loading...

کسب درآمد از اینترنت

يوتيوب - ويکي‌پديا، دانشنامه? آزادfa.wikipedia.orgيوتيوب معروف‌ترين وب‌گاه بارگذاري و تماشاي ويدئو است که توسط سه کارمند سابق پي‌پل ... سرانجام دامنه? وب‌گاه يوتيوب در تاريخ ?? فوريه ???? فعال شد و

آموزش رایگان کسب درآمد ثابت از اینترنت ماهیانه

درآمد ثابت ماهیانه با کامپیوتر خانگی , لپ تاپ و گوشی

از طریق سایتهای دیوار ,شیپور و آپارات وقت خود را به پول تبدیل کنید

در این آموزش با سیستم همکاری در فروش دایان به عنوان راهی مطمئن برای کسب درآمد از اینترنت آشنا می شویم.

کسب درآمد از همکاری در فروش

بطور خلاصه در این روش کسب درآمد، شما تبلیغات محصولات موجود در سیستم همکاری در فروش را در سایت های آگهی دیوار و شیپور قرار می‌دهید. هر موقع مشتری از طریق تبلیغات شما خریدی انجام داد، درصدی از قیمت آن محصول به حساب شما واریز می‌شود. پس شما در هیچ کار دیگری مانند ارسال سفارش، ارتباط تلفنی با مشتری و یا خدمات پس از فروش درگیر نخواهید شد و به راحتی کسب درآمد خواهید کرد.

 

نمونه تبلیغات قرار داده شده در سایت دیوار و شیپور :

https://divar.ir/manage/2QwufZAHp4unbA

https://www.sheypoor.com/dfdf8dfd

 

به همین سادگی با درج محصولات فروشگاه دایان در دو سایت دیوار و شیپور میتونید بین 1 الی 2 میلیون تومن در ماه درآمد داشته باشید

برای کسب درآمد های بیشتر بزودی نرم افزاری رو بهتون معرفی میکنم که از طریق سایت آپارات به درامدی چند برابر درآمدی که در بالا ذکر شد برسید


در این روش، هیچ محدودیت و سقفی برای درآمد وجود ندارد و هرچقدر بتوانید در تبلیغات و بازاریابی موفق تر عمل کنید، به همان میزان درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

سیستم همکاری در فروش دایان شاپ

سیستم همکاری در فروش دایان ( Dayan )

دایان یک سیستم همکاری در فروش است که  صدها فروشگاه اینترنتی به آن متصل هستند و از خدمات آن بهره می گیرند. فروشگاه اصلی این سیستم، دایان شاپ ( DayanShop ) نام دارد.

سیستم همکاری در فروش دایان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با نام ایرنا شاپ آغاز نمود و در سال ۱۳۸۸ نام خود را به دایان تغییر داد و از آن زمان تا کنون سابقه و عملکرد مثبتی از خود برجای گذاشته است.

سیستم جامع کسب درآمد دایان خود را اینگونه معرفی می نماید:

سیستم دایان برای بهبود و افزایش کسب درآمد شما، در فضای مجازی ایجاد شده است. شما اگر پشتکار داشته باشید حتی بدون سایت و وبلاگ هم می توانید از آن به درآمد عالی برسید. دایان شما را در فروش محصولاتش شریک کرده و باعث می شود به مخاطبان خود محصولات مناسب و با کیفیت ارائه دهید.

مزایای سیستم همکاری در فروش دایان

  • ارائه فروشگاه رایگان با آدرس اختصاصی yourname.dayanshop.com
  • امکان ایجاد بی نهایت فروشگاه رایگان و پارک بی نهایت دامنه.
  • اگر دامنه اختصاصی دارید، می توانید فروشگاه را با دامنه اختصاصی خود نیز بسازید.
  • برخورداری از پنل کاربری حرفه ای و آسان برای مدیریت فروشگاه و بازاریابی.
  • امکان تبلیغ و فروش محصولات در تلگرام با لینک های مخصوص به فروش تلگرامی.
  • دارا بودن محصولات بسیار جذاب، جدید، متنوع، معتبر و پربازده با پورسانت بسیارعالی.
  • سیستم همکاری در فروش دایان به صورت روزانه واریزی های بالای ۲۰ هزار تومان را پرداخت می کند.
  • گزارشات مالی شفاف و دقیق با تسویه حساب منظم.
  • امکان جذب زیرمجموعه و دریافت پورسانت به ازای فروش زیرمجموعه ها.
  • امکانات و مزایای ویژه برای وب مسترهای قدیمی، معتبر و پر فروش.
  • پشتیبانی مناسب از کاربران و مشتریان به وسیله تیکت، ایمیل و تلفن.

عضویت و فعالیت در سیستم دایان

برای عضویت در سیستم همکاری در فروش دایان ، ابتدا بر روی دکمه زیر کلیک نمایید. سپس فرم را تکمیل کنید و بر روی دکمه “ثبت نام” کلیک نمایید.

حال با استفاده از گزینه “ورود به پنل همکاری” و وارد نمودن ایمیل و رمز عبور، وارد پنل کاربری خود شوید.

آشنایی با پنل کاربری سیستم دایان

  • از منوی “فروشگاه ها” به صورت رایگان می توانید فروشگاه خود را ایجاد کنید و به مدیریت آن بپردازید. به عنوان مثال می توانید عنوان فروشگاه، چینش محصولات، توضیحات فروشگاه، کلمات کلیدی و تنظیمات قالب را ویرایش نمایید.
  • از منوی “محصولات” می توانید با انتخاب فروشگاه خود و انتخاب دکمه “جستجو”، تمام محصولات موجود، قیمت و پورسانتشان را مشاهده کنید و لینک آن ها را با استفاده از گزینه “لینک” و یا “لینک خرید” روبروی هر محصول دریافت نمایید. همچنین می توانید با وارد کردن نام یک محصول، تنها لینک همان محصول را دریافت کنید.
  • از منوی “مرتب سازی محصولات” می توانید نحوه دسته بندی و چیدمان محصولات فروشگاه خود را مشخص نمایید.
  • از منوی “سفارشات” می توانید وضعیت سفارشات خود را بررسی کنید.
  • از منوی “امورمالی” می توانید خلاصه وضعیت مالی خود را بررسی کنید، درخواست واریز ثبت نمایید و همچنین حساب بانکی خود را ثبت و مدیریت نمایید.
  • از منوی “آمار و اطلاعات” می توانید یک گزارش دقیق از عملکرد و فروش خود دریافت کنید.
  • از منوی “بنر و تبلیغات” می توانید کد، بنر و لینک خرید پیامکی و تلگرامی را دریافت نمایید.
  • از منوی “تیکت” می توانید با ارسال تیکت با مدیریت و بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.
  • از منوی “زیرمجموعه گیری” می توانید لینک و بنرهای زیرمجموعه گیری مختص به خود را دریافت کنید. لیست زیرمجموعه های خود را مشاهده نمایید و همچنین با قوانین بخش زیرمجموعه گیری آشنا شوید.
  • از منوی “سفارش پیامکی” می توانید راهنمای سفارشات پیامکی را مطالعه فرمایید و سفارشات پیامکی خود را مدیریت نمایید.

قوانین، نکات و سوالات مهم درمورد سیستم همکاری در فروش دایان

نحوه شروع به کار در سیستم دایان شاپ

کسب درآمد از همکاری در فروش دایان

پس از ثبت نام و ورود به پنل کاربری، در اولین قدم شما باید یک فروشگاه اختصاصی برای خودتان ایجاد کنید. برای ثبت فروشگاه به بخش “فروشگاه ها” مراجعه و بر روی گزینه “ایجاد فروشگاه جدید” کلیک کنید. پس از انجام تنظیمات و ساختن فروشگاه جدید، با مراجعه به بخش “محصولات” و استفاده از گزینه “لینک” یا “لینک خرید” می توانید کدهای تبلیغاتی محصولات را دریافت نمایید و در بسترهایی مانند شبکه های اجتماعی ، وبلاگ و یا وب سایت ، قرار دهید و به جذب مشتری برای فروشگاه و محصولات خود بپردازید.

بسته به نوع تبلیغاتی که می خواهید انجام دهید می توانید از کد های فروش پیامکی، تلگرامی و یا اینستاگرامی استفاده نمایید. برای دریافت این کدها، باید در داشبورد، بر روی منوی “بنر و تبلیغات” کلیک کنید تا با وارد کردن کد محصول مورد نظر، کدهای اختصاصی فروش پیامکی، تلگرامی و اینستاگرامی را دریافت کنید.

راهنمای بخش ایجاد فروشگاه در سیستم دایان

با استفاده از ساب دامین

شما می توانید با وارد کردن عبارتی قبل از دامنه اصلی dayanshop.com  فروشگاه اختصاصی خود را به صورت رایگان ایجاد کنید. برای مثال با وارد کردن عبارت  zarinpal به جای subdomain می توانید فروشگاه اختصاصی خود به آدرس zarinpal.dayanshop.com  را بسازید.

  • در بخش عنوان فروشگاه، نام اختصاصی فروشگاهتان را وارد نمایید.
  • در بخش شرح فروشگاه، توضیحاتی مختصر درباره فروشگاه خود بنویسید.
  • تعداد نمایش آخرین محصولات در صفحه اصلی فروشگاه و محصولات پرفروش را می توانید تغییر دهید.
  • در صورتی که می خواهید ربات تلگرامی دایان در این فروشگاه، کاورهای تبلیغاتی را برای شما ارسال کند تیک فعال شدن ربات را بزنید و در غیراین صورت تیک را نزنید.
  • چینش محصولات را نیز می توانید از بین دو گزینه پیش فرض فروشگاه و جدیدترین ها انتخاب کنید.
 

*** سفارش پیامکی چیست ***

این قسمت مختص شماست که سایت یا وبلاگ ندارید و میخواهید از طریق سایت دیوار و شیپور و آپارات کسب درآمد کنید

در سیستم همکاری در فروش دایان امکانی تعریف شده که مشتری می تواند برای خرید هر یک از محصولات، با ارسال پیامک درخواست خودش رو ثبت کند. پس از آن، اپراتورهای دایان با مشتری تماس گرفته و آدرس و مشخصات مشتری گرفته شده و سفارش ثبت می شود.

در این شیوه به ازای هر کد همکاری و کد محصول یک عدد توسط سیستم اختصاص داده می شود. مشتری با ارسال آن عدد به سامانه پیامکی دایان درخواست خرید محصول خود را ثبت می کند. عدد ارسال شده مشتری، توسط سامانه در پنل همکاری که آن کد برای آن ساخته شده قرار خواهد گرفت. سامانه های پیامکی دایان ۱۰۰۰۸۱ می باشند.

برای دریافت کد پیامکی هر محصول که مختص کد همکاری شما باشد می توانید از بخش بنر و تبلیغات پنل همکاری استفاده نمایید.

قوانین برداشت درآمد

حداقل مبلغ برای ثبت درخواست واریزی ۲۰ هزار تومان و حداقل تعداد سفارش ۵ عدد می باشد.

همچنین در یک درخواست واریزی، نسبت پورسانت زیرمجموعه های شما به پورسانت فروش شما نباید بیشتر از ۶ به ۴ باشد. یعنی از کل درآمد، حداکثر ۶۰ درصد مبلغ، باید مربوط به درآمد شما از زیرمجموعه ها باشد و حداقل ۴۰ درصد مبلغ نیز مربوط به پورسانت فروش محصولات توسط خود شما باشد.

با رعایت موارد فوق، می توانید در هر زمان از شبانه روز درخواست واریزی خود را ثبت نموده تا در ۲۴ ساعت کاری واریزی شما انجام گردد.

 

در هر مرحله کار نیاز به راهنمایی داشتید به ای دی بنده در تلگرام پیغام بدید

https://t.me/saleh_btc

جهت دریافت آموزش کسب درآمد با آپارات بعد از ثبت نام به ای دی تلگرام بالا پیام دهید

جمع بندی

در این آموزش به صورت کامل و جامع با سیستم همکاری در فروش دایان و امکانات آن آشنا شدیم. سپس کار با پنل مدیریتی را بررسی کردیم و در نهایت پیشنهاداتی برای افزایش درآمد در این سیستم ارائه نمودیم.

امیدواریم این آموزش برای شما عزیزان مفید واقع گردد و به درآمدی مطلوب با فعالیت در سیستم همکاری در فروش دایان شاپ دست یابید.

 


 

برای شروع و دانلود نرم افزار کسب درآمد کلیک کنید (بزودی)
پشتیبانی و مشاوره در تلگرام برای شروع کار با آی دی @saleh_btc

آرمان بازدید : 720 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)

يوتيوب - ويکي‌پديا، دانشنامه? آزاد

fa.wikipedia.org
يوتيوب معروف‌ترين وب‌گاه بارگذاري و تماشاي ويدئو است که توسط سه کارمند سابق پي‌پل ... سرانجام دامنه? وب‌گاه يوتيوب در تاريخ ?? فوريه ???? فعال شد و در طول چند ماه توسعه? ... در ?? نوامبر ???? قطعي شد و يوتيوب با ???? ميليارد دلار به گوگل فروخته شد. ..... ????: همه‌ي لينک هاي ويدئويي که در صفحه‌ي اصلي سايت بود، به موزيک‌ويدئوي  ...

گوگل - ويکي‌پديا، دانشنامه? آزاد

fa.wikipedia.org
?.?.? جي‌ميل; ?.?.? يوتيوب و گوگل ويدئو; ?.?.? گوگل کروم. ? درآمد. ?.? تبليغات; ?.? سهام ... گوگل، به شرکت موتورولا به عنوان يک کسب و کار مجزا نگاه کرده و آن را به صورت ... شرکت سهام ??????????تايي با ارزش ?? دلار براي هر سهم را پيشنهاد داد. ..... اين موتور جستجو بيشترين بازديدکننده در بين کاربران را دارد و روزانه چند صد ميليون ...

معرفي وب سايت - آي تي رادار

itradar.ir
17 جولاي 2015 ... کسب در آمد چند صد دلاري با تماشاي ويدئو هاي يوتيوب ... در اين شماره از معرفي وب سايت هم باز به سايت هاي کسب درآمد اينترنتي پرداختيم که از ...

? ميليون دلار: درآمد سال پيش يک کاربر يوتيوب براي ... - يک پزشک

1pezeshk.com
7 جولاي 2015 ... ? ميليون دلار اصلا درآمد کمي نيست و شما بايد حرفه بسيار خوبي داشته باشيد تا به آن .... کافيه برن تو اينستاگرام چند تا پيج زرد با فالوور چندصد هزاري رو ببينن… ... درصد افرادي که از Youtube درآمد زياد کسب ميکنند بسيار پايينه. ... علت اينکه ميگيد براي ساختن ويدئو هاي شخصي کاربر بايد هزينه کنه چيه ؟

يوتيوب 8 ساله شد/ آپلود 100 ساعت ويدئو در هر دقيقه - خبرآنلاين

www.khabaronline.ir
21 مه 2013 ... چند چيز بزرگتر از فيس بوک هم در دنيا وجود دارد که يکي از آنها يوتيوب است که اين ... يوتيوب با چندين شبکه معروف قرارداد بسته تا با پخش سرويس هاي شان در سايت، از طريق آگهي انها کسب درامد کند. ... يوتيوب معروف‌ترين وب‌گاه بارگذاري و تماشاي ويدئو است که توسط سه کارمند پي‌پل در فوريه سال ???? ايجاد شد.

چگونه با رولت در کمتر از 20 دقيقه صاحب 100 دلار شويم؟ - YouTube

www.youtube.com
27 آوريل 2015 ... ويديو راهنماي شرط بندي در بازي رولت با سيستم مارتينگل که در آن به شما نشان داده ميشود که چگونه ميشود با استفاده از يک روش ساده در کمتر از ...

دانلود YouTube 10.49.59 - برنامه رسمي يوتيوب اندرويد! - فارسرويد

www.farsroid.com
YouTube يکي از بزرگترين و محبوب ترين شبکه هاي اجتماعي براي اشتراک گذاري ويدئو مي ... اين بازي مهيج رو تست کنيد و به جمع چند صد هزار هوادارش بپيونديد. .... برچسب ها Download YouTube Android«برنامه مشاهده ويدئو يوتيوب اندرويد«نرم ... يکي از راهکارهاي بدون ريسک و قطعي کسب درآمد ميليوني از طريق اينترنت دانش برنامه ...

افرادي که از طريق يوتيوب ميليونر شدند | توصيه

tosiye.ir
10 ژانويه 2014 ... حالا با وجود تقسيم درآمد از تبليغات و آگهي هاي لينک شده به ويدئوها، هر کسي ... مي توانند به ازاي هر ???? بازديد، از ?? سنت تا ? دلار درآمد داشته باشند. ... و شهرت آني در يوتيوب کسب کرد و در هفته اول آپلود ويدئوي خود بيش از ... تماشا شده بود که مي گويند شش تا از ?? ويدئوي پربازديد ماه يوتيوب متعلق به او بوده است.

سايت هاي پول ساز ايران چگونه کار مي کنند؟ - YouTube

www.youtube.com
15 جولاي 2015 ... اين روزها معمولا وقتي صحبت از کسب و کار اينترنتي مي شود، نام چند شرکت بزرگ به ميان مي آيد که توانسته اند در مدت کوتاهي درآمد هاي بسيار زيادي را کسب کنند و تق. .. ... Want to watch this again later? Sign in to add this video to a .... چگونه با رولت در کمتر از 20 دقيقه صاحب 100 دلار شويم؟ - Duration: 10:08.

اخبار و مقالات تاچي | Touchi App Maker

touchiapp.com
هفت پرسش حياتي که هر کسب و کاري بايد براي آنها پاسخ روشن داشته باشد ... بسياري فکر مي کنند که اين از خود گذشتگي براي کسب درآمد ضروري است، اما حرفه اي .... در اينجا چند لينک مخصوص ثبت نام در هر يک از بسترها و خلاصه‌اي از آنچه براي ثبت نام ... به‌همين خاطر، کاربرها از سرويس‌هايي مثل يوتيوب و ويمو براي ديدن ويدئو هاي با ...

يک رقابت تمام عيار | ماهنامه پيوست

peivast.com
شبکه هاي ويدئويي رسانه ‌اي است جذاب براي سرگرمي‌سازي و خبررساني درباره تازه‌هاي ... اما با پيشرفت تکنولوژي امروزه حتي تلفن همراه هم ابزار قدرتمندي براي مشاهده ... ويدئو در يوتيوب تماشا مي شود (اين مقدار يعني تقريبا يک ساعت ويدئو به ازاي هر .... چند ثانيه‌اي را به تبليغ‌دهنگان اختصاص مي‌دهد و هيچ گونه شراکتي در درآمد نخواهد داشت.

آموزش تصويري دانلود ويديو از يوتيوب با نرم افزار Real Player | 4Farda

4farda.com
نگران نباشيد، چون در اين مقاله نحوه‌ي دانلود ويديوهاي يوتيوب با استفاده از نرم افزار ... آموزش دانلود ويديوهاي يوتيوب با نرم افزار RealPlayer Cloud .... هم رايگان ويديو رو چند ثانيه پخش کن تا کادر آبي رنگ داخل کادر به نام download بالاي خود ويديو ظاهر بشه ... براي کسب اطلاعات بيشتر و استخدام در شرکت لينکهاي زير را دنبال کنيد:

راهنماي دانلود فيلم هاي يوتيوب براي موبايل! - علمولوژي

elmology.ir
8 سپتامبر 2013 ... بيشتر فيلم هاي يوتيوب را فايل هاي flv تشکيل داده است و خوب مي دانيد ... به شما به راحتي امکان مي دهد فيلم ها را با هر نوعي در قالب mp4 دانلود کنيد و ...

يوتيوب سوشامکاني - جديدترين اخبار روز ايران و دنيا

iruni.ir
ماه گذشته، يوتيوب سرويس جديدي براي پيوند دادن افراد با اشتراک پولي ارائه کرد. ... کنفرانس خود براي سرمايه‌گذاران، علاوه بر اعلام درآمد ?.? ميليارد دلاري ، بيان کرد ... اين تعداد کاربر به طور روزانه بيش از ? ميليارد بار به تماشاي ويديو مي‌پردازند. ... يوتيوب به زودي از ويديوهاي HDR پشتيباني مي کند ... خوردن صد نان تست در يک وعده!

تک شات | مقايسه درآمد اپليکيشن‌هاي پيام رسان آسيايي در مقابل پيام ...

techshot.ir
21 ا کتبر 2015 ... مطابق با آخرين برآوردهاي انجام شده ميزان درآمد اپليکيشن‌هاي پيام رسان آسيايي به ازاي هر کاربر چندين . ... کتابخانه هاي آمريکا به اعضاي خود هات اسپات LTE رايگان امانت مي دهند ... اين درآمد براي اپليکيشين‌هاي پيام رسان آمريکايي تنها چند سنت است. ... اپ از 900 ميليون کاربر فعال خود تنها 54 ميليون دلار کسب درآمد دارد.

10 شبکه اجتماعي برتر جهان را بشناسيد و... - عاشقان علم و فناوري

www.facebook.com
محبوبيت شبکه هاي اجتماعي به قدري افزايش يافته است که کارشناسان مي گويند ... شايد به همين دليل است که کاربران چند ساعت از روز خود را به گشت و گذار در فيس ... براي انتشار آگهي هاي 24ساعته در هر شبانه روز دست کم 200 هزار دلار درآمد کسب مي کند. ... ميزان ويديوهاي يوتيوب که هر دقيقه در فيس بوک مشاهده مي شود، معادل 323 روز است ...

پيودي‌پاي به انتقادات نسبت به محبوبيت و ثروتمند شدنش پاسخ داد ...

zoomg.ir
10 جولاي 2015 ... هر وقت عنوان مي‌شود که من در طول يک سال چه ميزان درآمد کسب کرده‌ام، مردم متعجب مي‌شوند . ... جذاب و تماشايي از بازي‌هاي مختلف بسازد و آنها را در يوتيوب منتشر کند. کانال يوتيوب پيودي‌پاي هم‌اکنون با داشتن بيش از ?? ميليون مخاطب، به .... تماشا کنيد: بازي ايراني «بال هاي تاريک» به تهيه کنندگي مجيد قناد معرفي شد.

ماجراي ويدئوي وحشتناکي که ذهن بسياري از کاربران يوتوب را به خود ...

digiato.com
20 ا کتبر 2015 ... در ادامه اين مطلب با ديجياتو همراه باشيد. ... جريان بررسي هاي خود به پيغام هايي عجيب رسيده اند که درون ويدئو پنهان شده ... برچسب‌ها:GadgetZZ.comتکنولوژيويدئوويدئوي رمزگذاري شدهويدئوي ... مطلب قبلي چرا پوشش مناسب مي تواند به پيشرفت کسب و کار شما ..... افکار خود را تغيير دهيد، تا درآمد بيشتري داشته باشيد.

سايتهاي برتر

sithayjalb.blogfa.com
سايتهاي برتر - آشنايي با سايتهاي معروف و کاربردي ايران و جهان. ... يکي از کارهاي الکسارتبه بندي سايتها بر اساس داده هاي مختلف ميباشد .که اين رتبه بندي بر اساس .... گوگل از راه اين وب‌گاه روزانه صدها ميليون دلار دريافت مي‌کند و اين وب‌گاه در سال ???? به وجود آمد. ... موتور گوگل روزانه چند صد ميليون بار به طرق مختلف استفاده مي‌شود.

کسب درآمد از فيس بوک - کسب درآمد از اينترنت در ايران

earn20.rozblog.com
16 ساعت قبل ... آموزش کسب درآمد از فيسبوک - YouTubewww.youtube.com4 مه 2012 . ... با آموزش هاي اين مجموعه مي توانيد از طريق چندين سايت ايراني و ? روش کسب درآمد ... شما پس از چند ماه استفاده از اين پکيج , ديگر نيازي به استفاده از .... افزايش تعداد لايک هاي صفحه فيس بوک ( فن پيج Fan Page ) شما :: ارزش هر کليک از 100 ريال.

دانستني وب

ana110.blogfa.com
بابک زنجاني، همان ثروتمند جوان چند هزار ميلياردي معروف، نامي است که اين روزها زياد شنيده .... اين را مي شود از مصاحبه هاي پي در پي اخيرش با رسانه هاي داخلي و حتي خارجي و از عکس ... قيمت حامل هاي انرژي در سال 93 بايد حداقل ????? ميليارد تومان درآمد کسب کند. .... خريده شد و بيش از هميشه محبوب شد و مرجع اول کاربران براي تماشاي ويدئو شد .

?? دليل براي برتري iOS در تقابل با اندرويد - زوميت

www.zoomit.ir
11 جولاي 2015 ... آيا دلايل ديگري وجود دارد که نشان از برتري iOS در تقابل با اندرويد داشته ..... که فکر ميکني نيست و قبول شدن بين چند صد هزار نفر بسي دشوار. ..... در نهايت براي يک توسعه دهنده در آمد داشتن از اندرويد به نسبت راحت تر از کسب درآمد از ios هست. .... قيمت اپراتوري گوشي هاي اندرويدي از رايگان شروع ميشه تا 150 دلار يا ...

MoboPlayer Pro 1.3.304 دانلود برنامه پخش فيلم موبو پلير اندرويد

www.apktops.ir
آيا ميخواهيد در عرض يک روز 100 هزار عضو کاملا ايراني و فعال داشته باشيد آيا ميخواهيد در عرض ... کانال هاي تلگرام بهترين روش براي کسب درآمد ميليوني از تلگرام ... بخش: برترين ها, ويدئو و رسانه ... فروش با قيمت 4.99 دلار در گوگل پلي ... شما مي توانيد توسط اين نرم افزار زيرنويس هاي با زبان هاي مختلف را به همراه فيلم خود اجرا نماييد.

دانلود Xilisoft Online Video Downloader v3.3.3 Build 20120810 - نرم اف

p30download.com
8 دسامبر 2013 ... دانلود و تبديل فايل هاي ويدئويي / Download and convert video files. ... براي اينکه يک کسب و کار اينترنتي راه اندازي و آن را رونق دهيد بايد وب ... زمينه ي فايل هاي ويدئويي ديدن نموده و با سرعت هاي بالا فايل هاي ويدئويي دلخواه تان ... Most popular online video websites are supported, including YouTube, Metacafe, ...

فيس‌بوک با همکاري آکيولس از ويديو‌هاي ??? درجه در News feed رونمايي ...

parastomag.ir
در اين دوره آموزشي 250 دقيقه اي، ما صفر تا صد بازي سازي دو بعدي در يونيتي را به شما مي ... فيس‌بوک اولين کمپاني نيست که امکان تماشا و اضافه کردن ويديو‌هاي ??? درجه را ... با استفاده از سرويس يوتيوب مي‌توان با تغيير زاويه‌ي گوشي به تماشاي زواياي ... وجود دارند که از جمله‌ي آن مي‌توان به Theta S با برچسب قيمت ??? دلاري اشاره کرد.

اولترا بوك؛ وسيله سفر به آينده

dl.irpdf.com
6 ژانويه 2013 ... مديرعامــل اپل تيم كوك در ســالي كه گذشــت 4/17 ميليون د?ر درآمد. كســب كرد كه نســبت به ســال 2011 به ميزان 98/9 درصد كاهش يافته است. البته درآمد او ... انتظار مي رود كوك سال آينده با عرضه محصو?تي جديد از جمله تلويزيون اپل ... نمايش ويدئوهــاي يوتيوب آنها را به صــورت جعلي با? ... كاهش يك ميليارد تماشــا به زير شــش ميليون رســيده. است. هر چند بيشترين كاهش را يونيورسال داشته است،.

اگر استارتاپي نرم افزاري و آنلاين هستيد بهتر است با معجزه ي خدمات ...

boyernews.com
6 روز پيش ... ... سياست|; فرهنگ و هنر |; اقتصاد|; ورزش|; حوادث|; عکس|; ويدئو ... شرکت ها و استارتاپ هاي نرم افزاري که خدمات خود را روي اينترنت عرضه ... حتي يوتيوب نيز به تازگي از خدمات پولي خود پرده برداشته است که به ... گاهي با ديد صفر انديشيدن مي تواند براي کسب و کار ها درآمد هاي چند صد ... قيمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز.

بهترين هاي اندرويد دانلود نرم افزار اندرويد و بازي اندرويد

www.apktops.ir
دانلود نسخه پولي بهترين نرم افزار ها و بازي هاي کرک شده اندرويد دانلود بازي ... Xposed Gesture Navigation 1.2.1 برنامه کنترل ناوبري با حرکات چند لمسي جديد .... آيا ميخواهيد در عرض يک روز 100 هزار عضو کاملا ايراني و فعال داشته باشيد ... بهترين روش براي کسب درآمد ميليوني از تلگرام .... فروش با قيمت 1.7 دلار در سايت پلي استور.

همه چيز درباره گوگل - محمدعلي طلاقت

ali.talaghat.ir
21 دسامبر 2010 ... گوگل بر گرفته شده از کلمه Googol که به معني «يک عدد يک و صد صفر جلوي آن» ... گوگل در حال حاظر شرکتي سهامي عام با فعاليت در زمينه اينترنت و ... درآمد گوگل ??? ??? ميليارد دلار (????) و سود خالص ????? ميليارد دلار ... يوتيوب (YouTube) ..... ويديو هاي دلخواه خويش در صفحه مخصوص بخود، فرصت تماشاي آن را براي ...

کسب درآمد اينترنتي از سايت هاي خارجي | پايگاه سرگرمي تاپ توپ

www.taptop.ir
ما از اين حساب براي کسب درآمد از سايتهاي خارجي استفاده ميکنيم. ... opulentdelicacy اين سايت ?? هزار دلار ميده که وقتي به حدنصاب رسيد خودش اتومات پول رو به ... بعد از وارد شدن به پنل مديريتي خود ?? گزينه با نام هاي زير مشاهده ميکنيد: ... class=”” width =””]دوستان اين سايت ها ميتونه درامد داشته باشه ولي بطور صد در صد نميشه روي اينها ...

هايفوتراپي|ليفت پوست صورت|HIFU therapy - پوست مو زيبايي

clinicprestige.com
هايفوتراپي ؛تکنولوژي جديدي است که با منعقد(کوآگوله) کردن سلولهاي پوست و سطح خارجي ... ضمن اينکه متقاضيان کشيدن پوست با روش هايفوتراپي؛به چند جلسه .... را بيشتر و بهتر تشريح کنيد ؛ بفرمايين ؛که تو اون 100 روز چه اتفاقاتي رخ مي دهد؟ ..... 4: روزگاري نه چندان دور خواهد آمد که قيمت هاي بسيار نازل(4,000-3,000 دلاري!

فيلمي از آزار زنان توسط داعش (+18) | اخبار

tvshia.com
30 مه 2015 ... گروه هاي حقوق بشر از سکوت جامعه جهاني و مقامات عراق در برابر بردگي داعش از ... آنها بردگان را به صد دلار مي فروشند. ... اين جنايت ها با فيلم و عکس ثبت شده و اعترافات تروريست ها و اظهارات .... نفر از ارامنه شهر کسب در حمله تروريست‌هاي تکفيري کشته شدند. .... به صليب کشيدن چند تن از ساکنان شهر رقه توسط داعش ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟