loading...

کسب درآمد از اینترنت

ثروتمندترین افراد جهان چه کسانی هستند؟ www.entekhab.ir/fa/news/.../ثروتمندترین-افراد-جهان-چه-کسانی-هستند مارک زاکربرگ، موسس سایت فیسبوک نیز با 17 میلیارد دلار دارایی سی و هفتمین نفر در

آموزش رایگان کسب درآمد ثابت از اینترنت ماهیانه

درآمد ثابت ماهیانه با کامپیوتر خانگی , لپ تاپ و گوشی

از طریق سایتهای دیوار ,شیپور و آپارات وقت خود را به پول تبدیل کنید

در این آموزش با سیستم همکاری در فروش دایان به عنوان راهی مطمئن برای کسب درآمد از اینترنت آشنا می شویم.

کسب درآمد از همکاری در فروش

بطور خلاصه در این روش کسب درآمد، شما تبلیغات محصولات موجود در سیستم همکاری در فروش را در سایت های آگهی دیوار و شیپور قرار می‌دهید. هر موقع مشتری از طریق تبلیغات شما خریدی انجام داد، درصدی از قیمت آن محصول به حساب شما واریز می‌شود. پس شما در هیچ کار دیگری مانند ارسال سفارش، ارتباط تلفنی با مشتری و یا خدمات پس از فروش درگیر نخواهید شد و به راحتی کسب درآمد خواهید کرد.

 

نمونه تبلیغات قرار داده شده در سایت دیوار و شیپور :

https://divar.ir/manage/2QwufZAHp4unbA

https://www.sheypoor.com/dfdf8dfd

 

به همین سادگی با درج محصولات فروشگاه دایان در دو سایت دیوار و شیپور میتونید بین 1 الی 2 میلیون تومن در ماه درآمد داشته باشید

برای کسب درآمد های بیشتر بزودی نرم افزاری رو بهتون معرفی میکنم که از طریق سایت آپارات به درامدی چند برابر درآمدی که در بالا ذکر شد برسید


در این روش، هیچ محدودیت و سقفی برای درآمد وجود ندارد و هرچقدر بتوانید در تبلیغات و بازاریابی موفق تر عمل کنید، به همان میزان درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

سیستم همکاری در فروش دایان شاپ

سیستم همکاری در فروش دایان ( Dayan )

دایان یک سیستم همکاری در فروش است که  صدها فروشگاه اینترنتی به آن متصل هستند و از خدمات آن بهره می گیرند. فروشگاه اصلی این سیستم، دایان شاپ ( DayanShop ) نام دارد.

سیستم همکاری در فروش دایان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با نام ایرنا شاپ آغاز نمود و در سال ۱۳۸۸ نام خود را به دایان تغییر داد و از آن زمان تا کنون سابقه و عملکرد مثبتی از خود برجای گذاشته است.

سیستم جامع کسب درآمد دایان خود را اینگونه معرفی می نماید:

سیستم دایان برای بهبود و افزایش کسب درآمد شما، در فضای مجازی ایجاد شده است. شما اگر پشتکار داشته باشید حتی بدون سایت و وبلاگ هم می توانید از آن به درآمد عالی برسید. دایان شما را در فروش محصولاتش شریک کرده و باعث می شود به مخاطبان خود محصولات مناسب و با کیفیت ارائه دهید.

مزایای سیستم همکاری در فروش دایان

  • ارائه فروشگاه رایگان با آدرس اختصاصی yourname.dayanshop.com
  • امکان ایجاد بی نهایت فروشگاه رایگان و پارک بی نهایت دامنه.
  • اگر دامنه اختصاصی دارید، می توانید فروشگاه را با دامنه اختصاصی خود نیز بسازید.
  • برخورداری از پنل کاربری حرفه ای و آسان برای مدیریت فروشگاه و بازاریابی.
  • امکان تبلیغ و فروش محصولات در تلگرام با لینک های مخصوص به فروش تلگرامی.
  • دارا بودن محصولات بسیار جذاب، جدید، متنوع، معتبر و پربازده با پورسانت بسیارعالی.
  • سیستم همکاری در فروش دایان به صورت روزانه واریزی های بالای ۲۰ هزار تومان را پرداخت می کند.
  • گزارشات مالی شفاف و دقیق با تسویه حساب منظم.
  • امکان جذب زیرمجموعه و دریافت پورسانت به ازای فروش زیرمجموعه ها.
  • امکانات و مزایای ویژه برای وب مسترهای قدیمی، معتبر و پر فروش.
  • پشتیبانی مناسب از کاربران و مشتریان به وسیله تیکت، ایمیل و تلفن.

عضویت و فعالیت در سیستم دایان

برای عضویت در سیستم همکاری در فروش دایان ، ابتدا بر روی دکمه زیر کلیک نمایید. سپس فرم را تکمیل کنید و بر روی دکمه “ثبت نام” کلیک نمایید.

حال با استفاده از گزینه “ورود به پنل همکاری” و وارد نمودن ایمیل و رمز عبور، وارد پنل کاربری خود شوید.

آشنایی با پنل کاربری سیستم دایان

  • از منوی “فروشگاه ها” به صورت رایگان می توانید فروشگاه خود را ایجاد کنید و به مدیریت آن بپردازید. به عنوان مثال می توانید عنوان فروشگاه، چینش محصولات، توضیحات فروشگاه، کلمات کلیدی و تنظیمات قالب را ویرایش نمایید.
  • از منوی “محصولات” می توانید با انتخاب فروشگاه خود و انتخاب دکمه “جستجو”، تمام محصولات موجود، قیمت و پورسانتشان را مشاهده کنید و لینک آن ها را با استفاده از گزینه “لینک” و یا “لینک خرید” روبروی هر محصول دریافت نمایید. همچنین می توانید با وارد کردن نام یک محصول، تنها لینک همان محصول را دریافت کنید.
  • از منوی “مرتب سازی محصولات” می توانید نحوه دسته بندی و چیدمان محصولات فروشگاه خود را مشخص نمایید.
  • از منوی “سفارشات” می توانید وضعیت سفارشات خود را بررسی کنید.
  • از منوی “امورمالی” می توانید خلاصه وضعیت مالی خود را بررسی کنید، درخواست واریز ثبت نمایید و همچنین حساب بانکی خود را ثبت و مدیریت نمایید.
  • از منوی “آمار و اطلاعات” می توانید یک گزارش دقیق از عملکرد و فروش خود دریافت کنید.
  • از منوی “بنر و تبلیغات” می توانید کد، بنر و لینک خرید پیامکی و تلگرامی را دریافت نمایید.
  • از منوی “تیکت” می توانید با ارسال تیکت با مدیریت و بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.
  • از منوی “زیرمجموعه گیری” می توانید لینک و بنرهای زیرمجموعه گیری مختص به خود را دریافت کنید. لیست زیرمجموعه های خود را مشاهده نمایید و همچنین با قوانین بخش زیرمجموعه گیری آشنا شوید.
  • از منوی “سفارش پیامکی” می توانید راهنمای سفارشات پیامکی را مطالعه فرمایید و سفارشات پیامکی خود را مدیریت نمایید.

قوانین، نکات و سوالات مهم درمورد سیستم همکاری در فروش دایان

نحوه شروع به کار در سیستم دایان شاپ

کسب درآمد از همکاری در فروش دایان

پس از ثبت نام و ورود به پنل کاربری، در اولین قدم شما باید یک فروشگاه اختصاصی برای خودتان ایجاد کنید. برای ثبت فروشگاه به بخش “فروشگاه ها” مراجعه و بر روی گزینه “ایجاد فروشگاه جدید” کلیک کنید. پس از انجام تنظیمات و ساختن فروشگاه جدید، با مراجعه به بخش “محصولات” و استفاده از گزینه “لینک” یا “لینک خرید” می توانید کدهای تبلیغاتی محصولات را دریافت نمایید و در بسترهایی مانند شبکه های اجتماعی ، وبلاگ و یا وب سایت ، قرار دهید و به جذب مشتری برای فروشگاه و محصولات خود بپردازید.

بسته به نوع تبلیغاتی که می خواهید انجام دهید می توانید از کد های فروش پیامکی، تلگرامی و یا اینستاگرامی استفاده نمایید. برای دریافت این کدها، باید در داشبورد، بر روی منوی “بنر و تبلیغات” کلیک کنید تا با وارد کردن کد محصول مورد نظر، کدهای اختصاصی فروش پیامکی، تلگرامی و اینستاگرامی را دریافت کنید.

راهنمای بخش ایجاد فروشگاه در سیستم دایان

با استفاده از ساب دامین

شما می توانید با وارد کردن عبارتی قبل از دامنه اصلی dayanshop.com  فروشگاه اختصاصی خود را به صورت رایگان ایجاد کنید. برای مثال با وارد کردن عبارت  zarinpal به جای subdomain می توانید فروشگاه اختصاصی خود به آدرس zarinpal.dayanshop.com  را بسازید.

  • در بخش عنوان فروشگاه، نام اختصاصی فروشگاهتان را وارد نمایید.
  • در بخش شرح فروشگاه، توضیحاتی مختصر درباره فروشگاه خود بنویسید.
  • تعداد نمایش آخرین محصولات در صفحه اصلی فروشگاه و محصولات پرفروش را می توانید تغییر دهید.
  • در صورتی که می خواهید ربات تلگرامی دایان در این فروشگاه، کاورهای تبلیغاتی را برای شما ارسال کند تیک فعال شدن ربات را بزنید و در غیراین صورت تیک را نزنید.
  • چینش محصولات را نیز می توانید از بین دو گزینه پیش فرض فروشگاه و جدیدترین ها انتخاب کنید.
 

*** سفارش پیامکی چیست ***

این قسمت مختص شماست که سایت یا وبلاگ ندارید و میخواهید از طریق سایت دیوار و شیپور و آپارات کسب درآمد کنید

در سیستم همکاری در فروش دایان امکانی تعریف شده که مشتری می تواند برای خرید هر یک از محصولات، با ارسال پیامک درخواست خودش رو ثبت کند. پس از آن، اپراتورهای دایان با مشتری تماس گرفته و آدرس و مشخصات مشتری گرفته شده و سفارش ثبت می شود.

در این شیوه به ازای هر کد همکاری و کد محصول یک عدد توسط سیستم اختصاص داده می شود. مشتری با ارسال آن عدد به سامانه پیامکی دایان درخواست خرید محصول خود را ثبت می کند. عدد ارسال شده مشتری، توسط سامانه در پنل همکاری که آن کد برای آن ساخته شده قرار خواهد گرفت. سامانه های پیامکی دایان ۱۰۰۰۸۱ می باشند.

برای دریافت کد پیامکی هر محصول که مختص کد همکاری شما باشد می توانید از بخش بنر و تبلیغات پنل همکاری استفاده نمایید.

قوانین برداشت درآمد

حداقل مبلغ برای ثبت درخواست واریزی ۲۰ هزار تومان و حداقل تعداد سفارش ۵ عدد می باشد.

همچنین در یک درخواست واریزی، نسبت پورسانت زیرمجموعه های شما به پورسانت فروش شما نباید بیشتر از ۶ به ۴ باشد. یعنی از کل درآمد، حداکثر ۶۰ درصد مبلغ، باید مربوط به درآمد شما از زیرمجموعه ها باشد و حداقل ۴۰ درصد مبلغ نیز مربوط به پورسانت فروش محصولات توسط خود شما باشد.

با رعایت موارد فوق، می توانید در هر زمان از شبانه روز درخواست واریزی خود را ثبت نموده تا در ۲۴ ساعت کاری واریزی شما انجام گردد.

 

در هر مرحله کار نیاز به راهنمایی داشتید به ای دی بنده در تلگرام پیغام بدید

https://t.me/saleh_btc

جهت دریافت آموزش کسب درآمد با آپارات بعد از ثبت نام به ای دی تلگرام بالا پیام دهید

جمع بندی

در این آموزش به صورت کامل و جامع با سیستم همکاری در فروش دایان و امکانات آن آشنا شدیم. سپس کار با پنل مدیریتی را بررسی کردیم و در نهایت پیشنهاداتی برای افزایش درآمد در این سیستم ارائه نمودیم.

امیدواریم این آموزش برای شما عزیزان مفید واقع گردد و به درآمدی مطلوب با فعالیت در سیستم همکاری در فروش دایان شاپ دست یابید.

 


 

برای شروع و دانلود نرم افزار کسب درآمد کلیک کنید (بزودی)
پشتیبانی و مشاوره در تلگرام برای شروع کار با آی دی @saleh_btc

آرمان بازدید : 548 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

ثروتمندترین افراد جهان چه کسانی هستند؟

www.entekhab.ir/fa/news/.../ثروتمندترین-افراد-جهان-چه-کسانی-هستند
مارک زاکربرگ، موسس سایت فیسبوک نیز با 17 میلیارد دلار دارایی سی و هفتمین نفر در لیست ثروتمندترین افراد جهان منتشر شده توسط مجلۀ فوربس(forbes) است.

ثروتمندترین افراد جهان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/ثروتمندترین_افراد_جهان
وی از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۹ به‌عنوان ثروتمندترین فرد جهان، شناخته می‌شد، ولی سال ۲۰۱۰ کارلوس اسلیم (مالک شرکت آمریکا موویل) در صدر این فهرست قرار گرفت و برای ۴ ...


ثروتمندترین مردان ایران + عکس .... احمد ابریشم چی، متولد سال ۱۳۱۷ قم از کسانی است که در واردات تلفن همراه و وسایل جانبی و .... اکثر غولاى پولدار جهان غول کامپيوترن.

ده رمز موفقیت ثروتمندترین مرد جهان - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/300086/ده-رمز-موفقیت-ثروتمندترین-مرد-جهان
ده رمز موفقیت ثروتمندترین مرد جهان زمانی که بیل گیتز در سال ۱۹۹۷ دانشگاه هاروارد را تمام نکرده رها کرد تا در یک شرکت کوچک نرم افزار کامپیوتر کار کند، کسی ...
ثروتمندترین زن و هشتمین میلیاردر ایران ... خیر- همه كسانی كه در این فهرست قرار گرفته‌اند فارغ از هر چیزی اعضای هیات نمایندگان اتاق ... و ثروتمندترین زن ایران؟

میلیاردرهای ایران چه کسانی هستند؟ - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی
۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ ه‍.ش. - از همین راهروی فکری هم هست، که ثروتمند ترین مردان و زنان دنیا، آنجا که سامانه مالیاتی درستی هم وجود دارد، با افتخار سر خود را بالا می گیرند و از ثروت ...
۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بيل گيتس ثروتمندترين مرد جهان است كه 11 سال متوالي برنده اين عنوان ... او همچنين مي‌‌دانست كه اگر هر كسي زودتر و قبل از همه به آنجا برسد فرصت و ...
ثروتمندترین مرد دنیا چه کسی است؟ بیل گیتس؟ ورن بافت؟ اگرچه شکی در ثروتمند بودن آنها نیست. ثروتمندترین مرد دنیا در طول تاریخ در مقایسه با درصد اقتصاد ملی، ...

(تصاویر) ثروتمندترین افراد جهان - فرارو

fararu.com/fa/news/225600/تصاویر-ثروتمندترین-افراد-جهان
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فرارو- نشریه فوربس لیست سالانه ثروتمندترین افراد جهان را منتشر کرد که بیل ... ۱۳۸ نفر از کسانی که سال گذشته در این فهرست قرار داشتند امسال ...

سی پولدار ایرانی میلیاردرهای ایران چه کسانی هستند؟

www.boursenews.ir/.../سی-پولدار-ایرانی-میلیاردرهای-ایران-چه-کسانی-ه...
از همین راهروی فکری هم هست، که ثروتمند ترین مردان و زنان دنیا، آنجا که سامانه مالیاتی درستی هم وجود دارد، با افتخار سر خود را بالا می گیرند و از ثروت مشروعی می گویند ...
ثروتمندترین مرد جهان و رییس غول نرم‌افزاری مایکروسافت قصد دارد دست‌نوشته‌های خود را در اینترنت به ... ۱۰ ایرانی ثروتمند و میلیاردر در ایران چه کسانی هستند؟! ( عکس).
ثروتمندترین افراد جهان - راههای پولدار شدن/ ثروتمندترین افراد جهان/ ثروتمندان ایرانی ... مي‌توانيد تصور كنيد كسي كه در كودكي در حسرت يك بشقاب غذا بسر مي‌برده، در ...

اسامي 30 ميلياردر ايران - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/news/6488/اسامي-30-ميلياردر-ايران
۲۴ شهریور ۱۳۸۹ ه‍.ش. - اينها را کسي نه مي شناسد، نه ديده، نه حساب هايشان معلوم است. ... از همين راهروي فکري هم هست، که ثروتمند ترين مردان و زنان دنيا، آنجا که سامانه مالياتي ...
۲۴ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - ثروتمند ترین ایرانی های جهان چه کسانی هستند ؟ جامعه > میراث .... مرد حسابی ثروتمندترین مرد جهان زیر 100 ملیارد دلار ثروتشه! بدون نام چهارشنبه 27 ...

ثروتمندترین مردان ایران چه کسانی هستند؟ - افکارخبر

www.afkarnews.ir/.../271802-ثروتمندترین-مردان-ایران-چه-کسانی-هست...
۲۱ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ثروتمندترین مردان ایران چه کسانی هستند؟ شمار زیادی از ایرانیان خارج از کشور کسب و کارهای موفقی دارند. هفته نامه " تجارت فردا " در گزارشی تعدادی ...
بسیاری از مردم در سراسر دنیا نمی‌‌دانند كارلوس سلیم الو چه كسی است، در حالی كه او بی شك یكی از مشهورترین افراد در تاریخ مكزیك می‌‌باشد الو.

ثروتمندترین زن ایران همراه با عکس - پرشین فال

www.persianfal.com › سرگرمی › مطالب جالب و خواندنی
۲۶ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - ثروتمندترین زن ایرانی را بشناسید مطالب جالب و خواندنی سرگرمی. ... خیر- همه کسانی که در این فهرست قرار گرفته‌اند فارغ از هر چیزی اعضای هیات ...
۱۴ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - جدول زیر به صورت مشخص اسامی ثروتمند ترین کارآفرینان ایرانی را در خود جایی داده است ... بخش مهمی از این افراد را کسانی تشکیل می دهند که سرمایه های خود در داخل .... جنتی/ افزایش 63درصدی حقوق نهاد ریاست جمهوری/ زنجانی مرد «دَبه»!

زندگی‌نامه وارن بافت، ثروتمندترین مرد جهان - وبسوار

websavar.ir/fa/news/2300/زندگی‌نامه-وارن-بافت-ثروتمندترین-مرد-جهان
... و در رتبه‌بندی فوربس در سال ۲۰۰۸ میلادی، به عنوان ثروتمندترین مرد جهان شناخته ... بافت با خواندن كتاب گراهام به نام "چه كسی می تواند مشاور خود را پیدا كند" در ...
ثروتمندترین آمای جهان چه کسانی هستند , ثروتمندترین افراد در کدام کشور های دنیا هستند .,ثروتمندترین های جهان چه کسانی هستند ؟

بیل گیتس دوباره ثروتمندترین مرد جهان شد - پارسینه

www.parsine.com/fa/.../بیل-گیتس-دوباره-ثروتمندترین-مرد-جهان-شد
بیل گیتس -بنیان گذار بشر دوست مایکروسافت- بار دیگر توانست عنوان ثروتمندترین مرد دنیا را از آن خود کند، مردی که هیچ کسی در دنیا بیشتر از او پول ندارد!
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گروه ترجمه: به‌رغم کاهش قیمت نفت و تنزل ارزش یورو، ثروتمندترین افراد جهان در برابر آشفتگی‌های اقتصادی جهان مقاومت کرده‌اند و دوباره بر ثروت‌شان ...

باشگاه ثروتمندان - سرگذشت ثروتمندترین مرد جهان

servatmandan.blogfa.com/tag/سرگذشت-ثروتمندترین-مرد-جهان
زندگينامه ثروتمند ترين مرد جهان؛ وارن بافت. ثروتمند ترين شخص جهان، كسي جز وارن ادوارد بافت نيست، كه جالب ترين سرگذشت را ميان ثروتمندان دنيا از نظر نحوه ...
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معرفی ثروتمندترین زنان در حوزه فناوری، رده بندی های مختلفی از ثروتمندترین های جهان، ماریسا مایر، مدیرعامل یاهو، وانگ هونگ، مدیرعامل کمپانی اچ تی ...
۲۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - صفحه اصلی داغترین خبر ها ثروتمند ترین افراد جهان همگی آی تی من هستند! ... اما وی تنها کسی است که از دست رفتن ۵ میلیارد دلار برایش سخت و ...

خبرگزاری ایمنا - ثروتمند‌ترين مرد جهان چه كسي است؟

www.imna.ir/fa/doc/news/199842/ثروتمند-ترين-مرد-جهان-كسي
۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سرگئي پوگاچف كه به بانكدار كرملين معروف است، مي‌گويد: مادامي كه پوتين، رييس‌جمهوري روسيه است، ثروتمندترين فرد جهان محسوب مي‌شود.

ثروتمندترین مردان جهان

matlabhaa.ir/detail/b1bcf60c6dba018fd4dc6b2c1fa7c3bf/article/6/
ثروتمندترین مردان ایران عکس،ثروتمندترین ایرانی در جهان عکس پیر امیدیار در 21 ... جهان ۱۰ ،ثروتمندترین افراد جهان ۱۰ ایرانی ثروتمند و میلیاردر در ایران چه کسانی ...

دوران نوجوانی 11 فرد موفق و ثروتمند دنیا چگونه گذشت ...

digiato.com/article/2015/.../دوران-نوجوانی-11-فرد-موفق-و-ثروتمند-دنیا...
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۱۶ مرد ۱۳۹۴ ۲۳:۳۰ ... روی موفقیت مایکروسافت کار کند و همین باعث شد که وی ثروتمندترین مرد جهان شود. .... mohammadدر جواب به ط ـوسی ۱۷ مرد ۱۳۹۴ ۱۲:۲۳ ... چون توی همین ایران کسانی رو داریم که با همین امکانات داخلی و تنها عزم و اراده ی ...

پول دار ترین افراد دنیا چه کسانی هستند؟ - ثروتمندترین مردان ...

www.goodsearcher.ir/tdcdfscdcqrnjdsdsncvndnsdcacynvcrctdntm.html
پولدارترین مردان جهان را اعلام کرد نام آشنای بیل گیتس همچنان در میان پول. ثروتمندترین مردان ایران + عکساحمد ابریشم چی، متولد سال ۱۳۱۷ قم از کسانی است که در واردات ...

خانه ثروتمندترین مرد جهان

00060.ir/+خانه+ثروتمندترین+مرد+جهان
معرفی ثروتمندترین "ثروتمندان ایرانی" در جهان عکس خانه پولدارترین مرد جهان (خانه ... ثروتمندترین افراد جهان - ۱۰ ایرانی ثروتمند و میلیاردر در ایران چه کسانی هستند؟
زندگینامه ثروتمند ترین مرد جهان؛ وارن بافت ثروتمند ترین شخص جهان، کسی جز وارن ادوارد بافت نیست، که جالب ترین سرگذشت را میان ثروتمندان دنیا از نظر نحوه ...

ثروتمندترین مردان بازیکن فوتبال جهان چه کسانی هستند ...

https://iranfun.net/1394/06/.../ثروتمندترین-مردان-بازیکن-فوتبال-جهان...
۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ثروتمندترین مردان بازیکن فوتبال: همیشه این که کدام بازیکنان پولدارتر هستند سوژه رسانه‌های جهان بوده است. اما این که رسما آماری اعلام شود، تا به حال ...
میلیونر های تاریخ ثروتمند ثروتمندترین مردان تاریخ ثروتمندان تاریخ,اسامی ثروتمندان تاریخ,هنری فورد,بیل گیتس,تاریخ ایران و جهان,تاریخ و تمدن. ... کوتاه کردن موی مردان را چه کسی مرسوم کرد؟ سکه,تاریخچه ساخت اولین سکه ها,زمان ساخت اولین سکه ها ...

ده زن ثروتمند جهان چه کسانی هستند؟ - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/184796/ده-زن-ثروتمند-جهان-چه-کسانی-هستند
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ده زن ثروتمند جهان چه کسانی هستند؟ کریستی والتون، ۵۹ ساله با ثروتی بالغ بر ۳۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار ثروتمندترین زن جهان به شمار می‌رود.
ثروتمندترین مردان جهان کسی نیست جز امام خامنه ای اما دارایی ایشان را باید رو کرد : سید علی خامنه ای ثروتمندترین رهبر دنیاست چرا که خونی که در رگ ماست همه هستی مان
ثروتمندترین مرد دنیا چه کسی است؟ بیل گیتس؟ ورن بافت؟ اگرچه شکی در ثروتمند بودن آنها نیست. ثروتمندترین مرد دنیا در طول تاریخ در مقایسه با درصد اقتصاد ملی، ...

ثروتمندترین زن ایرانی چه کسی است؟ - رادیو ثروت

www.radioservat.com/riches/.../10-who-is-the-richest-woman.html
ثروتمندترین زن ایرانی چه کسی است؟ .... خداوند در قرآن می‌فرماید چه کسی است که مرا قرض نیکو دهد و در ادامه‌اش وعده می‌دهد که آنها ..... دست نوشته های ثروتمندترین مرد جهان ...
۲۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ویلیام هنری گیتس سوم یکی از پایه‌گذ‌اران شرکت مایکروسافت پس از یک دوره ۴ ساله بار دیگر رتبه اول ثروتمندترین مرد جهان را به خود اختصاص داد.

ثروتمندترين افراد جهان را بشناسيد+ تصاوير و زندگينامه ...

7ganj.ir/10-نفر-از-ثروتمندترين-افراد-جهان/
۲۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ثروتمندترین افراد جهان را بشناسید+ تصاویر و زندگینامه. ۱۰ فرد ثروتمند در جهان، این افراد کسانی هستند که کمابیش چیزهایی که در زندگی روزانه‌ی ...

ثروتمندترین افراد جهان در سال 2009 چه کسانی هستند؟ - آفتاب

aftabnews.ir/fa/.../ثروتمندترین-افراد-جهان-در-سال-2009-چه-کسانی-هست...
۲۳ اسفند ۱۳۸۷ ه‍.ش. - به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، در رده‌بندی جدید باردیگر «بیل گیتس» بنیان‌گذار شرکت مایکروسافت ثروتمندترین مرد جهان شناخته شد. وی سال ...

ثروتمندترین مردان جهان چه کسانی هستند و چطور به این ...

www.zendegijadid.ir/the-richest-men-in-the-world-who-they-are-and-ho...
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سال گذشته مجله فوربس 946 میلیاردر (از آنجایی که هزاران میلیونر وجود داشت این مجله خودش را برای لیست کردن آ«ها به زحمت نینداخت) را با مجموع…

ثروتمند‌ترین مرد جهان شطرنج را به چه‌ کسی باخت؟ - همشهری آنلاین

hamshahrionline.ir/details/247366/Society/socialnews
۷ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - همشهری آنلاین: ثروتمند‌ترین مرد جهان بودن لزوما به معنی در اختیار داشتن تمامی دارایی‌ها و توانایی‌های جهان نیست، همانطور که قهرمان شطرنج جهان بودن الزاما ...

دارایی پولدارترین آدم‌های دنیا چقدر است؟ - خبرگزاری مهر | اخبار ...

www.mehrnews.com/news/.../دارایی-پولدارترین-آدم-های-دنیا-چقدر-است
۲۲ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بیل 59 ساله از سال 1994 در رده نخست فهرست ثروتمندترین افراد جهان قرار ... اما او کسی است که بعد از 15 سال به امپراطوری بیل گیتس در صدر جدول ...

بیل گیتس برای شانزدهمین بار ثروتمندترین فرد جهان شد ...

www.dw.com/fa-ir/بیل-گیتس...ثروتمندترین...جهان.../a-18290244
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مجله «فوربس» فهرست سالانه خود از ثروتمندترین افراد جهان را منتشر کرده و بار دیگر بیل گیتس در صدر این ... ده زن ثروتمند جهان چه کسانی هستند؟

زندگی‌نامه وارن بافت، ثروتمندترین مرد جهان | بویر نیوز - خبر

boyernews.com/143615/زندگی‌نامه-وارن-بافت،-ثروتمندترین-مر/
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زندگی‌نامه وارن بافت، ثروتمندترین مرد جهان. ... بافت با خواندن کتاب گراهام به نام “چه کسی می تواند مشاور خود را پیدا کند” در تجارت خود تحولی ایجاد ...

ثروتمندترین مردان ایران چه کسانی هستند - سراج24

seraj24.ir/fa/news-details/.../ثروتمندترین-مردان-ایران-چه-کسانی-هستند/
... وبگردی · بین الملل · ثروتمندترین مردان ایران چه کسانی هستند. تاریخ : 20/مهر/1392 - 15:41 کد خبر : 39640. <span style='color:;background-color:;font-family ...

پول دار ترین افراد دنیا چه کسانی هستند؟ - آپارات

www.aparat.com/v/.../پول_دار_ترین_افراد_دنیا_چه_کسانی_هستند؟
kanaannoyer پول دار ترین افراد دنیا چه کسانی هستند؟ پولدار ترین , ثروتمند ترین , , kanaannoyer.

ثروتمندترین مردان وزنان ایران - فارسی 98

farsi98.ir/news/ثروتمندترین-مردان-وزنان-ایران
ثروتمندترین مردان ایران کدامند ... ثروتمندترین مردان ... ثروتمندترین افراد جهان - ۱۰ ایرانی ثروتمند و میلیاردر در ایران چه کسانی هستند؟! ( عکس ... دانشگاه پردیس علامه ...

برچسب ها - ثروتمندترین مرد جهان - شفاف

shafaf.ir/fa/tag/1/ثروتمندترین%20مرد%20جهان
بهترین و زیباترین خانه جهان متعلق به ثروتمندترین مرد جهان... اقامتگاه بیل گیتس ثروتمندترین مرد جهان و رییس هیات مدیره... شرکت ... رقبای مرداک چه کسانی هستند؟

ثروتمندترین افراد جهان می‌گویند : 10 عادت پول‌ساز | 4Farda

4farda.com/1393/07/ثروتمندترین-افراد-جهان-می‌گویند-10-عاد/
ثروتمندترین افراد جهان می‌گویند : ۱۰ عادت پول‌ساز ... در این مقاله می‌خواهیم ۱۰ عادت تأثیرگذار ثروتمندترین افراد جهان را بررسی کنیم تا به .... چه کسی به شغل نیاز دارد؟
۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - زندگینامه ثروتمند ترین مرد جهان؛ وارن بافت. ثروتمند ترین شخص جهان، كسی جز وارن ادوارد بافت نیست، كه جالب ترین سرگذشت را میان ثروتمندان دنیا ...
ثروتمندترین زوج‌ های جهان چه کسانی هستند ,مقدار ثروت ثروتمند ترین زوج های جهان, ... فروشگاه های زنجیره ای «زارا»، به عنوان ثروتمندترین مرد اروپا شناخته شده است.

زندگی نامه ثروتمندترین مرد جهان - نودهشتیا - دانلود کتاب

www.forum.98ia.com › عمومی › سرگرمی › مطالب جالب و خواندنی
3پست - ‏2 نویسنده
زندگی نامه ثروتمندترین مرد جهان منبع: http://ackt.ir/ تاريخ انتشار: 1388-09-22 نويسنده: ... ثروتمند ترين شخص جهان، كسي جز وارن ادوارد بافت نيست، كه جالب ترين ...

ثروتمندترین مردان ایران چه کسانی هستند - لینک گردی

linkgardi.ir/news/ثروتمندترین-مردان-ایران-چه-کسانی-هستند
اسدالله عسگر اولادی، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین است و وضعیت واردات ایران از چین ...
۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همه ما می‌توانیم با نگاه به نحوه زندگی افراد موفق، درس‌های زیادی بگیریم، اما برای شروع این یادگیری چه کسی بهتر از ثروتمندترین فرد جهان یعنی ...

ثروتمند ترین فوتبالیست انگلستان چه کسی است؟ :: دانلود ...

downloadder.blog.ir/.../ثروتمند-ترین-فوتبالیست-انگلستان-چه-کس...
۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ثروتمندترین فوتبالیست‌های دنیا چه کسانی هستند؟ ... بیل گیتس ثروتمندترین مرد جهان است که 11 سال متوالی برنده این عنوان بوده و دارایی او در ...
۸ آبان ۱۳۸۹ ه‍.ش. - آموزش مدل مو برای کسانی که می خواهند متفاوت باشند! آخرین خبرها .... عکس منزل و ماشین بیل گیتس ثروتمندترین مرد جهان. عکس هایی از خانه و ماشین ...

الف - روایت دختر هاشمی از ثروت پدرش

alef.ir/vdceev8zejh8fxi.b9bj.html?17wml
۲۶ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - وقتی از دختر ایشون می پرسی بابات ثروتمندترین مرد ایرانه میخوای بگه ... یکی از خیانت های هاشمی که کسی در موردش حرف نمی زند عقب نشینی های ...

بالاترین: ثروتمندترین مردان مسلمان جهان

https://www.balatarin.com/permlink/2015/8/31/3944542
۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برخی از ثروتمند ترین مردان جهان از میان مسلمانان هستند. ... در ادامه ده نفر از ثروتمندترین مردان مسلمان جهان را به شما معرفی کنیم. ... ۷ تصاویر یک مدرسه در ثروتمندترین کشور جهان (حدود ۳ سال پیش); ۳ ده زن ثروتمند جهان چه کسانی هستند؟
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ده زن ثروتمند جهان چه کسانی هستند؟ کریستی والتون، ۵۹ ساله با ثروتی بالغ بر ۳۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار ثروتمندترین زن جهان به شمار می‌رود.
ثروتمندترین ستاره های پورنو در جهان چه کسانی هستند؟ کسب… ... اما اغلب بازیگران مرد و زن را درو نیست بسیاری از موفقیت های مالی کار خود را. است که احتمالا به همین ...

ثروتمندترين زن جهان چه كسي است؟ | - احساسات فرهنگی

www.sensesculturalfarsi.org/ثروتمندترين-زن-جهان-چه-كسي-است؟/
۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ثروتمندترين زن جهان چه كسي است؟ sharapoa ماریو شاراپوآ تنیسور مشهور روسی از سوی خبرگزاری اقتصادی بلومبرگ، ثروتمندترین زن جهان شناخته ...

سایت جماران - ثروتمندترین تاجر بخش نفت و گاز در جهان ...

www.jamaran.ir/.../ثروتمندترین_تاجر_بخش_نفت_و_گاز_در_جهان_کی...
۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما ثروتمندان افراد این حوزه در دنیا چه کسانی هستند؟ با اقتصاد ایرانی همراه ... ثروتمند ترین مرد هند، ثروتمد ترین فرد دنیا در حوزه نفت و گاز هم هست.
۲۰ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ثروتمندترین مردان ایران چه کسانی هستند. تراز: شمار زیادی از ایرانیان خارج از کشور کسب و کارهای موفقی دارند. هفته نامه "تجارت فردا" در گزارشی ...
۲ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - گفتگو با ثروتمندترین زن ایران ... کمک کردن به کسانی که راهی را برای متوسل شدن و گرفتن اطلاعات مورد نیاز خود نمی‌توانند داشته باشند. تاکنون ...

زندگینامه ثروتمند ترین مرد جهان؛ وارن بافت | تحلیل و مشاوره ...

www.bourse-iran.ir/زندگینامه-ثروتمند-ترین-مرد-جهان؛-وارن/
۲۶ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - زندگینامه ثروتمند ترین مرد جهان از سرمایه گذاری در بورس. ثروتمند ترین شخص جهان، کسی جز وارن ادوارد بافت نیست، که جالب ترین سرگذشت را میان ...

بیل گیتس، «ثروتمند‌ترین» فرد جهان در سال ۲۰۱۵ شد - فردا

www.radiofarda.com/content/f4_forbes_rich...world.../26878340.html
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اسلیم در سال ۲۰۱۳ عنوان ثروتمند‌ترین مرد جهان را به خود اختصاص داده بود. بعد از او نیز ... ۱۳۹۳ ۱۵:۲۸. در افغانستان کسی هست که تو لیست باشد ممنون ...

بیل گیتس باردیگر عنوان ثروتمندترین مرد جهان را از آن خود ...

https://www.youtube.com/watch?v=7klEnSgHzYk
۲۶ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بارگذاری توسطeuronews (به زبان فارسی)
بیل گیتس، مالک مایکروسافت عنوان ثروتمندترین شهروند... یورونیوز، پربیننده ... مجله فوربس نام 400 تن از ثروتمندترین مردان جهان وآمریکا ر منتشر کرده است. مجموع ثروت این ...
ثروتمندترین صهیونیست های جهان چه کسانی هستند؟ ... باشد که با بیست میلیارد دلار ثروت جزو ثروتمند ترین مردان جهان بوده که وی را پدر انقلاب های مخملی نیز می دانند.

ثروتمندترین مردان جهان کسی نیست جز امام خامنه ای ... - همدانـــــم

www.hamedanam.ir/.../ثروتمندترین-مردان-جهان-کسی-نیست-جز-اما.html
ثروتمندترین مردان جهان کسی نیست جز امام خامنه ای (روحی فداک). 21 فروردین 1393 سعید ... سید علی خامنه ای ثروتمندترین رهبر دنیاست چرا که خونی که در رگ ماست
۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ثروتمند ترین ایرانی های جهان چه کسانی هستند ؟ – خبرآنلاین ... ۱۵- ثروتمندترین مرد ایران ثروتمندترین زوج‌های جهان اسامی ثروتمندترین

راز يك موفقيت ; زندگينامه وارن بافت، پولدار ترين مرد جهان

npshop.net/.../راز-يك-موفقيت-زندگينامه-وارن-بافت-پولدار-ترين-مرد-...
راز يك موفقيت ; زندگينامه وارن بافت، پولدار ترين مرد جهان,وارن بافت ، پولدار ترين مرد جهان ، 74 ... زير دست يكي از ثروتمند ترين افراد دنيا، چه كساني كار مي كنند؟

خانه ثروتمندترین مردان جهان - سیسیل

c-sil.kianblog.com/tag-خانه-ثروتمندترین-مردان-جهان.html
نشریه "بلومبرگ بیلیونر ایندکس" با اعلام اسامی ثروتمندترین مردان جهان، فهرست . ... ثروتمندترین افراد جهان - ۱۰ ایرانی ثروتمند و میلیاردر در ایران چه کسانی هستند؟
ثروتمندترین مرد دنیا چه کسی است؟ بیل گیتس؟ ورن بافت؟ اگرچه شکی در ثروتمند بودن آنها نیست. ثروتمندترین مرد دنیا در طول تاریخ در مقایسه با درصد اقتصاد ملی، ...
۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رحال حاضر 286 زن میلیاردر در جهان حضور دارند که 12.3 درصد از میلیاردرهای جهان را تشکیل می‌دهند. با این حال بیشتر این زنان، ثروت خود را نه از طریق ...

[PDF]ﺛﺮوﺗﻤﻨﺪﺗﺮﻳﻦ ﻣﺮد ﺑﺎﺑﻞ

www.idro.ir/Develop/DocLib/ثروتمندترین%20مرد%20بابل.pdf
ﻛﺘﺎب ﺛﺮوﺗﻤﻨﺪ ﺗﺮﻳﻦ ﻣﺮد ﺑﺎﺑﻞ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ اي از داﺳﺘﺎﻧﻬﺎي واﻗﻌﻲ اﺳﺖ ﻛﻪ ﻫﻢ از ﻟﺤﺎظ ادﺑﻲ. و ﻫﻢ ﺑﻪ ﻟﺤﺎظ. راﻫﻨﻤﺎﺋﻲ ﻫﺎي ... ﭘﺲ اﻧﺪاز او از ﺑﻴﻦ ﻣﻲ رود و او ﻳﺎد ﻣﻲ ﮔﻴﺮد ﻛﻪ ﻫﺮ ﻛﺴﻲ ﺑﺮاي ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ﮔﺬاري ﺑ. ﻪ ﻓﺮد. ﺑﻲ ﺗﺠﺮﺑﻪ اي ...

بازده - میلیاردر اسپانیایی عنوان ثروتمندترین آدم جهان را از ...

www.bazdeh.org/.../2246-میلیاردر-اسپانیایی-عنوان-ثروتمندترین-آدم-...
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - میلیاردر اسپانیایی عنوان ثروتمندترین آدم جهان را از بیل گیتس ربود. جهان، حالا یک مرد ثروتمند جدید دارد.این ثروتمند کسی نیست جز آمانیکو اورتگا ...

ثروتمندترین شیوخ عرب چه کسانی هستند؟ - Mobadalat

www.mobadalat.com/.../140-ثروتمندترین-شیوخ-عرب-چه-کسانی-هستن...
۲۶ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شیخ محمد حسین علی العمودی با 14 میلیارد و 300 میلیون دلار در جایگاه دوم این لیست و و نیز در رتبه 63 ثروتمندترین مردان جهان قرار دارد . با وجودی که ...

ثروتمندترین ایرانی جهان - شاه بابایی

shahbabaee.com/ثروتمندترین-ایرانی-جهان
۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ( پی یر امیدیار))، مرد ایرانی تبار 42 ساله ای که توانسته است با داشتن ... مجلۀ (( فوربس)) در لیست سالیانۀ خود که به معرفی ثروتمندترین افراد جهان می پردازد بر ... حتماً کسانی که با اینترنت سرو کار دارند با نام این شبکه آشنا هستند.
ثروتمندترین زن جهان نیز خانم لیلیان بتن کورت دختر مالک شرکت لورآل ... وی به حمایه از حقوق زنان شهرت داشته و نخستین کسی است که در عربستان سعودی برای طیاره ...
۲۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ثروتمندترین مردان جهان کسی نیست جز امام خامنه ای اما دارایی ایشان را باید رو کرد : سید علی خامنه ای ثروتمندترین رهبر دنیاست چرا که خونی که در رگ ...

پولدارترين فوتبالیست دنیا +عكس : نیک تک

niktak.ir/2337/پولدارترين-فوتبالیست-دنیا-عكس.html
۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - صفحه نخست آنلاین,مسی ثروتمندترین فوتبالیست جهان، رونالدو دوم,فهرست ... زن و هشتمین میلیاردر ایران که,مایه‌دارترین فوتبالیست ایران چه کسی است؟ شفاف,ثروتمندترین مردان ایران عکس,پولدارترين فوتبالیست دنیا عكس ...
امير وليد به پشتيبانی از حقوق زنان شهرت دارد و نخستين کسی است که در کشور عربستان سعودی برای ... آليس والتون به عنوان ثروتمندترين زن جهان معرفی شده است

ثروتمندترین مردان ایران چه کسانی هستند؟ - افکار نیوز | خبر ...

khabarfarsi.com/n/6837987
۲۲ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش افکارنیوز ، شرح زندگی تعدادی از این افراد به این قرار است: - بابک زنجانی - بابک زنجانی (متولد 12 مارس 1971 در تهران) تاجر و سرمایه دار ...
۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - با ثروتمند ترین مرد جهان آشنا شوید + عکس. کارلوس اسلیم مکزیکی برای چهارمین ... ثروتمندترين افراد جهان چه کساني هستند؟ Bookmark and Share.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ثروتمندترین افراد جهان که دانشگاه نرفته‌اند+تصاویر و میزان ثروتمند ... جوان ترین میلیاردر دنیا کسی نیست جز سازنده شبکه اجتماعی معروف "فیس ...
حلقه شجره طیبه صالحین شهیدکاوه بزن آباد - ثروتمندترین مرد جهان کسی نیست جز امام خامنه ای (روحی فداک) -

ثروتمندترین افراد ایران ویکیپدیا - شاهو نیوز

www.shahonews.com/tag/ثروتمندترین-افراد-ایران-ویکیپدیا
در تاریخ بشریت افرادی ثروتمند بودند و افرادی مشهور و ثروتمند. بشریت، میلیاردرهای زیادی را در سراسر دنیا به خود دیده است، اما افراد مولتی میلیاردر زیادی بوده‌اند که ...

2 نفری كه 4 برابر 20 غول سرمایه‌دار جهان ثروت دارند!

www.fardanews.com/.../2-نفری-كه-4-برابر-20-غول-سرمایه‌دار-جهان-ثرو...
۱۴ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - كارلوس اسلیم، ثروتمندترین مرد حال حاضر جهان به همراه خانواده اش جمعا 74 .... مگه میشه کسی با این ثروت عجیب وغریب از دست این همه خبرنگار فرار کنه.
به نقل از گروه اینترنتی سایت رهروان ولایت وبلاگ شخصی خادم الشهدا منتشر کرد : ثروتمندترین مردان جهان کسی نیست جز امام خامنه ای (روحی فداک). اما دارایی ایشان را ...

خاطرات کارمندان بانک ملی - ثروتمندترین مردان ایران چه کسانی ...

iranwiki.net/detail/1103311/article/8
شرکت سکویا سرویس خواب کودک ونوجوان - این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کسب و کار در ایران است. ... ۴ سپتامبر ۱۹۹۵، یک سرویس آنلاین به نام وب‌سایت ...

ثروتمندترین مردان ایران چه کسانی هستند؟ | شمار زیادی از - قطره

www.ghatreh.com/news/.../ثروتمندترین-مردان-ایران-کسانی-هستند
۲۲ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ثروتمندترین مردان ایران چه کسانی هستند؟ شمار زیادی از ایرانیان خارج از کشور کسب و کارهای موفقی دارند. هفته نامه "تجارت فردا" در گزارشی تعدادی از ...
۳۱ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ثروتمندترین صهیونیستهای جهان چه کسانی هستند؟ ... میلیارد دلار ثروت جزو ثروتمند ترین مردان جهان بوده که وی را پدر انقلاب های مخملی نیز می دانند.

10 زن ثروتمند جهان چه کسانی هستند؟ - زمان

www.zamannews.ir/بخش...4/16352-زن-ثروتمند-جهان-چه-کسانی-هستند
۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کریستی والتون، ۵۹ ساله با ثروتی بالغ بر ۳۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار ثروتمندترین زن جهان به شمار می‌رود. این زن آمریکایی مالک سوپرمارکت‌های ...

ثروتمندترین افراد روی زمین را بشناسید (1) + عکس - بانکی

banki.ir/raz.../17747-ثروتمندترین-افراد-روی-زمین-را-بشناسید-(1)-ع...
به گزارش بانکی دات آی آر، خیلی ها تصور می کنند از نظر ثروت روی دست کسی مثل زاکربرگ وجود ندارد درصورتی که زاکربرگ در فهرست ثروتمندترین افراد جهان رتبه ...

ثروتمندترین فرد جهان در سال 2015 چه کسی است؟ +عکس - پرداد

www.pardad.ir/N_ثروتمندترین-فرد-جهان-در-سال-2015-چه-کسی-است-ع...
ثروتمندترین فرد جهان در سال 2015 چه کسی است؟ +عکس. تاریخ درج : 1393/12/12 تعداد نمایش : 1651. به گزارش پرداد به نقل از عصر ایران : بیل گیتس بنیانگذار ...

۲۰ فرد ثروتمند طول تاریخ - زومیت

www.zoomit.ir/articles/etc/20801-20-most-wealthiest-man-ever
۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۲۰ مرد ثروتمند تاریخ را بهتر بشناسید. ... حتی پس از گذشت سالیان دراز از مرگ او، استفان همچنان جایی در بین ثروتمندترین افراد دنیا دارد. او امپراطوری ثروت خود را بر ..... خیلی جالب بود جز بیل گیتس کسی زنده نبود کاش لیست ...
۲۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به این ترتیب روز تلخی برای میلیاردرهای جهان رقم خورد. نخستین که کسی که ضرر کرده‌است، بیل گیتس بوده‌است که ۱.۷میلیارد دلار از دارایی خود را ...

ثروتمندترین مردان ایران چه کسانی هستند؟ - لرستان خبر

www.lorestankhabar.com/.../43097-ثروتمندترین-مردان-ایران-چه-کسانی...

۲۲ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ثروتمندترین مردان ایران چه کسانی هستند؟ شمار زیادی از ایرانیان خارج از کشور کسب و کارهای موفقی دارند. هفته نامه" تجارت فردا" در گزارشی تعدادی از ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟