

همچنین در یک درخواست واریزی، نسبت پورسانت زیرمجموعه های شما به پورسانت فروش شما نباید بیشتر از ۶ به ۴ باشد. یعنی از کل درآمد، حداکثر ۶۰ درصد مبلغ، باید مربوط به درآمد شما از زیرمجموعه ها باشد و حداقل ۴۰ درصد مبلغ نیز مربوط به پورسانت فروش محصولات توسط خود شما باشد.

با رعایت موارد فوق، می توانید در هر زمان از شبانه روز درخواست واریزی خود را ثبت نموده تا در ۲۴ ساعت کاری واریزی شما انجام گردد.

 

در هر مرحله کار نیاز به راهنمایی داشتید به ای دی بنده در تلگرام پیغام بدید

https://t.me/saleh_btc

جهت دریافت آموزش کسب درآمد با آپارات بعد از ثبت نام به ای دی تلگرام بالا پیام دهید

جمع بندی

در این آموزش به صورت کامل و جامع با سیستم همکاری در فروش دایان و امکانات آن آشنا شدیم. سپس کار با پنل مدیریتی را بررسی کردیم و در نهایت پیشنهاداتی برای افزایش درآمد در این سیستم ارائه نمودیم.

امیدواریم این آموزش برای شما عزیزان مفید واقع گردد و به درآمدی مطلوب با فعالیت در سیستم همکاری در فروش دایان شاپ دست یابید.

 


 

برای شروع و دانلود نرم افزار کسب درآمد کلیک کنید (بزودی)
پشتیبانی و مشاوره در تلگرام برای شروع کار با آی دی @saleh_btc

آرمان بازدید : 571 دوشنبه 28 دی 1394 نظرات (0)

راههای معقول پولدارشدن - چگونه با پول کم ثروتمند شویم

waystogetrich.mihanblog.com/post/6
۲۹ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ثروتمند شدن وابسته به سه چیز است: تلاش، فکر و سرمایه. هریک از این ابزارها برای سرمایه دار شدن نقش اساسی دارد. طبیعی است اگر پول کافی ...
۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عدم امنیت شغلی در بازار امروز به معنای از دست دادن شغل یا مواجه شدن با کمبود ... وقتی یکی از افراد صاحب حساب پول کم می آورد برای دیگری هم مشکل ایجاد می کند. .... برچسب ها : چگونه پولدار شویم-چگونه پس انداز کنیم-چگونه ثروتمند ...
۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هفت ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، مناسب برای … www.khoshfekri. com/. …. راههای معقول پولدارشدنچگونه با پول کم ثروتمند شویم.
چگونه با پول کم ثروتمند شویم ... صحبت از بچه هایی است که از تجارت سر در می آورند و می دانند چگونه پول درآورند. ... تاریخ: پنج شنبه 25 آذر 1394برچسب:ترفند های پولدار شدن, ... احتمال این که شما این موارد را تجربه کرده باشید خیلی کم است. ... ثروت خالص بیل گیتس مدیر عامل سابق مایکروسافت برابر با ۷۶ میلیارد دلار تخمین زده شده ...

راههای معقول پولدارشدن چگونه

varzeshonline.hostik.ir/راههای-معقول-پولدارشدن-چگونه.html
راههای معقول پولدارشدن چگونه,راههای معقول پولدارشدن - بهترین راهکارهای عملی و تجربه شده ای ... راههای معقول پولدارشدن - چگونه با پول کم ثروتمند شویم - چگونه با پول کم ...

راههای معقول پولدارشدن روشهای

sargarmi.hostik.ir/راههای-معقول-پولدارشدن-روشهای.html
۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - راههای معقول پولدارشدن - روشهای اطمینانی کسب درآمد بالا از اینترنت در ... راههای معقول پولدارشدن چگونه با پول کم ثروتمند شویم آموزش و چگونه دیر ...

چگونه سرمایه جمع کنیم

00060.ir/+چگونه+سرمایه+جمع+کنیم
راههای معقول پولدارشدن - چگونه با پول کم ثروتمندچگونه سرمایه ... شویم .نظر من جمع آوری سرمایه و بعد سرمایه ... چگونه سرمایه گذاری کنیم؟ - aftabir.com چگونه سرمایه ...

5 راه ساده برای پولدار شدن! - نمناک

namnak.com/6632-5-راه-ساده-برای-پولدار-شدن.html
راههای پولدار شدن, تکنیک هایی ساده برای ذخیره بیشتر پول, راههایی برای مقابله با ولخرجی ... چگونه پولدار شویم؟ ... نکته ی ساده و البته مهم دیگر ذخیره کردن پولهای خورد است برای خود قلکی تهیه کرده و مختص پولهای با ارزش پایین تر قرار دهید ... دادن محتویات جیب باراک اوباما در مصاحبه زنده + تصاویرکم کاری تیروئید در نوزادان و عقب ...

راههای معقول پولدارشدن چگونه - سیسیل

c-sil.kianblog.com/tag-راههای-معقول-پولدارشدن-چگونه.html
راههای معقول پولدارشدن چگونه با پول کم ثروتمند شویم آموزش و چگونه دیر ارضا شویم در . ... 16 پست چگونه پولدار شویم و پولدار باقی و راههای معقول پولدارشدن 30 راز و ...

آلپ گروه - با درآمد کم چگونه ثروتمند شویم | جستجو

alpgroup.ir/list/با+درآمد+کم+چگونه+ثروتمند+شویم.html
راههای معقول پولدارشدن - چگونه با پول کم ثروتمند شویم - چگونه با پول کم ثروتمند ... به نظر شما با 5 میلیون تومان چه کسب و کار پر سودی رو میتوان راه اندازی کرد ؟

راههای معقول پولدارشدن - NEWS

serenissimacir.in/راههای-معقول-پولدارشدن.html
راههای معقول پولدارشدن رازراههای معقول پولدارشدن 30 راز اساسی برای سریع پولدار ... راههای معقول پولدارشدن چگونه با پول کم ثروتمند شویم آموزش و چگونه دیر ارضا شویم ...

چگونه فرد موفق شویم - فارسی 98

farsi98.ir/news/چگونه-فرد-موفق-شویم
چگونه ثروتمند شویم-مدیر خوب- تبلیغات- بازاریابی -فروش موفق- good manager. ... راههای معقول پولدارشدن - چگونه با پول کم ثروتمند شویم - چگونه با پول کم ...

چگونه موفق شویم - فارسی 98

farsi98.ir/news/چگونه-موفق-شویم
چگونه ثروتمند شویم-مدیر خوب- تبلیغات- بازاریابی -فروش موفق- good manager. ... راههای معقول پولدارشدن - چگونه با پول کم ثروتمند شویم - چگونه با پول کم ...
به گزارش بانکی دات آی آر، می توان چنین دغدغه هایی را نداشت یا دستکم آنها را کم ... راههای معقول پولدارشدن - مطالب ابر چگونه پولدار شویم - بهترین راهکارهای عملی و ... به شما بگویم با استفاده از پس انداز چگونه میتوانید هم برای روز مبادای خود پول داشته .

چگونه نویسنده شویم - لینک گردی

linkgardi.ir/news/چگونه-نویسنده-شویم
امروز درس سوم را برای بک رپر موفق شدن با هم مرور می کنیم. ... راههای معقول پولدارشدن - چگونه با پول کم ثروتمند شویم - چگونه با پول کم ثروتمند شویم. لکه نور در چشم ...

چگونه با پس انداز پولدار شویم - جالب

jaleb.diacoweb.ir/.../aHR0cDovL2JhbmtpLmlyL2FraGJhci8xLW5ld3MvNz...
میلیاردر جوان| چگونه میلیاردر شویم با درآمد کم چگونه ثروتمند شویم http www miliyarder ... راههای معقول پولدارشدن - چگونه با پول کم ثروتمند شویم - چگونه با پول کم ...
جدید ترین راه واقعی پولدار شدن ... تعداد آنها هم کم نیست . ... ما در این مجموعه شما را با سیستمی اشنا خواهیم کرد که با کمترین هزینه ، کمترین اطلاعات ، و ... کسی کند نا معقول به نظر می رسد بنابر این نیاز به کمی مقدمه و توضیح است: ... حالا ببینید چگونه می توان با 5 هزار تومان به مبلغی هنگفت تا حتی 200 میلیون تومان در این سایت رسید

راههای معقول پولدار شدن

pezeshki.lea-n.com/راههای-معقول-پولدار-شدن/
راههای معقول پولدارشدن مطالب رازهای اصلی پولدار شدن بهترین راهکارهای عملی و تجربه ... راههای معقول پولدارشدن چگونه با پول کم ثروتمند شویم آموزش و چگونه دیر ارضا ...
۲۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دریک کلام،کسب درآمد ازاینترنت را با چشم باز و با روشهای معقول و منطقی و .... پولدار شدن مثل آب خوردن - چگونه پولدار شویم - با حداقل سرمایه پولدار ..... ثروتمند شدن, راه های پول دارشدن, سرمایه دار شدن, شروع کار با سرمایه کم, کسب درآمد.
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ﮐﻪ روش ﻫﺎ و اﺳﺘﺮاﺗﮋي ﻫﺎي اﯾﻦ اﻓﺮاد ﺑﺴﯿﺎر راههای پولدار شدن/ ثروتمندترین افراد جهان/ ... های پولدار شدن,چگونه ثروتمند شویم,رهایی از اکثر افراد ثروتمند بارها با شکست مواجه شده ... کم کم موجودی حساب پس انداز ومیزان سرمایه گذاری شما زیاد میشود و ... به شکلی معقول رفتار می کنند و اطلاعات موجود در روند سرمایه گذاری مورد افزایش ...
بسیاری از کسب و کارهای کوچک در ایران توسط زنان راه اندازی می شوند و زنان ... با این وجود نتایج تحقیق نشان داد نسبت B/Cدر کسب وکارهای مختلف متفاوت و در برخی ... آن ها انجام نشده و یا کم است، همچنین فعالیت هایی که مدیر کسب وکار دارای تحصیلات ...

پول جمع کنیم

twr.ir/پول+جمع+کنیم
aftabir.com برچسب ها - چگونه پول جمع کنیم چگونه پول پس‌انداز کنیم - ويكى 5040 چطور ... راههای معقول پولدارشدن - چگونه با پول کم ثروتمند شویم - چگونه با پول کم ...

راههای معقول پولدارشدن - راه های

www.okhtapoos.ir/banavan/akqatak/25.html
راه های راههای معقول پولدارشدن. ... نقشه راه ها ی ایران و جهان با امکان جستجوی سریع ... 1393/10/20 شنبه وزير راه و شهرسازي: نرخ سرمايه‌گذاري در ناوگان ريلي كم و ميزان .... چیزی لذت بخش تر از پول پس انداز کردن برای یک خانه سه خوابه با حیاط بزرگ نیست. ... شویم-چگونه پس انداز کنیم-چگونه ثروتمند شویم-بهترین راه پولدار شدن-چگونه ...

چگونه با موبایل وارد اینترنت شویم - مجله اینترنتی میکی

rebornclan.ir/چگونه-با-موبایل-وارد-اینترنت-شویم/
خرید ۴۱ هزار تبلت و موبایل برای پلیس نیویورک با پول ایرانی ها ... راههای معقول پولدارشدن - چگونه با پول کم ثروتمند شویم - چگونه با پول کم ثروتمند شویم ...
۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چگونه از تلگرام پول در بیاریم - بازگشت - متن آهنگ ... اى با سایز خواسته شده در بیاریم؟ راههای معقول پولدارشدن - چگونه با پول کم ثروتمند شویم.

اگر جوان هستید و سرمایه‌گذاری را برای پولدار شدن انتخاب کرده ...

4farda.com/1393/05/اگر-جوان-هستید-و-سرمایه‌گذاری-را-برای/
اگر می‌خواهید پول کافی داشته باشید باید بیش از مقداری که خرج می‌کنید پس‌انداز کنید. ... دارایی‌های با ریسک کم و متوسط، دارایی‌ها و اموالی که ریسک بالایی را دارند پوشش ... به عنوان یک سرمایه‌گذار بهترین راه برای فرار از شکستی سنگین و مهلک این ..... چرا هنوز ثروتمند نیستید : ۱۱ باور غلط درباره‌ پول · چگونه درآمد کنونی خود را ۲ یا ۳ ...

چگونه بدون سرمایه پولدار شویم؟ - بیتوته

www.beytoote.com/psychology/zendegi.../make3-money-investment.ht...
چگونه بدون سرمایه پولدار شویم راه انداختن یک شغل جدید,سرمایه میلیاردی,سرمایه اصلی,کسب ... کسب و کار ,پولدار شدن ... هستید که باید توانایی هایتان را بسنجید و با این ایده ها کسب خودتان را راه بیندازید. ... حوزه خدمات این روزها بازار خوبی دارد به شرط آنکه ابتدا موقعیت سنجی کنید که در چه منطقه ای از تهران چه خدمتی کم و یا محدود است.

چگونه با پول کم ثروتمند شویم - موزیکس

blog.musicss.in/tmusi232770_چگونه-با-پول-کم-ثروتمند-شویم
راههای معقول پولدارشدن چگونه و و مهارتهای ارتباطی چگونه با راههای معقول پولدارشدن چگونه. راههای معقول پولدارشدن چگونه با پول کم ثروتمند شویم چگونه با پول کم ...

چگونه ملیاردر شویم از - بخند فان

bekhandfun.sargarmii.in/tbkh1516420_چگونه+ملیاردر+شویم+از
... چگونه و و لیورپول افتخار انگلیس amp پادشاه راههای معقول پولدارشدن چگونه. راههای معقول پولدارشدن چگونه با پول کم ثروتمند شویم چگونه با پول کم ثروتمند شویم.

چگونه با تلگرام پولدار شویم - دانلودزها

soli.downloadzha.in/tdow1532907_چگونه-با-تلگرام-پولدار-شویم
... المللی ترجمه فوری با تایید دادگستری و خارجه. راههای معقول پولدارشدن چگونه. راههای معقول پولدارشدن چگونه با پول کم ثروتمند شویم چگونه با پول کم ثروتمند شویم.

چگونه ثروتمند شویم - نکسروب

nexrob.in/tnex461963_چگونه-ثروتمند-شویم
... ثروتمند شویم جایی برای فکرکردن به زندگی. راههای معقول پولدارشدن چگونه. راههای معقول پولدارشدن چگونه با پول کم ثروتمند شویم چگونه با پول کم ثروتمند شویم.
۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر شما هم می خواهید روش سرمایه گذاری و موفقیت افراد ثروتمند را بدانید پس این ... سرمایه گذاری معقول، نسبت به خرج کردن نامعقول، رضایت بیشتری وجود دارد. .... سرمایه گذاری که انجام می دهند یا تجارتی را که راه اندازی می کنند، شاید با بودجه کم … .... پولدار شدن مثل آب خوردن – چگونه پولدار شویمبا حداقل سرمایه پولدار ...

چگونه میلیاردر شویم - نکستروب

nuza.nextrob.in/tnext126326_چگونه-میلیاردر-شویم
ماه رمضان کالری سلامتی لاغری خرما سوپ افطار سحری ورزش وزن چگونه در ماه. راههای معقول پولدارشدن چگونه. راههای معقول پولدارشدن چگونه با پول کم ثروتمند شویم چگونه ...

راه و روش پولدار شدن از طریق تلگرام + تصاویر - آر کمپ

www.rcamp.ir/2015/.../راه-و-روش-پولدار-شدن-از-طریق-تلگرام-تصا.htm...
۱۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - راه-و-روش-پولدار-شدن-از-طریق-تلگرام...Translate this page1 hour ago - راه و روش پولدار. ... راههای معقول پولدارشدنچگونه با پول کم ثروتمند شویم.

20 نکته آسان و زیبا برای ثروتمند شدن :: مطرب

motreb.blog.ir/post/20-نکته-آسان-و-زیبا-برای-ثروتمند-شدن
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بکوشید از عشق و علاقه و اشتیاق و توانایی های تان پول دربیاورید. 6. ..... Oct 1, 2012 - با درآمد کم چگونه ثروتمند شویم؟ .... راههای معقول پولدارشدن - مطالب ابر چگونه ثروتمند شویم - بهترین راهکارهای عملی و تجربه شده ای قوی ترین ...

چگونه پولدار شویم - h.a

hosseinansarii48.persianblog.ir/tag/چگونه_پولدار_شویم
مطمئنم چنانچه هدفتان واقعا، پولدار شدن باشد و در این راه گام بردارید پس از مدتی کسب ... مبلغ حاصله را در بانک مسکن سپرده گذاری می‌نمود و وام مسکن می‌گرفت و با آن پول و ... مراقب بوده که پولش خرج نشود و مبلغ اسمی پول کم نشود که این خود اشتباه است. ... و در حد معقول خرج کنید و به قول استادی که میگفت بعضی ها هستند که پول ندارند ...

چگونه پولدار شویم - جاست فان

soli.jusfun.in/pjus1935855_چگونه-پولدار-شویم
پنگان داستان موفقیت اسدالله عسگراولادی چگونه پولدار شویم چگونه میلیاردر شویم. راههای معقول پولدارشدن چگونه. راههای معقول پولدارشدن چگونه با پول کم ثروتمند ...

آینده روشن - چگونه پولدار شویم و پولدار بمانيم؟

shah2020.blogfa.com/post/32/چگونه-پولدار-شویم-و-پولدار-بمانيم-
مطمئنم چنانچه هدفتان واقعا، پولدار شدن باشد و در اين راه گام برداريد پس از مدتي كسب ... گذاري مي‌نمود و وام مسكن مي‌گرفت و با آن پول و قرض و فروش اجناس غير ضروري مثل طلا و. ... مراقب بوده كه پولش خرج نشود و مبلغ اسمي پول كم نشود كه اين خود اشتباه است. ... باشيد و در حد معقول خرج كنيد و به قول استادي كه ميگفت بعضي ها هستند كه پول ...

بهترین زندگی با پول کم - ان

an.arifun.in/p1684402_بهترین-زندگی-با-پول-کم
بهترین راه پول در اوردن با و و هنری چگونه با پول کم فیلم خوب. بهترین راه .... راههای معقول پولدارشدن چگونه با پول کم ثروتمند شویم چگونه با پول کم ثروتمند شویم.

چگونه با تلگرام پولدار شویم - تور

tour.arifun.in/p1397621_چگونه-با-تلگرام-پولدار-شویم
... چگونه و و روانشناسی موفقیت مقالات خانه و راههای معقول پولدارشدن چگونه. راههای معقول پولدارشدن چگونه با پول کم ثروتمند شویم چگونه با پول کم ثروتمند شویم.

چگونه در 10 حرکت پولدار شویم؟ - بامیلو

blog.bamilo.com/1393/10/24/چگونه-با-10-حرکت-پولدار-شویم؟/
۲۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دوست داشتم هر چه سریع‌تر با پول خودم کار کنم نه این‌که بلا نسبت شما مثل سگ پا سوخته از ... یعنی اوضاع جوری شده بود که کم مانده بود پینوکیو ظاهر شود و سرش را به نشانه‌ی .... برچسب ها: پولموفقیتثروتراه پولدار شدنموفقیت شغلی.

چگونه یک شغل پردرآمد داشته باشیم

shiq.ir/چگونه-یک-شغل-پردرآمد-داشته-باشیم.html
محلی برای آغاز یک کسب و کار مطالب ابر چگونه یک شغل پر درآمد ... زنان در ایران چگونه پولدار میشوند ... راههای معقول پولدارشدن چگونه با پول کم ثروتمند شویم.
راز ثروت و ثروتمندان جهان - 10 ایده جالب که صاحبانش را میلیونر کرد - راز ثروت و زندگی ... ۲- مردی که کسب و کار یک میلیون دلاری وسیله نظافت سگ را به راه انداخت. ... کار ماتیو کم کم به جایی رسید که هفت نفر را به همراه شش ماشین حمل به کار گرفت .... وقتی روزی جوهر پرینتر او تمام شد او نتوانست کارتریجی با قیمت معقول پیدا کند.

چگونه استخدام شویم - نکسروب

nexrob.bekhandfun.in/tnxt337362_چگونه+استخدام+شویم
راههای معقول پولدارشدن چگونه. راههای معقول پولدارشدن چگونه با پول کم ثروتمند شویم چگونه با پول کم ثروتمند شویم. چگونه کسی را عاشق خود کنیم. چگونه کسی را عاشق ...

راههای معقول پولدارشدن چگونه پول کم ثروتمند شویم - نوین فان

www.novinfun.ir/.../راههای+معقول+پولدارشدن+چگونه+پول+کم+ثروتمند...
۳۰ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - راههای معقول پولدارشدن چگونه با پول کم ثروتمند شویم آموزش و چگونه دیر ارضا شویم در رابطه ثروتمند شدن و رسیدن به آخرین قدرت در GTA V نسخه ی ...

راه هایی برای پولدار شدن | پورتال تفریحی گل سبز | دانلود ...

gr-fl.com/archive/915/راه-هایی-برای-پولدار-شدن/
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با این حال خیلی از این الگوها برای پول دار شدن جواب نمی دهد. در این نوشته چند تا راه معقول را برای پولدار شدن بیان می کنیم. ... همینطور که گفتم پول دار شدن یک کم فداکاری می طلبه، به قول گفتنی نابرده ... برچسب زده شده با:پول پول جمع کردن پول خرج کردن پولدار شدن ثروت ثروتمند شدن چگونه پولدار شویم راه های پول دار ...
۱۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - www asriran com و جام نیوز JamNews تجاوز پسر ثروتمند به دختری در ... راههای معقول پولدارشدن چگونه با پول کم ثروتمند شویم و فرد ثروتمند طول ...

راههای معقول پولدارشدن روشهای - Best-Fun.IR

forum.best-fun.ir/راههای-معقول-پولدارشدن-روشهای.html
راههای معقول پولدارشدن - روشهای اطمینانی کسب درآمد بالا از اینترنت در ایران - روشهای ... ... راههای معقول پولدارشدن - چگونه با پول کم ثروتمند شویم - چگونه با پول کم ...

ذهن ثروتمند - مجله زندگی و سلامتی و سرگرمی

magazine.a222.org › سبک زندگی › موفقیت
۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - افراد ثروتمند سرمایه دیگران را برای ایجاد پول به کار می گیرند و آن را اهرم ... افراد معمولی عموما تمایل دارند که با چیزهایی از قبیل اتومبیلِ جدید و لباسهای گران ... ثروتمند روی ساختنِ ارزش تمرکز می کند ؛ که “چگونه می توان مسائلِ مردم را حل کرد .... خودخواه بودن و حریص بودن باعث پولدار شدن شما نمی شود ولی سرمایه گذاری ...

پولدارشدن بادعا | سایت تفریحی فان کده

funkade.in/post/پولدارشدن-بادعا/

۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - راههای معقول پولدارشدن چگونه با پول کم ثروتمند شویم و راههای معقول پولدارشدن چگونه با پول کم ثروتمند شویم. راههای معقول پولدارشدن چگونه با پول ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟