loading...

کسب درآمد از اینترنت

بسته بندی دستمال کاغذی در منزل - آفتاب www.aftabir.com › کاروسرمایه › بازار کار › کار در منزل ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بسته بندی دستمال کاغذی در منزل توسط شرکت ان

آموزش رایگان کسب درآمد ثابت از اینترنت ماهیانه

درآمد ثابت ماهیانه با کامپیوتر خانگی , لپ تاپ و گوشی

از طریق سایتهای دیوار ,شیپور و آپارات وقت خود را به پول تبدیل کنید

در این آموزش با سیستم همکاری در فروش دایان به عنوان راهی مطمئن برای کسب درآمد از اینترنت آشنا می شویم.

کسب درآمد از همکاری در فروش

بطور خلاصه در این روش کسب درآمد، شما تبلیغات محصولات موجود در سیستم همکاری در فروش را در سایت های آگهی دیوار و شیپور قرار می‌دهید. هر موقع مشتری از طریق تبلیغات شما خریدی انجام داد، درصدی از قیمت آن محصول به حساب شما واریز می‌شود. پس شما در هیچ کار دیگری مانند ارسال سفارش، ارتباط تلفنی با مشتری و یا خدمات پس از فروش درگیر نخواهید شد و به راحتی کسب درآمد خواهید کرد.

 

نمونه تبلیغات قرار داده شده در سایت دیوار و شیپور :

https://divar.ir/manage/2QwufZAHp4unbA

https://www.sheypoor.com/dfdf8dfd

 

به همین سادگی با درج محصولات فروشگاه دایان در دو سایت دیوار و شیپور میتونید بین 1 الی 2 میلیون تومن در ماه درآمد داشته باشید

برای کسب درآمد های بیشتر بزودی نرم افزاری رو بهتون معرفی میکنم که از طریق سایت آپارات به درامدی چند برابر درآمدی که در بالا ذکر شد برسید


در این روش، هیچ محدودیت و سقفی برای درآمد وجود ندارد و هرچقدر بتوانید در تبلیغات و بازاریابی موفق تر عمل کنید، به همان میزان درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

سیستم همکاری در فروش دایان شاپ

سیستم همکاری در فروش دایان ( Dayan )

دایان یک سیستم همکاری در فروش است که  صدها فروشگاه اینترنتی به آن متصل هستند و از خدمات آن بهره می گیرند. فروشگاه اصلی این سیستم، دایان شاپ ( DayanShop ) نام دارد.

سیستم همکاری در فروش دایان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با نام ایرنا شاپ آغاز نمود و در سال ۱۳۸۸ نام خود را به دایان تغییر داد و از آن زمان تا کنون سابقه و عملکرد مثبتی از خود برجای گذاشته است.

سیستم جامع کسب درآمد دایان خود را اینگونه معرفی می نماید:

سیستم دایان برای بهبود و افزایش کسب درآمد شما، در فضای مجازی ایجاد شده است. شما اگر پشتکار داشته باشید حتی بدون سایت و وبلاگ هم می توانید از آن به درآمد عالی برسید. دایان شما را در فروش محصولاتش شریک کرده و باعث می شود به مخاطبان خود محصولات مناسب و با کیفیت ارائه دهید.

مزایای سیستم همکاری در فروش دایان

  • ارائه فروشگاه رایگان با آدرس اختصاصی yourname.dayanshop.com
  • امکان ایجاد بی نهایت فروشگاه رایگان و پارک بی نهایت دامنه.
  • اگر دامنه اختصاصی دارید، می توانید فروشگاه را با دامنه اختصاصی خود نیز بسازید.
  • برخورداری از پنل کاربری حرفه ای و آسان برای مدیریت فروشگاه و بازاریابی.
  • امکان تبلیغ و فروش محصولات در تلگرام با لینک های مخصوص به فروش تلگرامی.
  • دارا بودن محصولات بسیار جذاب، جدید، متنوع، معتبر و پربازده با پورسانت بسیارعالی.
  • سیستم همکاری در فروش دایان به صورت روزانه واریزی های بالای ۲۰ هزار تومان را پرداخت می کند.
  • گزارشات مالی شفاف و دقیق با تسویه حساب منظم.
  • امکان جذب زیرمجموعه و دریافت پورسانت به ازای فروش زیرمجموعه ها.
  • امکانات و مزایای ویژه برای وب مسترهای قدیمی، معتبر و پر فروش.
  • پشتیبانی مناسب از کاربران و مشتریان به وسیله تیکت، ایمیل و تلفن.

عضویت و فعالیت در سیستم دایان

برای عضویت در سیستم همکاری در فروش دایان ، ابتدا بر روی دکمه زیر کلیک نمایید. سپس فرم را تکمیل کنید و بر روی دکمه “ثبت نام” کلیک نمایید.

حال با استفاده از گزینه “ورود به پنل همکاری” و وارد نمودن ایمیل و رمز عبور، وارد پنل کاربری خود شوید.

آشنایی با پنل کاربری سیستم دایان

  • از منوی “فروشگاه ها” به صورت رایگان می توانید فروشگاه خود را ایجاد کنید و به مدیریت آن بپردازید. به عنوان مثال می توانید عنوان فروشگاه، چینش محصولات، توضیحات فروشگاه، کلمات کلیدی و تنظیمات قالب را ویرایش نمایید.
  • از منوی “محصولات” می توانید با انتخاب فروشگاه خود و انتخاب دکمه “جستجو”، تمام محصولات موجود، قیمت و پورسانتشان را مشاهده کنید و لینک آن ها را با استفاده از گزینه “لینک” و یا “لینک خرید” روبروی هر محصول دریافت نمایید. همچنین می توانید با وارد کردن نام یک محصول، تنها لینک همان محصول را دریافت کنید.
  • از منوی “مرتب سازی محصولات” می توانید نحوه دسته بندی و چیدمان محصولات فروشگاه خود را مشخص نمایید.
  • از منوی “سفارشات” می توانید وضعیت سفارشات خود را بررسی کنید.
  • از منوی “امورمالی” می توانید خلاصه وضعیت مالی خود را بررسی کنید، درخواست واریز ثبت نمایید و همچنین حساب بانکی خود را ثبت و مدیریت نمایید.
  • از منوی “آمار و اطلاعات” می توانید یک گزارش دقیق از عملکرد و فروش خود دریافت کنید.
  • از منوی “بنر و تبلیغات” می توانید کد، بنر و لینک خرید پیامکی و تلگرامی را دریافت نمایید.
  • از منوی “تیکت” می توانید با ارسال تیکت با مدیریت و بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.
  • از منوی “زیرمجموعه گیری” می توانید لینک و بنرهای زیرمجموعه گیری مختص به خود را دریافت کنید. لیست زیرمجموعه های خود را مشاهده نمایید و همچنین با قوانین بخش زیرمجموعه گیری آشنا شوید.
  • از منوی “سفارش پیامکی” می توانید راهنمای سفارشات پیامکی را مطالعه فرمایید و سفارشات پیامکی خود را مدیریت نمایید.

قوانین، نکات و سوالات مهم درمورد سیستم همکاری در فروش دایان

نحوه شروع به کار در سیستم دایان شاپ

کسب درآمد از همکاری در فروش دایان

پس از ثبت نام و ورود به پنل کاربری، در اولین قدم شما باید یک فروشگاه اختصاصی برای خودتان ایجاد کنید. برای ثبت فروشگاه به بخش “فروشگاه ها” مراجعه و بر روی گزینه “ایجاد فروشگاه جدید” کلیک کنید. پس از انجام تنظیمات و ساختن فروشگاه جدید، با مراجعه به بخش “محصولات” و استفاده از گزینه “لینک” یا “لینک خرید” می توانید کدهای تبلیغاتی محصولات را دریافت نمایید و در بسترهایی مانند شبکه های اجتماعی ، وبلاگ و یا وب سایت ، قرار دهید و به جذب مشتری برای فروشگاه و محصولات خود بپردازید.

بسته به نوع تبلیغاتی که می خواهید انجام دهید می توانید از کد های فروش پیامکی، تلگرامی و یا اینستاگرامی استفاده نمایید. برای دریافت این کدها، باید در داشبورد، بر روی منوی “بنر و تبلیغات” کلیک کنید تا با وارد کردن کد محصول مورد نظر، کدهای اختصاصی فروش پیامکی، تلگرامی و اینستاگرامی را دریافت کنید.

راهنمای بخش ایجاد فروشگاه در سیستم دایان

با استفاده از ساب دامین

شما می توانید با وارد کردن عبارتی قبل از دامنه اصلی dayanshop.com  فروشگاه اختصاصی خود را به صورت رایگان ایجاد کنید. برای مثال با وارد کردن عبارت  zarinpal به جای subdomain می توانید فروشگاه اختصاصی خود به آدرس zarinpal.dayanshop.com  را بسازید.

  • در بخش عنوان فروشگاه، نام اختصاصی فروشگاهتان را وارد نمایید.
  • در بخش شرح فروشگاه، توضیحاتی مختصر درباره فروشگاه خود بنویسید.
  • تعداد نمایش آخرین محصولات در صفحه اصلی فروشگاه و محصولات پرفروش را می توانید تغییر دهید.
  • در صورتی که می خواهید ربات تلگرامی دایان در این فروشگاه، کاورهای تبلیغاتی را برای شما ارسال کند تیک فعال شدن ربات را بزنید و در غیراین صورت تیک را نزنید.
  • چینش محصولات را نیز می توانید از بین دو گزینه پیش فرض فروشگاه و جدیدترین ها انتخاب کنید.
 

*** سفارش پیامکی چیست ***

این قسمت مختص شماست که سایت یا وبلاگ ندارید و میخواهید از طریق سایت دیوار و شیپور و آپارات کسب درآمد کنید

در سیستم همکاری در فروش دایان امکانی تعریف شده که مشتری می تواند برای خرید هر یک از محصولات، با ارسال پیامک درخواست خودش رو ثبت کند. پس از آن، اپراتورهای دایان با مشتری تماس گرفته و آدرس و مشخصات مشتری گرفته شده و سفارش ثبت می شود.

در این شیوه به ازای هر کد همکاری و کد محصول یک عدد توسط سیستم اختصاص داده می شود. مشتری با ارسال آن عدد به سامانه پیامکی دایان درخواست خرید محصول خود را ثبت می کند. عدد ارسال شده مشتری، توسط سامانه در پنل همکاری که آن کد برای آن ساخته شده قرار خواهد گرفت. سامانه های پیامکی دایان ۱۰۰۰۸۱ می باشند.

برای دریافت کد پیامکی هر محصول که مختص کد همکاری شما باشد می توانید از بخش بنر و تبلیغات پنل همکاری استفاده نمایید.

قوانین برداشت درآمد

حداقل مبلغ برای ثبت درخواست واریزی ۲۰ هزار تومان و حداقل تعداد سفارش ۵ عدد می باشد.

همچنین در یک درخواست واریزی، نسبت پورسانت زیرمجموعه های شما به پورسانت فروش شما نباید بیشتر از ۶ به ۴ باشد. یعنی از کل درآمد، حداکثر ۶۰ درصد مبلغ، باید مربوط به درآمد شما از زیرمجموعه ها باشد و حداقل ۴۰ درصد مبلغ نیز مربوط به پورسانت فروش محصولات توسط خود شما باشد.

با رعایت موارد فوق، می توانید در هر زمان از شبانه روز درخواست واریزی خود را ثبت نموده تا در ۲۴ ساعت کاری واریزی شما انجام گردد.

 

در هر مرحله کار نیاز به راهنمایی داشتید به ای دی بنده در تلگرام پیغام بدید

https://t.me/saleh_btc

جهت دریافت آموزش کسب درآمد با آپارات بعد از ثبت نام به ای دی تلگرام بالا پیام دهید

جمع بندی

در این آموزش به صورت کامل و جامع با سیستم همکاری در فروش دایان و امکانات آن آشنا شدیم. سپس کار با پنل مدیریتی را بررسی کردیم و در نهایت پیشنهاداتی برای افزایش درآمد در این سیستم ارائه نمودیم.

امیدواریم این آموزش برای شما عزیزان مفید واقع گردد و به درآمدی مطلوب با فعالیت در سیستم همکاری در فروش دایان شاپ دست یابید.

 


 

برای شروع و دانلود نرم افزار کسب درآمد کلیک کنید (بزودی)
پشتیبانی و مشاوره در تلگرام برای شروع کار با آی دی @saleh_btc

آرمان بازدید : 11075 پنجشنبه 14 بهمن 1395 نظرات (156)

بسته بندی دستمال کاغذی در منزل - آفتاب

www.aftabir.com › کاروسرمایه › بازار کار › کار در منزل
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بسته بندی دستمال کاغذی در منزل توسط شرکت اندیشه توانا خواهشمندیم قبل از ... از آنجا که در کار تولید ؛: بسته بندی کار ظریف و هنری و با دقتی است طبعا هر ... آزادی مترو شادمان , بالاترین درآمد-تسویه هفتگی , خانم و آقا با شرایط ویژه ...

بسته بندی در منزل برای خانمها اصفهان 1395 - اخبار ایران و جهان

newsshare.ir/search/?q=بسته+بندی+در+منزل+برای+خانمها+اصفهان+1395
آگهی استخدام بسته بند در تهران چندنفرکارگرجهت , بسته بندي لوازم منزل و , انجام امور فنی منزل ۷۷۱۲۱۴۱۸ ... به تعدای خانم جهت کار بسته بندي در اصفهان نیازمندیم.
۱ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - کاردر منزل بسته بندی در اصفهان سال 95. استخدام بسته بند … به تعدادی کارگر خانم جهت کار در کارگاه بسته بندي مواد غذایی در اصفهان نیازمندیم.
۲۹ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ardabil.webii.ir/view/Gold_key/88/31344/1/کار در منزل با… کار در منزل بسته بندی … کاردرخانم ویژه خانمها درخانه استان اصفهان سال95; کار در منزل ...

کار در منزل: بسته بندی حبوبات در منزل | بسته بندی حبوبات ...

www.ghatreh.com/news/nn29341787/کار-منزل-بسته-بندی-حبوبات-منزل
۳۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بسته بندی حبوبات در منزل درمناطق 22 گانه تهران و حومه درآمد تا 2 میلیون - مشخصات تماس ... استخدام چرخکار زیگزال دوز و میاندوز کار خانم در اصفهان ...

کار در منزل: خانم جهت بسته بندي - رزبلاگ

kababtorkiyemanmoond.rozblog.com/post/13/کار-در-منزل-خانم-جهت-بسته-بندي.html
۲۹ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - کار بسته بندی در منزل - دانلود آهنگ,دانلود فیلم,مطالب… ... بسته بندی در منزل برای خانمها اصفهان 1395 - اخبار ایران و جهان آگهی استخدام بسته بند در ...

نیازمندی های رسانه برتر - بسته بندی محصولات خشکبار در ...

resaneh-bartar.com/.../بسته_بندی_محصولات_خشکبار_در_منازل_خود_٢٩٥٨_٤٧٠_٠٩...
۱۹ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - کار در منزل. بسته بندی محصولات خشکبار در منازل خود ٢٩٥٨ ٤٧٠ ٠٩١٥ ... پنجشنبه، 21 خرداد 1394. کار در منزل با کامپیوتر - خانم - فقط اصفهان

کار در منزل :: استخدام - istgah.com

www.istgah.com/firekeys/kid_318/key_3305/
چرخکار خانم دارای چرخ جهت کار دایمی در منزل نیازمندیم فقط مناطق 111017 تهران اشنا به ... کار در منزل با بسته بندی جوراب ... ایران پرداد، اصفهان، تلفن: 03137888525.

کار در منزل - استخدام دهوند

dehvand.ir/jobs/کار-در-منزل/
کار در منزل: مونتاژ و بسته بندی. مونتاژ و بسته بندی لوازم ... آزادی مترو شادمان بالاترین درآمد-تسویه هفتگی خانم و آقا با شرایط ویژه 100 %تضمینی باپیک رایگان ...

بسته بندی و مونتاژ در منزل اصفهان

khabaronlines.ir/search/?q=بسته+بندی+و+مونتاژ+در+منزل+اصفهان
به خانم نیرو جهت مونتاژ و بسته بندي در اصفهان نیازمندیم. ... کار در منزل در تهران * متروسبلان – مدنی * , کار۱۰۰%تضمینی و پردرآمد , پیک رایگان + تسویه هفتگی ...

استخدام بسته بند | ایران استخدام

iranestekhdam.ir/category/agahi-estekhdam/recruitment-jobs/استخدام-بسته-بند/
به تعدادی نیروی خانم جهت بسته بندی موادغذایی در اصفهان نیازمندیم. ... به تعدادی سردوز کار، اتوکار و بسته بند خانم جهت همکاری در خراسان رضوی نیازمندیم. با اجرت ...
كاردرمنزل براي خانم هاي خانه دار و جوانان جوياي كار دستگاه پاكت سازي و سرمايه ازما كار از شما بدون نیاز به سرمایه ساخت و ... کلمات کليدي: بسته بندي،كار در منزل،كار،اشتغال،درآمد،كارخانگي،حقوق .... 1394/11/16, حاضر به همکاری از شهرستان فریدن اصفهان.
مراقبت از سالمند و بیماربه تعدادی نیروی آقا م خانم جهت نگهداری از بیمار و سالمند در منزل و بیمارستان بصورت روزانه و شبانه روزی. ... کار در منزل و فروشجهت بسته بندی اسکاج و فروش محصول به تعدادی نیروی کاری و معتمد با در آمد بالا. ... اصفهان , نیما

کار در منزل - iran-tejarat.com

iran-tejarat.com/k-کار-در-منزل.html
کار در منزل ایران تجارت ، نیازمندیها. ... جهت بسته بندی اسکاج و فروش محصول به تعدادی نیروی کاری و معتمد با در آمد بالا. ... اصفهان , شرکت سرمد پیام جاوید ... استخدام کارمند در سراسر کشور شغل دوم پاره وقت در منزل حتی برای دانشجویان و خانم های خانه دار ...

کاربسته بندی حبوبات در منزل بادرآمد عالی - شرکت بسته ...

www.niazerooz.com › بازار کار و سرمایه › کار در منزل › شرکت بسته بندی حبوبات
کار بسته بندی حبوبات در منزل با کارمزد هربسته 800تومان ویژه ی دانشجویان وجوانان بیکار وخانم های .... دستگاه بسته بندی حبوبات و غلات ازگشتا صنعت اصفهان

کار در منزل | نیاز روز

www.niazerooz.com › بازار کار و سرمایه
کار بسته بندی در منزلبا متنوع ترین طرح های کار در منزل با وب سایت تاجدان همراه باشید .ارائه طرحهای متنوع کار در منزل ... تهران، مسعود تاجدان، تلفن : 09013941103.

كار در منزل

www.rahnama.com/cat/index/id/38023/كار-در-منزل
نیازمندیهای تهران · كار و سرمايه · بازار كار · كار در منزل ... هفته ای600هزاربه بالا+مزایا , جعبه برش خورده ، شمع ، تاج , پاکت ، کلیپس (خانم و آقا) ... بسته بند و مونتاژکار.
بسته بندی دستمال کاغذی در منزل در شرکت اندیشه توانا : پرکردن جعبه های دستمال .... جاوید 03134338112 اصفهان شغل دوم پاره وقت در منزل حتی برای دانشجویان و خانم .

من شروع کردم. بسته بندی حبوبات - میلیاردرهای آینده ایران

forum.unc-co.ir › بخش اعضای سایت › مشاوره با اساتید › کار آفرینی
۲۱ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - من چند روزی هست که کار بسته بندی را با کمک شما دوستان شروع کردم . البته الان دنبال کارهای اداری و گرفتن جوازهای لازم هستم با همه سختیها میخوام ...

استخدام | کار در منزل

estekhdam.pardad.ir/N_658.aspx
۱۱ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آگهی استخدام های عصر اصفهان – پنجشنبه 14 بهمن 95 .... کار در منزل و خانه با اینترنت برای خانم ها و آقایان مشاغل دورکاری و خانگی. مضامینی با عنوان .... سلام کار در منزل هر چی باشه انجام میدم بسته بندی باشه که خیلی بهتر میشه.
کار در منزل. 13 بهمن 1395. تهران ... شغل دوم ، درآمداول ، درآمدتا7میلیون،بافت فرش و ، تابلوفرش آموزش رایگان(فقط خانمها) ادامه ... 66360620 | قیمت : تماس بگیرید. تهران.

کار در منزل – حقوق روزانه ( حداقل ۳۰ هزار تومان) – جديدترين ...

www.momtaznews.com/کار-در-منزل-حقوق-روزانه-حداقل-۳۰-هزار/
دفتر نسل سوم از کل کشور به صورت کار در منزل (دور کاری) ، استخدام میکند. استخدام به صورت کار در ... استخدام خانم وآقا از تمامی شهرستانها حتی مبتدی باآموزش رایگان.

کار در منزل برای خانمها در اصفهان بسته بندی پوشاک - مجله ...

jadidtarinha.net/search/?q=کار+در+منزل+برای+خانمها+در+اصفهان+بسته+بندی...
ایلنا: فروهر گفت: آب بکر همان آب بطری و بسته بندی است که کمترین تغییرات و دستکاری را داشته و کمترین ماده ماندگاری خارج از منبع خودش به آن اضافه می‌شود.

کارمند - بسته بندی دستمال کاغذی در منزل - آگهی 360

www.agahi360.ir/advertisement/415300586/بسته-بندی-دستمال-کاغذی-در-منزل/
بسته بندی دستمال کاغذی در منزل : پرکردن جعبه های دستمال کاغذی در خانه بصورت کار در منزل؛ شما ... از آنجا که در کار تولید ؛: بسته بندی کار ظریف و هنری و با دقتی است طبعا هر شخصی باید قبل از ... 1- منشی اداری (خانم) یک نفر با 2 سال سابقه کار.
با طرح کار در منزل شرکت پویا نمایی کسب در آمد کنید شما میتوانید با روزانه چند ساعت ... و مناقصه · خدمات رتبه بندی , مجوز , ترجمه · بورس ، سهام و اوراق مشارکت · وام , شریک و سرمایه گذار · نمایندگی ، بازاریابی .... استخدام در سراسر کشور,کار در منزل,برای خانم ها و آقایان ... استان : اصفهان .... بسته اشتغالزایی و كار در منزل; 1393/11/07.

خانه‌داران کارآفریــن - همشهری آنلاین

hamshahrionline.ir/details/279186/Women/iranianwomen
۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما فعاليت اين مركز شامل چه مواردي مي‌شود؛ «كار ما دوخت و بسته‌بندي لوازم ... 7سال است كه در منزل يك خانم مهندس كار مي‌كنم كه هفته‌اي يك‌بار كارهاي خانه‌اش ...

کار در منزل بسته بندی با دستگاه - شیپور

www.sheypoor.com › اصفهان › استخدام
۱۰ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - استحصال روغن شترمرغ و بسته بندی با دستگاه در منزل مخصوص خانم های ... ۴ هفته پیش، اصفهان، سپاهانشهر ... کارگر خانم جهت کار در بسته بندی مرغ.
دستگاه بسته بندی زعفران و سرمایه ومواد اولیه از ما – کار از شما بسته بندی ... با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما من خیلی وقت هست که جویای کار در منزل هستم ... imenpardaz ، ایران - اصفهان ، تلفن : 09130222024 تاریخ بروزرسانی : 1395 / 11/13.

کاردرمنزل در شهر کرمانشاه بسته بندی دستمال کاغذی سال 95

jorvajor98.r98.ir/.../کاردرمنزل-در-شهر-کرمانشاه-بسته-بندی-دستمال-کاغذی-سال-95.h...
۲۹ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - کاربسته بندی درمنزل کرمانشاه وشهرهای اطراف · کار در خانه برای خانمها در زنجان .... بسته بندی پوشاک یا خوراک در منزل برای خانم ها دراستان اصفهان ...

کارگر ساده-استخدام- صبح شهر اصفهان

sobheshahr.com/ADV/1/300/3002/اصفهان/استخدام/کارگر%20ساده
آگهی های استخدام, کارگر ساده در صبح شهر اصفهان. ... طراح و گرافیست · کارشناس · تکنسین، نصاب، و تعمیرکار · کار در منزل · صندوق دار · آرایشگر · آشپز · برنامه نویس ... نیروی خانم جهت بسته بندی - خ امام خمینی فلکه دانشگاه صنعتی-حقوق ٦٠٠ ٣٣٨٧٠٤٥٠-٠٩١٣٢٠٣٥١٦٤ ... نیروی کار خانم محدوده امام خمینی نیازمندیم ٠٩١٣٤٧٢٨٧٢٠ ٣٣٨٧٣٤٨١.

بسته بندی در منزل برای خانمها اصفهان - اخبار ایران و جهان

newsreaders.ir/search/?q=بسته+بندی+در+منزل+برای+خانمها+اصفهان
به یک نفر حسابدار آقا و خانم جهت همکاری در مرکز بسته بندي تخم مرغ در اصفهان نیازمندیم. ... آگهی استخدام کار در منزل در تهران بسته بند محصولات ما , در منزل خود باشید ...

بسته بندی در منزل شهر اصفهان - اخبار ایران و جهان

newsreaders.ir/search/?q=بسته+بندی+در+منزل+شهر+اصفهان
به یک نفر حسابدار آقا و خانم جهت همکاری در مرکز بسته بندي تخم مرغ در اصفهان نیازمندیم. تایم کاری : نیمه وقت شماره تماس: ۰۳۱۳۳۶۳۹۹۸۰. کار اینترنتی در منزل ...

شغل هایی برای علاقمندان به کار در منزل - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/28961/شغل-هایی-برای-علاقمندان-به-کار-در-منزل
۷ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در مورد كار در منزل خانمهاي خانه دار پيشنهادي بدهيد ممنون ..... اگر نزدیک شهریار ساکن هستی من کار بسته بندی خشکبار دارم میتونی بیایی اینجا.
... ساوجبلاغ, طالقان, اصفهان, اصفهان, کاشان, خمینی شهر, نجف آباد, شاهین شهر و میمه, شهرضا .... کلمات کلیدی : كار كاردر منزل شغل بيمه دستمزد كيف دستي خانه دار خانم خانه دار سرمايه ... آماده نموده و بر روي کاغذ کالک يا طلق ترنس پرينت مي گيريم سپس بسته به . ... تغييرات شرکت ،رتبه بندي ،اخذ کد اقتصادي ،اخذ مجوز وتاييديه اداره کار و.

میهن آگهي(سايت درج آگهي رايگان اینترنتى ) » آماده به کار ...

mihanagahi.com/145108/کاردرمنزل%20یرای%20خانم%20ها%20یخانه%20دار/
۹ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کاردر منزل مخصوص خانم های خانه دار و جوانان جویای کار سرمایه و دستگاه بسته بندی و تولید انواع پاکت از ما کار از شما بصورت کاردرمنزل با درآمد ...
استخدام خانم جهت بسته بندی محصولات پزشکی در اهواز | با سلام به یک خانم ترجیحا بین سن25الی40 جهت کار در منزل خودشان نیازمندیم.. کار ایشان بسته بندی محصولات ...

بسته بندی کار در منزل تبریز 95 - نبض خبر

nabsekhabar.ir/search/?q=بسته+بندی+کار+در+منزل+تبریز+95
به همکاری تعدادی (خانم و آقا ) جهت کار در یک کارخانه بسته بندي واقع در تبريز نیازمندیم. آدرس : واقع در جاده ... به یک نفر کارگر خانم جهت کار در منزل ( آشپزی و نظافت ) در تبريز نیازمندیم. ساعت تماس ۸ ... استخدام مرکز بسته بندی تخم مرغ در اصفهان.

کار در منزل: خانم جهت بسته بندی / خانم جهت بسته بندی در منزل

gedan.ir/article/کار...منزل:+خانم...بسته+بندی+/+خانم+جهت+بسته+بندی+در+منزل+
کار+در+منزل:+خانم+جهت+بسته+بندی+/+خانم+جهت+بسته+بندی+در+منزل+ ... کار در منزل: بسته بندی و پاک کردن - پاک کردن حبوبات درمنزل ... کار در منزل: بسته بندی ...

كاردرمنزل براي خانم هاي خانه دار و جوانان جوياي كار - بازارها

bazarha.ir/...20/.../10065587-كاردرمنزل-براي-خانم-هاي-خانه-دار-و-جوانان-جوياي-كار.htm...
تحويل درب منزل كليه شهرستانهاي كشور اعطاي نمايندگي 09337083872 مهندس مهدوي. کلمات کلیدی آگهی : بسته بنديكار در منزلكار – اشتغال – درآمد – كارخانگي ...

نیازمندهای شهر24 - پاک کردن و بسته بندی حبوبات در منزل

www.shahr24.com/key/پاک_کردن_و_بسته_بندی_حبوبات_در_منزل
آخرین آگهی و نیازمندیهای نیازمندهای شهر24 - پاک کردن و بسته بندی حبوبات در منزل برای تبلیغات ... کار در منزل با ساخت کاردستی ... فروش منزل قدیمی در شهرستان شهرضا · اصفهان تلفن:09135562769 ... ماساژور خانم | ماساژ درمانی ، ریلکسی بانوان.
در این سایت آگهی ها و تبلیغات استخدامی استان اصفهان قرار دارد. ... صنایع بسته بندی . ... نیروهای فعال در زمینه شبکه های کامپیوتری و دوربین های مدار بسته در اصفهان ... خانم اشنا به تایپ وحسابداری جهت مدیریت داخلی در اصفهان · ستخدام کار در منزل در ...

بسته بندی کار در منزل تبریز 95 - ویشه

wishe.ir/search/?q=بسته+بندی+کار+در+منزل+تبریز+95
استخدام همکار خانم جهت بسته بندی نوقا در تبریز. 19-11-2016 ... استخدام کارگر خانم جهت کار در منزل. 21-8-2016 ... استخدام مرکز بسته بندی تخم مرغ در اصفهان.
آدرسها / شرکتها / مشاغل - شجاعی - جوراب - بسته بندی : خدمات. ... گیلانی (تسمه های پزشكی) ( بسته بندی : لوازم - فروش ) ... عایق كار ( بسته بندی : خدمات ) ... عایق اصفهان، شركت ( بسته بندی : خدمات ) .... مراسم بزرگداشت شهدای آتش‌نشان در مدرسه عالی شهید مطهری - 2 · خانم توریست فرانسوی رضایت داد،2 افغانی متجاوز به او از اعدام نجات…

آشنایی با انواع مشاغل خانگی - بیتوته

www.beytoote.com/scientific/gozaresh-elmi/different1-types-businesses.html
با بسته بندی محصولات کشاورزی میشود یک شغل خانگی برای خود به وجود آورید. بسته بندي انواع ... فهرست مشاغل خانگی,بهترین مشاغل خانگی,کار در منزل. با تهيه نرم ...

دعوت به همکاری از علاقمندان به کار در منزل - «ای استخدام» - ...

www.e-estekhdam.com/دعوت-به-همکاری-از-کارآفرینان-مشاغل-خان/
۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در سایت بازار خانگی می توانید درآمد خود را افزایش دهید و حتی شما خانم خانه دار .... میخاستم اگه کسی کار بسته بندی در منزل سراغ داره به منم اطلاع بده.

کار در منزل بسته بندی حبوبات در فلاورجان - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=کار+در+منزل+بسته+بندی+حبوبات+در+فلاورجان
کار در منزل بسته بندی حبوبات در فلاورجان .... این جسد مربوط به یک خانم از شهرستان مبارکه است که چند روز قبل در حاشیه رودخانه مفقود شده بود و تلاش .... آب زاینده رود در چند قدمی اصفهان ایرنا - فلاورجان - تصویر، آب جاری زاینده رود را در مسیر این رود و در ...

کار در منزل برای خانمها در اصفهان بسته بندی پوشاک - خبر 24

www.khabar-24.com/search/?q=کار+در+منزل+برای+خانمها...اصفهان+بسته+بندی...
به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان قیمت تخم مرغ بسته بندی و غیر بسته بندی در میادین میوه و تره بار تهران به شرح ذیل است: نوع ...
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رفتم مثل بچه های چشم و گوش بسته بدون هیچ فكری توی كلاس جعبه كادویی ثبت نام كردم. ... با حرفهای خانم مربی یاد هشدارهای پشت در شركت افتادم. ... نظرات کاربران سایت منبع در مورد کلاهبرداری از طریق کار در منزل. .... چرب زبونی یه شرکت که ادعای ماشین سازی در اصفهان میکنه یه دستگاه ناقص تولید یفلتر هوا گرفتم ...

کار بسته بندی در منزل جستجو در خبرچه | خبرچه

khabarche.ir/جستجو/كار+بسته+بندي+در+منزل
کار بسته بندی در منزل خبر چه. ... 1 سال پیش. استخدام جهت بسته بندی و مونتاژ قطعات کوچک پلاستیک(کار در منزل). 19 ساعت پیش ... استخدام کارگر خانم در کارگاه بسته بندی در اصفهان ... استخدام نیروی خانم جهت کار در بسته بندی جوراب در زنجان.

سرمايه از ما كار ازشما ( كاردرمنزل ) براي خانم هاي خانه دار - تصویر1. دستگاه بسته بندی زعفران و سرمایه ومواد اولیه از ما – کار از شما .... کار در منزل بسته بندی زعفران

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ریمل مو در تاریخ 1397/02/02 و 17:05 دقیقه ارسال شده است

واقعا اینقدر درآمد داره؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟