loading...

کسب درآمد از اینترنت

درآمد زایی با استفاده از وردپرس - بیگ تم - قالب وردپرس bigtheme.ir › آموزش وردپرس رتبه: ۴ - ‏بازبینی توسط Mona ۱ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خیلی خوبه که بدون صرف هیچ هزینه ا

آموزش رایگان کسب درآمد ثابت از اینترنت ماهیانه

درآمد ثابت ماهیانه با کامپیوتر خانگی , لپ تاپ و گوشی

از طریق سایتهای دیوار ,شیپور و آپارات وقت خود را به پول تبدیل کنید

در این آموزش با سیستم همکاری در فروش دایان به عنوان راهی مطمئن برای کسب درآمد از اینترنت آشنا می شویم.

کسب درآمد از همکاری در فروش

بطور خلاصه در این روش کسب درآمد، شما تبلیغات محصولات موجود در سیستم همکاری در فروش را در سایت های آگهی دیوار و شیپور قرار می‌دهید. هر موقع مشتری از طریق تبلیغات شما خریدی انجام داد، درصدی از قیمت آن محصول به حساب شما واریز می‌شود. پس شما در هیچ کار دیگری مانند ارسال سفارش، ارتباط تلفنی با مشتری و یا خدمات پس از فروش درگیر نخواهید شد و به راحتی کسب درآمد خواهید کرد.

 

نمونه تبلیغات قرار داده شده در سایت دیوار و شیپور :

https://divar.ir/manage/2QwufZAHp4unbA

https://www.sheypoor.com/dfdf8dfd

 

به همین سادگی با درج محصولات فروشگاه دایان در دو سایت دیوار و شیپور میتونید بین 1 الی 2 میلیون تومن در ماه درآمد داشته باشید

برای کسب درآمد های بیشتر بزودی نرم افزاری رو بهتون معرفی میکنم که از طریق سایت آپارات به درامدی چند برابر درآمدی که در بالا ذکر شد برسید


در این روش، هیچ محدودیت و سقفی برای درآمد وجود ندارد و هرچقدر بتوانید در تبلیغات و بازاریابی موفق تر عمل کنید، به همان میزان درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

سیستم همکاری در فروش دایان شاپ

سیستم همکاری در فروش دایان ( Dayan )

دایان یک سیستم همکاری در فروش است که  صدها فروشگاه اینترنتی به آن متصل هستند و از خدمات آن بهره می گیرند. فروشگاه اصلی این سیستم، دایان شاپ ( DayanShop ) نام دارد.

سیستم همکاری در فروش دایان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با نام ایرنا شاپ آغاز نمود و در سال ۱۳۸۸ نام خود را به دایان تغییر داد و از آن زمان تا کنون سابقه و عملکرد مثبتی از خود برجای گذاشته است.

سیستم جامع کسب درآمد دایان خود را اینگونه معرفی می نماید:

سیستم دایان برای بهبود و افزایش کسب درآمد شما، در فضای مجازی ایجاد شده است. شما اگر پشتکار داشته باشید حتی بدون سایت و وبلاگ هم می توانید از آن به درآمد عالی برسید. دایان شما را در فروش محصولاتش شریک کرده و باعث می شود به مخاطبان خود محصولات مناسب و با کیفیت ارائه دهید.

مزایای سیستم همکاری در فروش دایان

  • ارائه فروشگاه رایگان با آدرس اختصاصی yourname.dayanshop.com
  • امکان ایجاد بی نهایت فروشگاه رایگان و پارک بی نهایت دامنه.
  • اگر دامنه اختصاصی دارید، می توانید فروشگاه را با دامنه اختصاصی خود نیز بسازید.
  • برخورداری از پنل کاربری حرفه ای و آسان برای مدیریت فروشگاه و بازاریابی.
  • امکان تبلیغ و فروش محصولات در تلگرام با لینک های مخصوص به فروش تلگرامی.
  • دارا بودن محصولات بسیار جذاب، جدید، متنوع، معتبر و پربازده با پورسانت بسیارعالی.
  • سیستم همکاری در فروش دایان به صورت روزانه واریزی های بالای ۲۰ هزار تومان را پرداخت می کند.
  • گزارشات مالی شفاف و دقیق با تسویه حساب منظم.
  • امکان جذب زیرمجموعه و دریافت پورسانت به ازای فروش زیرمجموعه ها.
  • امکانات و مزایای ویژه برای وب مسترهای قدیمی، معتبر و پر فروش.
  • پشتیبانی مناسب از کاربران و مشتریان به وسیله تیکت، ایمیل و تلفن.

عضویت و فعالیت در سیستم دایان

برای عضویت در سیستم همکاری در فروش دایان ، ابتدا بر روی دکمه زیر کلیک نمایید. سپس فرم را تکمیل کنید و بر روی دکمه “ثبت نام” کلیک نمایید.

حال با استفاده از گزینه “ورود به پنل همکاری” و وارد نمودن ایمیل و رمز عبور، وارد پنل کاربری خود شوید.

آشنایی با پنل کاربری سیستم دایان

  • از منوی “فروشگاه ها” به صورت رایگان می توانید فروشگاه خود را ایجاد کنید و به مدیریت آن بپردازید. به عنوان مثال می توانید عنوان فروشگاه، چینش محصولات، توضیحات فروشگاه، کلمات کلیدی و تنظیمات قالب را ویرایش نمایید.
  • از منوی “محصولات” می توانید با انتخاب فروشگاه خود و انتخاب دکمه “جستجو”، تمام محصولات موجود، قیمت و پورسانتشان را مشاهده کنید و لینک آن ها را با استفاده از گزینه “لینک” و یا “لینک خرید” روبروی هر محصول دریافت نمایید. همچنین می توانید با وارد کردن نام یک محصول، تنها لینک همان محصول را دریافت کنید.
  • از منوی “مرتب سازی محصولات” می توانید نحوه دسته بندی و چیدمان محصولات فروشگاه خود را مشخص نمایید.
  • از منوی “سفارشات” می توانید وضعیت سفارشات خود را بررسی کنید.
  • از منوی “امورمالی” می توانید خلاصه وضعیت مالی خود را بررسی کنید، درخواست واریز ثبت نمایید و همچنین حساب بانکی خود را ثبت و مدیریت نمایید.
  • از منوی “آمار و اطلاعات” می توانید یک گزارش دقیق از عملکرد و فروش خود دریافت کنید.
  • از منوی “بنر و تبلیغات” می توانید کد، بنر و لینک خرید پیامکی و تلگرامی را دریافت نمایید.
  • از منوی “تیکت” می توانید با ارسال تیکت با مدیریت و بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.
  • از منوی “زیرمجموعه گیری” می توانید لینک و بنرهای زیرمجموعه گیری مختص به خود را دریافت کنید. لیست زیرمجموعه های خود را مشاهده نمایید و همچنین با قوانین بخش زیرمجموعه گیری آشنا شوید.
  • از منوی “سفارش پیامکی” می توانید راهنمای سفارشات پیامکی را مطالعه فرمایید و سفارشات پیامکی خود را مدیریت نمایید.

قوانین، نکات و سوالات مهم درمورد سیستم همکاری در فروش دایان

نحوه شروع به کار در سیستم دایان شاپ

کسب درآمد از همکاری در فروش دایان

پس از ثبت نام و ورود به پنل کاربری، در اولین قدم شما باید یک فروشگاه اختصاصی برای خودتان ایجاد کنید. برای ثبت فروشگاه به بخش “فروشگاه ها” مراجعه و بر روی گزینه “ایجاد فروشگاه جدید” کلیک کنید. پس از انجام تنظیمات و ساختن فروشگاه جدید، با مراجعه به بخش “محصولات” و استفاده از گزینه “لینک” یا “لینک خرید” می توانید کدهای تبلیغاتی محصولات را دریافت نمایید و در بسترهایی مانند شبکه های اجتماعی ، وبلاگ و یا وب سایت ، قرار دهید و به جذب مشتری برای فروشگاه و محصولات خود بپردازید.

بسته به نوع تبلیغاتی که می خواهید انجام دهید می توانید از کد های فروش پیامکی، تلگرامی و یا اینستاگرامی استفاده نمایید. برای دریافت این کدها، باید در داشبورد، بر روی منوی “بنر و تبلیغات” کلیک کنید تا با وارد کردن کد محصول مورد نظر، کدهای اختصاصی فروش پیامکی، تلگرامی و اینستاگرامی را دریافت کنید.

راهنمای بخش ایجاد فروشگاه در سیستم دایان

با استفاده از ساب دامین

شما می توانید با وارد کردن عبارتی قبل از دامنه اصلی dayanshop.com  فروشگاه اختصاصی خود را به صورت رایگان ایجاد کنید. برای مثال با وارد کردن عبارت  zarinpal به جای subdomain می توانید فروشگاه اختصاصی خود به آدرس zarinpal.dayanshop.com  را بسازید.

  • در بخش عنوان فروشگاه، نام اختصاصی فروشگاهتان را وارد نمایید.
  • در بخش شرح فروشگاه، توضیحاتی مختصر درباره فروشگاه خود بنویسید.
  • تعداد نمایش آخرین محصولات در صفحه اصلی فروشگاه و محصولات پرفروش را می توانید تغییر دهید.
  • در صورتی که می خواهید ربات تلگرامی دایان در این فروشگاه، کاورهای تبلیغاتی را برای شما ارسال کند تیک فعال شدن ربات را بزنید و در غیراین صورت تیک را نزنید.
  • چینش محصولات را نیز می توانید از بین دو گزینه پیش فرض فروشگاه و جدیدترین ها انتخاب کنید.
 

*** سفارش پیامکی چیست ***

این قسمت مختص شماست که سایت یا وبلاگ ندارید و میخواهید از طریق سایت دیوار و شیپور و آپارات کسب درآمد کنید

در سیستم همکاری در فروش دایان امکانی تعریف شده که مشتری می تواند برای خرید هر یک از محصولات، با ارسال پیامک درخواست خودش رو ثبت کند. پس از آن، اپراتورهای دایان با مشتری تماس گرفته و آدرس و مشخصات مشتری گرفته شده و سفارش ثبت می شود.

در این شیوه به ازای هر کد همکاری و کد محصول یک عدد توسط سیستم اختصاص داده می شود. مشتری با ارسال آن عدد به سامانه پیامکی دایان درخواست خرید محصول خود را ثبت می کند. عدد ارسال شده مشتری، توسط سامانه در پنل همکاری که آن کد برای آن ساخته شده قرار خواهد گرفت. سامانه های پیامکی دایان ۱۰۰۰۸۱ می باشند.

برای دریافت کد پیامکی هر محصول که مختص کد همکاری شما باشد می توانید از بخش بنر و تبلیغات پنل همکاری استفاده نمایید.

قوانین برداشت درآمد

حداقل مبلغ برای ثبت درخواست واریزی ۲۰ هزار تومان و حداقل تعداد سفارش ۵ عدد می باشد.

همچنین در یک درخواست واریزی، نسبت پورسانت زیرمجموعه های شما به پورسانت فروش شما نباید بیشتر از ۶ به ۴ باشد. یعنی از کل درآمد، حداکثر ۶۰ درصد مبلغ، باید مربوط به درآمد شما از زیرمجموعه ها باشد و حداقل ۴۰ درصد مبلغ نیز مربوط به پورسانت فروش محصولات توسط خود شما باشد.

با رعایت موارد فوق، می توانید در هر زمان از شبانه روز درخواست واریزی خود را ثبت نموده تا در ۲۴ ساعت کاری واریزی شما انجام گردد.

 

در هر مرحله کار نیاز به راهنمایی داشتید به ای دی بنده در تلگرام پیغام بدید

https://t.me/saleh_btc

جهت دریافت آموزش کسب درآمد با آپارات بعد از ثبت نام به ای دی تلگرام بالا پیام دهید

جمع بندی

در این آموزش به صورت کامل و جامع با سیستم همکاری در فروش دایان و امکانات آن آشنا شدیم. سپس کار با پنل مدیریتی را بررسی کردیم و در نهایت پیشنهاداتی برای افزایش درآمد در این سیستم ارائه نمودیم.

امیدواریم این آموزش برای شما عزیزان مفید واقع گردد و به درآمدی مطلوب با فعالیت در سیستم همکاری در فروش دایان شاپ دست یابید.

 


 

برای شروع و دانلود نرم افزار کسب درآمد کلیک کنید (بزودی)
پشتیبانی و مشاوره در تلگرام برای شروع کار با آی دی @saleh_btc

آرمان بازدید : 590 چهارشنبه 30 دی 1394 نظرات (2)

درآمد زایی با استفاده از وردپرس - بیگ تم - قالب وردپرس

bigtheme.ir › آموزش وردپرس
رتبه: ۴ - ‏بازبینی توسط Mona
۱ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خیلی خوبه که بدون صرف هیچ هزینه ای ،اکثرا با تم های رایگان و افزونه های خوب ،بدون هزینه بتونید درآمد کسب کنید.بعضی فروشگاهی رو با تم های ...
۳ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با سلام خدمت همه دوستان عزیز بخش جدیدی در سایت بیگ تم ایجاد شده برای نویسندگی با حقوق تا دوستان و علاقمندان به این کار بتوانند فعالیت های ...

کسب درآمد وردپرس | راست چین - قالب وردپرس

www.rtl-theme.com/tag/کسب-درآمد-وردپرس/
برچسب ها: قالب وردپرس, قالب حرفه ای, دانلود قالب, پوسته آگهی, ثبت آگهی, آگهی وردپرس, دایرکتوری وردپرس, ثبت املاک, کاریابی, پوسته ثبت آگهی وردپرس, کسب ...
طراحان قالب وردپرسی که به صورت رایگان از سیستم مدیریت محتوا کسب درآمد می کنند؟ و هزینه های وردپرس چه می شود” در این پست، ما بررسی خواهیم کرد که هزینه ها و ...
میدونستید مارکت همیار وردپرس در سال ۹۲ بیش از ۵۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان توانست کسب درآمد کند ؟ و جالب تر از آن که برترین فروشندگان این مارکت بیش از ۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان ...

کسب درآمد از وردپرس - وبلاگ بازار وردپرس

blog.bazarwp.ir › اخبار بازار وردپرس
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازار وردرس راه اندازی شده و محصولاتی هم در بازار قرار گرفته است که فروشندگان برای کسب درآمد از وردپرس آنها را در بازار وردپرس به فروش میرسانند.

کسب درآمد از سایت - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › عمومی
۱۶ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برای اینکه بتوانیم سایت وردپرسی خود را به یک سیستم کسب درآمد خودکار تبدیل کنیم، می بایست یک استراتژی صحیح برای سایت خود طراحی و ...

افزایش فروش و کسب درآمد با قالب وردپرس حرفه ای

2sweb.ir/افزایش-فروش-با-قالب-وردپرس-حرفه-ای/
۲۰ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چطور یک قالب وردپرس حرفه ای میتواند کسب و کار شما را متحول کند.چطور بهترین شرکت طراحی سایت با وردپرس را بشناسیم و بهترین طراح قالب ...
قالب وردپرس ... کسب درآمد. 16623032.cms. تیم هیولای قالب های آماده با هدف ترویج تجارت الکترونیک و برطرف کردن نیاز کاربران در زمینه قالبهای وب سایت، توانسته ...
کسب درآمد از گوگل. ... قالب وردپرس | وردپرس فارسی | دانلود وردپرس | افزونه وردپرس · طراحی وب سایت ارزان · صفحه اصلی · قوانین استفاده قالب ها · قالب وردپرس · تماس ...
۲۱ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 10 نكته حياتی در طراحی قالب وردپرس را فرا گرفته و آنها را در طراحی به ... آموزش بازاریابی اینترنتی | بازاریابی شبکه ای | كسب درآمد از اينترنت.

راه اندازی وبلاگ یا وبسایت شیک و حرفه و ساده با وردپرس ...

ptcbook.ir/راه-اندازی-وبلاگ-یا-وبسایت-وردپرسی/
۲۷ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - راه اندازی یک وبسایت شیک و حرفه و ساده و شیرین با وردپرس فارسی , لذت ... یکی از ساده ترین حق شما کسب درآمد از سایت تون با استفاده کد ها و بنر ...

کسب درآمد 30 تا 100 دلار از وردپرس | آموزش کسب درآمد ...

ebays.ir › کسب درآمد با سایت های خارجی
۶ روز پیش - کسب درآمد 30 تا 100 دلار از وردپرس. سلام و درود بر همه ی اهل قلم و نویسندگان عزیز.پیش تر از معرفی سایت ها و مجله های اینترنتی خارجی برای کسب ...

دانلود افزونه ایجاد سیستم کسب درامد در وردپرس | دانلود ...

scripters.info/3523-دانلود-افزونه-سیستم-کسب-درامد-وردپرس.html
۲ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - افزونه ایجاد سیستم کسب درامد در وردپرس با این افزونه میتوانید یک سیستم کسب درامد کلیکی یا کسب درامد از همکاری در فروش راه اندازی کنید و ...
درصورتی که شما از کاربران میزبان وردپرس هستید و از خدمات ارائه شده رضایت دارید، یا اینکه وبلاگ یا سایت پربازدیدی دارید و میخواهید از طریق آن درآمد کسب کنید، می ...

کسب درآمد از وردپرس در سایتWebloggerz - پرتال کارآفرینی

www.entportal.ir › اخبار و مقالات کارآفرینی
۴ روز پیش - سلام به همه مخاطبین همیشگی کارخانه تبدیل ایده به ثروت .پیش تر از معرفی سایت ها و مجله های اینترنتی خارجی برای کسب درآمد شما از طریق ...

نگاهی به درآمد طراحان و توسعه دهندگان وب | وبلاگ سیلورکاور

silvercover.ir/blog/1392/05/.../نگاهی-به-درآمد-طراحان-و-توسعه-دهندگان-و/
۱۸ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - درآمد مطلوب یکی از آرزوی های طراحان و توسعه دهندگان وب بوده و هست و خواهد بود. .... اساس کسب اعتبار و شهرت به صورت تصاعدی اقدام به کسب درآمد کنند.

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی | کسب درآمد آنلاین | کار آسان

www.kar-asan.com/دانلود-کتاب-آموزش-حرفه-ای-کسب-درامد/
کسب درآمد غیرفعال،روشی نوین در کسب درآمد(به زودی فراگیر خواهد شد….) علاوه بر آموزش کسب درآمد از اینترنت،تلگرام و اینستاگرام،کسب درآمد غیرفعال را هم آموزش ...
کسب درآمد اینترنتی با اصفهان گوهر. ... کسب درآمد از سایت اصفهان گوهر. امروزه مشکل اصلی بسیاری از جوانان کشور کسب و کار می باشد . بسیاری از افراد به دنبال ...
جهت کسب درامد از طریق سایت وردپرس ایرونی میتوانید با پرکردن فرم زیر و پرداخت هزینه بعنوان ، کاربر عضو سایت معرفی گردید . پس از پرداخت حق عضویت منتظر ...
کویکی و بیشترین سود فروش در بین مارکت های فارسی. سود حاصل از فورش فروشندگان انحصاری کویکی. بیشترین سود کسب درآمد اینترنتی. سود حاصل از فروش ...

کسب درآمد از سایت - طوطی

2ti.ir/مقاله-کسب-درآمد-از-سایت
برای اینکه بتوانیم سایت وردپرسی خود را به یک سیستم کسب درآمد خودکار تبدیل کنیم، می بایست یک استراتژی صحیح برای سایت خود طراحی و پیاده سازی کنیم.

کسب درآمد وردپرس | ویترین فا

vitrinfa.33tarh.net/items/tag/style/کسب%20درآمد%20وردپرس
قالب وردپرس , قالب جوملا , قالب حرفه ای , قالب html. ... بازایابی و کسب درآمد · حمایت از ما. تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه طراحی سی و سه طرح می باشد. طراحی شده ...
رتبه: ۵ - ‏بازبینی توسط پیمان پیرانی
۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این که برای کسب درآمد از یک فروشگاه اینترنتی یک بازه ی مشخص تعیین کنیم و میزان بهره وری را در یک مدت زمان مشخص بررسی کنیم ، مزایا و ...

کسب درآمد از طراحی سایت - آموزش وردپرس

bashgahwp.com/tags/کسب-درآمد-از-طراحی-سایت/
کسب درآمد از طراحی سایت | آموزش وردپرس|آموزش طراحی سایت|آموزش ووکامرس ... دانلود رایگان. دانلود رايگان فيلم آموزشي تبديل قالب HTML به وردپرس در 28 دقيقه ...

پکیج جادویی کسب درآمد از اینترنتدانلود قالب وردپرس

nazthemes.com/product/پکیج-جادویی-کسب-درآمد-از-اینترنت/
پکیج جادویی کسب درآمد از اینترنت. با سلام خدمت شما کاربران عزیز ناز قالب در اینجا با ما همراه باشید با یکی از بهترین پکیج های آموزشی با قیمتی باورنکردنی ...

اسکریپت کسب درآمد از پاپ آپ فارسی | بیست اسکریپت

www.20script.ir/اسکریپت-کسب-درآمد-از-پاپ-آپ-فارسی/
رتبه: ۵ - ‏بازبینی توسط جواد - ‏۲۹ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش.
دانلود اسکریپت فارسی - اسکریپت کسب درآمد - دانلود قالب های فارسی وردپرس. ... تبادل پاپ اپ که بهترین اسکریپت در زمینه کسب درامد وافزایش رتبه سایت می ...

کسب درآمد اینترنتی بایگانی - دانلود رایگان اسکریپت و ...

www.freescript.ir/category/بخش-متفرقه/کسب-درآمد-اینترنتی/
دانلود قالب وردپرس ، دانلود اسکریپت ، دانلود رایگان ، اسکریپ نال شده و کلون ، دانلود افزونه وردپرس ... کسب درآمد اینترنتی با سیستم همکاری در فروش ملی مارکت.
۵ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 2پست - ‏1 نویسنده
فقط کافی است عضو شوید و روی شروع کسب درامد کلیک کنید. و فقط صفحه را باز بگذارید و نبندید و شما به کارتان برسید. دوستان برای ثبت نام ...

کسب درآمد دلاری از بازارهای شرکت Envato - اردلان نقشینه

ardalan.me/.../کسب-درآمد-از-مجموعه-سایت-های-شرکت-envato-themeforest-...
۷ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پرفروش ترین محصول در این بازار یک قالب وردپرس به نام Avada ست که تاکنون نزدیک به ۳ میلیون دلار فروش داشته. مجموع درآمد متوسط ماهانه ۲ نفری ...
تبلیغات · نقشه سایت · کسب درآمد · راهنمای خرید · درباره محصولات. ⇒ Navigate, تبلیغات ... خرید, درباره محصولات. بزرگترین فروشگاه افزونه و قالب جوملا و وردپرس ...

بسته کسب درآمد از اینترنت - وبمستر ! سئو ! وردپرس!

wp3eo.com/tag/بسته-کسب-درآمد-از-اینترنت/
... از اینترنت. صفحه اصلی. نوشته های با برچسب : بسته کسب درآمد از اینترنت ... و بعد از بستن بند کفشتان به راحتی می توانید یک میلیارد بعدی را کسب کنید .

کسب درآمد از طریق فروش تبلیغات در وردپرس - همیار وردپرس

hamyarwp.com/tag/کسب-درآمد-از-طریق-فروش-تبلیغات-در-وردپر/
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی است که به شما اجازه میدهد در ۵ دقیقه وبسایت خود را راه اندازی نمایید و ... برچسب: کسب درآمد از طریق فروش تبلیغات در وردپرس.

کسب درآمد از وردپرس تا 100 دلار

3039.ir › کسب درآمد آنلاین
۶ روز پیش - صفحه نخست / کسب درآمد آنلاین / کسب درآمد از وردپرس تا ۱۰۰ دلار ... s.barbaty 6 ساعت پیش کسب درآمد آنلاین ترک کردن بخش نظرات 11 بازدیدها ...
cero.ir,کسب درآمد از اینترنت و همکاری در فروش فایل سِرو,علوم انسانی,مدیریت ... گروه ها,قالب وبسایت و گرافیک,Wordpress/وردپرس,Joomla/جوملا,Shop/فروشگاهی ...
وردپرس بهترین گزینه برای ساخت وبسایت مطالب دیگر: کسب درآمد از اینترنت در اینجا ما به شما ۰ تا ۱۰۰ راه اندازی وبسایت توسط وردپرس را آموزش میدهیم ، پس با ما ...

کسب درآمد از وردپرس بایگانی | سیستم کسب درآمد از مطلب

moneypost.ir/tag/کسب-درآمد-از-وردپرس/
بعد از ثبت نام در سایت مانی پست و فعال سازی حساب کاربری خود می خوایم مطالب رو در سایت قرار بدهیم و شروع به کسب درآمد کنیم. وارد بخش کاربری سایت بشید ...

کسب درآمد از طریق اینترنت بایگانی - جوملا-وردپرس

joomlawordpress.net/tag/کسب-درآمد-از-طریق-اینترنت/
هفت صبح: «کسب درآمد از اینترنت، کلیک کنید پول بگیرید.» اگر اهل وبگردی و گشت زنی در محیط اینترنت باشید، حتما با سایت هایی که چنین تبلیغاتی را انجام ...

کسب درآمد از اندروید بایگانی | وردپرس 98

wpress98.ir/edd/tag/کسب-درآمد-از-اندروید/
بازار اپ موبایل در ایران داغ شده و هر روز شاهد انتشار اپیکیشن های اندرویدی در مارکت های ایرانی مانند بازار , مایکت , کندو , و … هستیم.کافیست به قیمت اپ های فروشی و ...
۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سلاممیخواستم بدونم چطوری میشه در فضای نت کسب درآمد کرد بهترین راهش چیه ... مسلطم و با php خیلی کم آشنایی دارم به نظرتون با ترجمه قالب وردپرس.

آموزش 98 » کسب درامد از فروش قالب وردپرس

www.amoozesh98.com/tag/کسب-درامد-از-فروش-قالب-وردپرس/
۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عرض سلامو خسته نباشید امروز قصد دارم جلسه ۲۷ دوره فارسی سازی قالب و پوسته وردپرس به همراه فارسی سازی افزونه و پلاگین وردپرس رو که ۴۷ دقیقه ...
نوشته هایی با برچسب کسب درآمد. مجموعه فیملهای آموزش ... افتتاح سیستم کسب درآمد با آنلاینر. به لطف تیم فنی ... خبرنامه پیامکی آموزش طراحی سایت و آموزش وردپرس.

کسب درآمد - بازار وردپرس

www.mrshahr.ir/make-money/
کسب درآمد در بازار بزرگ وردپرس | به سادگی برای خود کسب درآمد داشته باشید بدون نیاز به دانش طراحی سایت خیلی ساده و جذاب کسب درآمد کنید...

کسب درآمد از اپارات - یک حرفه ای

www.1pro.ir/کسب-درآمد-از-وب/کسب-درآمد-از-اپارات.html
۱۸ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سلام امروز میخوایم در مورد کسب درآمد از اپارات و روش هایی که میشه از اپارات برای ... معرفی ۵ افزونه قدرتمند وردپرسی برای افزایش تاثیر سایت شما ...
۳۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 1 پست - ‏1 نویسنده
باسلام قالب های فارسی زیر موجود هستند: پوسته شرکتی/فروشگاهی Enfold برای وردپرس - قیمت 20000 تومان - کلیک کنید قالب وبلاگی وردپرس ...
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همه می‌دانند که داشتن یک کمپین تبلیغاتی خوب می‌تواند کسب و کار شما را موفق سازد. عموما٬ کسب‌وکارهای کوچک بودجه نامحدودی ندارند که برای ...

افزونه کسب درآمد از لینک های سایت XIP.ir mod برای وردپرس - ...

www.vbiran.ir › ... › وردپرس › پلاگین های وردپرس
۱۰ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 3پست - ‏2 نویسنده
پیرو هکی که برای ویبولتین برای کسب درآمد از لینک های انجمن در این لینک قرار گرفت اکنون این افزونه برای وردپرس هم موجود است دوستان دقت ...
۳ روز پیش - کسب درامد از بیت کوین هر ۶۰دقیقه۱۶۰۰۰ تا هر۶۰ دقیقه ۲۵۰-۱۶۰۰۰ ساتوشی لینک سایت شروع کار با بیت کوین ازصفر سلام دوستان عزیز خلاصه ای ...
به همین راحتی و بدون هیچ دانش فنی کسب درآمد عالی داشته باشید و اما خبر خوب براي شما دوست خوبم ؟ شما راه چندین ساله را فقط در یک روز به آساني طي مي کنيد ...

اسکریپت پاپ آپ – اسکریپت حرفه ایی کسب درامد از پاپ آپ

www.asiascript.ir/.../اسکریپت-پاپ-آپ-اسکریپت-حرفه-ایی-کسب-د.htm...

انواع کد و سورس های رایگان وب ، اسکریپت ، قالب ، مای بی بی ، وردپرس. ... takpopup. اسکریپت حرفه ایی پاپ اپ برای کسب درآمد و تبلیغات Tak Popup. برخی از ...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط nasim در تاریخ 1396/08/28 و 12:30 دقیقه ارسال شده است

میشه لطفا بیشتر توضیح بدیدمن وردپرس استفاده میکنم اما هیچ درامدی ازش درنمیاد

این نظر توسط سپیده در تاریخ 1394/11/01 و 15:59 دقیقه ارسال شده است

دوست جونم خیلی دوست دارم با هم همکاری داشته باشیم وبلاگت خیلی دوست دارم خوشحال می شم به وبلاگ من هم سر بزنی مطمدن باش ضرر نمی کنی منتظرتم ستاره بچینی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟