loading...

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از طریق نویسندگی سایت :) | ریتساس|Rytsas|مجله ... www.rytsas.com/کسب-درآمد-از-طریق-نویسندگی-سایت-2 ریتساس,rytsas,کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی,سایت کسب درآمد,آموزش کسب درآمد,ک

آموزش رایگان کسب درآمد ثابت از اینترنت ماهیانه

درآمد ثابت ماهیانه با کامپیوتر خانگی , لپ تاپ و گوشی

از طریق سایتهای دیوار ,شیپور و آپارات وقت خود را به پول تبدیل کنید

در این آموزش با سیستم همکاری در فروش دایان به عنوان راهی مطمئن برای کسب درآمد از اینترنت آشنا می شویم.

کسب درآمد از همکاری در فروش

بطور خلاصه در این روش کسب درآمد، شما تبلیغات محصولات موجود در سیستم همکاری در فروش را در سایت های آگهی دیوار و شیپور قرار می‌دهید. هر موقع مشتری از طریق تبلیغات شما خریدی انجام داد، درصدی از قیمت آن محصول به حساب شما واریز می‌شود. پس شما در هیچ کار دیگری مانند ارسال سفارش، ارتباط تلفنی با مشتری و یا خدمات پس از فروش درگیر نخواهید شد و به راحتی کسب درآمد خواهید کرد.

 

نمونه تبلیغات قرار داده شده در سایت دیوار و شیپور :

https://divar.ir/manage/2QwufZAHp4unbA

https://www.sheypoor.com/dfdf8dfd

 

به همین سادگی با درج محصولات فروشگاه دایان در دو سایت دیوار و شیپور میتونید بین 1 الی 2 میلیون تومن در ماه درآمد داشته باشید

برای کسب درآمد های بیشتر بزودی نرم افزاری رو بهتون معرفی میکنم که از طریق سایت آپارات به درامدی چند برابر درآمدی که در بالا ذکر شد برسید


در این روش، هیچ محدودیت و سقفی برای درآمد وجود ندارد و هرچقدر بتوانید در تبلیغات و بازاریابی موفق تر عمل کنید، به همان میزان درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

سیستم همکاری در فروش دایان شاپ

سیستم همکاری در فروش دایان ( Dayan )

دایان یک سیستم همکاری در فروش است که  صدها فروشگاه اینترنتی به آن متصل هستند و از خدمات آن بهره می گیرند. فروشگاه اصلی این سیستم، دایان شاپ ( DayanShop ) نام دارد.

سیستم همکاری در فروش دایان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با نام ایرنا شاپ آغاز نمود و در سال ۱۳۸۸ نام خود را به دایان تغییر داد و از آن زمان تا کنون سابقه و عملکرد مثبتی از خود برجای گذاشته است.

سیستم جامع کسب درآمد دایان خود را اینگونه معرفی می نماید:

سیستم دایان برای بهبود و افزایش کسب درآمد شما، در فضای مجازی ایجاد شده است. شما اگر پشتکار داشته باشید حتی بدون سایت و وبلاگ هم می توانید از آن به درآمد عالی برسید. دایان شما را در فروش محصولاتش شریک کرده و باعث می شود به مخاطبان خود محصولات مناسب و با کیفیت ارائه دهید.

مزایای سیستم همکاری در فروش دایان

  • ارائه فروشگاه رایگان با آدرس اختصاصی yourname.dayanshop.com
  • امکان ایجاد بی نهایت فروشگاه رایگان و پارک بی نهایت دامنه.
  • اگر دامنه اختصاصی دارید، می توانید فروشگاه را با دامنه اختصاصی خود نیز بسازید.
  • برخورداری از پنل کاربری حرفه ای و آسان برای مدیریت فروشگاه و بازاریابی.
  • امکان تبلیغ و فروش محصولات در تلگرام با لینک های مخصوص به فروش تلگرامی.
  • دارا بودن محصولات بسیار جذاب، جدید، متنوع، معتبر و پربازده با پورسانت بسیارعالی.
  • سیستم همکاری در فروش دایان به صورت روزانه واریزی های بالای ۲۰ هزار تومان را پرداخت می کند.
  • گزارشات مالی شفاف و دقیق با تسویه حساب منظم.
  • امکان جذب زیرمجموعه و دریافت پورسانت به ازای فروش زیرمجموعه ها.
  • امکانات و مزایای ویژه برای وب مسترهای قدیمی، معتبر و پر فروش.
  • پشتیبانی مناسب از کاربران و مشتریان به وسیله تیکت، ایمیل و تلفن.

عضویت و فعالیت در سیستم دایان

برای عضویت در سیستم همکاری در فروش دایان ، ابتدا بر روی دکمه زیر کلیک نمایید. سپس فرم را تکمیل کنید و بر روی دکمه “ثبت نام” کلیک نمایید.

حال با استفاده از گزینه “ورود به پنل همکاری” و وارد نمودن ایمیل و رمز عبور، وارد پنل کاربری خود شوید.

آشنایی با پنل کاربری سیستم دایان

  • از منوی “فروشگاه ها” به صورت رایگان می توانید فروشگاه خود را ایجاد کنید و به مدیریت آن بپردازید. به عنوان مثال می توانید عنوان فروشگاه، چینش محصولات، توضیحات فروشگاه، کلمات کلیدی و تنظیمات قالب را ویرایش نمایید.
  • از منوی “محصولات” می توانید با انتخاب فروشگاه خود و انتخاب دکمه “جستجو”، تمام محصولات موجود، قیمت و پورسانتشان را مشاهده کنید و لینک آن ها را با استفاده از گزینه “لینک” و یا “لینک خرید” روبروی هر محصول دریافت نمایید. همچنین می توانید با وارد کردن نام یک محصول، تنها لینک همان محصول را دریافت کنید.
  • از منوی “مرتب سازی محصولات” می توانید نحوه دسته بندی و چیدمان محصولات فروشگاه خود را مشخص نمایید.
  • از منوی “سفارشات” می توانید وضعیت سفارشات خود را بررسی کنید.
  • از منوی “امورمالی” می توانید خلاصه وضعیت مالی خود را بررسی کنید، درخواست واریز ثبت نمایید و همچنین حساب بانکی خود را ثبت و مدیریت نمایید.
  • از منوی “آمار و اطلاعات” می توانید یک گزارش دقیق از عملکرد و فروش خود دریافت کنید.
  • از منوی “بنر و تبلیغات” می توانید کد، بنر و لینک خرید پیامکی و تلگرامی را دریافت نمایید.
  • از منوی “تیکت” می توانید با ارسال تیکت با مدیریت و بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.
  • از منوی “زیرمجموعه گیری” می توانید لینک و بنرهای زیرمجموعه گیری مختص به خود را دریافت کنید. لیست زیرمجموعه های خود را مشاهده نمایید و همچنین با قوانین بخش زیرمجموعه گیری آشنا شوید.
  • از منوی “سفارش پیامکی” می توانید راهنمای سفارشات پیامکی را مطالعه فرمایید و سفارشات پیامکی خود را مدیریت نمایید.

قوانین، نکات و سوالات مهم درمورد سیستم همکاری در فروش دایان

نحوه شروع به کار در سیستم دایان شاپ

کسب درآمد از همکاری در فروش دایان

پس از ثبت نام و ورود به پنل کاربری، در اولین قدم شما باید یک فروشگاه اختصاصی برای خودتان ایجاد کنید. برای ثبت فروشگاه به بخش “فروشگاه ها” مراجعه و بر روی گزینه “ایجاد فروشگاه جدید” کلیک کنید. پس از انجام تنظیمات و ساختن فروشگاه جدید، با مراجعه به بخش “محصولات” و استفاده از گزینه “لینک” یا “لینک خرید” می توانید کدهای تبلیغاتی محصولات را دریافت نمایید و در بسترهایی مانند شبکه های اجتماعی ، وبلاگ و یا وب سایت ، قرار دهید و به جذب مشتری برای فروشگاه و محصولات خود بپردازید.

بسته به نوع تبلیغاتی که می خواهید انجام دهید می توانید از کد های فروش پیامکی، تلگرامی و یا اینستاگرامی استفاده نمایید. برای دریافت این کدها، باید در داشبورد، بر روی منوی “بنر و تبلیغات” کلیک کنید تا با وارد کردن کد محصول مورد نظر، کدهای اختصاصی فروش پیامکی، تلگرامی و اینستاگرامی را دریافت کنید.

راهنمای بخش ایجاد فروشگاه در سیستم دایان

با استفاده از ساب دامین

شما می توانید با وارد کردن عبارتی قبل از دامنه اصلی dayanshop.com  فروشگاه اختصاصی خود را به صورت رایگان ایجاد کنید. برای مثال با وارد کردن عبارت  zarinpal به جای subdomain می توانید فروشگاه اختصاصی خود به آدرس zarinpal.dayanshop.com  را بسازید.

  • در بخش عنوان فروشگاه، نام اختصاصی فروشگاهتان را وارد نمایید.
  • در بخش شرح فروشگاه، توضیحاتی مختصر درباره فروشگاه خود بنویسید.
  • تعداد نمایش آخرین محصولات در صفحه اصلی فروشگاه و محصولات پرفروش را می توانید تغییر دهید.
  • در صورتی که می خواهید ربات تلگرامی دایان در این فروشگاه، کاورهای تبلیغاتی را برای شما ارسال کند تیک فعال شدن ربات را بزنید و در غیراین صورت تیک را نزنید.
  • چینش محصولات را نیز می توانید از بین دو گزینه پیش فرض فروشگاه و جدیدترین ها انتخاب کنید.
 

*** سفارش پیامکی چیست ***

این قسمت مختص شماست که سایت یا وبلاگ ندارید و میخواهید از طریق سایت دیوار و شیپور و آپارات کسب درآمد کنید

در سیستم همکاری در فروش دایان امکانی تعریف شده که مشتری می تواند برای خرید هر یک از محصولات، با ارسال پیامک درخواست خودش رو ثبت کند. پس از آن، اپراتورهای دایان با مشتری تماس گرفته و آدرس و مشخصات مشتری گرفته شده و سفارش ثبت می شود.

در این شیوه به ازای هر کد همکاری و کد محصول یک عدد توسط سیستم اختصاص داده می شود. مشتری با ارسال آن عدد به سامانه پیامکی دایان درخواست خرید محصول خود را ثبت می کند. عدد ارسال شده مشتری، توسط سامانه در پنل همکاری که آن کد برای آن ساخته شده قرار خواهد گرفت. سامانه های پیامکی دایان ۱۰۰۰۸۱ می باشند.

برای دریافت کد پیامکی هر محصول که مختص کد همکاری شما باشد می توانید از بخش بنر و تبلیغات پنل همکاری استفاده نمایید.

قوانین برداشت درآمد

حداقل مبلغ برای ثبت درخواست واریزی ۲۰ هزار تومان و حداقل تعداد سفارش ۵ عدد می باشد.

همچنین در یک درخواست واریزی، نسبت پورسانت زیرمجموعه های شما به پورسانت فروش شما نباید بیشتر از ۶ به ۴ باشد. یعنی از کل درآمد، حداکثر ۶۰ درصد مبلغ، باید مربوط به درآمد شما از زیرمجموعه ها باشد و حداقل ۴۰ درصد مبلغ نیز مربوط به پورسانت فروش محصولات توسط خود شما باشد.

با رعایت موارد فوق، می توانید در هر زمان از شبانه روز درخواست واریزی خود را ثبت نموده تا در ۲۴ ساعت کاری واریزی شما انجام گردد.

 

در هر مرحله کار نیاز به راهنمایی داشتید به ای دی بنده در تلگرام پیغام بدید

https://t.me/saleh_btc

جهت دریافت آموزش کسب درآمد با آپارات بعد از ثبت نام به ای دی تلگرام بالا پیام دهید

جمع بندی

در این آموزش به صورت کامل و جامع با سیستم همکاری در فروش دایان و امکانات آن آشنا شدیم. سپس کار با پنل مدیریتی را بررسی کردیم و در نهایت پیشنهاداتی برای افزایش درآمد در این سیستم ارائه نمودیم.

امیدواریم این آموزش برای شما عزیزان مفید واقع گردد و به درآمدی مطلوب با فعالیت در سیستم همکاری در فروش دایان شاپ دست یابید.

 


 

برای شروع و دانلود نرم افزار کسب درآمد کلیک کنید (بزودی)
پشتیبانی و مشاوره در تلگرام برای شروع کار با آی دی @saleh_btc

آرمان بازدید : 700 چهارشنبه 30 دی 1394 نظرات (0)

کسب درآمد از طریق نویسندگی سایت :) | ریتساس|Rytsas|مجله ...

www.rytsas.com/کسب-درآمد-از-طریق-نویسندگی-سایت-2
ریتساس,rytsas,کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی,سایت کسب درآمد,آموزش کسب درآمد,کسب درآمد بدون سرمایه,درآمد اینترتی بدون سرمایه,کسب درآمد در منزل,درآمد از اینترنت ...
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شما می توانید از طریق نویسندگی در سایت مجله اینترنتی کهلیک کسب درآمد نمایید. نحوه و شرایط همکاری به شرح زیر می باشد.
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 9پست - ‏6 نویسنده
سلام دوستان در انجمن پرشین تولز که در حال گشت و گذار بودم به معرفی یک سایت جدید توسط کاربران برخوردم . سپس یک جستجو هم در انجمن ...
۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کسب درامد از اینترنت = از طریق نویسندگی در سایت. سلام.....دوستانی که مایل به کسب درامد هستن و علاقه به نویسندگی دارند. میتونن تو سایت ما ...

کسب درآمد از طریق نویسندگی - سون تارا

7tara.com/کسب-درآمد-از-طریق-نویسندگی/
جهت کار پروه ای یا پاره وقت نویسندگی در تهران یا شهرستان یا روستا یا هر جایی ... ما ارسال می کنید و پس از تایید نوشته ها در سایت قرار می گیرند و مبلغی که با شما ...
۳ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با سلام خدمت همه دوستان عزیز بخش جدیدی در سایت بیگ تم ایجاد شده برای نویسندگی با حقوق تا دوستان و علاقمندان به این کار بتوانند فعالیت های ...

کسب درامد با نویسندگی :: راه اندازی و توسعه کسب و کار ...

blog.pecgroup.ir/tag/کسب%20درامد%20با%20نویسندگی
۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «کسب درامد با نویسندگی» ثبت شده است - گروه تجارت ... از ابتدای آغاز فعالیت سایت رنگی رنگی تا اکنون شاهد آن بودیم که پشت این سایت ...

راه‌های جدید کسب درآمد از راه نویسندگی

bangbong.ir › فرهنگ و هنر › ادبیات
نویسندگان همیشه به دنبال کسب درآمد بیشتر هستند. ... نویسندگی اعلامیه مطبوعاتی را به رزومه خود اضافه کنید و با شرکت در سایت‌های فریلنسری برای هر ... مردم در موتورهای جستجو می‌باشد) در وب سایت یا متاتگ‌های مورد توجه موتورهای جستجو می‌باشد.

کسب درآمد از طریق نویسندگی در سایت | Umm kulthum ...

https://www.linkedin.com/.../کسب-درآمد-از-طریق-نویسندگی-در-سایت-u...
۱۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کلیک کنید کسب درآمد از طریق نویسندگی در سایت شما میتونید با تولید مطلب و انتشار آن در ریتساس به ازای هر مطب ۱۰۰۰ریال و به ازای هر بازدیداز ...

کسب درآمد

ebays.ir/
کسب درآمد 1000دلاری از نویسندگی در سایت سلام و درود خدمت همه ی همراهان سایت کسب درآمد.مفتخریم که تا به اینجا با استقبال بی نظیری از هموطنان با کسب درآمد از ...

کسب درآمد از طریق نویسندگی در سایت (کار در منزل) - مجله رها

rahamag.com/1394/09/.../کسب-درآمد-از-طریق-نویسندگی-در-سایت-کار/
۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شما می توانید از طریق نویسندگی در سایت مجله رها کسب درآمد نمایید.
کسب درآمد از طریق اینترنت معرفی سایت های پرکاربرد معرفی سایت های ... از کسانی که به نویسندگی در این وبلاگ علاقه دارند دعوت می شود نام کاربری خود را همراه با رمز ...

استخدام نویسنده سایت-کسب درآمد از طریق نویسندگی سایت ...

newagahi.ir/.../استخدام-نویسنده-سایت-کسب-درآمد-از-طریق-نویسندگی-...
۲۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ریتساس یک مجله کاربر محور اینترنتیه. شما میتونید با نویسندگی در این مجله کسب درآمد کنید. شما میتونید با تولید مطلب و انتشار آن در ریتساس ...
۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برای نویسندگی در این سایت فقط مطالب مجاز و منطبق با قوانین جمهوری اسلامی را انتشار دهید و مطالب به روز را در سایت قرار دهید تا کسب درامد شما زیاد ...

سیستم کسب درآمد از مطلب: کسب درآمد با قرار دادن مطلب

moneypost.ir/کسب-درآمد-با-قرار-دادن-مطلب/
روشی نوین از کسب درآومد اینترنتی. کسب درآمد از طریق سایت Moneypost.ir. ***کسب درآمد در این سایت دائمی می باشد***. کسب درآمد با نویسندگی در سایت مانی پست.
کسب درآمد از طریق نویسندگی در سایت (کار در منزل) ... استخدام نویسنده سایت (کار در منزل)http://kahlek.ir/index.php/post34. 3 ماه پیش و 3 هفته قبل. ava2. •♥•افسون ...

راه‌های جدید کسب درآمد از راه نویسندگی Archives - وبسایت مایه دار

mayedar.ir/tag/راه‌های-جدید-کسب-درآمد-از-راه-نویسندگ/
۱ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کسب درآمد از طریق نوشتن و فروش یک کتاب الکترونیکی (e-Book) اگر یک دانش آموز خوب در یک زمینه درسی. ادامه ...
۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - استخدام نویسنده در سایت ایران بست کلاب،کسب درآمد اینترنتی با نویسندگی در سایت ایران بست کلاب.
۱۸ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - کسب درآمد اینترنتی از طریق بازدیدکنندگان سایت یا وبلاگ پر بازدید (پاپ آپ). نویسنده ... کسب درآمد اینترنتی از نویسندگی در سایت ها و وبلاگ ها.

کسب درآمد از طریق نویسندگی سایت -دانلود آهنگ جدید|دانلود ...

www.newmusician.ir/tag/کسب-درآمد-از-طریق-نویسندگی-سایت/
در این اطلاعیه از نوصدا با توجه به درخواست تعدادی از کاربران و اهمیت بروز بودن نوشته‌های نوصدا از تمامی‌متقاضیان برای نویسندگی و مشارکت در این طرح دعوت به عمل ...

با نویسندگی چطوری میشه درآمد داشت و پول دار شد ؟ | سایت ...

3pide.ir/با-نویسندگی-چطوری-میشه-درآمد-داشت-و-پول/
۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کسب درآمد با نویسندگی در سایت www.3pide.ir به چه شکل هست و با ارسال مطلب به سایت چطور میشه پول در آورد. logo-3pide. خب ما صاحب سایت ...

كسب درآمد با نويسندگي براي سايت | انجمنهای پرشین تولز

forum.persiantools.com › ... › کسب درآمد از اینترنت › ویژه وب مسترها
۱۸ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 1 پست - ‏1 نویسنده
با سلام خدمت دوستان گرامي سايت سودآور از كساني كه تجربه نويسندگي و آشنايي با راههاي كسب درآمد از اينترنت دارند دعوت به همكاري مي‌نمايد .
۲۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ریتساس یک مجله کاربر محور اینترنتیه شما میتونید با نویسندگی در این مجله کسب درآمد کنید. شما میتونید با تولید مطلب و انتشار آن در ریتساس ...

کسب درآمد با ارسال پست یا مطلب - فقط پول

justmoney.ir/کسب-درآمد-با-ارسال-پست-یا-مطلب/
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کسب درآمد با ارسال پست یا مطلب اگر شما نویسنده ی خوبی هستید این مطلب را از دست ندهید چون می توانید از نویسندگی درآمد فوق العاده ای کسب کنید . ... من در این پست سعی می کنم یک سایت عالی برای کسب در آمد از این روش را معرفی ...

راه های کسب درآمد عملی و واقعی از اینترنت | وبلاگ سیلورکاور

silvercover.ir/blog/1393/01/28/راه-های-کسب-درآمد-واقعی-از-اینترنت/
۲۸ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این بار قصد دارم نگارش جدیدی از راه های کسب درآمد واقعی برای دوستان کامپیوتری ... نویسندگی کار هر کسی نیست، اما منافعی به دنبال داره. ... یعنی اگر شما قبلا تجربه مدیریت یک وب سایت رو داشته باشید با این مفاهیم آشنا هستید.
کسب درآمد از نویسندگی در سایت های خارجی سلام و درود خدمت همه مخاطبان عزیز ... ادامه مطلب ... کسب درآمد با غذای خانگی سلام خدمت همه ی همراهان ۳۰۳۹٫ آی آر.امیدواریم که تا .
پیش تر از معرفی سایت ها و مجله های اینترنتی خارجی برای کسب درآمد شما از طریق نویسندگی و ارسال مقاله خبر داده بودیم که امروز یک سایت دیگری را برای شما معرفی ...
کسب در آمد تضمینی از نویسندگی در سایت بهترین … ... با سلام برای اینکار: 1-دسگاه اندرویدی تون روت باشه 2-دانلود لاکی پچر در ادامه مطلب اموزش: برنامه لاکی پچر را ...
درآمد اینترنتی از طریق بارگذاری ویدئو. ۲۷ دی ۱۳۹۴ علی ... بیزیکت نسخه نهایی شده سایت جامع کارستان است. این شبکه .... ایده باران، سایت ارائه دهنده ایده کسب و کار.

نویسنده این سایت باشید - سازه برتر

saze20.ir/post/47/نویسنده-این-سایت-باشید
راهنمای چگونگی کسب آمادگی جهت شرکت در آزمون‌های نظام مهندسی ... مطالب منتشر شده می تواند مرتبط با هر یک از شاخه های عمران , معماری , شهرسازی , تاسیسات و ... هدیه و درآمد مدیران: ... توجه: موضوع ایمیل شما باید “نویسندگی در سایت www.saze20.ir” باشد.
نویسندگی در سایت و کسب درآمد. با توجه به درخواست تعدادی از کاربران و اهمیت بروز بودن نوشته های او منفی از تمامی متقاضیان برای نویسندگی و مشارکت در این طرح ...
در این مقاله ما دو روش کسب درآمد اینترنتی از طریق نویسندگی را معرفی میکنیم: ترجمه محتوا معمولاً افرادی که ... شهریور ۸, ۱۳۹۴ 0 کسب درآمد از طریق راه اندازی وب سایت.

کسب درآمد از طریق نویسندگی در

varzeshonline.hostik.ir/کسب-درآمد-از-طریق-نویسندگی-در.html
کسب درآمد از طریق نویسندگی در ... شما می توانید از طریق نویسندگی در سایت مجله اینترنتی کهلیک کسب درآمد نمایید. نحوه و ... بیشتر.
معرفی راه های کسب درآمد واقعی از اینترنت معرفی سایت های ایرانی کسب درآمد از اینترنت معرفی ... قطعا تا حالا با سایت هایی که قصد لود شدن ندارند روبرو شدید.بعد از ...

کسب درامد روزانه با نویسندگی

reyhan-mohammad.rozblog.com/post/177/کسب-درامد-از-نویسندگی.aspx
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پست ثابت"کسب درامد با نویسندگی در سایت" برای کسب درامد از نویسندگی در سایت دهکده مطالب«reyhan-mohammad» لطفا از طریق فرم تماس اقدام ...

راه های کسب در آمد کسب درآمد از طریق اینترنت, کسب - کلوب

www.cloob.com/u/.../راه_های_کسب_در_آمد_کسب_درآمد_از_طریق_اینترن...
۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کسب درآمد از طریق اینترنت, کسب درآمد بدون نیاز به اینترنت ... 5-1 – پرداخت در ازای پست دادن در فروم ها و سایت ها و وبلاگ ( نویسندگی آنلاین )

کسب درآمد از طریق نویسندگی

takronaldo.ir/post/tag/کسب%20درآمد%20از%20طریق%20نویسندگی
۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سایت فوتبال فارسی در نظر دارد جهت بهبود کیفیت فعالیت خود نویسنده ... برچسب ها : کسب درآمد، کسب درآمد از طریق نویسندگی، فوتبال فارسی، ...

جذب نویسندگی و کسب درآمد - پسر 13 ساله

atuo-link.ir/list.php?key=جذب+نویسندگی+و+کسب+درآمد
تا حالا فکر کردید که میشه از طریق اینترنت کسب درآمد داشت و ماهیانه حداقل 700 هزار تومان درآمد داشته باشیم؟ بله. درسته. بنده یک سایت ساده طراحی کردم و از طریق این ...

کسب درامد از نویسندگی 94 - کد آهنگ پیشواز

www.ramsarsms.com/tag/کسب-درامد-از-نویسندگی-94
نویسندگی در سایت رامسر اس ام اس به همراه دریافت پول http://www.ramsarsms.com اگر به دنبال کسب درامد از طریق نویسندگی در سایت هستید با ما تماس بگیرید ...

استخدام نویسنده در سایت کنکورکمک با درآمد عالی

konkurkomak.ir/استخدام-نویسنده-در-سایت-کنکورکمک/
استخدام نویسنده در سایت کنکورکمک-اگر به نویسنده بودن خود ایمان دارید، اگر میدانید برای این کار ساخته شده اید، برای کسب درآمد عالی از به کنکورکمک بپیوندید!
سایت فوتبال خبر قصد دارد جهت بهبود کیفیت کار ، نویسنده اضافه کند. ... هستید اول شرایط زیر را مطالعه و از طریق نظرات این…,نویسندگی درسایت + کسب در آمد.
نویسندگی در سایت دوستان {مجموعه سایت های »»»مدیریت آزاد ««« } اگر وبلاگ ... می توانید با عضویت در سایت ما برای دیگران مطلب بنویسید و کسب درآمد کنید!
کارهای خود را به دیگران بسپارید یا از کارهایی که بلدید، درآمد کسب کنید. ... شما هم‌چنین می‌توانید با معرفی کاره‌های جذاب سایت به دیگران، 50 درصد از درآمد انجام میدم از ...
سایت خبرورزشی قصد دارد جهت بهبود کیفیت کار ، نویسنده اضافه کند. ... نویسندگی هستید اول شرایط زیر را مطالعه و از طریق نظرات…,نویسندگی درسایت کسب در آمد.

معرفی شغل نویسنده - مسیر ایرانی

iranianpath.com/.../شغل-نویسنده-درآمد-بازارکار-حقوق-استخدام-شرح-وظا...
به دلیل کم بودن درآمد نویسندگی، بسیاری از نویسندگان برای امرار معاش خود کارهای دیگری ... طریق قراردادی که برای نوشتن مقاله و مطلب با چندین روزنامه و مجله می بندند، درآمد کسب می کنند. .... تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به مسیر ایرانی می باشد.

راه های کسب درآمد از اینترنت - ساحل94

sahel94.ir/راه-هاي-کسب-درآمد-از-اينترنت/
به سایت پول :: آموزش روش های کسب درآمد اینترنتی خوش آمدید! .... کسب درآمد از اینترنت به روش های کارآمد – سایت کاملاً معتبر Paidverts با شیوه ای نوین و ابداعی برای تبلیغات و ..... راه‌های جدید کسب درآمد از راه نویسندگی – مجله اینترنتی بنگ بونگ …

کسب درآمد از نویسندگی حیوانات خانگی در سایت Birdchannel ...

www.entportal.ir › اخبار و مقالات کارآفرینی
۲ روز پیش - سلام به همه مخاطبین کارخانه تبدیل ایده به ثروت. در ادامه ی معرفی سایت های کسب درآمد از طریق نویسندگی برای شما هستتیم.ما مجلات اینترنتی و سایت ...

چه کسی به شغل نیاز دارد؟ سرگرمی‌ها نیز پول ساز هستند! | ...

4farda.com/1393/05/چه-کسی-به-شغل-نیاز-دارد؟-سرگرمی‌ها-نیز/
اگر شما استعداد نویسندگی دارید، ایجاد یک وبلاگ بسیار آسان است. ... برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش‌های کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی می‌توانید عبارت ... شما می‌توانید نمونه‌هایی را که در منزل دوخته‌اید از طریق وب سایت خود به فروش برسانید.

نویسندگی سایت با حقوق بالا

matlabhaa.ir/detail/نویسندگی-سایت-با-حقوق-بالا/article/98/
استخدام نویسنده با حقوق بالا،بهترین کیفیت دانلود استخدام نویسنده با حقوق بالا تماس با ما تبليغات نویسندگی با . کسب درآمد از طریق نویسندگی، سایت با حقوق ...

وبلاگ نویسنده : یادداشت های مدیر سایت ... برای شروع کار نویسندگی در سایت مجله اینترنتی کهلیک ثبت نام نمایید و از .... استخدام نویسنده سایت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟