loading...

کسب درآمد از اینترنت

دانلود رایگان فایل تصویری 21 نکته برای جذب پول و ثروت www.aparat.com/.../دانلود_رایگان_فایل_تصویری_21_نکته_برای_جذ... ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از ستایش قهرمان ها دست بردارید... \"وقت خ

آموزش رایگان کسب درآمد ثابت از اینترنت ماهیانه

درآمد ثابت ماهیانه با کامپیوتر خانگی , لپ تاپ و گوشی

از طریق سایتهای دیوار ,شیپور و آپارات وقت خود را به پول تبدیل کنید

در این آموزش با سیستم همکاری در فروش دایان به عنوان راهی مطمئن برای کسب درآمد از اینترنت آشنا می شویم.

کسب درآمد از همکاری در فروش

بطور خلاصه در این روش کسب درآمد، شما تبلیغات محصولات موجود در سیستم همکاری در فروش را در سایت های آگهی دیوار و شیپور قرار می‌دهید. هر موقع مشتری از طریق تبلیغات شما خریدی انجام داد، درصدی از قیمت آن محصول به حساب شما واریز می‌شود. پس شما در هیچ کار دیگری مانند ارسال سفارش، ارتباط تلفنی با مشتری و یا خدمات پس از فروش درگیر نخواهید شد و به راحتی کسب درآمد خواهید کرد.

 

نمونه تبلیغات قرار داده شده در سایت دیوار و شیپور :

https://divar.ir/manage/2QwufZAHp4unbA

https://www.sheypoor.com/dfdf8dfd

 

به همین سادگی با درج محصولات فروشگاه دایان در دو سایت دیوار و شیپور میتونید بین 1 الی 2 میلیون تومن در ماه درآمد داشته باشید

برای کسب درآمد های بیشتر بزودی نرم افزاری رو بهتون معرفی میکنم که از طریق سایت آپارات به درامدی چند برابر درآمدی که در بالا ذکر شد برسید


در این روش، هیچ محدودیت و سقفی برای درآمد وجود ندارد و هرچقدر بتوانید در تبلیغات و بازاریابی موفق تر عمل کنید، به همان میزان درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

سیستم همکاری در فروش دایان شاپ

سیستم همکاری در فروش دایان ( Dayan )

دایان یک سیستم همکاری در فروش است که  صدها فروشگاه اینترنتی به آن متصل هستند و از خدمات آن بهره می گیرند. فروشگاه اصلی این سیستم، دایان شاپ ( DayanShop ) نام دارد.

سیستم همکاری در فروش دایان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با نام ایرنا شاپ آغاز نمود و در سال ۱۳۸۸ نام خود را به دایان تغییر داد و از آن زمان تا کنون سابقه و عملکرد مثبتی از خود برجای گذاشته است.

سیستم جامع کسب درآمد دایان خود را اینگونه معرفی می نماید:

سیستم دایان برای بهبود و افزایش کسب درآمد شما، در فضای مجازی ایجاد شده است. شما اگر پشتکار داشته باشید حتی بدون سایت و وبلاگ هم می توانید از آن به درآمد عالی برسید. دایان شما را در فروش محصولاتش شریک کرده و باعث می شود به مخاطبان خود محصولات مناسب و با کیفیت ارائه دهید.

مزایای سیستم همکاری در فروش دایان

  • ارائه فروشگاه رایگان با آدرس اختصاصی yourname.dayanshop.com
  • امکان ایجاد بی نهایت فروشگاه رایگان و پارک بی نهایت دامنه.
  • اگر دامنه اختصاصی دارید، می توانید فروشگاه را با دامنه اختصاصی خود نیز بسازید.
  • برخورداری از پنل کاربری حرفه ای و آسان برای مدیریت فروشگاه و بازاریابی.
  • امکان تبلیغ و فروش محصولات در تلگرام با لینک های مخصوص به فروش تلگرامی.
  • دارا بودن محصولات بسیار جذاب، جدید، متنوع، معتبر و پربازده با پورسانت بسیارعالی.
  • سیستم همکاری در فروش دایان به صورت روزانه واریزی های بالای ۲۰ هزار تومان را پرداخت می کند.
  • گزارشات مالی شفاف و دقیق با تسویه حساب منظم.
  • امکان جذب زیرمجموعه و دریافت پورسانت به ازای فروش زیرمجموعه ها.
  • امکانات و مزایای ویژه برای وب مسترهای قدیمی، معتبر و پر فروش.
  • پشتیبانی مناسب از کاربران و مشتریان به وسیله تیکت، ایمیل و تلفن.

عضویت و فعالیت در سیستم دایان

برای عضویت در سیستم همکاری در فروش دایان ، ابتدا بر روی دکمه زیر کلیک نمایید. سپس فرم را تکمیل کنید و بر روی دکمه “ثبت نام” کلیک نمایید.

حال با استفاده از گزینه “ورود به پنل همکاری” و وارد نمودن ایمیل و رمز عبور، وارد پنل کاربری خود شوید.

آشنایی با پنل کاربری سیستم دایان

  • از منوی “فروشگاه ها” به صورت رایگان می توانید فروشگاه خود را ایجاد کنید و به مدیریت آن بپردازید. به عنوان مثال می توانید عنوان فروشگاه، چینش محصولات، توضیحات فروشگاه، کلمات کلیدی و تنظیمات قالب را ویرایش نمایید.
  • از منوی “محصولات” می توانید با انتخاب فروشگاه خود و انتخاب دکمه “جستجو”، تمام محصولات موجود، قیمت و پورسانتشان را مشاهده کنید و لینک آن ها را با استفاده از گزینه “لینک” و یا “لینک خرید” روبروی هر محصول دریافت نمایید. همچنین می توانید با وارد کردن نام یک محصول، تنها لینک همان محصول را دریافت کنید.
  • از منوی “مرتب سازی محصولات” می توانید نحوه دسته بندی و چیدمان محصولات فروشگاه خود را مشخص نمایید.
  • از منوی “سفارشات” می توانید وضعیت سفارشات خود را بررسی کنید.
  • از منوی “امورمالی” می توانید خلاصه وضعیت مالی خود را بررسی کنید، درخواست واریز ثبت نمایید و همچنین حساب بانکی خود را ثبت و مدیریت نمایید.
  • از منوی “آمار و اطلاعات” می توانید یک گزارش دقیق از عملکرد و فروش خود دریافت کنید.
  • از منوی “بنر و تبلیغات” می توانید کد، بنر و لینک خرید پیامکی و تلگرامی را دریافت نمایید.
  • از منوی “تیکت” می توانید با ارسال تیکت با مدیریت و بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.
  • از منوی “زیرمجموعه گیری” می توانید لینک و بنرهای زیرمجموعه گیری مختص به خود را دریافت کنید. لیست زیرمجموعه های خود را مشاهده نمایید و همچنین با قوانین بخش زیرمجموعه گیری آشنا شوید.
  • از منوی “سفارش پیامکی” می توانید راهنمای سفارشات پیامکی را مطالعه فرمایید و سفارشات پیامکی خود را مدیریت نمایید.

قوانین، نکات و سوالات مهم درمورد سیستم همکاری در فروش دایان

نحوه شروع به کار در سیستم دایان شاپ

کسب درآمد از همکاری در فروش دایان

پس از ثبت نام و ورود به پنل کاربری، در اولین قدم شما باید یک فروشگاه اختصاصی برای خودتان ایجاد کنید. برای ثبت فروشگاه به بخش “فروشگاه ها” مراجعه و بر روی گزینه “ایجاد فروشگاه جدید” کلیک کنید. پس از انجام تنظیمات و ساختن فروشگاه جدید، با مراجعه به بخش “محصولات” و استفاده از گزینه “لینک” یا “لینک خرید” می توانید کدهای تبلیغاتی محصولات را دریافت نمایید و در بسترهایی مانند شبکه های اجتماعی ، وبلاگ و یا وب سایت ، قرار دهید و به جذب مشتری برای فروشگاه و محصولات خود بپردازید.

بسته به نوع تبلیغاتی که می خواهید انجام دهید می توانید از کد های فروش پیامکی، تلگرامی و یا اینستاگرامی استفاده نمایید. برای دریافت این کدها، باید در داشبورد، بر روی منوی “بنر و تبلیغات” کلیک کنید تا با وارد کردن کد محصول مورد نظر، کدهای اختصاصی فروش پیامکی، تلگرامی و اینستاگرامی را دریافت کنید.

راهنمای بخش ایجاد فروشگاه در سیستم دایان

با استفاده از ساب دامین

شما می توانید با وارد کردن عبارتی قبل از دامنه اصلی dayanshop.com  فروشگاه اختصاصی خود را به صورت رایگان ایجاد کنید. برای مثال با وارد کردن عبارت  zarinpal به جای subdomain می توانید فروشگاه اختصاصی خود به آدرس zarinpal.dayanshop.com  را بسازید.

  • در بخش عنوان فروشگاه، نام اختصاصی فروشگاهتان را وارد نمایید.
  • در بخش شرح فروشگاه، توضیحاتی مختصر درباره فروشگاه خود بنویسید.
  • تعداد نمایش آخرین محصولات در صفحه اصلی فروشگاه و محصولات پرفروش را می توانید تغییر دهید.
  • در صورتی که می خواهید ربات تلگرامی دایان در این فروشگاه، کاورهای تبلیغاتی را برای شما ارسال کند تیک فعال شدن ربات را بزنید و در غیراین صورت تیک را نزنید.
  • چینش محصولات را نیز می توانید از بین دو گزینه پیش فرض فروشگاه و جدیدترین ها انتخاب کنید.
 

*** سفارش پیامکی چیست ***

این قسمت مختص شماست که سایت یا وبلاگ ندارید و میخواهید از طریق سایت دیوار و شیپور و آپارات کسب درآمد کنید

در سیستم همکاری در فروش دایان امکانی تعریف شده که مشتری می تواند برای خرید هر یک از محصولات، با ارسال پیامک درخواست خودش رو ثبت کند. پس از آن، اپراتورهای دایان با مشتری تماس گرفته و آدرس و مشخصات مشتری گرفته شده و سفارش ثبت می شود.

در این شیوه به ازای هر کد همکاری و کد محصول یک عدد توسط سیستم اختصاص داده می شود. مشتری با ارسال آن عدد به سامانه پیامکی دایان درخواست خرید محصول خود را ثبت می کند. عدد ارسال شده مشتری، توسط سامانه در پنل همکاری که آن کد برای آن ساخته شده قرار خواهد گرفت. سامانه های پیامکی دایان ۱۰۰۰۸۱ می باشند.

برای دریافت کد پیامکی هر محصول که مختص کد همکاری شما باشد می توانید از بخش بنر و تبلیغات پنل همکاری استفاده نمایید.

قوانین برداشت درآمد

حداقل مبلغ برای ثبت درخواست واریزی ۲۰ هزار تومان و حداقل تعداد سفارش ۵ عدد می باشد.

همچنین در یک درخواست واریزی، نسبت پورسانت زیرمجموعه های شما به پورسانت فروش شما نباید بیشتر از ۶ به ۴ باشد. یعنی از کل درآمد، حداکثر ۶۰ درصد مبلغ، باید مربوط به درآمد شما از زیرمجموعه ها باشد و حداقل ۴۰ درصد مبلغ نیز مربوط به پورسانت فروش محصولات توسط خود شما باشد.

با رعایت موارد فوق، می توانید در هر زمان از شبانه روز درخواست واریزی خود را ثبت نموده تا در ۲۴ ساعت کاری واریزی شما انجام گردد.

 

در هر مرحله کار نیاز به راهنمایی داشتید به ای دی بنده در تلگرام پیغام بدید

https://t.me/saleh_btc

جهت دریافت آموزش کسب درآمد با آپارات بعد از ثبت نام به ای دی تلگرام بالا پیام دهید

جمع بندی

در این آموزش به صورت کامل و جامع با سیستم همکاری در فروش دایان و امکانات آن آشنا شدیم. سپس کار با پنل مدیریتی را بررسی کردیم و در نهایت پیشنهاداتی برای افزایش درآمد در این سیستم ارائه نمودیم.

امیدواریم این آموزش برای شما عزیزان مفید واقع گردد و به درآمدی مطلوب با فعالیت در سیستم همکاری در فروش دایان شاپ دست یابید.

 


 

برای شروع و دانلود نرم افزار کسب درآمد کلیک کنید (بزودی)
پشتیبانی و مشاوره در تلگرام برای شروع کار با آی دی @saleh_btc

آرمان بازدید : 593 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

دانلود رایگان فایل تصویری 21 نکته برای جذب پول و ثروت

www.aparat.com/.../دانلود_رایگان_فایل_تصویری_21_نکته_برای_جذ...
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از ستایش قهرمان ها دست بردارید... "وقت خود را صرف خلق زندگی رویایی خودتان کنید نه ستایش دیگران" برای دریافت سایر مطالب و آموزش های آکادمی ...
دانلود رایگان فایل تصویری 21 نکته برای جذب پول و ثروت ... درشهری از ایالت های مرکزی آمریکا کارمند یک بانک که جوزف گرانت نام داشت بدون جلب رضایت مدیران ...
پول و ثروت را جذب کنید. ... این به این خاطر است که آنها سیگنال های ذهنشان را به سمت جذب ثروت تنظیم کرده اند، ذهن آنها ... دانلود رایگان 21 نکته برای جذب پول و ثروت.
از ستایش قهرمان ها دست بردارید... "وقت خود را صرف خلق زندگی رویایی خودتان کنید نه ستایش دیگران" برای دریافت سایر مطالب و آموزش های آکادمی ثروت سازان به سایت ...
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از ستایش قهرمان ها دست بردارید... "وقت خود را صرف خلق زندگی رویایی خودتان کنید نه ستایش دیگران" برای دریافت سایر مطالب و آموزش های آکادمی ...

دانلود رایگان 21 نکته برای جذب پول و ثروت - میهن ویدئو

mihanvideo.com/.../دانلود_رایگان_21_نکته_برای_جذب_پول_و_ثروت
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از ستایش قهرمان ها دست بردارید... "وقت خود را صرف خلق زندگی رویایی خودتان کنید نه ستایش دیگران" برای دریافت سایر مطالب و آموزش های آکادمی ...

فایل صوتی جذب پول و ثروت( فایل subliminal mesage ...

erfanizade.com/attract-money-subliminal-message-file
فایل های هیپنوتراپی ( خود هیپنوتیزم کلامی) و فایل های subliminal message (فایل های ... صفحه اصلی · مقالات · محصولات · دانلود های رایگان · مطالب اعضای ویژه · دوره های .... من فایل صوتی بی کلام جذب ثروت را خریداری نمودم بعد از دانلود انرا روی سی دی جهت ... فایل های subliminal message و ممنوعیتی که به آن اشاره کردید باید به این نکته ...

26 نکته مفید برای ثروتمند شدن | با ما ثروتمند شوید

servaat.com/2015/10/30/26-نکته-مفید-برای-ثروتمند-شدن/
۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود رایگان ... ثروتمند شدن آرزوی هر انسانی است که تحت فشار روزگار قرار دارد و به خاطر ... براى پول انجامش مى دهید شغل دلخواه خود را همچون آهن ربا جذب خود خواهید کرد. ... پول, ثروت Related Posts تفاوت افکار ثروتمندان و آدم های معمولی
دانلود رایگان ... 26 نکته مفید برای ثروتمند شدن ... عمده فعالیت ما در این سایت کار در حوضه های استقلال مالی-جذب پول و ثروت و موفقیت های شخصی در تمام جنبه های ...

فایل صوتی طلایی ترین و تاثیرگذارترین عبارت های ...

servaat.com/downloads/طلایی-ترین-و-تاثیرگذارترین-عبارت-های-ت/
دانلود رایگان ... فایل صوتی طلایی ترین و تاثیرگذارترین عبارت های تاکیدی جذب پول و ثروت ... کرده باشیم اما نکته بسیار مهمی که در اینجا وجود داره اینکه بالغ بر ۸۵ درصد باور های ما باورهای مخرب و خطرناکی هستند که ... این فایل قدرتمند را دانلود کنید و تا میتوانید به آن گوش کنید و تکرار کنید توجه داشته باشید که هرچه بیشتر این ...
۳۰ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - معرفی نمونه سایت های کسب درآمد · دانلود رایگان · تبادل لینک · تبلیغات در ... خانه / خواندنی های مفید / 10 نکته طلایی برای جذب پول و ثروت ... مقدار پولی را که دوست دارید داشته باشید، تعیین کنید، برای مثال، دوست دارید، 100 میلیون ...

10 نکته طلایی برای جذب پول و ثروت

varzeshonline.hostik.ir/نکته-طلایی-برای-جذب-پول-و-ثروت.html
Not Found Any Result for : نکته طلایی برای جذب پول و ثروت. Similar Words ... دانلود رایگان 21 نکته برای جذب ... دانلود ... مطالب اعضای طلایی | دوره های ... بیشتر.

ذهن ثروتمند • بنیاد مهدی سجادیان

mahdisajadian.com › دانلود رایگان
۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ذهن ثروتمند ،برای اینکه ذهنی برای پول سازی داشته باشیم و از پس مشکلات ... صفحه‌ی اصلی / دانلود رایگان / ذهن ثروتمند ... فرض کنید تمام ارزش سیستم های پولی عوض شده بود و به جای پول از ... بعدی قانون جذب در َ۶۸ ثانیه ... فیلم نکته های موفقیت سوال بسیاری از کسانی که خواهان موفقیت در زندگی و کسب‌وکارشان …
دانلود رایگان فایل تصویری 21 نکته برای جذب پول و ثروت. 1394/05/27. سایت فیلم ، ویدیوفیلم های آموزشی. آکاایران : دانلود رایگان فایل تصویری 21 نکته برای ...

میلیونر شو: 7 راه ساده برای جذب پول بیشتر | 4Farda

4farda.com/1393/07/میلیونر-شو-7-راه-ساده-برای-جذب-پول-بیشتر/
اولین قدم برای افزایش درآمد و ایجاد ثروت آموزش فردی ست. .... با او مصاحبه شده به این نکته اشاره کرده و گفته که اول فقط کارگاه های آموزشی رایگان برگزار می کرده ، بعد ...

10 نکته طلایی برای جذب پول و ثروت | آموزش کسب درآمد ...

ebays.ir/tag/10-نکته-طلایی-برای-جذب-پول-و-ثروت/
۲۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 10 راهکار ویژه برای جذب پول و ثروت و میلیونر شدن ... در این پست از سایت بزرگ ebays.ir دانلود رایگان کتاب و جزوه های آموزش کسب درآمد اینترنتی ...
۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روانشناسی ثروت آیا میتوانید ما را به پول و ثروت فراوان برساند؟ با ما همراه باشید و مقالات وب سایت را در زمینه ثروت و راههایی ثروتمند شدن (جذب ثروت) دنبال کنید تا به ثروت انبوه برسید. ... صفحه نخست · استادان · دانلود رایگان ..... واقعا نکته های خیلی خوبی گفتین که میتونه به هر کسی کمک بزرگی کنه امیدوارم من هم ...

قانون جذب چیست؟| مصاحبه با استاد عباس منش

abasmanesh.com › مقالات › قوانین جهانی موفقیت
باید این نکته را متذکر شوم که “قانون جذب” کشفِ جدیدِ عصر ما نیست. .... این مطلب را هم بخوانید: دانلود رایگان قسمتی از دوره قانون آفرینش استاد عباس منش ( قانون ..... پیشنهاد می کنم به بخش عقل کل مراجعه و با پرسش و پاسخ های سایر اعضا همراه شوید. .... موفق بوده و هیچ گاه مشکلی در زمینه پول، ثروت، آرامش خیال، نشاط و زندگی نداشته است

10 نکته طلایی برای جذب پول و ثروت

farth.11skin.ir/نکته-طلایی-برای-جذب-پول-و-ثروت.html
10 نکته طلایی برای جذب پول و ثروت با رعایت این ده راهکار و با توّجه به ندای درونی خود . ... دانلود رایگان 21 نکته برای جذب پول و ثروت ... مطالب اعضای طلایی | دوره های .

پول! در مایکت: دانلود نرم افزار و بازی اندروید

https://myket.ir/app/sk.pool.saeed.k/پول!?lang=fa
۱۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پووووووووووول پول درآوردن در شرایط بد اقتصادی!بهترین راه های ... تکنیک های فنگ شویی برای جذب ثروت! ترک عادت ولخرجی! دلیل بی پولیتان نکته هاییست که نمی دانید! ثروتمند ... روت زیر30ثانیه و بدون کامپیوتر-دمو رایگان.

دانلود کتاب چگونه مغناطیس پول و ثروت شویم

www.takbook.com/.../دانلود-کتاب-چگونه-مغناطیس-پول-و-ثروت-شو/
رسیدن به پول و ثروت برای داشتن استقلال کامل مالی در زندگی آرزویی است که اکثر افراد با ... برای تبدیل شدن به مغناطیس پول و ثروت توضیح داده شده که در پایان هر گام تمرین های بسیار ... با من همراه شو برای جذب پول و ثروت و رسیدن به استقلال مالی برای یک زندگی ایده آل . ... دانلود کتاب 30 نکته طلایی برای پس انداز پول و ثروتتان ...

چگونه ثروتمند شوید - قدرت ذهن من

ghodratezehneman.blogfa.com/cat-215.aspx
۸ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دانلود ، دانلودهای رایگان و مستقیم فایلهای pdf ، صوتی و تصویری. ۹۲/۰۴/۰۸ ساعت ... مجموعه سخنرانی های مهندس فرامرز کوثری در مورد قانون جذب - قسمت ششم · مجموعه سخنرانی های ... نکته های طلایی جهت برقراری ارتباط سازنده با دیگران · ۴۰ کار مفید که در .... اصلا به بی پولی فکر نکنید چرا و چگونه ؟ قدرت انرژی در دنیا و ...

10 نکته طلایی برای جذب پول و ثروت

java.fm-music.ir/نکته-طلایی-برای-جذب-پول-و-ثروت.html
۱۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یه سری جدید از اس ام اس های سرکاری مخصوص نوروز امسال براتون میزارم. لذت ببرید .... دانلود رایگان 21 نکته برای جذب پول و ثروت ... مطالب اعضای ...
۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پول از کانال های قابل انتظار و غیر منتظره به سمت من می آید. ...... چند نکته را در خرید امواج مغزی باید رعایت کنید: 1. .... سلام ببخشید اون امواج مغزی که رایگان گذاشتید و من دانلود کردم موج چندم بود و من فعلا میتونم از اون استفاده کنم تا ...
دانلود رایگان قسمت اول “من می توانم به شما کمک کنم تا ثروتمند شوید” ... همیشه جذب ثروتمیتوان به انها دست رسی داشتچگونه ثروتمند شومچون من عاشق پول وثروت ... ثروت علی دایینتیجه خواسته های قلبی خودش استچگونه ثروتمند شویموقتی که همه جذب .... نکته دوم توجه به شرایط اقتصادی ،کسب ثروت اجتماعی و سیاسیچگونه ثروتمند شویم ...
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود رایگان کتاب قدرت بیان - برایان تریسی - مترجم پروین آقایی. کتاب قدرت ... ۱۰ بینش مشترک میلیاردها در مورد پول و ثروت ... قانون جذب(٢)
دانلود رایگان ... اگر شما هم علاقمند به شرکت در دوره های روانشناسی جذب ثروت هستید ولی به دلایلی از جمله بُعد مسافت ... در همین جا از شما می خواهم اگر به هر دلیلی داشتن پول و ثروت زیاد را ناپسند می دانید و از وضعیت .... بله – 100% – این نکته بسیار حائز اهمیت است که بهایی که برای این بسته روانشناسی جذب ثروت در نظر گرفته شده حتی ...

[PDF]کتاب روانشناسی ثروت

uc.irpdf.com/.../6/ravanshenasi-servat-seminarma_[www.irpdf.com].pdf
بگذارید . دانلود رایگان شما میتوانید آن را در سایت خود برای ... چرا پول و ثروت را به خود جذب نمی کنیم ؟ ...... ایــن شــخص، بجــای دیــدن نــکات منفــی و نداشــته های خــود،.

دانلود فایل صوتی خودهیپنوتیزم جذب ثروت در زندگی - ذهن برتر

www.nlpfan.ir/product/فایل-خودهیپنوتیزم-جذب-ثروت-در-زندگی/
دسته: فایل های خودهیپنوتیزم پول و ثروت برچسب: جذب ثروت, ذهن ثروت ساز, ... ۳ فایل صوتی دریافت خواهید کرد که بلافاصله بعد از خرید می توانید آنها را دانلود نمایید.

نقشه سایت - پرتو آگاهی

www.partoeagahi.net/contacts/sitemap.html
پرتوآگاهی,موفقیت,روانشناسی,تیموری,شاد زیستن,نقشه سایت,ثروت کوانتومی,مدیریت. ... مرکز دانلود; درباره ما ... نکات مهمی که در خصوص هدف گذاری و اهداف باید رعایت شود. .... روز سوم:"چگونه بهترین ها را جذب کنیم؟ ... موفقیت در همه عرصه های زندگی در اصفهان · معارفه رایگان دوره های استاد تیموری · معارفه و برنامه کلاس های استاد تیموری در ...

دانلود رایگان فایل صوتی سی روز با عبارت های ثروت ساز - خانه

www.dlketab.com/فایل-صوتی-سی-روز-با-عبارت-های-ثروت-ساز/
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود رایگان فایل صوتی سی روز با عبارت های ثروت ساز (10 دقیقه آغازین) ... طلایی که مطابق با زبان ضمیر ناخودآگاه شما طراحی شده، باورهای پول ساز و ثروت آفرین را در ناخودآگاه شما ... تر و با صرف زمان و انرژی به مراتب کمتر، دستاورهای مالی خارق العاده ای را به زندگی خود جذب کنید. ... کتاب ۱۰۱ نکته طلایی تناسب اندام ...
کتاب سبز › جستجوی جستجو و دانلود کتاب - جذب ثروت. » ... کتاب «چهارراه پول سازی» پرده از این راز بر می دارد که چرا برخی مردم کمتر کار می ... و مربیان بازاریابی و کسب و کار به همراه مدیریت منابع مالی، از این دست نکات هستند. .... این مجله ، یک مجله الکترونیکی کارآفرینی است که به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است .
مدرسه موفقیت و تولید ثروت و مجله موفقیت کار برای زندگی ابزار های ارتقاء ... و همواره یکی از اساسی ترین نکات در بازاریابی، تجارت و کار شما جذب مشتری است. ... های کسب و کار و کارآفرینی و مهارت های مالی : شناخت پول ، ثروت ، سرمایه گذاری ... و مجله رایگان موفقیت و تولید ثروت کار برای زندگی www.workforliving.com - www.wfl.ir ...
دانلود كتاب 135 نكته براي اعتماد به نفس - پايگاه دانلود رایگان کتاب دانلود كتاب كامپيوتر ... با مطالعه این کتاب شما با ابزار های تغییر شرایط زندگی آشنا می شوید، ...
تمرینات رسیدن به آرزوهای خود در کار و زندگی قانون جذب کائنات چیست؟ ... نکته هاي مهم: ... رسیدن به آرزوها راه های رسیدن به امیدها و آرزوهای خود راه موفقیت در کار زندگی دانلود رایگان کتاب های موفقیت در زندگی رسیدن به پول و ثروتمند شدن دعای موفقیت مجله ...

دانلود رایگان سخنرانی محمد پیام بهرام پور : مهندسی آرزوها - ...

bahrampoor.com/دانلود-رایگان-سخنرانی-مهندسی-رویا/
سمینار رایگان مهندسی آرزوها در تاریخ ۲۳ مردادماه ۱۳۹۴ با حضور جمع کثیری از .... عجیب غریبشون در مورد قانون جذب ذهن مردم شست و شو میدن حتی تا اون حد که با قانون جذب میرن ... بابت نکته های جالبی هم که در انتهای ایمیل هاتون در قسمت [ نگاه ] اشاره می کنید .... با ثروت میتونیم شادی و موفقیت رو به دیگران انتقال بدیم و یا با دریغ ثروت از ...
مسابقه دوبرابر کردن پول با روشهای عملی که توسط دوستان اجرا می شود ، بخش بی نظیری از مراحل مختلف ثروتمندی است که نکات تامل برانگیزی را در خود جا داده و ارائه ...
دانلود كتاب راهنماي تغذيه و رژيم درماني - دكتر باقرزاده · هر لحظه فروش هاي ويژه . ... زیر استفاده نمایید و یا کد کیو-آر زیر را اسکن کنید: راههای جذب پول و ثروت - حضور ... دانلود كتاب 135 نكته براي اعتماد به نفس - پايگاه دانلود رایگان کتاب دانلود كتاب ...

دانلود رایگان فایل تصویری 21 نکته برای جذب پول و ثروت

jahantube.com/.../دانلود-رایگان-فایل-تصویری-21-نکته-برای-جذب-پو...
دانلود رایگان فایل تصویری 21 نکته برای جذب پول و ثروت. 37. nima. دنبال کردن 1. پسندیدم ... sara توسط. 59 10 ماه قبل. مریضی دیابت و انواع ان و علت های بروز ان ...

راههای جذب پول و ثروت - حضور

magifa.com/detail/1058157/article/6
دانلودكتاب هاي سوزان جفرز - مجتمع مجازي حضور براي بالا بردن مهارت هاي شغلي و زندگي و بالا بردن ... دانلود كتاب راهنماي تغذيه و رژيم درماني - دكتر باقرزاده · هر لحظه فروش هاي ويژه . ... دانلود كتاب 135 نكته براي اعتماد به نفس - پايگاه دانلود رایگان کتاب.

20 نکته آسان و زیبا برای ثروتمند شدن :: مطرب

motreb.blog.ir/post/20-نکته-آسان-و-زیبا-برای-ثروتمند-شدن
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بکوشید از عشق و علاقه و اشتیاق و توانایی های تان پول دربیاورید. 6. ..... قانون جذب - چگونه ثروتمند شویم - قانونی که شما را به آنچه می خواهید می رساند - قانون جذب. .... دانلود رایگان کتاب چگونه ثروتمند شویم - آموزش سخنرانی و فن .

تاثیر گذارترین و طلایی ترین عبارت های تاکیدی جذب پول و ...

20filee.test.com/.../تاثیر-گذارترین-و-طلایی-ترین-عبارت-های-تاکیدی-ج...
... جزوه و آموزش کامل تصمیم گیری چند معیاره MADM و MODM; دانلود رايگان كتاب دختر .... تاثیر گذارترین و طلایی ترین عبارت های تاکیدی جذب پول و ثروت ... غیره کسب کرده باشیم و این باورها ریشه در وجود ما زده باشند اما نکته بسیار مهمی که وجود داره ... این فایل قدرتمند را دانلود کنید و تا میتوانید به آن گوش کنید و تکرار کنید توجه ...

دانلودی صوتی | 10 نکته طلایی برای خانم های کارآفرین

www.gisgolabetoon.ir/.../دانلودی.../10-نکته-طلایی-برای-خانم-های-کارآف...
توجه: اگر در دانلود فایلی مشکل دارید، فرم فشرده آن را (rar.) ... اگر نرم افزار winrar را در کامپیوتر خود ندارید، می توانید به رایگان از اینجا دانلود کنید. ... شوهرداری موفق · جذب پول بیشتر ... ۱۰ نکته طلایی برای خانم‌های کارآفرین ... تا بالاخره فهمیدم همه می‌توانند پول دربیاورند و ثروت بیافرینند. ... این نکات طلایی امتحان خود را پس داده‌اند.

دانلود راه و روش موفقیت - روانشناسی ثروتجذب ثروتراههای ثروت

www.goodsearching.ir/mqcaydnstrnjdsdsncvndnsdcacyctdqnjrctdyr.html
توصیه میکنم اول کتاب روانشناسی ثروت را دانلود کرده[این فرصت دانلود رایگان را از دست ندهید] و سپس . ... [کتاب] دانلود کتاب 161 نکته موفقیت درکسب و کار اینترنتی . ... روانشناسی ثروت - جذب ثروت - راههای ثروتراه های موفقیت4 آگوست 2012 . ..... که برای تولید پول و ثروت طراحی شده‌اند هرگز نمی‌توانیم به هیچ ثروتی دست یابیم.

دانلود کتاب جذب فوری ثروت

ketabfarsi.ir/جذب-فوری-ثروت
۲۱ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فرمولی ۷ مرحله‌ای برای جذب فوری پول و ثروت به زندگی شما. چگونه بر ... این سایت هم کتاب های رایگان برای دانلود گذاشته که خیلی خوب هستند:

دانلود کتاب ۴۰ نکته طلایی از سخنان برایان تریسی

www.irebooks.com/.../دانلود-کتاب-۴۰-نکته-طلایی-از-سخنان-برای.html
۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود کتاب 40 نکته طلایی از سخنان برایان تریسی 1- با ارزش ترین دارایی ما ... توانایی از دست نمی رود اما پول و ثروت ممکن است بارها از دست برود. 2- موفقیت مانند نردبان است و مهارت های ما پله های آن را می سازد، اگر پله ها کامل ... دانلود رایگان کتاب 40 نکته طلایی از سخنان برایان تریسی,کتاب 40 نکته طلایی از ...

اسرار ذهن

www.asrarezehn.blogfa.com/
۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آنها در طي آزمايش هاي خود با كمال حيرت متوجه شدند كه اگر آب مغناطيسي از داخل لوله‌ها عبور .... (قانون کارما کمی شبیه قانون جذب است ولی تفاوت دارد) .
۲۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود رایگان .... پاسخ می دهد و این نکته را در ذهن داشته باشید که بسیاری از ارتعاشاتی که ... جذب های ناخودآگاه یکی از فوق العاده ترین موارد در حیطه قانون جذب هست ... کلمات کلیدی: قانون جذب، جذب پول، جذب ثروت، شرطی سازی ذهنی ، امواج ...
۱۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 5پست - ‏2 نویسنده
دانلود رایگان فایل صوتی سی روز با عبارت های ثروت ساز ... زبان ضمیر ناخودآگاه شما طراحی شده، باورهای پول ساز و ثروت آفرین را در ناخودآگاه شما حک ...

[PDF]ﮐﺸﻒ ﻓﺮﺻﺖ،ﺧﻠﻖ ﺛﺮوت ﺑﺎ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ و ارزش آﻓﺮﯾﻨﯽ

sadeghan.ir/pasdar-portlet/PortalFile?fileId=11115&entityId=152
ﻫﺎي. ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﺎﻧﻪ. ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﺎن در ﭼﻪ. ﺧﺎﻧﻮاده اي. رﺷﺪ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ؟ ﺧﺎﻧﻮاده و ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ. ﻣﺮاﺣﻞ ﺗﻮﺳﻌﻪ. ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺗﻮﺳﻂ ﺧﺎﻧﻮاده .... ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺧﻮاﺳﺘﻪ ﻫﺎي ﺧﻮد را ﺟﺬب ﮐﻨﯿﻢ. " ﺗﻮﺿﯿﺤﺎت ﻣﻔﺼﻠﯽ .... ﮔﺮ ﺟﺪﯾﺪ ﺧﻮ. اﻫﺪ ﮐﺮد . ﻧﮑﺘﻪ. ي اﺻﻠﯽ اﯾﻦ اﺳﺖ ﮐﻪ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻦ ﺗﻮان اﯾﻦ ﻧﻮآوري و ﺧﻠﻖ ﻓﺮﺻﺖ را ﭘﯿﺪا ﻣﯽ. ﮐﻨﺪ ..... ﺑﺎﯾﺪ زﯾﺎد زﺣﻤﺖ ﺑﮑﺸﯿﺪ و در ﻋﯿﻦ ﺣﺎل ﺑﯽ ﭘﻮﻟﯽ را ﺗﺤﻤﻞ ﮐﻨﯿﺪ آﻧﻘﺪر ﺻﺒﻮر ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺗﺎ از ﺳﺨﺘﯽ ﻫﺎ ﺑﮕﺬرﯾﺪ و ﺑﺎ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ. ﺑﺘﻮاﻧﯿ. ﺪ ﻟﺬت روﻧﻖ ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟